dimehouse.nl

330 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.181 beoordelingen in totaal

ongeldig

dimehouse.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij dimehouse.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

In eerste instantie hadden wij hele mooie eetkamerstoelen besteld, het type Beau, alleen vonden wij persoonlijk de zitting iets te hard. Nu komen ze deze kosteloos weer ophalen en hebben we inmiddels hele mooie vergelijkbare stoelen besteld (type Yara) met een hele fijne zachtere zitting. Top service van Dimehouse. Zeer behulpzaam en niks is te veel gevraagd. Bedankt 🤗👍🏽🍀

10 nov 2023
Ik ben bepaald niet serieus genomen over een klacht die ik had over de geleverde stoelen. Het losse stiksel zou bij deze stoelen horen. Ik had er echter 1,5 jaar geleden al 4 gekocht en die waren wel netjes doorgestikt. En toen ik besloot ze te retourneren moest ik opnieuw(!) foto's opsturen. Allemaal heel vervelend. Nadat ze zijn opgehaald moest ik na twee weken weer rappelleren om mijn geld terug te krijgen. Ik koop niet meer bij deze club.

Beoordelingen voor dimehouse.nl

Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u ons deze beoordeling geeft. Graag vernemen wij meer informatie. Dit kunt u versturen naar: klantenservice@dimehouse.nl Wij vernemen graag van u. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
26 apr 2024
snelle en correcte levering, en alles goed in geplakt voor transport.
26 apr 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat de levering snel en correct was. En dat alles goed verpakt was voor transport. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
22 apr 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw 5 sterren review! Wij hopen u snel terug te zien :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
20 apr 2024
Heb mijn kast niet gekregen. Deze is betaald ze zitten in een faliekant. Vreselijk, moet over q maand contact opnemen. Heb kast nu nodig. Omdat ik verhuist nen
22 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw feedback en onze oprechte excuses voor de vervelende ervaring die u heeft gehad. We begrijpen uw teleurstelling volledig en willen u verzekeren dat we uw zaak serieus nemen. Zoals we per e-mail hebben aangegeven, zullen we uiteraard een passende oplossing bieden. We streven ernaar om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op via e-mail. (klantenservice@dimehouse.nl) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
20 apr 2024
10-4 besteld daarna niets meer gehoord. Kan dus nog niet oordelen of de meubels goed zijn
22 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw teleurstelling volledig en willen u verzekeren dat we uw zaak serieus nemen. Zoals we per e-mail hebben aangegeven, zullen we uiteraard een passende oplossing bieden. We streven ernaar om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op via e-mail. (klantenservice@dimehouse.nl) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
22 apr 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw 3 sterren review! Wij hopen u snel terug te zien :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
19 apr 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw 4 sterren review! Wij hopen u snel terug te zien :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
18 apr 2024
17 apr 2024
Geen bestelling ontvangen, wel bij navraag een bericht dat Dimehouse failliet is.
18 apr 2024
Goedemorgen, We begrijpen uw teleurstelling en willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen dat dit voor onze klanten vervelend nieuws is, en we betreuren de impact die dit heeft op uw bestelling. We zitten op dit moment in een doorstart procedure. Wij raden u aan om over 4 weken wederom contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Demi Team Dimehouse
17 apr 2024
wij bestellen een lamp en bureau stoel en kunnen de bureau stoel niet in elkaar zetten want er onbreekt een groot stuk. wij proberen hun te contacteren en krijgen telkens te horen dat ze ineens niets kunnen versturen door een faisiment
17 apr 2024
Goedemiddag Yoeri, Wat ontzettend jammer om te lezen dat u deze ervaring heeft. Onze excuses hiervoor. Het klopt inderdaad dat wij bezig zijn met een faillissementstraject. Echter, zijn wij wel bezig met een doorstart waardoor wij u later meer informatie kunnen geven. Hierbij nogmaals het verzoek om ons over 4 weken een reminder te sturen. Met vriendelijke groet, Demi Team Dimehouse
17 apr 2024
Goedemiddag, Wat jammer om te lezen dat u ons beoordeeld met 3 sterren. Dit is uiteraard niet de indruk die wij willen achterlaten. Helaas kunnen wij op uw ordernummer geen eerdere conversaties vinden. Zou u ons willen contacteren op klantenservice@dimehouse.nl?' Wij willen graag met u meekijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Demi Team Dimehouse
16 apr 2024

Verkeerde onderstel geleverd; geen oplossing vanuit DIMEHOUSE.

We hebben 6 stoelen besteld, maar kregen helaas de verkeerde onderstellen geleverd, waardoor we één stoel niet konden monteren. We hebben contact opgenomen en kregen het nieuws dat DIMEHOUSE in een faillissementstraject zit en ons niet meer kan helpen. Zitten we dan met een onvolledig product! Bewust iets verkopen, wetende dat het niet klopt is gewoon pure oplichterij. NOT DONE!!!!
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u de verkeerde onderstellen heeft mogen ontvangen. Dat is niet de bedoeling! Zoals aangegeven in onze mail gaan wij u uiteraard verder helpen. Echter zal dit binnen 4 weken plaatsvinden. Daarom vertrouwen wij op uw geduld en begrip zodat wij een passende oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Super goede service
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de geboden service. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn! :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie

Zeer slechte behandeling!…

Heel slechte reacties nadat ik verschillende keren gebeld heb met de vraag wanneer ik mijn bestelling kon verwachten. Dat duurde inmiddels al een maand. Er staat bij de advertentie vandaag besteld morgen in huis. Een paar dagen later is acceptabel. Maar geen weken. En dan onbeschofte antwoorden krijgen kan toch zeker niet. Ik heb mijn laatste bestelling daar gehad.
16 apr 2024
Beste Bea, Jammer om te lezen dat u deze ervaring met ons heeft gehad. Dat is uiteraard niet de service die wij willen bieden. Zoals aangegeven stond er een verkeerde lamp voor u in bestelling. Daarna hebben wij een aantal keer vriendelijk telefonisch gesproken. Hierin hebben wij de situatie uitgelegd. Jammer om te lezen dat u dat als onbeschoft heeft ervaren. Voor verdere vragen kunt u ons altijd bereiken via: klantenservice@dimehouse.nl Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
13 apr 2024

Dime house wordt door mij aanbevolen

Goederen top , service top, vlotte levering.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de goederen en dat de service top was. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
13 apr 2024
Snelle levering alleen een lade zat klem die uiteindelijk wel is losgekomen
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review. Wat fijn om te lezen dat de levering snel was. Wat vervelend dat de lade klem zat, maar gelukkig is dit probleem verholpen. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn! :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
gewoon zo verder doen. vrg
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Het kwam goed aan. Heb alleen mij geërgerd aan de chauffeur die bleef in de auto zitten. En een jonge jongen moest het hier bezorgen en het waren zware spullen.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Bedankt voor het plaatsen van uw positieve review! Fijn om te lezen dat uw bestelling goed aan kwam. Jammer dat u de levering zo ervaren heeft. Wij begrijpen dat dat frustrerend is. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u snel terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie