dimehouse.nl

330 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.181 beoordelingen in totaal

ongeldig

dimehouse.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij dimehouse.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

In eerste instantie hadden wij hele mooie eetkamerstoelen besteld, het type Beau, alleen vonden wij persoonlijk de zitting iets te hard. Nu komen ze deze kosteloos weer ophalen en hebben we inmiddels hele mooie vergelijkbare stoelen besteld (type Yara) met een hele fijne zachtere zitting. Top service van Dimehouse. Zeer behulpzaam en niks is te veel gevraagd. Bedankt 🤗👍🏽🍀

10 nov 2023
Ik ben bepaald niet serieus genomen over een klacht die ik had over de geleverde stoelen. Het losse stiksel zou bij deze stoelen horen. Ik had er echter 1,5 jaar geleden al 4 gekocht en die waren wel netjes doorgestikt. En toen ik besloot ze te retourneren moest ik opnieuw(!) foto's opsturen. Allemaal heel vervelend. Nadat ze zijn opgehaald moest ik na twee weken weer rappelleren om mijn geld terug te krijgen. Ik koop niet meer bij deze club.

Beoordelingen voor dimehouse.nl

website klopt niet

Er waren meer dan 200 producten op voorraad van het artikel dat ik heb besteld. Levertijd zou 5 werkdagen zijn. Ik wacht nu al 14 dagen en artikel moet nog binnenkomen werd me van de week verteld. Blijkt dus niet op voorraad te zijn. Misschien werd het artikel volgende week geleverd. Als ik dit weet van te voren dan had ik dit geen probleem gevonden. Nu voel ik me misleid, ik heb al wel het volle bedrag moeten neerleggen, maar jullie hebben nog niets geleverd.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet binnen de gewenste levertijd is geleverd. Onze excuses! Helaas heeft het artikel wat vertraging gehad waardoor wij niet binnen 5 werkdagen konden leveren. Gelukkig is het artikel nu onderweg naar u. Via de track en trace code die u per mail heeft mogen ontvangen kunt u de zending volgen. Wij hopen dat u snel van uw bestelling mag genieten! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
LD
Linda D.
België

Beschadigd artikel ontvangen!

Beschadigd artikel ontvangen, duidelijk te zien dat het een eerdere retourbestelling was. Klantenservice negeert mijn vraag om een vervangend artikel op te sturen en ik moet dan maar akkoord gaan met de korting die ze voorstellen.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u deze ervaring met ons heeft. Dat is uiteraard niet de service die wij willen bieden. Inderdaad hebben wij u een korting aangeboden en gevraagd of u meer beeldmateriaal van de klacht wou sturen. Helaas wou u ons niet voorzien van meer beeldmateriaal en gaf u aan zelf de stoel bewerkt te hebben. Dan kunnen wij inderdaad het artikel niet meer omruilen maar enkel een korting aanbieden. Uiteraard zijn de artikelen die wij leveren geen retourbestellingen. Dit is namelijk niet mogelijk aangezien retourbestelling rechtstreeks naar een speciaal magazijn gaan en niet meer uitgeleverd worden. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
bezorgtijd stond onder artikel 3-5 dagen maar na 7 dagen nog nieks
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u nog niks vernomen heeft over de levering. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Helaas heeft het artikel wat vertraging opgelopen. Wij verwachten de voorraad in de eerste week van maart te mogen ontvangen. Wij hebben u hierover een mail gestuurd. Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
MD
margot d.
Heenvliet
Zending was erg beschadigd.Reacties waren snel en correct.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback! Wat vervelend om te lezen dat de levering beschadigd geleverd is. Fijn om te lezen dat de reacties snel waren en dat het snel en correct is opgelost. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
SG
Sabine G.
Beringen
Bestelling nog niet ontvangen. Het bestellen verliep vlot maar we wachten nu ongeduldig de levering af . Pas. Dan kan ik beoordelen en hoop dat ik jullie 5 sterren kan geven 😀
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. Fijn om te lezen dat het bestellen vlot verliep. Inderdaad zijn de door u bestelde eetkamerstoelen nog in productie. Wanneer wij deze binnen hebben zullen wij ze zo snel mogelijk uw kant op sturen. Hierover wordt u uiteraard per mail op de hoogte gehouden. :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
17 feb 2024
ALLES
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
19 okt 2023
2 vloerlampen met 2 lichtbronnen besteld. Lichtbronnen kreeg ik niet besteld op website, dus telefonisch contact gezocht. De medewerkers met name , Kelly , Milou en Romy hebben me uiteindelijk heel netjes geholpen. Bij een vloerlamp zaten 2 verroeste schroeven , 1 vast en 1 schroef los in de verpakking. Die zouden nagestuurd worden. Zojuist de post geweest , en wat denk je….. Krijg ik een wit handschoentje ipv schroeven….. huh, hoe dan ?? Weer gebeld met Kelly , die de schroeven zo snel mogelijk gaat opsturen . Afwachten maar weer. Fingers crossed. En o ja, de bestelde lichtbollen waren op voorraad (stond op site en bevestigde de telefonisch medewerker) bij de eerste bestelling , maar werden niet met de vloerlampen geleverd want er zat ineens een levertijd op van maar liefst 8 weken! Weer bellen! Mijn emaillijst is inmiddels gevuld met veel post, ik zie door de bomen het bos niet meer. En nu tijd voor positief nieuws…. De vloerlampen zijn mooi en makkelijk in elkaar te zetten 👍👌 Prijs lampen: zeer goed!
19 okt 2023
Beste Petra, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. Fijn om te lezen dat u vriendelijk te woord bent gestaan. Wat jammer om te lezen dat u verkeerde schroeven heeft mogen ontvangen. En dat de lichtbronnen en langere levertijd hebben dan verwacht. Dat is uiteraard niet de bedoeling en de service die wij willen bieden. Vanmiddag hebben wij u telefonisch gesproken en hebben wij dit gelukkig allemaal voor u kunnen oplossen. Fijn om te lezen dat u de vloerlampen mooi vindt en de prijs ook zeer goed vindt. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
5 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Ik zou hier niet nog een keer bestellen.

Een makkelijke website hebben ze zeker. Heb een eettafel besteld bij dit bedrijf. De volgende dag werd mijn tafel bezorgd door vriendelijke mensen van post nl home. Het was een zwaar doos van de tafelblad en een doos van de poten. Ik zag al dated doos van de eettafel lichtelijk beschadigd was. Ik heb de doos plat opengemaakt en tot mijn verbazing zat er GEEN BESCHERMING rondom, en om de hoeken van het tafelblad. Van elke hoek had mijn tafel lelijke beschadigingen en deuken zelfs met een stuk ontbrekende lak. Ik hier direct over gemaild met foto’s en ze wouden mij enkel een vergoeding van 50 euro geven. Onzin, dat zei ik ook en werd het verhoogd naar 75 euro. Ik wacht nog op dat bedrag. Geen excuus of medeleven ontvangen via de mail vanwege het verzenden van zware tafelbladen zonder enige bescherming behalve de doos zelf. Zou hier niet nog een keer bestellen.
5 jul 2023
Goedemiddag, Wij betreuren het erg dat u niet tevreden bent met onze geboden service. Uiteraard hebben wij in onze eerste E-mail direct onze excuses aangeboden aangezien dit niet de service is die wij willen bieden. Jammer dat u dit over het hoofd heeft gezien. Inderdaad hebben wij u een korting aangeboden voor de schade. Echter hebben wij ook aangegeven dat wij het tafel blad voor u wilde omruilen zodat u een nieuwe kon ontvangen. Maar u heeft voor de korting gekozen. Wij vinden het jammer dat u deze ervaring met ons heeft gehad. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Geïmporteerde beoordeling
ik koop een nieuwe tafel waaraan de poten bevestigd moeten worden, blijken de gaten niet op maat geboord te zijn. Als ik dat meld, krijg ik als reactie ... boor ze zelf maar ... Tja ... dat is niet erg correct ... Ik heb de volgende reactie gegeven om tot ruilen van een correct product te komen. Dag Peter, Ik ga voor omruilen. Ik reageer nu omdat ik onderweg was. De dagen waarop omruilen kan, zijn: -dinsdag 13 juni -woensdag 13 juni (mits aangekondigd wanneer jullie komen) -dinsdag 27 juni -woensdag 5 juli -donderdag 6 juli Ik wil dan wel zien dat de gaten op maat zijn voor de poten. Groet, Jan
Antwoord van dimehouse.nl
Goedemiddag Jan, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Dit is uiteraard niet de service die wij willen bieden. Graag willen wij dit voor u oplossen. Ik zie dat mijn collega in de laatste E-mail heeft aangegeven dat wij de tafel uiteraard voor u willen omruilen. Helaas hebben wij geen reactie mogen ontvangen. Wij vernemen graag of wij dit alsnog voor u in orde kunnen maken. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
14 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
met de informatie over de tafel eva waar op het internet diverse malen wordt geïnsinueerd dat het blad +/- 8 cm dik zou zijn maar helaas, slechts de rand is deze maat de rest van de tafel is gemaakt van planken +/- 3 cm dik. na klacht over deze misleidende internet info werd afgedaan met als u niet tevreden bent stuurt u deze toch terug, ik vond 800 euro voor een holle tafel wat aan de hoge kant en verzocht om een korting maar voet bij stuk kon niet mocht niet en dit soort tafels blijken elders (holle) 599,00 erg jammer het hout is prachtig maar GEEN 8CM DIK!!!!
15 aug 2023
Beste R.S. de Gier, Dank voor uw review. Wat spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over de tafel die u besteld heeft. Graag komen wij met u in contact om te kijken over welke tafel het gaat zodat wij de beschrijving aan kunnen passen. Ook willen wij graag voor u kijken of er wellicht een andere tafel in ons assortiment is die wel aan uw verwachting zal voldoet. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Peter

Een tafel kopen bij DimeHouse? Beter nog even verder kijken

Een mangohouten tafel besteld bij Dimehouse. De aflevering ging tamelijk vlot. Helaas was de tafel niet compleet. De benodigde artikelen werden nagezonden. Dit is ook redelijk vlot gedaan. Dan de tafel zelf: Het tafelblad is niet glad geschuurd, veel ruwe stukken en daarbij komt dat het blad ook niet vlak is. De borden staan te wiebelen op de tafel. Overigens betwijfel ik of dit wel een nieuwe tafel is aangezien er onder de rand van de tafel al kauwgom geplakt was die we eerst moesten verwijderen. Al met al, niet zo'n prettige ervaring voor dat geld
22 mei 2023
Goedemiddag Theo, Wat jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent met de tafel. Dit is uiteraard niet de service die wij willen bieden. Ik zie dat u een melding heeft gemaakt dat u de schroeven mistte waardoor u de tafel niet kon monteren. Die hebben wij zo spoedig mogelijk naar u verzonden. Helaas kan ik verder geen klacht terug vinden over de tafel waarin u aangeeft dat u niet tevreden bent met de tafel of dat hier zoals u beschrijft kauwgom aan geplakt is? Al onze artikelen worden nieuw verpakt, dit lijkt ons dan een erg vreemde en vervelende situatie. Tevens klopt het inderdaad dat het tafelblad niet glad is, u heeft namelijk een industrieel afgewerkt natuurproduct gekocht, dit staat ook bij de beschrijving. Graag zouden wij hier beeldmateriaal van ontvangen. Dit kunt u mailen naar onze klantenservice. Dit kan naar: klantenservice@dimehouse.nl Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie

Stoelen te laat

We hebben stoelen besteld die op het moment van bestellen op voorraad waren. Althans dat gaf de website aan. Omdat we met een 50-jarig jubileum hadden hebben we gezocht naar leuke stoelen die voorradig waren! voor in onze wachtkamer van een fysiopraktijk. Helaas bleek van de 10 stoelen er slechts 2 voorradig te zijn. Dat was een grote teleurstelling. Inmiddels is het geleverd en de stoelen zijn prachtig.
22 mei 2023
Goedemiddag Jolanda, Wat vervelend om te lezen dat er slechts 2 stoelen op voorraad waren. En dat wij niet alle 10 de stoelen direct konden uitleveren. Dit vinden wij ook erg vervelend. Helaas is het onmacht voor ons wanneer een artikel een langere levertijd heeft zoals in dit geval. Wel vinden wij het erg fijn om te lezen dat u alle stoelen heeft mogen ontvangen en dat u ze prachtig vindt! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u snel terug te zien op onze website of in een van onze showrooms! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
19 okt 2023
Bezorging met postnl extra is een drama. Die mensen van postnl zijn mega arrogant. Dan praat ik niet over de bezorgers zelf. Maar de kantoormensen. Advies voor Dime: stop met postnl
19 okt 2023
Beste Yuri, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. Vanmiddag heb ik u telefonisch gesproken en hebben wij afgesproken dat wij direct een nieuwe zending voor u gaan aanmaken zodat u zo spoedig mogelijk uw bestelling ontvangt. Bedankt voor het gesprek! Ik hoop dat u uw bestelling snel in huis mag ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
29 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

No accountability for their logistics partners

The table looks good so this rating reflects delivery. PostNL @ Home does not fulfill their agreement of deliverying the item inside and left the heavy box sitting out on the road. This wasn't the fault of a Dimehouse employee during delivery, but Dimehouse should be accountable for the partners they choose to work with. I won't order from Dimehouse again until they fix their logistics partners.
31 aug 2023
Good afternoon Brendon, What a pity to read that you are not satisfied with the delivery. This is obviously not our intention. However, this has not been the problem. This is because you ordered a table top that could not be lifted through your stairwell. This is the reason the carrier left it. We contacted PostNL for this and it did not fit through the door at all. We assume that this is measured before ordering. Unfortunately, it is therefore not our responsibility. We understand, of course, that this has been super annoying for you. We hope to welcome you in the future to show that we can indeed meet logistical expectations. Kind regards, Demi Team Dimehouse
21 jul 2023

kapstok Charlie

We hebben de kapstok Charlie gekocht. Het produkt is netjes en op tijd bij ons bezorgd. Helaas vinden wij de prijs kwaliteit verhouding niet kloppen. Het bedrag van € 649 staat niet in verhouding voor het materiaal waaruit de kapstok bestaat. Een paar stukjes hout en wat ijzer. We vinden het erg teleurstellend en hebben spijt van deze aankoop. Die qua materiaal de helft zou moeten kosten.
21 jul 2023
Beste Nicole, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. Wat ontzettend jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met de kapstok. Dit is uiteraard niet de service die wij willen bieden. Graag ontvangen wij beeldmateriaal van u zodat wij met u mee kunnen kijken. Dit kunt u versturen naar: klantenservice@dimehouse.nl Wij vernemen graag van u! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
11 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
I just want to give 2 stars at the moment. I received an order but the quality is really bad, I have already sent all the info with photos and haven't received any email or further info on how to return the order. I also tried to contact the support chat but it no one contacted me yet. my order number is - DIME180939 Prashant
11 aug 2023
Dear Prashant, Thank you for your review. We are sorry that you are not satisfied with the quality of the lamp you ordered. You indicate that you have sent an e-mail and have not received a response to this, however, I see that we have contacted you in various ways and have also asked to send us photos so that we can look at a suitable solution with you, but unfortunately we have not yet received a response. We will contact you again to provide you with the best possible service. Yours sincerely Team Dimehouse - Peter
8 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
wel snel geleverd, maar dressoir was niet goed, met name hang en sluitwerk. Vandaag ontdekte ik ook roest op het metalen frame. Doos waarin het geleverd werd was supervies, zodat ik ook helemaal vuil was van het uitpakken. Ik wil nu het dressoir retourneren en mijn geld terug
8 jun 2023
Beste Wil, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback met betrekking tot uw recente aankoop. Het spijt ons te horen dat het dressoir niet aan uw verwachtingen voldeed, vooral wat betreft het hang- en sluitwerk en de aanwezigheid van roest op het metalen frame. Dit is niet de kwaliteit die we nastreven Wij gaan ook uw product zoals beloofd afhalen en voorzorgen dat de retour afhandeling in goede orde verloopt. Mocht u verder nog wat vragen hebben dan horen we dat graag van u. Met vriendelijk groet, Team Dimehouse - Bernie
16 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Dimehouse hadden er veel bestelling gedaan en…

We hadden veel bestelling gedaan en afspraak gemaakt om alles te leveren in een keer op datum wat was het gevolg alles kwam in stukjes aan en niet in een keer afspraak niet nakomen is niet leuk we zijn een ervaring rijker dus niet tevreden.
16 jun 2023
Goedemiddag Treske, Bedankt voor het delen van uw feedback. Wat jammer om te lezen dat de bestelling niet in één keer bij u geleverd is. Dit is zeker niet de bedoeling! Zoals telefonisch besproken was er helaas vertraging bij één van de zendingen waardoor dit niet tegelijk geleverd werd. Onze excuses hiervoor! Gelukkig mocht u later de bestelling compleet ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
16 jul 2023

retour is drama

wel een snelle levering , stoel viel tegen het retour sturen is een heel gedoe beter gelijk retour labels toevoegen bij aflevering !! Scheelt een hoop gedoe , nu moest ik 3 dagen wachten tot ik het retour kon sturen
Antwoord van dimehouse.nl
Goedemorgen Aaf, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met ons retourbeleid. Inderdaad dient u het retour eerst bij ons aan te melden en aan de hand daarvan kunnen wij een retourlabel sturen of een afhaalopdracht inplannen. Echter kunnen wij binnen 1 of uiterlijk 2 dagen het label verzenden. Wij stellen uw feedback op prijs en hopen u ondanks dit snel terug te zien op onze webshop of in één van onze showrooms! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
29 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
kruk netjes volgens de gebruiksaanwijzing in elkaar gezet en helaas na 4x kan die niet meer naar beneden of omhoog dus nu vanaf één stand te gebruiken en dát kan niet de bedoeling zijn.
Antwoord van dimehouse.nl
Goedemorgen Lilian, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met een barkruk. Helaas kunnen wij nergens een melding van u vinden met betrekking tot de klacht. Graag komen wij in contact met u om mee u mee te kunnen kijken. Graag ontvangen wij per mail beeldmateriaal van het mankement. Dit kunt u versturen naar: klantenservice@dimehouse.nl Wij vernemen graag van u. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie