dimehouse.nl

330 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.181 beoordelingen in totaal

ongeldig

dimehouse.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij dimehouse.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

In eerste instantie hadden wij hele mooie eetkamerstoelen besteld, het type Beau, alleen vonden wij persoonlijk de zitting iets te hard. Nu komen ze deze kosteloos weer ophalen en hebben we inmiddels hele mooie vergelijkbare stoelen besteld (type Yara) met een hele fijne zachtere zitting. Top service van Dimehouse. Zeer behulpzaam en niks is te veel gevraagd. Bedankt 🤗👍🏽🍀

10 nov 2023
Ik ben bepaald niet serieus genomen over een klacht die ik had over de geleverde stoelen. Het losse stiksel zou bij deze stoelen horen. Ik had er echter 1,5 jaar geleden al 4 gekocht en die waren wel netjes doorgestikt. En toen ik besloot ze te retourneren moest ik opnieuw(!) foto's opsturen. Allemaal heel vervelend. Nadat ze zijn opgehaald moest ik na twee weken weer rappelleren om mijn geld terug te krijgen. Ik koop niet meer bij deze club.

Beoordelingen voor dimehouse.nl

19 apr 2024
22 apr 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw 3 sterren review! Wij hopen u snel terug te zien :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
17 apr 2024
17 apr 2024
Goedemiddag, Wat jammer om te lezen dat u ons beoordeeld met 3 sterren. Dit is uiteraard niet de indruk die wij willen achterlaten. Helaas kunnen wij op uw ordernummer geen eerdere conversaties vinden. Zou u ons willen contacteren op klantenservice@dimehouse.nl?' Wij willen graag met u meekijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Demi Team Dimehouse
Heb alleen nog maar besteld. Bevestiging gehad. Verdrrr nog niets gehoord. Te vroeg voor een oordeel,
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw feedback. Wij verwachten de voorraad 19 maart binnen te krijgen. De avond voor verzending ontvangt u de track en trace codes van ons per mail. Wij verwachten volgende week bij u te leveren. Ik hoop dat u snel mag genieten van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
3 feb 2024
De bestelling is nog niet geleverd
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. Wat jammer om te lezen dat u de bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Helaas hebben wij het artikel nog niet in ons magazijn mogen ontvangen. Uiteraard wanneer wij deze binnen hebben zullen wij de zending direct aanmaken. Hierover wordt u per mail op de hoogte gehouden. Mocht u verder nog vragen hebben over de levering dat kunt u contact met ons opnemen via: klantenservice@dimehouse.nl Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie

Buitentafel dimehouse

Op de site van dimehouse een buitentafel gekocht. Deze heeft onder een kapschuur gestaan. Nu 8mnd later heeft de tafel last van vocht. En trekt krom en zwelt op waardoor de buitenkant kapot is gegaan. Eerst zou ik een bon krijgen voor het ongemakt omdat ze ermee bekend waren Hieronder de tekst die ik van dimehouse kreeg: "" Helaas hebben wij deze tafeltjes niet meer in ons assortiment omdat gebleken is dat deze achteraf niet geschikt bleken om buiten neer te zetten"" Maar zo snel als het willen geven van een vergoeding is het nu in 1x veranderd in dat ze zeggen, eigenschuld stond op de site. Dit heeft er destijds niet bij gestaan. Nu is het mijn woord tegen het die van dimehouse. Bij meerdere buiten tafels staat nu bij niet voor buiten geschikt, wel voor onder een afdak. Maar ook dat klopt dus niet. Advies: geen buiten tafel kopen/verkopen die niet buiten kan staan. En ik zit mooi met de gebakken peren. 190 euro lichter en geen buiten tafel. Zelfs voor een oplossing/compromie stonden ze niet open. 1 aug, Dimehouse heeft contact met mij gezocht en het netjes opgelost.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste Sandra, Dank voor uw review. Wij willen u nogmaals ons excuus aanbieden voor de verwarring dat was zeker niet onze intentie. Fijn is het in ieder geval wel dat wij toch uiteindelijk tot elkaar zijn gekomen en u een passende oplossing hebben mogen bieden. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Peter
30 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Aanvankelijk tevreden, maar helaas.....

Bestellingen zijn vlot geleverd en ook proces voor retourzending van een gedeelte van de bestellingen verliep goed, maar de terugbetaling laat nu wel erg lang op zich wachten en geen communicatie vanuit Dimehouse na ontvangst van de retourzending. Ik heb zelf moeten bellen en mailen en kreeg uiteindelijk wel antwoord en toezegging dat alles netjes was ontvangen en geld teruggestort zou worden, maar tot op heden nog niet ontvangen. De retourzending was 3 augustus ontvangen en nu op 30 augustus nog geen terugbetaling. De voorwaarden zeggen dat terugbetaling binnen 14 dagen is. Zal de review updaten van verdere verloop. Vandaag 31-8-2023 geld terugontvangen. Dat is dan een ster extra. Toch is dit wel een punt van aandacht gezien de andere reviews over dit onderwerp.
30 aug 2023
Beste Peter, Dank voor uw review. Wat vervelend dat het ons niet gelukt om u binnen de afgesproken termijn terug te betalen waarvoor wij ons welgemeend excuus willen aanbieden. Graag wil ik u vermelden dat er onderzoek is gedaan waarom het nog niet in order was gemaakt en wij willen u melden dat de terugbetaling inmiddels is uitgevoerd. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Peter

Retour product ontvangen

Sidetable besteld, doos beschadigd en amateuristisch dicht geplakt. Na openen lijkt het om een retour product te gaan. Schroeven voor de poten ontbreken uit open gescheurd zakje. Na telefonisch contact zouden ze nageleverd worden. Na niks ontvangen te hebben nog een keer gebeld en niet bekend waarom schroeven niet verstuurd zijn. Worden alsnog verstuurd en inderdaad 2 dagen later ontvangen. Customer service goed bereikbaar maar ik heb het niet als vriendelijk ervaren. Bij monteren poten zitten er geen kenmerken op de poten en tafel zoals in instructies vermeld staan. Begrijp waarom de sidetable is teruggestuurd maar met gepuzzel en wat aanpassing de sidetable toch recht langs de muur kunnen plaatsen.
25 aug 2023
Beste Stan, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. Wat jammer om te lezen dat u deze ervaring met ons heeft gehad. Dat is uiteraard niet de service die wij willen bieden. Echter leveren wij geen artikelen die eerder retour zijn gekomen. Wel is het jammer dat het artikel niet direct in orde is geleverd. Gelukkig heeft u nu de juiste schroeven mogen ontvangen. Wij wensen u veel plezier van de sidetable! :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Geïmporteerde beoordeling

Geen reële info m.b.t. voorraad en levertijd...

Inmiddels 3 mails ontvangen of ik een revieuw wil schrijven. Echter heb ik een tafel en stoelen besteld. De stoelen werden snel geleverd, de tafel niet alhoewel deze bij 2 vestigingen op voorraad staat met 2-3 dagen levertijd... Inmiddels meer dan 2 weken verder. Gemaild en gebeld maar geen tafel. Het zou fijn zijn als ze me uit zichzelf zouden informeren m.b.t. de status. De stoelen zouden van mij 5☆ krijgen. Mijn 3 sterren omdat de tafel mooi is! op de foto... Maar wanneer wordt deze verzonden???
13 jul 2023
Beste Richard, Bedankt voor uw revieuw. Vervelend om te lezen dat uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Dit is uiteraad niet de bedoeling onze oprechte excuses hiervoor. Helaas kampen we op dit moment met een kleine vertraging maar daar zijn wij mee achter de schermen druk mee bezig om dit te verhelpen. Wij zullen ervoor zorgen dat wij u hierover netjes blijven informeren. Mocht u verder nog wat vargen hebben dan raad ik u aan om dan telefonisch contact met ons op te nemen en of eventueel mail toe te sturen naar klantenservice@dimehouse.nl. Met vriendelijke groet, Team dimehouse - Bernie
14 aug 2023

Lenn keukenkrukken

Wij hebben de Lenn keukenkrukken besteld. Prachtige krukken die heerlijk zitten. Bij de aflevering moet je de zittingen aan het onderstel schroeven. Daar ondervonden we een probleem. De voorgeboorde gaten voor de schroeven in de zittingen zitten niet op de juiste plaats. Ik heb extra gaten moeten boren in de zittingen om het onderstel aan de zittingen te bevestigen. Dat was jammer, zeker voor die prijs.
15 aug 2023
Beste as.meijer, Dank voor uw review. Wat spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent over uw bestelde barkrukken omdat de schroef gaten niet overeen komen. Wij hebben gezocht maar hebben helaas geen mail van u kunnen vinden waarin dit gemeld is. Als u ons een mail had gestuurd dan hadden wij u graag willen voorzien van andere zittingen waarin de schroef gaten wel overeen komen met het onderstel. Mocht u nog vragen hebben dan mag u ons altijd een mail sturen of bellen. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Peter
14 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Product kan mooier afgewerkt worden

De bezorging was goed. Dank daarvoor. Met het product ben ik ook blij, mooie houten planken. Echter de stalen bevestiging voor aan de muur kan beter mijns inziens. Daar is op bespaard denk ik. Ze zijn niet helemaal recht voorgeschroefd aan de achterzijde van de plank, waardoor de stalen constructie aan 1 kant zichtbaar is. Dat is jammer. He product in zijn geheel had dus mooier afgewerkt kunnen worden.
14 jun 2023
Goedemiddag Esmee, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback! Wat fijn om te lezen dat u blij bent met de bezorging en het product! Wel is het jammer om te elzen dat u niet helemaal tevreden bent met de bevestiging van het product. Wij zouden hiervan graag beeldmateriaal ontvangen zodat wij met u mee kunnen kijken. Dit kunt u mailen naar: klantenservice@dimeholuse.nl Wij vernemen graag van u! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Geïmporteerde beoordeling
De kwaliteit van het product is ok. Het is duidelijk te zien dat het in massa geproduceerd is. De verzending duurde een tijdje langer dan op de website stond, plus het werd niet bij mij thuis afgeleverd zoals gekozen, maar ik moest het ophalen bij een ophaalpunt. Mijn eerste bestelling was ook niet compleet en ik moest contact opnemen met de klantenservice om de rest van mijn bestelling te krijgen.
Antwoord van dimehouse.nl
Goedemorgen John, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. Wat jammer om te lezen dat u langer op uw bestelling moest wachten dan gepland. Normaliter wordt het altijd bij u thuis afgeleverd. Mocht u niet thuis zijn om de bestelling te ontvangen dan worden de pakketten automatisch naar een afhaal punt gestuurd. Gelukkig heeft u het ontbrekende artikel ondertussen mogen ontvangen. Wij wensen u veel plezier van uw aankopen. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
17 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Geen probleem met het bedrijf, levering etc is helemaal tip top. Enkel dat je zelf extra gaten moet boren in de tafel om de kruispoten te bevestigen word echter niet vermeld in de specificaties noch ergens anders. Dat de vijzen en bouten ook nog eens buiten de normale maat vallen maakte het ook niet gemakkelijker. Na twee uur eindelijk de tafel toch in elkaar gekregen, it's a beauty.
17 aug 2023
Beste Ronald, Dank voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat het monteren van uw tafel niet naar wens heeft mogen verlopen dat is doorgaans niet de bedoeling ons excuus daarvoor. Graag komen wij nog met u in contact om kijken wat precies het probleem is geweest. Dit zodat wij wellicht nog iets voor u kunnen betekenen en ook de specificaties aan kunnen passen in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Peter
20 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Een tafelsetje besteld. Helaas voldeden deze niet aan de verwachting. Retourneren verliep niet helemaal naar wens dus klantenservice benaderd. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Pakket terug gestuurd. Betaling zou retour komen binnen 14 werkdagen. Dat wordt ook echt aangehouden want nu al 18 dagen geleden dat het pakket terug is gestuurd. Hoop dat het snel komt.
21 aug 2023
Beste Luuk, Dank u wel voor uw feedback. We betreuren het dat het tafelsetje niet aan uw verwachtingen voldeed en dat het retourneren niet vlekkeloos verliep. We waarderen uw geduld en begrip terwijl we hieraan werkten. Onze klantenservice is er om u te ondersteunen en we zijn blij om te horen dat ze vriendelijk en behulpzaam waren bij het regelen van de retourzending. Het spijt ons dat de terugbetaling langer duurt dan verwacht, en we begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. We verzekeren u dat we ons best doen om ervoor te zorgen dat de terugbetaling zo snel mogelijk wordt verwerkt. Als er verdere vragen of zorgen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat dit snel wordt opgelost en we waarderen uw geduld enorm. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Els

Best wel lange levertijd

Een lamp besteld. Hierbij werd aangegeven als het op voorraad is dan wordt het de volgende dag verstuurd. Lamp was op voorraad echter duurde het toch nog 5 dagen voordat het geleverd werd. Ook jammer dat de lamp in geen enkele showroom in het echt bekeken kon worden. Verder wel goed op de hoogte gehouden van het leverproces.
25 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. Wat jammer om te lezen dat u deze ervaring met ons heeft gehad. Inderdaad hebben sommige artikelen een levertijd van 3 tot 5 werkdagen, echter staat dit wel op onze website vermeld. Fijn om te lezen dat u blij bent met het lever proces en dat u goed op de hoogte bent gehouden! :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
16 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Blij met onze nieuwe barkrukken. Ze werden wel een paar dagen later geleverd als verwacht, helaas kreeg ik daar geen bericht over en werd mijn mail niet beantwoord. Bij levering bleken het 2 krukken te zijn in plaats van 4. Na telefonisch contact werd dit snel en vriendelijk opgelost en zijn de 2 andere ook snel verstuurd.
16 jun 2023
Goedemiddag Linda, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback! Wat jammer om te lezen dat u niet op de hoogte bent gebracht dat de barkrukken later werden bezorgd dan verwacht. Normaliter is dit zeker niet de bedoeling. Helaas hebben wij geen E-mail van u mogen ontvangen maar hebben wij wel telefonisch contact gehad hier over. Erg fijn om te lezen dat u het telefonisch contact als snel en vriendelijk heeft ervaren. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u snel terug te zien op onze webshop of in een van onze showrooms! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Snellere afhandeling van klachten, zelfs na telefonisch contact kreeg ik te horen dat ze nu eenmaal met het systeem first in/ first out werken. Dit zorgt ervoor dat er tussen communicatie elke keer al weer bijna een dag verstrijkt. Kapot voorwerp wordt dus pas vervangen na praktisch een week.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden dat u niet tevreden bent met de snelheid van de afhandeling van klachten. Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren. Uiteraard is het momenteel wat drukker i.v.m. de feestdagen. Maar alsnog reageren wij binnen één dag wat vrij vlot is. Gelukkig heeft u het nieuwe artikel mogen ontvangen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
4 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Nog geen oordeel kunnen geven.

Nog niet echt een oordeel kunnen geven over mijn aangekochtte product. Gezien deze nog niet geleverd is. Bestelling geplaatst op 22 juni met de verwachtte levertijd van 2 tot 3 dagen. Mailcontact gehad waar ze snel op reageren. Dus zal nog even geduld moeten hebben.
4 jul 2023
Goedemorgen, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Ik heb meteen even met u mee gekeken en zie dat u ook een andere bestelling bij ons heeft geplaatst. Hiervoor gold inderdaad 2 tot 4 dagen levertijd. Dit pakket heeft u gelukkig tijdig mogen ontvangen. Voor het andere artikel geld helaas een wat langere levertijd. Maar dit artikel komt gelukkig naar verwachting volgende week bij ons binnen. Wij hopen dat u snel uw bestelling mag ontvangen en wensen u alvast veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie.
2 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Snelle levering, wel kleine beschadiging

Snelle levering alleen helaas kleine beschadiging aan de tafel. Dit is al de 2e keer dat we iets ontvangen hebben waar een beschadiging op zit. Dit is dus een verbeterpunt. Kwaliteit is verder prima en verder voldoet het product aan onze verwachtingen.
2 jun 2023
Goedemiddag, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze snelle levering. Wat jammer om te lezen dat u twee keer een artikel met een kleine beschadiging heeft ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Helaas kunnen artikelen af en toe beschadigd raken tijdens het transport. Wel erg fijn dat u tevreden bent met de kwaliteit van het product en dat het aan uw verwachting voldeed. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
21 mei 2023

Te lang wachten

Jullie leveren een goede kwaliteit voor een redelijke prijs. De aftersales is wanhopig en ik moet direct betalen en vervolgens maanden wachten op mijn product, zonder enige uitleg. Sorry maar dit was eenmaal en niet weer. Jan Compagner van der Meulen
22 mei 2023
Goedemorgen Jan, Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden met onze aftersales. Dit is natuurlijk niet de ervaring die wij willen bieden. Destijds toen u de barkrukken heeft besteld stond op onze site vermeld dat er helaas een wat langere levertijd was. Vandaar dat de barkrukken niet direct geleverd konden worden. Inderdaad dient u bij het afrekenen direct te betalen. Of u kunt voor de opties kiezen om het in termijnen te betalen of achteraf. Wij vinden het erg betreurend om te lezen dat u deze ervaring met ons heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Geïmporteerde beoordeling

Eettfel is helemaal naar wens

Het product is echt super. Helemaal naar wens. We zijn er heel blij mee. Alleen de communicatie omtrent bezorgen was waardeloos. Stonden ineens voor de deur met een eettafel. Was handiger geweest om dit te plannen, zodat er ook iemand thuis was.
14 jul 2023
Goedemorgen, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Wat fijn om te lezen dat de tafel helemaal naar wens is. Echter is het jammer om te lezen dat u niet op tijd bent geïnformeerd over de levering. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u snel terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie