dimehouse.nl

330 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.181 beoordelingen in totaal

ongeldig

dimehouse.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij dimehouse.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

In eerste instantie hadden wij hele mooie eetkamerstoelen besteld, het type Beau, alleen vonden wij persoonlijk de zitting iets te hard. Nu komen ze deze kosteloos weer ophalen en hebben we inmiddels hele mooie vergelijkbare stoelen besteld (type Yara) met een hele fijne zachtere zitting. Top service van Dimehouse. Zeer behulpzaam en niks is te veel gevraagd. Bedankt 🤗👍🏽🍀

10 nov 2023
Ik ben bepaald niet serieus genomen over een klacht die ik had over de geleverde stoelen. Het losse stiksel zou bij deze stoelen horen. Ik had er echter 1,5 jaar geleden al 4 gekocht en die waren wel netjes doorgestikt. En toen ik besloot ze te retourneren moest ik opnieuw(!) foto's opsturen. Allemaal heel vervelend. Nadat ze zijn opgehaald moest ik na twee weken weer rappelleren om mijn geld terug te krijgen. Ik koop niet meer bij deze club.

Beoordelingen voor dimehouse.nl

19 apr 2024
19 apr 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw 4 sterren review! Wij hopen u snel terug te zien :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Het kwam goed aan. Heb alleen mij geërgerd aan de chauffeur die bleef in de auto zitten. En een jonge jongen moest het hier bezorgen en het waren zware spullen.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Bedankt voor het plaatsen van uw positieve review! Fijn om te lezen dat uw bestelling goed aan kwam. Jammer dat u de levering zo ervaren heeft. Wij begrijpen dat dat frustrerend is. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u snel terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
13 apr 2024
Snelle levering alleen een lade zat klem die uiteindelijk wel is losgekomen
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review. Wat fijn om te lezen dat de levering snel was. Wat vervelend dat de lade klem zat, maar gelukkig is dit probleem verholpen. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn! :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
korrekt en snelbezorgd,goed verpakt, prima stoelen
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat er correct en snel bezorgd is. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
30 mrt 2024
Tevreden
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn. :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
16 apr 2024
16 apr 2024
20 mrt 2024
20 mrt 2024
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw 4 sterren review! Wij hopen u snel terug te zien op onze webshop of in één van onze showrooms. :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Antwoord van dimehouse.nl
En beschadiging doos kapot , heb niet eens moeten aftekenen ,bode zegt niets aan de hand en ze zijn weg , daar staat ge dan . Gelukkig bij verder openen was alles oké
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het pakket op die manier is bezorgd. Wij zullen hier zeker een melding van maken. Gelukkig dat de artikelen onbeschadigd en goed geleverd zijn. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
De bestelling is goed ontvangen. Ik ben tevreden . Bedankt voor de goede afhandeling.👍
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat u de bestelling goed heeft mogen ontvangen en dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u snel terug te zien! :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
WR

Functioneel tafeltje

Afwerking laat te wensen over maar tafeltje is verder functioneel in orde.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve feedback. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met het tafeltje. Inderdaad heeft het tafeltje een industriële afwerking. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Vriendelijke en kundige telefonisten. Snelle service.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent de vriendelijke telefoniste en onze snelle service! Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn! :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
10 feb 2024
Precies op tijd en keurig 3 hoog tot aan de deur.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review. Dank u wel voor uw vriendelijke opmerking! We zijn blij dat we aan uw verwachtingen konden voldoen. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Goede ervaring , snel en netjes geleverd
Antwoord van dimehouse.nl
Beste, Fijn om te horen dat u een goede ervaring met ons heeft gehad, dat u snel en netjes bent geleverd. Bedankt voor uw review! Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse Nathalie
18 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Dit was mijn eerste ervaring en aankoop bij Dimehouse. Het verloop van de bestelling en betaling verliepen vlot en correct. De leverings gegevens zijn zeer betrouwbaar. On time delivery. Het produkt was zeer goed beschermend verpakt. Aan de buitenkant van de verpakking was ook geen transport schade op te merken. Het monteren verliep vlot alle onderdelen die nodig zijn voor het assembleren waren in goede conditie en duidelijk onderscheiden door code die overeenkomt met de handleiding. Een kleine onduidelijkheid was het monteren van het rugdeel vd stoel op het zitgedeelte, maar na even goed na te kijken kwam het zeker in orde. Ik ben zeer tevreden over de zetel. Hij zit perfect. Ik kom zeker nog eens online langs op deze shop om een volgende aankoop te doen.
18 aug 2023
Beste Peggy, Heel erg bedankt voor uw leuke review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over uw bestelling en de bezorging hiervan. Wij zijn blij dat het toch nog gelukt is met het monteren en dank voor de feedback mbt de handleiding. Namens Dimehouse wensen wij u heel plezier met de stoelen en wij zien u graag nog eens terug in onze webshop of showroom. Met vriendelijke groet, Team Dimouse - Peter

Mooie salontafels en laptoptafel

Levering van 2 bestellingen is prima verlopen, echter niet in 1 zending wat wij hadden verwacht. Het eerste pakket kwam vlot via DHL, konden wij op levermoment zetten dat het ons uitkwam. Het tweede pakket kwam via DPD, was in het geheel niet te volgen en werd plotseling geleverd terwijl wij niet via track/trace geinformeerd waren dat het on route was. Gelukkig heeft de bezorger even geholpen met naar binnen tillen, het pakket was te zwaar voor mijn man alleen. De meubels zijn verder keurig en naar wens.
Antwoord van dimehouse.nl
Goedemiddag Diana, Bedankt voor het plaatsen van uw positieve review! We zijn blij dat de levering van het eerste pakket soepel is verlopen en dat u de mogelijkheid had om het levermoment naar uw wens in te plannen. Jammer om te lezen dat u bij de 2e zending niet genoeg op de hoogte bent gehouden. Dit is normaliter zeker wel de bedoeling! Wij wensen u veel plezier van uw aankopen en hopen u snel terug te zien op onze webshop of in een van onze showrooms! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
9 jun 2023

Top Beschwerdemanagement

Ich habe ein Tischset für meinen Balkon gesucht und gefunden bei dimehouse. Leider hatte die Ware Defekte, offensichtlich durch den Transport, trotz eines sehr dicken Kartons. Zuerst war ich enttäuscht, habe dann aber beste Erfahrungen gemacht mit meiner Reklamation. Innerhalb von wenigen Stunden wurde meine Reklamation bearbeitet und einen Tag später hatte ich eine Lösung, mit der ich gut leben kann. Deshalb gebe ich die sehr gute Bewertung für euer unkompliziertes Beschwerdemanagement.
11 jun 2023
"Guten Tag! Vielen Dank für die positive Bewertung. Wie schön zu hören, dass, obwohl die Bestellung nicht in gutem Zustand ankam, wir Sie dennoch mit dem Angebot zufriedenstellen konnten. Wir wünschen Ihnen weiterhin viel Spaß mit Ihrer Bestellung und hoffen, Sie bald wieder bei Dimehouse begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Team Dimehouse DE
25 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Helaas net geen vijf sterren

Bij Dimehouse besteld omdat hier geen ellenlange levertijd op een eettafel zou zitten. Helaas uiteindelijk nog best lang moeten wachten vanwege leveringsproblemen, maar wel een prachtige kwaliteit tafel gekregen! Geen vijf sterren omdat je zelf achter informatie over de levertijd aan moet (er wordt slecht/niet vanuit Dimehouse gecommuniceerd, maar het bedrijf is wel goed bereikbaar). De tafel zelf is zoals eerder genoemd prachtig. Solide tafel van goede kwaliteit!
26 jul 2023
Beste klant, Bedankt voor het plaatsen van uw positieve feedback. Wat jammer om te lezen dat u langer moest wachten op uw eettafel dan verwacht. Uiteraard wordt u hier normaliter van op de hoogte gehouden wanneer een product vertraging heeft. Echter is het erg fijn om te lezen dat u vindt dat wij goed bereikbaar zijn en dat u de tafel prachtig vindt. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie