monitorbeugelexpert.nl- Logo - Beoordelingen

monitorbeugelexpert.nl

86 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden876 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 mrt 2020
monitorbeugelexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede kwaliteit beugel Duidelijke site waardoor keuze makkelijk te maken is, het product (monitor beugel) is van goede kwaliteit (stevig metaal dikke schroeven, zakt niet door met een zwaardere monitor). Met een duidelijke beschrijving hoe te monteren. De beugel lijkt in de eerste instantie wat duur, maar kwaliteit is vele malen beter dan die van een bekende chinese site.

Monitor arm besteld, zet ik hem in elkaar, en zit het onderdeel waar de monitor aan wordt gemonteerd scheef en er is geen beweging in te krijgen

Beoordelingen voor monitorbeugelexpert.nl

De beugel is wat ik ervan verwachte . Ik had helaas wel geen melding of Track & trace gekregen van PostNL waardoor ik geen idee had of het pakket geleverd werd in het afhaalpunt . Na een mail naar jullie wel te horen gekregen dat het daar lag . Waarvoor dank !
Goede service, kon voor verzending 1 beugel annuleren omdat deze niet paste. Andere beugels zijn echter nog niet geleverd.
25 sep 2023

Goede service

Had de verkeerde beugel besteld. Ik heb gebeld en ze hebben het meteen verandert en de volgende dag had ik mijn goede beugel in huis. Dag later nog een besteld en deze werd ook weer netjes een dag later geleverd. Neomounts by Newstar FPMA-D550DBLACK Monitorbeugel besteld prima beugel en makkelijk in elkaar te zetten goede prijs.
Goede beugel met veel manoeuvre vergeleken andere duurdere merken waarbij je met moeite 27 inch schermen en hoger gewenst kan instellen
22 mei 2023
Prima bezorging, goede kwaliteitbeugel! Ik kon alleen het pakketje niet volgen 😊
16 jun 2023
Een betere bezorgdienst dan Dpd nemen. Wat een oplichters zijn dat
Betrouwbaar bedrijf en snelle levering.
29 jun 2023
stevig materiaal en tijdig geleverd
14 sep 2023
goede prijs- kwaliteit verhouding.
14 sep 2023
Prima beugel