dia-centrum.nl- Logo - Beoordelingen

dia-centrum.nl

418 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.335 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2022
dia-centrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prijsvergelijking van Hypogeen crème 300 mL: Bol.com: 16,48 Diabetesvereniging: 16,01 Drogisterijplein: 15,95 de online drogist: 15,95 Koopjesdriogisterij: 11,75 (met korting. normale prijs 16,01) Hypogeen webwinkel: 10,49 DIA-centrum: 9,08. Goedkoper kan ik het niet vinden. Nadeel van deze shop is dat de verzendkosten er bij komen. Bij veel andere shops zijn er geen verzendkosten bij bestellingen vanaf 20 euro. Toch waren vier flacons goedkoper dan de drie die ik eerder bij plein bestelde. Ik had gevraagd de bestelling te bezorgen bij een DHL pick-up point, maar het werd toch bij mij thuis bezorgd.

5 sep 2023
Ik zou een week geleden mijn bestelling ontvangen. Vrijdag contact opgenomen, er was iets misgegaan maar zou direct op de post gaan en ik zou het zaterdag hebben. Maandag contact, geen uitleg maar het was nog niet verzonden. Ik zou het dinsdag krijgen. Het is nu dinsdag nacht en je raad het al, ik heb nog niets binnen.

Beoordelingen voor dia-centrum.nl

Houden zich niet aan afspraak. Bij mijn bestelling stond, dat de bestelling gratis was, boven een bepaald bedrag. Mijn bestelling was hoger, dus verwachtte ik een gratis verzending. Helaas niet en durft men te beweren, dat het niet op de site staat
Zenders hier online besteld.allemaal storing en hieden er mee op.l angste was 1.5 dag. 14 dagen per zender en gaan 3 zenders voor 2 dagen totaal. Ook niets doen voor de klant erg jammer van zoon bedrijf
18 apr 2024
Helaas was het product niet juist werkend. De naald van de Libre sensor kwam niet mee met de chip. Dus ik heb hem niet kunnen gebruiken.
Niet reageren op het klachtenformulier en producten verkopen die bijna over de datum zijn is niet zo netjes
Ik kreeg een defecte sensor toe gestuurd. Krijg ik ook nog de schud dat het niet goed is aangebracht.

slechte service

als er wordt gezegd dat men terug zal bellen moet men dit ook doen
19 mrt 2024

Ht One TD Gluco Glucose Meter

Ht One TD Gluco Glucose Meter besteld, maar natuurlijke de Bluetooth werk niet met mijn telefoon
De bestelling nog niet ontvangen

teleurgesteld

Paar dagen later, nadat ik mijn bestelling heb geplaatst en betaald, krijg ik e-mail dat product uit voorraad is. Geen bestelling geen geld
24 feb 2024

geen AGB code

Omdat jullie geen AGB code hebben kan ik zelf voor de kosten opdraaien. Het zou fijn zijn wanneer jullie dit op de site vermelden.

Heldere communicatie ?

3 dagen na bericht dat het onderweg was, een bericht dat het niet voorradig is en het besteld wordt😡
Zending nog steeds niet gekregen
28 jan 2024
Na een week wachten is de bestelling nog niet geleverd. Al twee keer hierover vebeld. Beide keren werd gezegd dat de bestelling de volgende dag geleverd zou worden. Het palet is tot nu toe nog niet afgeleverd bij DPL voor bezorging.
7 jan 2024
Niet zeggen dat de order vertrokken is als blijkt dat niet zo is. Blijkt achteraf na mijn verzoek waar de order gebleven was..nog niet verzonden ivm niet compleet
5 sep 2023

Niets ontvangen

29 aug 2023
Pakketjes besteld en niet geleverd gekregen! Men is er mee bezig…..naar ondertussen zit ik zonder mijn product! Ik heb bijna € 50,/ betaald…..maar leveren doet men niet!
10 sep 2023
Product veel te duur en de verzendkosten idem. Het in een gewone enveloppe gekund, waardoor de verzendkosten al 3 euro naar beneden kan.
8 sep 2023
Zorgen dat de spullen die jullie leveren gesloten zijn, zodat er een mogelijkheid is om het terug te sturen.