hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
hunkemoller.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hunkemoller.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

2.786 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 jul. 2022
Alles ging eigenlijk wel redelijk. Het kiezen van een voucher was alleen wat verwarrend omdat de prijs dan steeds veranderde maar dat kwam omdat je ze niet kon gezamenlijk kon gebruiken. Wat ik ook jammer vind is dat de vouchers een korte tijd bruikbaar zijn. Zo vaak bestel ik niet bij hunkemőller, ook omdat ik het financieel niet breed heb! Overigens klopt de maattabel ook niet want volgens die tabel zou ik maat XXL moeten hebben maar heb nu geruild voor maat L.

8 jun. 2022
Ik heb mijn bestelling gepast in de winkel in Heerlen in het Coriocenter. Het was te klein en vroeg dus mijn geld terug. Dat kon niet werd mij medegedeeld. Dan wil ik iets anders voor dat geld kopen zei ik toen. Dat kon ook niet werd mij weer meegedeeld! Er werd gezegd dat ik, het pakketje naar een DHL servicepunt moeste brengen. Ik vroeg aan de verkoopster of zij wist waar dat het dichtstbijzijnde service was. Er werd gewoon gezegd dat weet ik niet! Toen ik, bij het servicepunt aankwam werd mij gezegd dat hun helemaal geen bestellingen van Hunkemöller aan namen. Dus daar ben ik dus helemaal voor niets heen gelopen! Ik koop dus echt nooit meer iets bij Hunkemöller in Heerlen! Wat een onvriendelijk en onbehulpzaam personeel daar in Heerlen! Ik was er overging op zaterdag 4 juni jl. Groet, een zeer ontevreden klant! Miranda Mullers

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

Op internet een bestelling gedaan die in de winkel geruild mocht worden. Super makkelijk! Werd heel vriendelijk geholpen bij de nieuwe aankoop en de ruiling van de internet bestelling.
van Ron V.
Goeie service en snelle verzending. Alleen als je je pakket ophaalt in een winkel (online bestelt) geeft het personeel je wel eens het gevoel dat je “lastig” bent
Makkelijk bestellen en ophalen
Het was overzichtelijk. De foto's op de website zijn van goede kwaliteit.
snelle verzending top product
Goede service
De voorraad en diversiteit van de sportkleding is in de winkel erg klein. Online bestellen en afleveren in de winkel duurt lang. Wel leuke collectie. De sportbeha’s zijn martelwerktuigen. Een ‘gewone’ zou fijn zijn.
van Tan R.
Snel en makkelijk
Prachtig en netjes verpakt, en de artikelen zijn van geweldige kwaliteit. Superblij mee!
deel van de bestelling bleek toch niet leverbaar en dit is niet de eerste keer. Het shoptegoed wat hiervoor gebruikt was, verdween ook in het proces. In de winkel konden ze daar niets aan doen...daarvoor moet je contact met de klantenservice opnemen. Die hebben mij vriendelijk geholpen, maar het is een heel moeizaam proces met als resultaat dat ik mijn shoptegoed nu wel weer terug heb, maar ' gedwongen' ben om nog iets te kopen...terwijl wat ik wilde hebben niet leverbaar is. Niet grappig.
Erg goed heholpen in de winkel.