hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl

1.528 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden95.097 beoordelingen in totaal

28 jun 2024
Hunkemöller heeft een groot assortiment. De sale die ze hebben is ook vrij uitgebreid. De kwaliteit van de items zijn erg goed. Er kunnen dingen nog wel wat beter. Meerdere bestellingen toevoegen in 1 pakket met het retouren. Deze optie mis ik. Daardoor ben ik dubbel geld kwijt. Ook kan ik in de winkel waar ik graag zou willen retouren, niet retouren. Dus dat is ook een verbeterpunt. Verder is de klantenservice een 6/7 kan beter. De klantenservice kan heel meedenkend zijn en de andere keer mag je het zelf uitzoeken.

26 okt 2023
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan. Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald. Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening. Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk. Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw. Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

Meest recente eerst
Altijd vriendelijk personeel
Beter aanvullen!!!!. Al bijna 2 jaar wil ik katoenen slips en met klittenbandbh bestellen omdat ik er zeer tevreden over ben maar is bijna altijd uitverkocht of niet voorradig of niet meer verkrijgbaar.

Kortingsbonnen worden maar niet aangenomen

Vind het raar dat ik 5 euro inlever als ik iets koop online en er 1 artikel niet leverbaar is dat ik dan ineens 1,60 terecht krijg.. moet ik dus wèèr iets kopen om die 1,60 op te maken. Er zit geen minimale besteding aan die 5 euro dus waarom kan dat dan niet volledig van dat 2e artikel afgehaald worden die wél werd geleverd? In de winkel konden ze die 5 euro niet eens van mijn artikel afhalen. Overigens ook raar als je online iets koopt je in de winkel geld terug krijgt als je het retourneert maar als je in de winkel iets koop en retourneert krijg je een tegoedbon
Alles prima
De levertijd, het bezorgen in de winkel
4 jul 2024
Mooie stof blijft mooi in de was
4 jul 2024
Meerdere malen verkeerde artikelen in de bestelling die ik niet heb besteld.
3 jul 2024
Zonder problemen retour. Zelfde dag Nog geld teruggestort.
3 jul 2024

Een mooi artikel, snel geleverd

De bestelling was snel in de winkel af te halen. Het artikel is van mooie kwaliteit én ik ben in de winkel heel erg vriendelijk geholpen.
GD
gerda d.