hunkemoller.nlBeoordelingen

hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen
hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl - Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.
Hunkemöller B.V.
Liebergerweg 28
1221 JS Hilversum
Bert Middendorp

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

4.36/5.00

15.436 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hunkemoller.nl

Er was 1 artikel niet bijgesloten. Heb hier melding van gemaakt maar totaal geen reactie ontvangen
Heb helemaal niks gekregen. Vervolgens kreeg ik mail dat ik de boel terug gestuurd had. Klantenservice annuleerde mijn order ongevraagd omdat zij fout gemaskt hadden ik had verzocht het gewoon nog op te sturen. Kon niet. Super slechte service..
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Hoop dat ik na mijn telefonisch gesprek met hunkemoller klantenservice deze week antwoord ontvang via email over de gang van zaken van DHL.
in de bevestiging mail dd 29 september, met bestelnr 351592617,staat "je pakketje wordt binnen 2-3 werkdagen bezorgd". Nu 13 oktober, na 14 dagen, nog niets ontvangen.
Super happy!!!
The parcel got lost and I had to make a new order. Not a good experience.
Via site slipjes besteld die (blijkt dag later) helemaal niet leverbaar zijn. Zeer ontevreden en slechte service!
Houden zich niet aan de levertijd sturen dan een setje wat compleet besteld is incompleet op omdat de BH toch niet op voorraad bleek te zijn. Nu kan ik weer gaan kijken dat de rest terug komt. Was al een aantal keren niet tevreden maar bestel hier nu echt nooit meer.
Ik heb een week geleden een setje lingerie besteld, en nog niet binnen!
Ik heb de bestelling nooit ontvangen hoe kan je dan een mail sturen ik hoop dat je artikel bevalt. Heel slecht dit.
Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen !
ik ben opgelicht door hunkemoller. Geen geld terug gekregen voor mij retour
Bleek na aankoop niet meer op voorraad! Geen compensatie of vervangend artikel aangeboden, gemiste kans van Hunkemoller!
Geen antwoord op e-mails!!! Verschrikkelijke service
Echt top de levering .
Na een mail dat het pakketje in de winkel was geleverd. Ben ik het gaan halen , maar de onbeschofte verkoopster kon het niet vinden dus dan moet u maar een andere keer terug komen . Nou die andere keer komt er niet meer zeker niet bij die verkoopster
Ik ga daar volgende 6 maanden nieks kopen.
Nooit ontvangen, geld is ook niet afgeboekt. Slechte service
Verkeerde adres terug naar winkel geld terug
Op 13 06 een bestelling besteld en had hem na 2 weken nog niet binnen. Toen 2 keer een mail gestuurd waar ik beide keren geen antwoord op heb gekregen. Daarna gebeld en het pakket bleek nooit opgestuurd te zijn..