hunkemoller.nlBeoordelingen

hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen
hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl - Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.
Hunkemöller B.V.
Liebergerweg 28
1221 JS Hilversum
Bert Middendorp

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

4.35/5.00

22.210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hunkemoller.nl

Op 13 06 een bestelling besteld en had hem na 2 weken nog niet binnen. Toen 2 keer een mail gestuurd waar ik beide keren geen antwoord op heb gekregen. Daarna gebeld en het pakket bleek nooit opgestuurd te zijn..
Alles in goede orde ontvangen
Besteld, bericht dat het er binnen 1-2 werkdagen is. 8 dagen later nog niks ontvangen, geen antwoord op e-mail, telefonisch niet bereikbaar.
Artikel nog niet ontvangen
Art nooit ontv geen afhaalbericht wel geld terug gestort
Bestelling ontvangen: bleek er een gaatje in 1 BH te zitten, in de winkel wilde ik hem ruilen maar werd beschuldigd dat ik dat gaatje erin gemaakt zou hebben. Heel teleurstellende reactie van de verkoopster. Voor mij geen Hunkemöller meer...
Pakketje nooit ontvangen, retour geboekt. Oplossing kortingscode (bestelling was al met korting) en opnieuw bestellen (slechte service).
Als ik bij jullie bestel, moet ik of betalen voor levering of het ophalen in de winkel. Dit duurt 5 dagen. Als ik dezelfde BH bij Wehkamp bestel heb ik hem de volgende dag gratis in huis. Dus ik bestel voortaan bij Wehkamp.
Zeer verdrietig jaren doreen 80d gekocht is helaas niet meer mogelijk en die er voor in de plaats is gekomen is waardeloos, heb hem toch maar besteld en ben er niet blij mee, ik had bijv. wit besteld krijg ik geel. Zal na jaren een andere bh moeten zoeken en dat is niet fijn. Bij U zal het helaas niet meer mogelijk zijn of doreen moet terug!
Vlot besteld en geleverd met leuke korting
het pakketje is niet aangekomen bij de winkel. dhl heeft het weer mee genomen. nu is het pakje zoek!!!
Ik heb een e-mail gekregen dat mijn bestelling onderweg was met trackings nummer van DHL, helaas heeft DHL deze niet bij mij afgeleverd. Vervolgens zag tot mijn grote verbazing dat mijn geld was terug gestort na 11 dagen en daarna ontving ik een e-mail dat Hunkermuller mijn retour bestelling had ontvangen, terwijl ik nooit iets heb ontvangen. Heel vreemd dit allemaal.
Incomplete bestelling ontvangen. Geen reactie op mail hierover. Heel slecht!!!!
Hoe kan ik iets beoordelen als ik nog niks heb gekregen!!!!!!
Jullie gebruiken mijn mailadres terwijl ik niets besteld heb. Heb dit al eerder aangegeven maar helaas is het nog steeds niet opgelost.
Ze hebben mij niets geleverd terwijl mijn geld allemaal op hun rekening werd gestort. Div mails verstuurd zonder resultaat. Trustedshops heeft mij hier in ondersteund en na een maand uit eindelijk alles terug gestort op mij eigen rekening.
Na 8 dagen, 5 werkdagen, alleen een excuus mail ontvangen. Dat het langer gaat duren. Hoelang is? Bestelde artikelen niet in zicht. Wil annuleren maar lastig.
Bestelling gedaan, wel betaald, niet zichtbaar in mijn account. Gebeld met klantenservice (via email duurt een paar dagen voordat je antwoordt krijgt) konden de bestelling eerst ook niet vinden, uiteindelijk gevonden, maar konden ook geen oplossing bieden. nu na een week nog niets ontvangen. Jammer, verder altijd goede ervaring en service
Hele bestelling gedaan en doe de doos open en zaten 4 broekjes in terwijl ik beha’s had bestel en string setjes Klopt niks van de bestelling en klantenservice is niet bereikbaar
Duurde lang. Slechte kwaliteit, hiervoor een klacht in de dient en nog steeds geen reactie. Bestel hier nooit meer iets