hunkemoller.nl

Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

Beschrijving
Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.
Hunkemöller International B.V.
Liebergerweg 28
1221 JS  Hilversum

Kamer van Koophandel 64665054
Bert Middendorp

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

4.29 / 5.00

26.888 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 70.028 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over hunkemoller.nl

Do 28/11 besteld. zou za 30/11 geleverd worden, di 3/12 een mail gestuurd met hoe het met mijn pakket zit, en tot op heden nog niets gehoord. Staat ze netjes.

Na 6 dagen bellen over waar mijn pakje is omdat dhl maar het status van mijn pakje bleef veranderen en ik ondertussen ook een mail had gekregen dat ik mijn bestelling retour had gestuurd kreeg ik eindelijk mijn pakje.maar helaas zat er niet in wat ik besteld had.dus weer gebeld en ik zou er nog een mail over krijgen.Dir was gister.Vandaag nog steeds geen mail en nu zitten we alweer in het weekend

ik heb mijn order niet volledig ontvangen en al 6 dagen wacht ik op antwoord en krijg ik zo een onbeschofte dame aan de tel, die zegt dood gewoon na 14 dagen mag je je geld terug vragen. nadat ik al tig mailtjes heb gestuurd en bijna 3 kwartier aan de lijn hangt voor dat iemand mijn te woord staat

Ik heb mijn bestelling in de winkel (Zaandam) laten bezorgen. Echter is hij daar nooit aangekomen. Ik heb al 2 e-mails naar Hunkemoller gestuurd om duidelijkheid te vragen, maar ik krijg geen reactie. De bestelling is al betaald

Product niet leveren terwijl het in het standaard assortiment zit. Dan krijg ik het maar wat later i.p.v. de bestelling te annuleren

We hebben de bestelling nooit ontvangen

Bestelling niet ontvangen. Ook geen reactie op vragen.

BH besteld maar vervolgens is de bestelling opeens geannuleerd, erg jammer.

Pakketje is nooit geleverd. Het was kwijt geraakt, nooit bij DHL afgegeven. Hebben ze het pakketje gevonden in hun magazijn en retour gestuurd. Heb ik gebeld dat het nooit aangekomen is en ik het nooit retour heb gestuurd. Ja konden ze iets aan doen, was een fout gemaakt. Moest ik het nog eens gaan bestellen. Helaas vervielen wel alle korting waar ik het de eerste keer voor bestelde TRIEST

Heb online een artikel besteld bleek het later niet op voorraad te zijn

Nergens te vinden dat de vestiging tijdens koopavond op 5 december dicht is

wel besteld en betaald na 3 dagen bericht dat het niet geleverd wordt en 3 dagen later geld terug waardeloos

Heel slecht. Beide mijn upc orders waren spoorloos verdwenen en heb ze nog steeds niet gehad

Bestelling is nooit geleverd. Bij telefonisch contact werd mij verteld dat het pakket vertraagd is. Een dag later kreeg ik een mail dat mijn bestelling is geretourneerd. Nog een mail achteraan gestuurd dat ik toch wel graag mijn bestelling wil ontvangen daar heb ik nooit reactie op gehad. Gemiste kans met zo’n waardeloze klantenservice. Nu nog mijn geld retour krijgen.

1 dag geleden
Mail gestuurd via klantenservice dat ik niet mijn volledige bestelling heb ontvangen. Nu een week geleden...je hoort er niks van maar wel betaald...jammer hunkemoller

1 dag geleden
Een BH besteld en na 3 dagen blijkt het helemaal niet geleverd te kunnen worden. Nu gaat de extra black friday aan je neus voorbij

1 dag geleden
Ik bestel niet meer omdat jullie met dhl werken

1 dag geleden
Heb nog steeds niks binnen donderdag besteld, een week later nog niks

1 dag geleden
Pakket kwijt 20 min telefonisch in de wacht en dan de verbinding verbroken Alsnog gebeld, kortingscode voor volgende aankoop beloofd maar geen mail ontvangen. Mail gestuurd en geen reactie Dus rondom slecht

Ben nu een week aan het wachten op mijn pakket en na 10 min in de wacht te staan wanneer ik de klantenservice bel wordt de verbinding verbroken. Mails gestuurd en wordt niet op gereageerd. Andere afd gebeld die kon niets voor me doen maar zou zorgen dat ik wordt gebeld en niets. Nog nooit zo’n slechte service gehad van ze terwijl ik normaal gesproken erg tevreden ben