hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl

1.558 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden95.143 beoordelingen in totaal

28 jun 2024
Hunkemöller heeft een groot assortiment. De sale die ze hebben is ook vrij uitgebreid. De kwaliteit van de items zijn erg goed. Er kunnen dingen nog wel wat beter. Meerdere bestellingen toevoegen in 1 pakket met het retouren. Deze optie mis ik. Daardoor ben ik dubbel geld kwijt. Ook kan ik in de winkel waar ik graag zou willen retouren, niet retouren. Dus dat is ook een verbeterpunt. Verder is de klantenservice een 6/7 kan beter. De klantenservice kan heel meedenkend zijn en de andere keer mag je het zelf uitzoeken.

26 okt 2023
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan. Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald. Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening. Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk. Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw. Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

CT
C. T.
Elst

Hebben klanten korting afgetrokken van het retourbedrag

Had verschillende lingerie set besteld. Laten bezorgen in de winkel in Veenendaal. Na het passen, kwan ik erachter dat een set helemaal niet paste. Ook had ik slips retour gegeven die niet goed waren. Ik heb in de winkel wel een extra BH gekocht. Het gekke was dat mijn retour geld op mijn rekening zou worden gestort en dat ik de nieuwe BH weer moest afrekenen. Ik vroeg of dit niet verrekend kon worden, maar dat kon volgens de verkoopsters niet. Nu zag ik dat ik maar € 42,74 terug heb gekregen i.p.v. € 47,50. Ze hebben gewoon de klanten korting er vanaf getrokken, terwijl ik voor € 72,50 heb gekocht! Zeer slechte zaak!!
Bestelling is niet te vinden in mijn account. Moet nu eerst bellen om het retour te sturen. Was voor het eerst dat ik hier besteld heb nou dat is dus 1 keer en nooit meer! Raad het ook iedereen af wat een slechte site en service
3 jul 2024

Omdat mijn bestelde pakket zoek is .is…

Omdat mijn bestelde pakket zoek is . is kwijt weet niet hoe maar ze kunnen het niet vinden in de winkel terwijl ik een mail kreeg om mijn pakket op te halen jammer dit😡😡😡😡😡😡😡
25 jun 2024
Mijn bestelling bezorgen VOORDAT ik op vakantie ga. Was gewoon thuis speciaal tijd van bezorging uitgezocht. Niets ontvangen. Slechte zaak van DHL
AD
Bestelling na 7 dg nog niet geleverd, probleem ligt aan DHL..heel slecht,geen enkel tegenbericht van Hunkermuller na gestuurde mail hierover !
Ik heb ene klacht over artikel die gelijk kapot ging. Nu 6 dagen later nog steeds geen antwoord.
16 juli bestelling online geplaatst en tot op heden bestelling nog niet binnen
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen
29 jun 2024
Slecht want heb nog niks vernomen
8 jul 2024
Niks ontvangen
6 jul 2024
28 jun 2024
21 jun 2024
Verpakkingsdoos was niet dichtgemaakt waardoor deze open was gegaan. DHL verontschuldigde zich hiervoor, maar dit was niet een fout van DHL maar van jullie door de doos niet dicht te plakken. Ik vind dat de privacy van besteld artikel hierdoor word geschaad.
OP
Olivia P.
Den Haag
8 jun 2024

Mijn bestelling is niet bezorgd

Mijn bestelling is sinds 31 mei vast bij DHL en er verandert niks. 5 keer contact genomen met hunkemoller daarover en 8 dagen later nog steeds geen information. Krijg een antwoord "wij komen zo snel mogelijk via email bij je terug" en geen e-mail gekregen
27 mei 2024
De gekochte lingerie zat bijzonder onprettig. Meteen geretourneerd, maar het deel dat ik met een cadeaubon heb betaald, heb ik niet terug ontvangen. Op mijn mail is nog niet gereageerd. Bijzonder slordig.
10 jun 2024
Er worden bh verstuurd zonder te checken of ze helemaal netjes gemaakt zijn. Ik heb bh ontvangen waarvan de beugels aan elkaar genaaid waren. Nu moet ik ook nog naar een winkel om te retour te brengen.