hunkemoller.nlBeoordelingen

hunkemoller.nl - Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.
Hunkemöller B.V.
Liebergerweg 28
1221JS Hilversum
Bert Middendorp

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

4.31 / 5.00

26.111 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hunkemoller.nl

Vind t heel jammer dat continu mijn bestel mis gaat

1 dag geleden
Heb nog altijd geen bestelling ontvangen Heb hierover klantenservice bericht, maar pas na 3 dagen reactie ontvangen waar ik nog niks mee kan. De bestelling bestond mede uit artikelen als kado voor Valentijnsdag, dat was gisteren Heb ik nu dus niets meer aan Waardeloos dit. Mijn eerste maar meteen ook mijn laatste keer dat ik bij Hunkemoller een bestelling doe

Ik krijg geen reactie op mijn mails, retour verwerking duurt langere dan 30dagen

3.5 moeten wacht slecht gewoon

Er zaten muizen uitwerpselen in mijn pakketje en onder andere ook bij de producten in de verpakking

Ik heb de webshop bestelling via de winkel geplaatst en betaald. We zijn twee weken verder en ik heb, ondanks een mail en twee telefoontjes nog geen spullen ontvangen en nog geen geld terug.

Levering is nooit aangekomen

1 week geleden
Ik heb mijn bestelling in goede orde ontvangen en hiervan heb ik 1 artikel gehouden en de rest geretourneerd. Het retour is niet goed verwerkt. Na meerdere keren contact te hebben gezocht via mail, facebook, etc. heb ik nog steeds geen reactie ontvangen van hunkemoller. Hopelijk krijg ik een reactie via deze weg :(

1 week geleden
Na 1 dag een bericht ontvangen dat het pakketje de volgende werkdag geleverd zou worden met een track en trace code die niet werkt. Pakketje is niet geleverd. Na telefonisch contact met de klantenservice na 5 dagen is zelfs na 7 dagen nog onbekend waar het pakketje blijft.

1 week geleden
Bij deze bestelling zijn er problemen met de levering, hierdoor zijn we nu meer dan een week verder en nog geen BH ontvangen Zowel in de winkel als bij de telefonische klantenservice zeer slecht geholpen, kan het geen service noemen. Ik word voor mijn idee van het kastje naar de muur gestuurd en een goede oplossing hebben ze niet. Zeer ontevreden

1 week geleden
Na meer dan een week nog steeds niet ontvangen.

1 week geleden
Tot drie keer toe iets besteld wat een paar dagen later niet meer leverbaar bleek te zijn. Ook wordt dit niet netjes opgelost.

1 week geleden
Besteld voor de kerst (22 januari) en nog steeds niet binnen (4 februari). Klantenservice heeft na 2 weken ook nog niet gereageerd op email. Ik ben zeer teleurgesteld, dit is niet normaal meer. Als ik 0 sterren kon geven had ik daar geen seconde over getwijfeld, 1 ster is nog te veel.

2 weken geleden
Mijn bestelling is 2 keer retour verzonden terwijl deze überhaupt nog bezorgd moest worden. Ik heb ook geen reactie gehad van klantenservice nadat ik een mail had gestuurd. Winkelmedewerker zei dat ik gewoon geduld met moest hebben met de levering, maar de bestelingen zijn gewoon retour verzonden en mijn geld is teruggestort zonder enige uitleg en dit twee keer.

2 weken geleden
Levering en lingerie super...klantvriendelijk heid minder..k kreeg n nieuwe klantenpas werd gezegt dat mn punten daarover zouden worden gezet..dat is niet gebeurd..k had 5 euro shoptegoed was ze vergeten aan te slaan en kreeg k een bonnetje mee waarop de verkoopster heel brutaal zei duw t maar bij t geld raakt u t ook niet kwijt..k had liever mn geld terug gehad dan n bonnetje..jammer van de punte

Na een week.nog geen bestelling ontvangen . En de klantenservice reageert ook niet

2 weken geleden
Wachten wachten en op het laatst werd ie geannuleerd..

Pakje is goed aangekomen

2 weken geleden
Ze stuurde het pakketje retour zonder dat ik dit wou.

2 weken geleden
Pakket is ergens anders afgeleverd waardoor het niet bij mij terecht gekomen is. Ik wacht ook al dagen op de uitslag van het onderzoek...dus nee slechte service vanuit DHL en Hunkemöller