hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20-10-2016
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
hunkemoller.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hunkemoller.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20-10-2016
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

3.041 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Goede kwaliteit en snelle levering. In de winkel waren wat problemen met het vinden van het pakketje en ik kwam een keer tevergeefs nadat ik bericht had gekregen van aankomst van het pakketje omdat de zaak wegens ziekte om 16.00 u. gesloten was. Over het algemeen gaat het goed en ik wil dit incident daarom niet meenemen in mijn beoordeling. Misschien is het een idee om niet alleen op de winkeldeur een briefje te bevestigen als er een verandering van de sluitingstijd is, maar dit ook per mail/app aan uw klanten te laten weten. Een vast plaats van af te halen pakketjes, maar dat is vast nu ook al regel in de winkel.

Onlangs bestelde ik de Voorgevormde beugel bh Maya, kleur groen. De bijpassende Brazilian kon ik op de website niet vinden, dus ik ging ervan uit dat deze in die kleur niet bestond. Tot mijn verbazing zag ik de Brazilian wel bij de slips in de Sale, dus ik besloot deze direct te bestellen. Online niet beschikbaar, maar volgens de website wel op voorraad in de winkels in Heerlen en Sittard, dus meteen 2x gereserveerd. Helaas tot mijn teleurstelling kreeg ik een bericht dat de slip niet meer voorradig was. Maar op de website stond nog steeds dit in de winkels in Heerlen en Sittard wel zo was. Tevens heb ik met de kerst een mail gestuurd naar de klantenservice, omdat de beha Maya Groen een paar dagen nadat ik deze online had gekocht nog maar de helft kostte in de Sale. Mijn vraag was of Hunkemöller hiervoor een regeling kent. Helaas geen antwoord gekregen. Dus 2 teleurstellingen op 1 week tijd en daarom voor nu een redelijke beoordeling.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

Ik heb mijn bestelling gepast in de winkel in Heerlen in het Coriocenter. Het was te klein en vroeg dus mijn geld terug. Dat kon niet werd mij medegedeeld. Dan wil ik iets anders voor dat geld kopen zei ik toen. Dat kon ook niet werd mij weer meegedeeld! Er werd gezegd dat ik, het pakketje naar een DHL servicepunt moeste brengen. Ik vroeg aan de verkoopster of zij wist waar dat het dichtstbijzijnde service was. Er werd gewoon gezegd dat weet ik niet! Toen ik, bij het servicepunt aankwam werd mij gezegd dat hun helemaal geen bestellingen van Hunkemöller aan namen. Dus daar ben ik dus helemaal voor niets heen gelopen! Ik koop dus echt nooit meer iets bij Hunkemöller in Heerlen! Wat een onvriendelijk en onbehulpzaam personeel daar in Heerlen! Ik was er overging op zaterdag 4 juni jl. Groet, een zeer ontevreden klant! Miranda Mullers
Online bestelling geplaatst op woensdag. Levering 1 tot 2 werkdagen. Zaterdagavond nodig, dus moet ruimschoots goedkomen. Zaterdag nog niks binnen, dus naar de winkel. Geen pakketje, spullen dus maar gekocht in de winkel. Gelukkig waren deze op voorraad. Als het pakket alsnog bezorgd zou worden zou ik bericht krijgen zodat ik het pakket kan ophalen en de inhoud rechtstreeks kan retourneren. Helaas is dat nu nog niet gebeurd.....
Bestelling laten afleveren in winkel maar nooit een bericht ontvangen dat de bestelling in de winkel was afgeleverd en kon worden opgehaald. Heb 2 keer gebeld. Toen ik in de winkel kwam was eerste reactie dat het er nog niet was. Bleek er wel te zijn. Waar de fout ligt is niet duidelijk; winkelpersoneel dat aangekomen bestellingen niet goed verwerkt of internetstoring?
Een mail met afhaalnummer gehad, pakje niet in de winkel. Ongeinteresseerd personeel die mij verweet dat ik moet weten dat het na ontvangst mail nog 3-4 dagen duurt voordat een bestelling in de winkel is. Dat staat nergens in de afhaal mail, Inmiddels heb ik mijn bestelling NOG niet, dit is echt slecht voor een webwinkel,
Ik had deze bh online besteld, betaald en een bevestiging gekregen. Tot mijn verbijstering kreeg ik een paar dagsn later het bericht dat hij toch niet leverbaar was. Dat vind ik een hele slechte zaak . De maat grotere bh die ik daarna noodgedwongen maar bestelde, bleek inderdaad te groot.
Mooie legging maar.... alleen maar om een selfie te maken want zeker niet goed voor fitness/ krachttraining Naar een keer dragen al kapot. Ik train sinds 6 jaar en heb al veel legging gekocht, nooit zo teleurgesteld!
Ik heb een afhaalbericht ontvangen, in de winkel bleek de bestelling er niet te zijn. De klantenservice zou dinsdag contact met mij opnemen, inmiddels is het vrijdag en heb ik niets vernomen.
Mijn pakket is al 3 dagen te laat in de winkel. Erg jammer shop erg vaak bij hunkemoller. Heb helaas mijn pakketje morgen nodig. Levertijd stond max 3-4 dagen zitten nu over 1 week.
Als er eerst staat 1 tot 2 werkdagen geleverd en erna anderhalve week nig niets is dan gaat er iets niet goed. Ik ga op vakantie dus ik heb er niets meer aan. Ging om een tankini
8 dagen geleden bestelling geplaatst en nog steeds is het niet ontvangen daarom 1 ster. Er staat geleverd binnen 1-2 werkdagen maar tot op heden geen bericht. Wel betaald
9 dagen geleden besteld, maar nog niets ontvangen.. winkel neemt telefoon niet op, en klantenservice reageert ook niet 🤦🏼‍♀️
Ze zeggen dat het op voorraad is en dan na een paar dagen is die er in 1x niet
Ik heb al feedback gegeven, dit kunnen jullie na lezen!!
Retour ging niet
Ik vind jammer dat de Private Strappy Harnas, niet bij mijn bestelling zat. Op het moment dat ik het bestelde zat er nog 4 op voorraad in de webshop. Dus op dat moment met gerust hart besteld, maar op de dag van levering, is de item gecanceld en opeens niet leverbaar.
De bestelde bh s werden wel aangeboden, maar waren niet leverbaar.
Mail nog steeds niet beantwoord…..