hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
hunkemoller.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hunkemoller.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

2.374 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 jul. 2022
Alles ging eigenlijk wel redelijk. Het kiezen van een voucher was alleen wat verwarrend omdat de prijs dan steeds veranderde maar dat kwam omdat je ze niet kon gezamenlijk kon gebruiken. Wat ik ook jammer vind is dat de vouchers een korte tijd bruikbaar zijn. Zo vaak bestel ik niet bij hunkemőller, ook omdat ik het financieel niet breed heb! Overigens klopt de maattabel ook niet want volgens die tabel zou ik maat XXL moeten hebben maar heb nu geruild voor maat L.

8 jun. 2022
Ik heb mijn bestelling gepast in de winkel in Heerlen in het Coriocenter. Het was te klein en vroeg dus mijn geld terug. Dat kon niet werd mij medegedeeld. Dan wil ik iets anders voor dat geld kopen zei ik toen. Dat kon ook niet werd mij weer meegedeeld! Er werd gezegd dat ik, het pakketje naar een DHL servicepunt moeste brengen. Ik vroeg aan de verkoopster of zij wist waar dat het dichtstbijzijnde service was. Er werd gewoon gezegd dat weet ik niet! Toen ik, bij het servicepunt aankwam werd mij gezegd dat hun helemaal geen bestellingen van Hunkemöller aan namen. Dus daar ben ik dus helemaal voor niets heen gelopen! Ik koop dus echt nooit meer iets bij Hunkemöller in Heerlen! Wat een onvriendelijk en onbehulpzaam personeel daar in Heerlen! Ik was er overging op zaterdag 4 juni jl. Groet, een zeer ontevreden klant! Miranda Mullers

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

Mijn artikel zou binnen twee dagen geleverd worden. Inmiddels 8 dagen verder nog niks geleverd. Met lege handen vrouw jarig🙈
Mijn bestelling (11 items) is in zijn geheel geannuleerd, reden weten ze niet te geven.
6 nov. 2022
Nog geen bevestiging gekregen om het op te halen in de winkel !!!
Kwaliteit van het aangebodene zwaar onder de maat
17 okt. 2022
Site werkt slecht,systemen liggen er regelmatig uit en ik moest 3 keer terug naar de winkel om iets om te ruilen . Verkeerde artikelen waren verstuurd en als je dan in de winkel wil ruilen moet je nogmaals betalen. Personeel in de winkel denkt niet mee. Mijn verjaardagsbon kon ik niet gebruiken omdat de derde slip gratis was terwijl ik voor bijna 200 wilde bestellen. Voor mij geen Hunkemöller meer op deze manier
26 okt. 2022
Inmiddels al dik een week verder na mijn online bestelling. Er stond voor 22 uur besteld, de volgende werkdag in huis. Nog steeds niks ontvangen. Geen communicatie vanuit de webshop. Inmiddels zelf contact gehad, maar ze kunnen niks doen. Ook annuleren van mijn bestelling kan niet meer?! Slechte service.
11 okt. 2022
Had 2 prothese beha's besteld helaas passen ze niet, ze teruggebracht naar het filiaal in Venlo...in de winkel hebben ze ze niet...oke dat is dus minder..waarom niet, zwangerschap beha's zijn er plenty ...waarom geen prothese beha's.
3 okt. 2022
Al 2 berichten gestuurd naar de klanten service. Pakket zou geleverd zijn. Heb niks gekregen. Krijg zo slecht antwoord
11 okt. 2022
Verre van oplossingsgericht gerichtheid. Als je online iets besteld en in de winkel moet ophalen.
27 okt. 2022
Men heeft er gewoon maar iets ingestopt. Klopte niets van
23 okt. 2022
Na een week nog geen bestelling ontvangen
25 okt. 2022
Bestelling nog niet ontvage
4 okt. 2022
van Rib D.
21 sep. 2022
deel van de bestelling bleek toch niet leverbaar en dit is niet de eerste keer. Het shoptegoed wat hiervoor gebruikt was, verdween ook in het proces. In de winkel konden ze daar niets aan doen...daarvoor moet je contact met de klantenservice opnemen. Die hebben mij vriendelijk geholpen, maar het is een heel moeizaam proces met als resultaat dat ik mijn shoptegoed nu wel weer terug heb, maar ' gedwongen' ben om nog iets te kopen...terwijl wat ik wilde hebben niet leverbaar is. Niet grappig.
6 sep. 2022
Ik ben al wat ouder. Ik had van mijn kinderen een fashion cadeaukaart gekregen. Door onwetendheid van alle medewerksters kon ik deze in de winkel niet verzilveren. Ik voelde me afgescheept en heb uiteindelijk zelf fashion cadeau gebeld, ze hebben mij uitgelegd, wat Hunkemöller zelf had moeten weten. Ik vind dit een slechte service.
13 sep. 2022
Mijn bestelling van 29 augustus is helaas nog steeds niet in de winkel afgeleverd. Ik krijg geen antwoord op mijn e-mails en via de klantenservice krijg ik alleen te horen dat mijn bestelling bij de vervoerder is. In de winkel kunnen ze mij helaas ook niet verder helpen.
4 sep. 2022
Zeer slecht om niet te leveren maar wel te vragen hoe er verbetering te doen is. Steek energie in kwaliteit ipv kwantiteit en marketing poespas
10 sep. 2022
Tot twee keer iets besteld, en twee keer een mail gehad na 3 dagen, dat het niet op voorraad is.
2 sep. 2022
Ik bestel iets, betaal het en krijgt dan na 1 dag een mail dat het product er niet neer is