hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl
Beoordelingen:

1.713 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden95.590 beoordelingen in totaal  

4,46
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

17 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Weer met veel plezier mooie winterpyjama gekocht via internet. Dit doe ik al jaren voor mijn kleindochter. De kwaliteit is nl bij Hunkemoller erg goed. Ze moeten op een gegeven moment alleen weg omdat ze eruit groeit en dus niet omdat het is versleten. Omdat de nieuwe pyjama een schot in de roos was wilde ze heel graag nog een 2e en het toeval was dat de pyjama in 2 kleuren leverbaar was. Oma dus ook nog de andere kleur bestelt. Helaas bleek na de bestelling en betaling dat het bovenstuk toch niet meer leverbaar was en kon alleen de broek geleverd worden. Het betaalde bedrag van het bovenstuk werd meteen teruggeboekt maar aan een halve pyjama heeft mijn kleindochter natuurlijk niets. De klantenservice kon niets betekenen want Op=Op en het zou ook niet meer opnieuw komen. De broek kon natuurlijk gewoon terug en dan zou ik het geld terugkrijgen. Toen toch maar even contact gezocht met een fysieke winkel en die heeft er voor gezorgd dat ze toch nog ergens uit een filiaal het bovenstuk konden leveren. Kortom fijn meegedacht met de klant, een prima service en een dubbel blije kleindochter.

Meest relevante negatieve beoordeling

26 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan. Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald. Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening. Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk. Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw. Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
3 BH’s gereserveerd omdat ze tijdelijk niet leverbaar waren, 2 dagen daarna bericht gekregen dat we ze in Nijkerk konden ophalen, maar er was 1 BH en die was dus niet geldig voor 3 kopen en 2 betalen. Dus zijn we voor jan joker daarna toe gegaan .Volgende keer goed opletten als U een bericht stuurt dat het ook compleet is.
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Pakketje niet ontvangen, ondanks dat dhl zegt geleverd… Ondanks alle 3 steunpunten bezocht ( 3 in een dorp…)
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Belachelijk dat je geen geld terugkrijgt maar een tegoedbon. Heel erg ouderwets en klantonvriendelijk.
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Onvoldoende voorraad. BH niet in mijn maat of ik kan geen setje maken. Jammer.
Beoordeling melden
26 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet ontvangen
Beoordeling melden
3 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
29 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds geen mail ontvangen dat ik mijn pakketje op kan halen in de betreffende winkel!! Waardeloos.
Beoordeling melden
6 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling nog niet ontvangen.
Beoordeling melden
15 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte klantenservice

Ik kwam met een retour van een internetbestelling naar de Hunkemöller winkel. De winkelmedewerker heeft per ongeluk mijn andere bestelling als retour aangeslagen (ik had 2 we codes van 2 bestellingen bij me) maar gaf aan dat het niet uitmaakte omdat het om dezelfde artikelen ging. Wat dus achteraf wel wat uitmaakte. Vervolgens kan ik dus alsnog mijn eerste bestelling gaan betalen terwijl ik direct over het probleem gemaild heb naar de klantenservice nadat ik daar een automatische mail kreeg over mijn geretourneerde bestelling. Daar zitten blijkbaar wat vakantiemedewerkers die het niets interesseert helaas.
Beoordeling melden
3 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beter klantenservice. Slecht advies gekregen, bij pinscoring werd er niet mee gedacht voor een goed oplossing. Bewijs van betaling was niet voldoende om mijn pakketje op te halen. Ik kom niet meer, ben erop afgeknapt
Beoordeling melden
YS
Yjam S.
Den Haag
18 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling klopte niet. Het bestelde artikel ( al vele jaren in assortiment) bleek uit de handel genomen.
Beoordeling melden
17 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
GRAAG VRIENDELIJKER EN DESKUNDIGER PERSONEEL
Beoordeling melden
SP
Simone p.
Hoofddorp
4 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
CT
C. T.
Elst
22 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Hebben klanten korting afgetrokken van het retourbedrag

Had verschillende lingerie set besteld. Laten bezorgen in de winkel in Veenendaal. Na het passen, kwan ik erachter dat een set helemaal niet paste. Ook had ik slips retour gegeven die niet goed waren. Ik heb in de winkel wel een extra BH gekocht. Het gekke was dat mijn retour geld op mijn rekening zou worden gestort en dat ik de nieuwe BH weer moest afrekenen. Ik vroeg of dit niet verrekend kon worden, maar dat kon volgens de verkoopsters niet. Nu zag ik dat ik maar € 42,74 terug heb gekregen i.p.v. € 47,50. Ze hebben gewoon de klanten korting er vanaf getrokken, terwijl ik voor € 72,50 heb gekocht! Zeer slechte zaak!!
Beoordeling melden
22 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is niet te vinden in mijn account. Moet nu eerst bellen om het retour te sturen. Was voor het eerst dat ik hier besteld heb nou dat is dus 1 keer en nooit meer! Raad het ook iedereen af wat een slechte site en service
Beoordeling melden
AD
23 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling na 7 dg nog niet geleverd, probleem ligt aan DHL..heel slecht,geen enkel tegenbericht van Hunkermuller na gestuurde mail hierover !
Beoordeling melden
3 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Omdat mijn bestelde pakket zoek is .is…

Omdat mijn bestelde pakket zoek is . is kwijt weet niet hoe maar ze kunnen het niet vinden in de winkel terwijl ik een mail kreeg om mijn pakket op te halen jammer dit😡😡😡😡😡😡😡
Beoordeling melden
25 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling bezorgen VOORDAT ik op vakantie ga. Was gewoon thuis speciaal tijd van bezorging uitgezocht. Niets ontvangen. Slechte zaak van DHL
Beoordeling melden
23 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
16 juli bestelling online geplaatst en tot op heden bestelling nog niet binnen
Beoordeling melden