Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
6 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
De vlotte levering was prettig.
Jammer is wel dat het niet duidelijk is of ik vóór een bepaalde dag mijn bestelling moet ophalen uit een filiaal of dat ik het ook later mag doen, want ik moet net op die dag kunnen, daarom gekozen voor thuis leveren en dan helaas verzendkosten betaald.
Ook jammer dat online mijn tegoedbon niet werkt die ik in een winkel had ontvangen omdat een bh geen goed stiksels had en er toen geen vervanging was, nu 2 mnd later kon ik de bh gewoon online kopen, zonder problemen.
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid
Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen.
Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan.
Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald.
Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening.
Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk.
Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw.
Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.
Het is moeilijk om in contact te komen omdat ze onduidelijk zijn. Op messenger reageren ze niet. Telefonisch kan je zelfs sochtend echt lang in de wacht staan. Dan blijft livechat over maar die is niet altijd beschikbaar volgens openingstijden. Eenmaal medewerker gesproken zoekt de medewerker foute gegevens op over een andere bestelling terwijl je duidelijk bestelnummer aangeeft. Vervolgens drukken ze je bijna weg voordat je kan zeggen dat het om foute bestelling gaat. Kan echt veel beter voor zo een bedrijf
Beoordeling melden
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Nooit meer, super slecht
Ongelofelijk slechte service, eerst in de winkel een fout gemaakt door de caissière waardoor ik te veel heb betaald. Vervolgens ben ik niet meer in de winkel gelaten waardoor ik volgende dag terug moest komen. Dag erna op zondag online iets besteld dat binnen 1-2 werk dagen geleverd moest zijn, we zijn inmiddels een week verder en nog steeds niks binnen gekregen. Meerdere malen aan de telefoon gesproken en kreeg elke keer te horen dat die ieder moment kan komen. Ik kom hier nooit meer
Beoordeling melden
13 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Afleveradres niet te vinden!
Ze zeggen dat er een technisch probleem is met het vinden van het afleveradres. Dat is notabene het filiaal van hunkemoller zelf!! Kunnen mij 4 dagen later nog steeds niet vertellen wanneer ik mijn bestelling kan verwachten, geen track&tracé bekend zegt de klantenservice.
Beoordeling melden
10 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Week geleden besteld, pakket al een week zogenaamd Verzonden maar DHL heeft het nog niet ontvangen. Klantenservice zegt dat ze het op lossen en contact opnemen per mail, waar ik nog steeds op wacht..
Fouten maken doen we allemaal en kan gebeuren, maar los het dan op.
Beoordeling melden
5 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
ik maakte mijn pakketje open en de doosjes waar de pantys in komen waren duidelijk al open gemaakt. ik bestel en koop deze pantys al meerdere jaren meerdere malen. de kwaliteit is duidelijk slecht en komen totaal niet overeen met de pantys die ik al eerder heb besteld.
Beoordeling melden
13 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelde producten nog steeds niet ontvangen. Ik heb wel netjes een mail ontvangen dat het wat langer zou duren. Echter slaat de opgegeven reden nergens op omdat het een levering in een eigen winkel betreft. Dat zou geen probleem moeten zijn lijkt mij.
Beoordeling melden
8 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Mijn pakketje besteld op 20 november, 27 november nog niet aangekomen, heeft zelfs DHL niet eens bereikt. Na een e-mail te hebben verzonden, 2 x 10 minuten in de wacht te hebben gestaan en een messenger bericht, alles zonder gehoor ben ik er klaar mee.
Beoordeling melden
7 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Te late levering slechte communicatie
In de bevestigingsmail werd aangegeven binnen 1-2 dagen kan het opgehaald worden. Dat blijkt in de praktijk een week te zijn. Wordt niet over gecommuniceerd, ook mijn mail hierover wordt niet beantwoord.
Beoordeling melden
13 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Nog niet binnen.
Klantenservice slechts met livechat beschikbaar. Wordt niet beantwoord op Messenger zoals in winkel geadviseerd.
Moet nu nog langer afwachten en krijg geen duidelijke antwoorden.
Beoordeling melden
11 nov. 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik wilde mijn bestelling die ik had gedaan met de tegoedbon ruilen, maar dat kon niet. Ik moest het artikel retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen. Toen was het tegoed weg.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
laten bezorgen in de winkel
bestelling laten bezorgen in de winkel, bevestiging dat het is aangekomen, kom ik daar is het er niet of ik zelf wil bellen met klantenservice
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid
Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen.
Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan.
Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald.
Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening.
Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk.
Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw.
Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.
Beoordeling melden
14 okt. 2023
Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet ontvangen , door zeer slechte communicatie DHL, waarbij 3 dagen voor niets op bestelling gewacht.
Na bellen met Hunkemöller werd medegedeeld om het nogmaals te bestellen en te betalen. Hierna heb ik maar van de bestelling afgezien en verzocht de betaling terug op mijn rekening te zetten, kreeg ik te horen dat dat wel 3 weken kon duren…
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.