Alles ging eigenlijk wel redelijk. Het kiezen van een voucher was alleen wat verwarrend omdat de prijs dan steeds veranderde maar dat kwam omdat je ze niet kon gezamenlijk kon gebruiken. Wat ik ook jammer vind is dat de vouchers een korte tijd bruikbaar zijn. Zo vaak bestel ik niet bij hunkemőller, ook omdat ik het financieel niet breed heb! Overigens klopt de maattabel ook niet want volgens die tabel zou ik maat XXL moeten hebben maar heb nu geruild voor maat L.
Ik heb mijn bestelling gepast in de winkel in Heerlen in het Coriocenter. Het was te klein en vroeg dus mijn geld terug. Dat kon niet werd mij medegedeeld. Dan wil ik iets anders voor dat geld kopen zei ik toen. Dat kon ook niet werd mij weer meegedeeld! Er werd gezegd dat ik, het pakketje naar een DHL servicepunt moeste brengen. Ik vroeg aan de verkoopster of zij wist waar dat het dichtstbijzijnde service was. Er werd gewoon gezegd dat weet ik niet! Toen ik, bij het servicepunt aankwam werd mij gezegd dat hun helemaal geen bestellingen van Hunkemöller aan namen. Dus daar ben ik dus helemaal voor niets heen gelopen! Ik koop dus echt nooit meer iets bij Hunkemöller in Heerlen! Wat een onvriendelijk en onbehulpzaam personeel daar in Heerlen! Ik was er overging op zaterdag 4 juni jl.
Groet, een zeer ontevreden klant!
Miranda Mullers
Er ging iets mis bij het bestellen door een storing bij de bank. Dus mijn bestelling is niet doorgekomen. Terwijl ik wel op de bevestigingspagina van hen kwam (alles is goed gegaan) en een bevestiging per email van jullie (Trusted shops), dus ik twijfelde en wilde niet meteen opnieuw bestellen. Een dag later heb ik Hunkemoller hierover een email gestuurd. Ik HEB GEEN ENKELE REACTIE HIEROP gekregen. Dus daarom: slecht. Wel marketing emails sturen maar vragen NIET beantwoorden.
Online Bestelling teruggebracht in de winkel en gedeelte dat via de bank is betaald werd voor het gemak ook maar op een tegoedbon gezet!! Ik begon met een cadeaubon van 25,00 nú inmiddels 49,99 en kan niks vinden wat ik wil! Super slechte service
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
17 mei 2023
Nog geen bericht over mijn aankopen ontvangen.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
3 apr. 2023
Soms is iets verkopen ook vertellen dat iets anders mischien beter is. En sinds waneer kan ik mijn gekochte item retourneren en krijg ik een voucher? Vind dit waardeloos... voor 120euro aan BHs gekocht...
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
11 apr. 2023
werknemer geeft gewoon de verkeerde bestelling mee vanuit de winkel!
Nu moeten we zelf overal achter aan en contact opnemen met de klantenservice etc.
Jullie service verbeteren. Bijvoorbeeld het later verrekenen van coupons etc.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
22 apr. 2023
Vriendelijker
Personeel neer zetten .
Ik ga nu liever ergens anders heen
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
22 apr. 2023
Gewoon geld terug bij retour brengen in winkel
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
5 apr. 2023
ik heb al een mailtje naar hunkemuller ge
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
10 mrt. 2023
Opgelicht, kreeg een aanbieding met 5 euro korting.
Bedrag bh kosten a 34,99 op prijskaartje 31,99/ bh 34,99 op prijskaartje 30,99.
Verzendkosten gratis, totaal betaald 64,98 euro.
31 99 +30,99 = 62,98 -/- 5 euro = 57,98 eindconclusie 7,01 euro teveel betaald.
Gelijk een mail gestuurd met de hoe.
Tot op heden nog geen antwoord
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
12 mrt. 2023
heb mijn tinteling kado bon die geactiveerd was, eindelijk kunnen verzilveren na tig telefoontjes, mailtjes en in de winkel in Valkenswaard te zijn geweest. Niemand kon helpen. eindelijk na het tigste mail/telefoontje medewerker die me erdoor heeft geholpen. Waarom is de bon ineens 10 euro minder waard? waardeloos
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
19 mrt. 2023
Bij het passen blijkt er een productiefout, nl een stiknaad ontbreekt waardoor een bandje er los bij hangt. Teruggestuurd naar Hunkemoller: geen reactie, geen vervangend exemplaar maar wel GELD KWIJT! In feite pleegt Hunkemoller diefstal 0% service!
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
1 apr. 2023
Er is helaas iets is gegaan bij het invoeren van mijn postcode waardoor het pakje niet bezorgd is. Twee keer een mail over gestuurd maar krijg geen antwoord.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
8 mrt. 2023
Traag bezorging
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
24 feb. 2023
Ik krijg opeens mail dat mijn pakket geretourneerd is en ik mijn geld terug krijg, terwijl ik het überhaupt nooit ontvangen heb! Ik had gekozen voor ophalen in de winkel, en heb wel bericht gekregen dat het daarheen verzonden is, maar niet dat het aangekomen was. Nu dus opeens bericht dat het geretourneerd is, en ik “niets hoef te betalen” maar op mijn Klarna-rekening moet ik ze alsnog €1,95 betalen voor niets? Slaat allemaal helemaal nergens op. De items die ik besteld had zijn nu niet meer in de sale, en ik heb er ook een shoptegoed van €5 voor gebruikt, wat nu dus weg is. Ik zit al een half uur in de wacht om de klantenservice te spreken, ben er gigantisch chagrijnig door!
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
21 feb. 2023
De medewerker in de Haarlemmerstraat was helemaal niet aardig of wil helpen 😡 heeft zij niet goed naar mijn pakket gezocht en heeft gezegd dat mijn pakket is niet in de winkel en heeft mijn bestelling van zelf retouren zonder vragen
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
15 feb. 2023
Mijn bestelling is bij iemand anders bezorgd en ik een e-mail heb ontvangen dat zodra de ontvanger de bestelling heeft teruggestuurd, ik pas mijn geld terugkrijg.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
16 feb. 2023
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen.En het was te laat voor Valentijnsdag...
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.