hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
hunkemoller.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hunkemoller.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

2.050 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 jul. 2022
Alles ging eigenlijk wel redelijk. Het kiezen van een voucher was alleen wat verwarrend omdat de prijs dan steeds veranderde maar dat kwam omdat je ze niet kon gezamenlijk kon gebruiken. Wat ik ook jammer vind is dat de vouchers een korte tijd bruikbaar zijn. Zo vaak bestel ik niet bij hunkemőller, ook omdat ik het financieel niet breed heb! Overigens klopt de maattabel ook niet want volgens die tabel zou ik maat XXL moeten hebben maar heb nu geruild voor maat L.

8 jun. 2022
Ik heb mijn bestelling gepast in de winkel in Heerlen in het Coriocenter. Het was te klein en vroeg dus mijn geld terug. Dat kon niet werd mij medegedeeld. Dan wil ik iets anders voor dat geld kopen zei ik toen. Dat kon ook niet werd mij weer meegedeeld! Er werd gezegd dat ik, het pakketje naar een DHL servicepunt moeste brengen. Ik vroeg aan de verkoopster of zij wist waar dat het dichtstbijzijnde service was. Er werd gewoon gezegd dat weet ik niet! Toen ik, bij het servicepunt aankwam werd mij gezegd dat hun helemaal geen bestellingen van Hunkemöller aan namen. Dus daar ben ik dus helemaal voor niets heen gelopen! Ik koop dus echt nooit meer iets bij Hunkemöller in Heerlen! Wat een onvriendelijk en onbehulpzaam personeel daar in Heerlen! Ik was er overging op zaterdag 4 juni jl. Groet, een zeer ontevreden klant! Miranda Mullers

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

4 aug. 2022
belachelijk dat als je iets retourneert wat in de winkel is gekocht je een tegoedbon krijgt en als je online koopt krijg je je geld wel terug.
6 jun. 2022

Ik koop 1 juni voor 103 euro, en 3 juni is er tot 50 % korting. Ik moet alles retour sturen en opnieuw bestellen wil ik gebruik maken van deze korting, terwijl ordernummer bekend is. Jammer dat ze in zo'n kort tijdsbestek deze scherpe aanbieding niet kenbaar maken aan vaste klanten. Ik was al tevreden geweest met cadeau bon om opnieuw iets te bestellen. Het scheelde per item wel 4.00 euro.
9 jun. 2022
Bestelling laten afleveren in winkel maar nooit een bericht ontvangen dat de bestelling in de winkel was afgeleverd en kon worden opgehaald. Heb 2 keer gebeld. Toen ik in de winkel kwam was eerste reactie dat het er nog niet was. Bleek er wel te zijn. Waar de fout ligt is niet duidelijk; winkelpersoneel dat aangekomen bestellingen niet goed verwerkt of internetstoring?
6 sep. 2022
Ik ben al wat ouder. Ik had van mijn kinderen een fashion cadeaukaart gekregen. Door onwetendheid van alle medewerksters kon ik deze in de winkel niet verzilveren. Ik voelde me afgescheept en heb uiteindelijk zelf fashion cadeau gebeld, ze hebben mij uitgelegd, wat Hunkemöller zelf had moeten weten. Ik vind dit een slechte service.
27 aug. 2022
Tot 3x toe top Juna besteld, bleek later niet voorradig, snel geld terug…uiteindelijk tòch 1 voorradig en naar Alexandrium laten sturen…vanuit Overschie( 14 km) naar winkel gereden bleek het een short Juna ipv de top🤷🏼‍♀️ En het telefoonnummer invullen als je online iets besteld is ook NIET te doen. Voor mij voorlopig geen HM meer‼️
13 jun. 2022

Een mail met afhaalnummer gehad, pakje niet in de winkel. Ongeinteresseerd personeel die mij verweet dat ik moet weten dat het na ontvangst mail nog 3-4 dagen duurt voordat een bestelling in de winkel is. Dat staat nergens in de afhaal mail, Inmiddels heb ik mijn bestelling NOG niet, dit is echt slecht voor een webwinkel,
17 mrt. 2022
Bestelling geplaatst voor 15:00 besteld volgende dag in huis. Aantal dagen later niks ontvangen. Bestelling blijkt naar een andere klant te zijn gestuurd. Tot op heden is het niet opgelost (9dagen verder).Er is geen contact met mij op genomen na dat het probleem bij hen al bekend was. Nog geen creditering ontvangen.
7 jul. 2022
Te laat geleverd helaas. Daarom Bijna volledig terug gestuurd. Excuses briefje bijgevoegd, bestel veel hier en nooit iets retour eigenlijk dus dacht komt vast goed. totaal zon €150 aan artikelen geretourneerd maar geen berichtgeving en geen geld terug nu al weken geleden. Hoop dat dit toch opgelost gaat worden
30 jun. 2022

Ik had deze bh online besteld, betaald en een bevestiging gekregen. Tot mijn verbijstering kreeg ik een paar dagsn later het bericht dat hij toch niet leverbaar was. Dat vind ik een hele slechte zaak . De maat grotere bh die ik daarna noodgedwongen maar bestelde, bleek inderdaad te groot.
13 sep. 2022
Mijn bestelling van 29 augustus is helaas nog steeds niet in de winkel afgeleverd. Ik krijg geen antwoord op mijn e-mails en via de klantenservice krijg ik alleen te horen dat mijn bestelling bij de vervoerder is. In de winkel kunnen ze mij helaas ook niet verder helpen.
30 mei 2022
Ik vind jammer dat de Private Strappy Harnas, niet bij mijn bestelling zat. Op het moment dat ik het bestelde zat er nog 4 op voorraad in de webshop. Dus op dat moment met gerust hart besteld, maar op de dag van levering, is de item gecanceld en opeens niet leverbaar.
15 apr. 2022

van C. V.
6 april voor besteld voor een bepaalde tijd. Op website staat dan volgende dag in huis. Smiddags wordt mijn pakket aangemeld bij DHL...nou dat heeft tot 13 april geduurd. Ik had gebeld, gemaild ze antwoorden bijna nergens op. Maar stampij gemaakt en toen het wel.
15 aug. 2022
Ik heb geen bestelling mogen ontvangen. Er zelf na een week achteraan gebeld. Ze gaan nu een onderzoek starten want het pakket heeft niet het magazijn verlaten. Zodra is afgerond dan pas na maximaal 14 dagen geld retour. Lingerie? Bestel maar opnieuw 🙄
6 jun. 2022

Slechte leveren. Je moet er achteraan waar je bestelling blijft. Soms wordt de bestelling dan geannuleerd omdat er wat fout ging. Nu weer geprobeert online te bestellen. Weer duurt het extreem lang. Laatste keer dat ik online wat bestel
15 feb. 2022
Nog altijd niet ontvangen. Zie nu dat het pakket retour gaat in tracking vanwege beschadiging. De levertijd was sowieso langer dan aangegeven. Als deze levering niet bezorgd kan worden binnen 3 dagen dan gaarne het geld retour.
1 jul. 2022

Mooie legging maar.... alleen maar om een selfie te maken want zeker niet goed voor fitness/ krachttraining Naar een keer dragen al kapot. Ik train sinds 6 jaar en heb al veel legging gekocht, nooit zo teleurgesteld!
10 jun. 2022
Ik heb een afhaalbericht ontvangen, in de winkel bleek de bestelling er niet te zijn. De klantenservice zou dinsdag contact met mij opnemen, inmiddels is het vrijdag en heb ik niets vernomen.
14 jun. 2022
Mijn pakket is al 3 dagen te laat in de winkel. Erg jammer shop erg vaak bij hunkemoller. Heb helaas mijn pakketje morgen nodig. Levertijd stond max 3-4 dagen zitten nu over 1 week.
6 apr. 2022

van Ada H.
30 maart bestelling geplaatst en betaald ... zou worden verstuurd naar de winkel . Tot opheden (6 maart) nog geen mail dat t mijn bestelling in de winkel naar keuze is aangekomen.
10 aug. 2022
Pakket ophalen niet mogelijk bij winkel, omdat Hunkemöller filiaal plots besluit de avond niet open te zijn. Personeelstekort is begrijpelijk, maar communiceer dit via je website.