hunkemoller.nl

Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

Beschrijving
Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.
Hunkemöller International B.V.
Liebergerweg 28
1221 JS  Hilversum

Kamer van Koophandel 64665054
Bert Middendorp

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

4.29 / 5.00

26.888 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 70.028 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over hunkemoller.nl

Sta je op Sinterklaas dag 17.01 uur voor de deur, hebben ze een briefje op de deur geplakt. Tekt: ivm met Sinterklaas zijn we om 17.00 uur gesloten. Nou mooi voor hun maar staat niet op de site. Geen cadeau voor de dochter dus

Met een klacht over een BH die heel pijnlijk was omdat de balijn er verkeerd in dat ben ik 2 weken lang van het kastje naar de muur gestuurd. In de winkel verwezen ze me naar de online klantenservice en andersom. Ook belachelijk dat je een product (met korting) niet mag ruilen, maar dat je het duurdere product moet kopen in de juiste maat

Producten zijn bij een niet door mij gekozen servicepunt afgeleverd.

1 pakketje mist een artikel. De andere 2 hoor ik nooit meer wat van. Als je de klantenservice mailt krijg je nieteens een reactie. Erg jammer

Besteld en betaald Achteraf te horen krijgen dat een deel niet leverbaar is.... ook nog even vertraging van het pakketje

2 nieuwe bh’s gekocht, doen allebei veel zeer bij het dragen

1 product was kapot en het koste veel moeite om hem te retouren en een product met weer korting ivm bestelling op black friday terug te krijgen

Na bestelling online lan de bestelling niet gerouteerd worden naar een andere locatie, ondanks telefonisch contact. Zeer onhandig en levert geen klantenbinding op. Volgende keer ga ik gewoon on naar een winkel en dan niet van Hunkemöller

Personeel luisterde niet naar mijn verhaal. Product kon ineens niet meer worden geleverd, had al wel betaald.

Ik bestel met black friday producten voor de helft van de prijs. Dan blijkt een di g toch niet meer te leveren. In de winkel alles gepast, blijkt dat ik toch de maat nodig had die niet leverbaar was. Hebben ze in de winkel wel, maar nu moest ik er volle prijs voor betalen. Niet netjes

Had via internet een bh besteld en ontving sloffen Balen

1 dag geleden
Ondanks de Black Friday drukte, was mijn bestelling snel geleverd. Helaas was mijn bestelling niet compleet. Telefonisch zijn er wachttijden van 28 min. Per email word ik ook (nog) niet geholpen. Ik mis 1 product en ik heb al betaald. Vandaar mijn slechte beoordeling.

1 dag geleden
Ivm black friday sale duurde verzending erg lang. Toen was er ook nog miscommunicatie van de bezorger met de winkel waardoor bestelling retour was gestuurd. Klantenservice gebeld en die raadde mij aan om opnieuw te bestellen. Dat gedaan kreeg ik weer een melding dat pakket opnieuw was verzonden naar de winkel. Al met al duurde het erg lang en was er veel onduidelijkheid.

De bh's zijn op zich van goede kwaliteit. Helaas kreeg ik nu een bh geleverd met een kapotte bandje bij de decolleté. Deze kan los en dus vervangen worden. Echter stuurt de online medewerker mij naar de winkel. In de winkel is de bh niet meer. Maar een nieuw bandje leveren van een ander bh is ook niet mogelijk omdat er geen losse producten worden verstuurd. Eindstand moet ik de bh maar teruggeven.

1 dag geleden
Verkeerde mail adres pakketje nooit aangekomen en geld nog niet terug

Niks op voorraad En de modellen vallen niet meer als voorheen Zeker de doutzen

Heb een product wat na 1 dag al stuk was, dit gemeld met de vraag wat te doen.... tot op heden geen reactie ontvangen.... Amulderij@quicknet.nl

Leuke shop maar jammer genoeg heeft hunkemoller nauwelijks bh's voor een kleine borstomvang. Verder helaas herhaaldelijk de klantenservice benaderd maar mijn klacht is na twee weken nog steeds niet afgehandeld.

De bestelling werd na een week bezorgd ipv 2 a 3 dagen. Pas na 3 dagen en diverse telefoontjes met winkel en servicecentrum kreeg ik een bevestiging dat de goederen niet verstuurd waren wegens drukte. Later kreeg ik van bezorgdienst het bericht dat de goederen al 2 dagen eerder waren afgeleverd in de winkel.

Levering pas derde werkdag in de winkel. Dit duurde eind november erg lang als ik 27 november heb besteld (s ávonds) maar pas 31 november in de winkel is afgeleverd. Overigens vertelden ze in de winkel s'middags na leverbevestiging van de pakketdienst dat ze niets hadden ontvangen, maar na mijn aandringen gelukkig toch gingen kijken en wel mijn pakketje binnen was gekomen.