Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
Beoordeling melden
6 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
De vlotte levering was prettig.
Jammer is wel dat het niet duidelijk is of ik vóór een bepaalde dag mijn bestelling moet ophalen uit een filiaal of dat ik het ook later mag doen, want ik moet net op die dag kunnen, daarom gekozen voor thuis leveren en dan helaas verzendkosten betaald.
Ook jammer dat online mijn tegoedbon niet werkt die ik in een winkel had ontvangen omdat een bh geen goed stiksels had en er toen geen vervanging was, nu 2 mnd later kon ik de bh gewoon online kopen, zonder problemen.
Mijn kortingscodes stonden wel verwerkt bij de afrekening. Toen ik later op mijn rekening leek was de 20 euro niet verwerkt. Dit was niet meer terug te draaien. Ook kan ik niets ruilen in de winkel of in de webshop. Hierdoor ben ik mijn geld kwijt. Want de ene pyjama had ik al aangehad. Anders had ik het terug kunnen brengen en opnieuw kunnen kopen en 15 euro terug kunnen krijgen. Bepaalde kortingen mogen wel samen andere niet. De websitebezoek geeft dit niet aan. Dat vind ik niet kunnen voor zo’n groot bedrijf. Dan had ik de kleine lettertjes kunnen lezen volgens de helpdeskmedewerker. Ook vond ik haar niet vriendelijk. Ik krijg geen antwoord op mijn berichten naar de klantenservice terwijl ze zeggen binnen 24 uur te antwoorden. Daarna heb ik geprobeerd via de website iets naar de winkel te laten versturen met enkel mijn verjaardagskorting. Toen sloeg die helemaal op hol. Het totaalverdrag werd verdubbeld en de korting werd erbij opgeteld. Zie bijlagen. Toen kreeg ik nog een e-mail of ik iets vergeten was en was het bedrag weer verdubbeld. Toen heb ik een klacht ingediend ook hierop heb ik geen antwoord gekregen. Ook kun je maximaal 200 tekens invoeren. Hierin kun je weinig kwijt als je iets uit wil leggen. Vandaar hier mijn lange verhaal.
Ik heb op 7 september jl voor de 2de keer een bh online besteld en hij is nog steeds niet aangekomen! Bij DHL staat de zending als onbekend (bij de track & trace).
Beoordeling melden
22 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
13 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
Order returned
I selected click and collect. I never got a message that the order was ready for pick up , but then today I got a message that the order was on its way to be returned.
I’m usually very happy with the store and it’s clothing as is one of the best fits I’ve found , but this time it went wrong.
Ik stelde op 21 juni jl. een vraag en heb daar tot vandaag, 2 juli, nog geen reactie op gehad.
Beoordeling melden
6 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
de click en collect duurt heeeeel lang bij epe. zaterdag en dinsdag reactie
Beoordeling melden
6 apr. 2023
Geverifieerde beoordeling
Service.
Als een levering buiten de schuld van de klant niet goed verloopt dan wordt de bestelling geannuleerd en ontvang je geld terug.Je zou verwachten dat Hunkemöller dan zorgt om de items opnieuw voor de klant te bestellen en de bezorgkosten voor eigen rekening neemt.Maar in mijn geval mag ik een nieuwe order plaatsen en tegelijkertijd wachten op het retour geld van de 1e levering.
Dit noem ik niet klantvriendelijk want zo nemen ze niet de verantwoording en leggen het probleem van de bezorgdienst terug bij de klant terwijl ze intern of met de bezorgdienst in gesprek moeten gaan om dit te proberen te voorkomen.
Beoordeling melden
18 feb. 2023
Geverifieerde beoordeling
heeeeeeeele slechte klachtafhandeling
Ik had eerder een klacht ingediend ivm een BH. Wat een slechte klachtbehandeling. En als je dan weer reageert om dat aan te geven, krijg je een mail waarin ze allerlei informatie vragen (zoals een bon die ik dan moet gaan opzoeken), en uiteindelijk reageren ze gewoon niet meer.
Dat ik het niet eens ben met hoe ze de klacht afhandelen is 1. Maar om dan vervolgens weer niet te reageren terwijl ze wel meer informatie hebben opgevraagd.... pffff
Beoordeling melden
7 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Probeerde 2 bh’s voor 35€ te bestellen, in de winkel was deze maat niet voorradig. (Vandaag bestellen, morgen ontvangen)
Tijdens de betaling liep de site vast. Waarna mijn 5€ korting tegoed weg was.
Toch nog 2 bh’s besteld. (1 21€, 2 voor 35€).
2 dagen later ontvang ik een e-mail dat 1 bh niet geleverd kan worden.
Dus bestelling niet compleet, te laat bezorgd, 5€ korting niet kunnen gebruiken, en geen combinatiekorting.
Beoordeling melden
5 dec. 2022
Geverifieerde beoordeling
Ik had een trui en broek besteld alleen de broek komt……??
Ik had een trui en broek besteld. Dit werd al niet geleverd bij de winkel op de afgesproken dag. Twee dagen later krijg ik bericht dat de top niet leverbaar is en ik het geld terug krijg maar de broek komt nog wel……weet niet wanneer. Maar ik heb toch niets aan de broek zonder de bovenkant???? Het is een set.
I.v.m. ziekte 6 bh’s besteld en in de winkel laten afleveren en via klarna betaling.
Na ontvangst gepast, 3 bh’s gehouden en binnen 4 dagen terug naar de zaak.
Zeer verbaasd dat binnen 2 dagen het complete bedrag van de rekening werd afgeschreven en niet het daadwerkelijke bedrag via automatische incasso???
Beoordeling melden
4 jan. 2023
Geverifieerde beoordeling
Mijn pakket is retour genomen door dhl, zonder correct aangeboden te zijn. Bij het contact opnemen met Hunkemöller is het telefonische menu zeer onduidelijk en omslachtig. Ook kan de klantenservice medewerkster niets doen en blijft op geïrriteerde toon dezelfde boodschap herhalen.
Beoordeling melden
4 dec. 2022
Geverifieerde beoordeling
Ik had een bestelling geplaatst, afgerekend. Binnen 2 s 3 werkdagen zou het bezorgd worden. Ik heb het nog steeds niet binnen, is nu ruim 2 weken geleden besteld. Vandaag een mail dat toch een product niet op voorraad is. Kan ook best eerder gemaild worden toch?
Beoordeling melden
27 apr. 2023
Geverifieerde beoordeling
Snelle levering. Bh zat fijn bij het passen. Na langer aan te hebben blijken er scherpe randjes hier en daar aan de BH te zitten wat erg tegen mijn huid schuurt. Stof is niet netjes glad afgewerkt. Zit nu helaas met drie dezelfde bhtjes met dit probleem helaas.
Beoordeling melden
5 dec. 2022
Geverifieerde beoordeling
Zouden binnen 2 a 3 dagen binnen zijn.. kreeg pas een bevestiging van dhl dat de zending binnen was na 5 dagen! In die 5 dagen word je niet op de hoogte gehouden dat er vertraging is of wat dan ook. Bij dag 6 kreeg ik pas een mail dat ze eraan komen!
Beoordeling melden
1 okt. 2022
Geverifieerde beoordeling
Mail feedback geven loopt voor op mail pakketje af te halen in de winkel.
Ik heb eerder een mail ontvangen dat ik mijn bestelling moet beoordelen, dan dat ik een mail kreeg dat ik mijn pakketje kon ophalen.
Heel vervelend, want ik dacht het mailtje gemist te hebben en ben voor niks naar de winkel gegaan.
Geen grote maten verkrijgbaar in de winkels in Nederland en België, en onl8ne inschrijven ben denk de enige met 100d
ben in minstens 8 winkels geweest verder wordt er nonchalant mee omgegaan of niet op gereageerd of afgewimpeld
Beoordeling melden
26 dec. 2022
Geverifieerde beoordeling
Volgende keer de goede postcode gebruiken.pakket kwam bij verkeerde adres aan.Gelukkig geweigerd.Nu 2 weken wachten voor de volgende stap.Men deed daar erg laconiek over.Toch vervelend als je iets voor de kerst besteld
Beoordeling melden
3 dec. 2022
Geverifieerde beoordeling
2 artikelen besteld die op voorraad waren. uiteindelijk kan maar 1 artikel worden geleverd. aan1 artikel heb ik niets dus ik heb deze terug moeten sturen zodat ik na dagen wachten niks had
Beoordeling melden
14 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Retouren duren veel te lang. Worden veel fouten gemaakt. Vind kwaliteit van producten achteruit gegaan. Materiaal van lingerie vaak stug en veranderd t.o.v. paar jaar geleden. Jammer
Beoordeling melden
28 nov. 2022
Geverifieerde beoordeling
Bestelling bestaande uit twee bij elkaar behorende artikelen zou online op voorraad zijn . Na bestellen en betalen bleek dat 1 artikel er niet was. Ik zou dan niet besteld hebben.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.