hunkemoller.nlBeoordelingen

hunkemoller.nl - Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.
Hunkemöller B.V.
Liebergerweg 28
1221JS Hilversum
Bert Middendorp

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

4.31 / 5.00

26.111 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hunkemoller.nl

Product moest teruggestuurd worden. Vervolgens naar de winkel geweest om "gratis" te retourneren. Ik raak daardoor m'n korting kwijt en moet voor de nieuwe producten ( die in de winkel niet aanwezig zijn )verzendkosten betalen ,omdat de nieuwe bestelling onder de 50 EU is

Slechte service geen geld terug

Bestelling nog steeds niet ontvangen. Klantenservice gesproken en zouden me op de hoogte houden. Niks meer gehoord. Inmiddels 1.5 week aan het wachten....

Prima service en snel ook, je en e-mail sturen met je tegoed beregoed

Tot 2 keer toe besteld tot 2 keer toe niet geleverd Door dhl uiteindelijk alsnog zelf moeten gaan halen is de kwaliteit van 3 van de 5 bestelde items onder de maat en jullie klantenservice waarmee ik 2 keer heb moeten bellen is ook niet bevallen het kwam er min of meer op neer dat het mijn probleem was en dat ik het zelf maar moet oplossen nooit meer hunkemöller

Zou max 2 werkdagen duren, maar na een week nog steeds niet geleverd

Heb middels mail een vraag gesteld over retouren. Nooit antwoord gekregen Terwijl ze zelf zeggen binnen 48 uur te reageren

Levering komt niet overeen met de afspraak. Meestal een dag later omdat het filiaal in Utrecht erg traag de binnenkomende pakketten behandelen. Ik laat het in Utrecht afleveren en niet in Zevenaar omdat ik mijn vrouw wil verrassen maar als het op vrijdag geleverd wordt ipv de donderdag dan kan ik het pas maandag ophalen omdat ik vrijdags niet in Ut werk Dit mag uiteraard verbeterd worden

Wacht al 2 weken op een bestelling..geen idee klantenservice Zou het uitzoeken..inmiddels al 2 weken verder en nog niks..

Ik heb 3 Februari een bericht gehad dat mijn pakketje binnen 1a2 dagen bezorgd zou worden maar heb nog steeds niks binnen. Hoor graag van u. Mvg,D vd Meijden.

Bestelling klopte niet. Zaten artikelen bij die ik niet had besteld en er ontbraken een aantal. Daardoor héél gedoe aan de kassa.

Zeeeeeeeer slecht, mn klantenservice

Ik koos voor levering in de winkel, maar mijn pakje blijkt bij een DHL Servicepunt in de middle of nowhere te liggen. De klantenservice hierover benaderd, maar die reageren in het geheel niet. Zeer slechte service

1 week geleden
Bh bikini valt heel erg Klein uit

1 week geleden
Tot 2 keer toe besteld voor een verjaardag en 2 keer niet bezorgd terwijl daar specifiek voor betaald en gekozen is

1 week geleden
Artikel retour gestuurd; geen terugbetaling verkregen en of reactie van Hunkemöller Schandalig Bestel hier nooit meer

1 week geleden
Via Post.nl werd ik prima op de hoogte gehouden echter tijdstippen kwamen niet overeen en kwam het pakketje pas in de avond aan in Utrecht waar ik werk. Ook toen het werd bezorgd in de winkel in Utrecht Catharijne ontving ik geen mail/bericht terwijl Postnl aangaf dat het geleverd was. Ben maar na werktijd naar de winkel gevraagd en pakketje opgehaald en de uitleg was dat ze te druk waren. Slecht

Slechte levering. Duurde anderhalve week

2 weken geleden
Bestelling werd opgedrongen later niet leverbaar

2 weken geleden
Bij het invoeren van de bestelling, steeds problemen met het telefoonnummer, wat je moet invullen. Daardoor is het afleveradres versprongen naar Bergen ipv Alkmaar. Reclameren op je mail lukte niet, no-replay.