hunkemoller.nlBeoordelingen

hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen
hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl - Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.
Hunkemöller B.V.
Liebergerweg 28
1221 JS Hilversum
Bert Middendorp

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

4.36/5.00

15.436 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hunkemoller.nl

ik heb twee maal een BH besteld die na betaling toch niet geleverd kunnen worden van 1 van de 2 heb ik noch steeds mijn geld niet terug ontvangen we zijn bijna 4 weken verder
Het was een heel teleurstellende ervaring, Het pakje lag er al voor het weekend, op maandag in de zaak geweest om er naar te vragen, men keek mij aan of ze zeggen wilde wat wil je eigenlijk, waren ook niet bereid om in het magazijn te kijken, Er was ook geen mail verstuurd dat het aangekomen was, Nadat ik zelf ben gaan bellen is men eindelijk gaan kijken en lag het er al voor het weekend.
Communicatie en levering, ronduit beroerd! Mail gekregen, pakje zou klaar liggen in het filiaal. In filiaal was geen pakje aanwezig, bleek in Utrecht te liggen (ik haal op in Apeldoorn) als het vanuit Utrecht naar Apeldoorn zou komen duurt 2,5 week. Bestelling geannuleerd, opnieuw bestellen na 2 dagen thuis bezorgd (hulde aan winkelpersoneel in Apeldoorn!)
Ik vind het belachelijk dat je bij zn grote winkelketen verzendkosten moest betalen als je het thuisbezorgd wilt hebben. ik dacht nu ivm de corona bestel ik het zodat ik niet naar de winkel hoef ( veilig). Moet ik als nog na de winkel want ga niet betalen voor een pakketje als de winkel vlakbij is... echt wel een minpunt
Product is nooit gekomen. En slecht dat je zelf erachter aan moet.
Pakket niet ontvangen van DHL , dit neergelegd bij Hunkemoller en deze komt met de reactie dat het wel afgeleverd is . Zaak gesloten .
Product besteld en betaald, helaas kon Hunkemöller mijn product niet leveren. Geld wel netjes retour ontvangen, maar kan dus geen goede beoordeling geven.
Slechte service kon beter geholpen worden
De producten van Hunkemöller zijn altijd prima. Echter krijg ik mijn producten bij levering in een doorschijnende plastic zak. Dit is erg gênant aangezien iedereen zo iedereen alle lingerie kan zien. Voorheen kreeg je er een papieren tas omheen. Ik vroeg om een papieren tas. Volgens de verkoopmedewerker mocht dit niet. Als ik daarvoor betaal mag je dit niet weigeren. Hele slechte service Schaam je
Op 10 juli had ik een bestelling geplaatst, en na 10 dagen nog steeds niets binnen. Ik heb toen meerdere malen eerder contact met ze gezocht, omdat het erg lang duurde. Ik kon ze erg moeilijk bereiken. Uiteindelijk contact en bleek mijn bestelling niet door gekomen te zijn. Terwijl ik juist wel een bevestiging mail had gehad. Nu kun je ook blijkbaar geen aankoop doen met je punten.
Pakketje niet ontvangen. Dhl geeft aan dat het bezorgd is, maar ik heb het nooit ontvangen. Contact opgenomen met Hunkemöller, zij zouden een onderzoek starten om te achterhalen waar mijn pakket is. Echter na een aantal dagen nog niets vernomen.
Niks ontvangen..was ergens beschadigd? Was volgens mevrouw terug gegaan naar filiaal. Hiervan geen bericht gehad. Behulpzame telefoniste..
Ik kon de producten in de winkielmaand legen maar ik kon niet deze producten kopen. Er maakte mij boos.Ik heb alleen 50% bestselling gekocht.Ik geef geld uit maar ik krijg geen plezier. Klantservice begrijpt het niet. De mensen willen kopen omdat ze krijgen een plezier van
Onvriendelijke verjoopster
Mooie producten maar twee keer het verkeerde product ontvangen
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen (5 dagen!0 en krijg nu een enquete. De winkel is telefonisch niet bereikbaar.!
Ik kreeg geen melding dat mijn product in de winkel lag. Hierdoor ben ik na 2 weken gaan kijken in de desbetreffende winkel. De meiden die daar werkten gaven aan dat als ik 1 dag later was gaan kijken zij mijn product weer terug hadden gestuurd. Vond het niet netjes dat ik geen mail kreeg, terwijl toen ik het product bestelde mail krijg dat als het binnen is ik een mail zou krijgen
3 hele dagen thuis gewacht op de bestelling.
Levering duurde te lang, terwijl ik hem gewoon in de winkel kon halen. Heb dat niet gedaan vanwege corona
Had via Internet aangegeven dat ik het na 18.00 uur bezorgd wilde hebben. Is het voor 16.00 uur bij de buren geleverd.