hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 1 jun. 2023
hunkemoller.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hunkemoller.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 1 jun. 2023

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

2.095 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 jul. 2022
Alles ging eigenlijk wel redelijk. Het kiezen van een voucher was alleen wat verwarrend omdat de prijs dan steeds veranderde maar dat kwam omdat je ze niet kon gezamenlijk kon gebruiken. Wat ik ook jammer vind is dat de vouchers een korte tijd bruikbaar zijn. Zo vaak bestel ik niet bij hunkemőller, ook omdat ik het financieel niet breed heb! Overigens klopt de maattabel ook niet want volgens die tabel zou ik maat XXL moeten hebben maar heb nu geruild voor maat L.

8 jun. 2022
Ik heb mijn bestelling gepast in de winkel in Heerlen in het Coriocenter. Het was te klein en vroeg dus mijn geld terug. Dat kon niet werd mij medegedeeld. Dan wil ik iets anders voor dat geld kopen zei ik toen. Dat kon ook niet werd mij weer meegedeeld! Er werd gezegd dat ik, het pakketje naar een DHL servicepunt moeste brengen. Ik vroeg aan de verkoopster of zij wist waar dat het dichtstbijzijnde service was. Er werd gewoon gezegd dat weet ik niet! Toen ik, bij het servicepunt aankwam werd mij gezegd dat hun helemaal geen bestellingen van Hunkemöller aan namen. Dus daar ben ik dus helemaal voor niets heen gelopen! Ik koop dus echt nooit meer iets bij Hunkemöller in Heerlen! Wat een onvriendelijk en onbehulpzaam personeel daar in Heerlen! Ik was er overging op zaterdag 4 juni jl. Groet, een zeer ontevreden klant! Miranda Mullers

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

7 mei 2023
Probeerde 2 bh’s voor 35€ te bestellen, in de winkel was deze maat niet voorradig. (Vandaag bestellen, morgen ontvangen) Tijdens de betaling liep de site vast. Waarna mijn 5€ korting tegoed weg was. Toch nog 2 bh’s besteld. (1 21€, 2 voor 35€). 2 dagen later ontvang ik een e-mail dat 1 bh niet geleverd kan worden. Dus bestelling niet compleet, te laat bezorgd, 5€ korting niet kunnen gebruiken, en geen combinatiekorting.
14 mei 2023
Retouren duren veel te lang. Worden veel fouten gemaakt. Vind kwaliteit van producten achteruit gegaan. Materiaal van lingerie vaak stug en veranderd t.o.v. paar jaar geleden. Jammer
Bh heeft een verdikking waar het niet hoort, wilde contact zoeken met Hunkemöller maar dat lukt niet. Contact formulier op de site doet het niet, erg vervelend.
6 apr. 2023
Service. Als een levering buiten de schuld van de klant niet goed verloopt dan wordt de bestelling geannuleerd en ontvang je geld terug.Je zou verwachten dat Hunkemöller dan zorgt om de items opnieuw voor de klant te bestellen en de bezorgkosten voor eigen rekening neemt.Maar in mijn geval mag ik een nieuwe order plaatsen en tegelijkertijd wachten op het retour geld van de 1e levering. Dit noem ik niet klantvriendelijk want zo nemen ze niet de verantwoording en leggen het probleem van de bezorgdienst terug bij de klant terwijl ze intern of met de bezorgdienst in gesprek moeten gaan om dit te proberen te voorkomen.
27 apr. 2023
Snelle levering. Bh zat fijn bij het passen. Na langer aan te hebben blijken er scherpe randjes hier en daar aan de BH te zitten wat erg tegen mijn huid schuurt. Stof is niet netjes glad afgewerkt. Zit nu helaas met drie dezelfde bhtjes met dit probleem helaas.
6 apr. 2023
Er staat voor 22:00 besteld volgende dag in huis, dat is niet gelukt. Misschien beter aanpassen naar; wij proberen het dan de volgende dag te laten bezorgen…
16 apr. 2023
Maten klopen niet, drie keer zelfde maat en alledrie waren anders
23 apr. 2023
Artikelen zo beveiligen dat klanten deze wel kunnen passen
28 apr. 2023
De mail opdracht na komen ik dank u voor de medewerking
22 apr. 2023
Zie mail naar Hunkemoller
7 apr. 2023
verkeerde kleuren
23 mrt. 2023
Het is ellende om achteraf te betalen met klarna, klarna wil al je persoonlijke gegevens en dat is zeker de bh niet waard die ik besteld had, qua kwaliteit en maat
3 mrt. 2023
3 mrt. 2023
18 feb. 2023
Ik had eerder een klacht ingediend ivm een BH. Wat een slechte klachtbehandeling. En als je dan weer reageert om dat aan te geven, krijg je een mail waarin ze allerlei informatie vragen (zoals een bon die ik dan moet gaan opzoeken), en uiteindelijk reageren ze gewoon niet meer. Dat ik het niet eens ben met hoe ze de klacht afhandelen is 1. Maar om dan vervolgens weer niet te reageren terwijl ze wel meer informatie hebben opgevraagd.... pffff
28 feb. 2023

Veel te grote doos. De 2 bh's hadden in een brievenbuspakketje gekund.
12 feb. 2023
Duurt lang voordat ik artikelen binnen heb. Ik wacht al een week.
2 sep. 2022
Mooie producten maar winkelpersoneel over het algemeen m.i. niet deskundig genoeg en ook niet zo vriendelijk (met enkele uitzonderingen). Ben al paar keer met verkeerde maat BH thuis gekomen. Verder beetje raar. Bv als je online een kortingsbon inlevert over een bestelling van 2 producten en Hunkemoeller kan ondanks orderbevestiging het 2e product niet leveren, dan wordt slechts de helft van de korting toegekend. iha kom ik niet graag in de winkel en ben ook beetje huiverig voor online bestellingen. Producten wel okay.
20 jun. 2022

van Jan H.
Online het een en ander besteld, zou geleverd worden bij filiaal Spuistraat in Den Haag. Ik heb zowel per e-mail als sms bericht ontvangen dat het pakket klaar lag. Gisteren (zondag 19/6) bleek het pakket onvindbaar. Vanmorgen telefonisch contact gehad met dit filiaal en mij werd geadviseerd contact op te nemen met de klantenservice. Volgens het filiaal was het niet de bedoeling op de website iets
5 dec. 2022
Ik had een trui en broek besteld. Dit werd al niet geleverd bij de winkel op de afgesproken dag. Twee dagen later krijg ik bericht dat de top niet leverbaar is en ik het geld terug krijg maar de broek komt nog wel……weet niet wanneer. Maar ik heb toch niets aan de broek zonder de bovenkant???? Het is een set.