hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20-10-2016
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
hunkemoller.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hunkemoller.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20-10-2016
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

3.041 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Goede kwaliteit en snelle levering. In de winkel waren wat problemen met het vinden van het pakketje en ik kwam een keer tevergeefs nadat ik bericht had gekregen van aankomst van het pakketje omdat de zaak wegens ziekte om 16.00 u. gesloten was. Over het algemeen gaat het goed en ik wil dit incident daarom niet meenemen in mijn beoordeling. Misschien is het een idee om niet alleen op de winkeldeur een briefje te bevestigen als er een verandering van de sluitingstijd is, maar dit ook per mail/app aan uw klanten te laten weten. Een vast plaats van af te halen pakketjes, maar dat is vast nu ook al regel in de winkel.

Onlangs bestelde ik de Voorgevormde beugel bh Maya, kleur groen. De bijpassende Brazilian kon ik op de website niet vinden, dus ik ging ervan uit dat deze in die kleur niet bestond. Tot mijn verbazing zag ik de Brazilian wel bij de slips in de Sale, dus ik besloot deze direct te bestellen. Online niet beschikbaar, maar volgens de website wel op voorraad in de winkels in Heerlen en Sittard, dus meteen 2x gereserveerd. Helaas tot mijn teleurstelling kreeg ik een bericht dat de slip niet meer voorradig was. Maar op de website stond nog steeds dit in de winkels in Heerlen en Sittard wel zo was. Tevens heb ik met de kerst een mail gestuurd naar de klantenservice, omdat de beha Maya Groen een paar dagen nadat ik deze online had gekocht nog maar de helft kostte in de Sale. Mijn vraag was of Hunkemöller hiervoor een regeling kent. Helaas geen antwoord gekregen. Dus 2 teleurstellingen op 1 week tijd en daarom voor nu een redelijke beoordeling.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

van Jan H.
Online het een en ander besteld, zou geleverd worden bij filiaal Spuistraat in Den Haag. Ik heb zowel per e-mail als sms bericht ontvangen dat het pakket klaar lag. Gisteren (zondag 19/6) bleek het pakket onvindbaar. Vanmorgen telefonisch contact gehad met dit filiaal en mij werd geadviseerd contact op te nemen met de klantenservice. Volgens het filiaal was het niet de bedoeling op de website iets
Het motto, voor 22:00u besteld, volgende dag in huis klopt niet. Ik heb een week moeten wachten op me Producten, geen eerdere mail met verdere informatie waarom dit stagneerde. Uiteindelijk Moest ik hier zelf achter aan. De klanten service gebeld, heb ik een half uur in de wacht gestaan. Schandalig
Antwoorden op berichten, netjes laten weten als iets toch niet leverbaar is....
I wasn't able to return my package on the shop. I'm still waiting for a solution
Foute levering: tot twee keer toe (nu al) de verkeerde maat geleverd gekregen! Het is dat ik het setje graag compleet heb, maar eigenlijk durf ik bijna geen derde keer meer te bestellen. Als het nu weer verkeerd gaat, is de kans groot dat ik gewoon alles terug stuur. ps, over de kwaliteit van de geleverde artikelen geen klachten, voldoet aan verwachting
Bestelde pakje niet tijdig gemeld dat het in het filiaal was aangekomen .Pas na navragen bij klantenservice bleek het er al een week te liggen... wat gaat daar mis.. Nadat ik het had opgehaald kreeg ik de mail dat het klaar lag.. te laat dus
geen duidelijke communicatie wanneer pakket geleverd wordt, en duurt een stuk langer dan aangegeven
Lelijke items die slecht zitten
Zaterdag 27.november mijn badjas afgehaald in de winkel, beide dames hielden het niet voor nodig om mij te begroeten, waarbij ik moet vermelden, dat de oudere dame dat nooit doet, zeker vind zij zich te goed da voor. De dame, die mij hielp melde nog, dat ik de badjas wel meteen moest ruilen als ze niet past, sorry zo ga je toch niet met klanten om punt 1 heb je 2 weken tijd om te ruilen, en zoiets zeg je ook niet bij aankoop, want wie zegt dat ik wel wil ruilen, dat beslist toch de klant. Treurige vertoning in u zaak de laatste tijd, vroeger had u daar vriendelijker personeel. Jammer want ik ben wel tevreden met u producten. Met vriendelijke groet, Marita Greven
Door corona mijn bestelling afgehaald bij de balie. Erg onvriendelijke verkoopster . Zeker 5x mijn naam moeten zeggen eb pakketnog niet gevonden. Weggegaan na 15 wachten . Na half uur teruggegaan en het was eindelijk gevonden. Vroeg hoe de proceduren wad mocht het niet passen ( huispak) waarop ze zei: liever niet bij ons. Nu het pak gaat vandaag terug naar de winkel en kij xien ze daar nooit meer. Zal het bij vriendinnen ook niet onder stoelen of banken schuiven.
Ik had gebeld dat het verkeerde adres in de bedoeling stond en dat het leveradres gewijzigd moest worden. De dame van klantenservice heeft het adres voor me gewijzigd, dus in de bestelling was dit aangepast. Echter was dit niet aan DHL doorgegeven, dus zag ik het gelukkig op tijd zodat ik het naar een afhaalpunt kon laten brengen. Anders was m'n pakket dus bij vreemde mensen op oude adres geleverd
Ik heb de gehele bestelling retour gestuurd, was totaal niet naar mijn zin, en...... de aanbieding was 3 voor de prijs van 2, maar er zaten er maar 2 in de doos. Dus zeer teleurgesteld, mede omdat ik voor minus 2 cent op de bestelling het totale verzendkosten plaatje moest betalen, terwijl toch altijd alles in dit geval naar boven wordt afgerond...................................................
Koop nóóit meer bij bij Hunkemöller! Online badjas besteld, kado voor mijn vriendin, na dagen wachten zonder mijn pakket te kunnen volgen krijg ik mail: "retour aanvraag is verwerkt". Klantenservice gebeld, kun je niemand persoonlijk spreken, de robot hangt vervolgens op. Kreeg toen SMS met een track and trace die onbekend is bij DHL. naar DHL gefietst: kunnen hem niet vinden. GELD NOG NIET TERUG
Zoals bijna altijd werden niet alle bestelde artikelen geleverd, terwijl ze op het moment van bestellen volgens de website wel voorradig waren. Daarnaast is het overgrote deel van de kleuren van de wat grotere maten (B100 in dit geval) niet leverbaar. Over het niet meer kunnen inwisselen van recent gekochte Social Deal vouchers zullen we het maar niet hebben; dat is gewoon niet netjes.
Na ruim een week nog geen bestelling ontvangen. Postcode is door mij per abuis verkeerd ingevuld. Heb ik over gemaild. Niets gehoord. Hunkemöller slecht bereikbaar! DHL gebeld, nu blijkt dat er alleen op het pakket staat vermeld 9394 PJ 35 en GEEN adres. Dit is het juiste adres, Coenderslaan 35 9364 PJ Nuis. Qua tijd en kosten heeft het mij 2 uur gekost. Wacht u reactie af! Mvg H. Nijhoff
Hunken Mullers producten zijn uitstekend geen klachten daar. Maar hun klanten service is waardeloos te berijken met idioot lange wacht tijden de Chat die geen beschikbaarheid heeft. En terweil ik alles correct heb ingevoerd is de levering tot aan de verkeerde deur geleverd. Gelukkig gaf DHL mij de optie om hem bij de buren te leveren dan mijn eigen adres in voeren.
Producten zouden binnen 3 dagen worden geleverd, duurde 1,5 week. 2 emails gedtuurd waar niet op wordt gereageerd, 2 berichten via social media, waarop pas werd gereageerd toen ik aangaf dat dit proefde naar oplichting . Als excuus kunnen niet eerder reageren, normaal bedrijf reageerd wel binnen 1 week, vaak binnen 2 dagen. Ik zal hier niet snel meer wat bestellen
De artikelen zaten in een transparante tas. Niet echt handig met erotische artikelen. Met ruilen moet ik het artikel weer betalen en krijg het bedrag van her geretourneerde artikel op mijn rekening gestort binnen een aantal dagen. Laats ook nog iets in winkel terug gebracht en krijg een tegoed bon ipv geld terug. Niet echt klant vriendelijk allemaal.
Meestal gaat de bezorging goed. Maar de vorige keer heb ik bijna twee weken gewacht. Tot ik te horen kreeg dat er iets mis was gegaan. Een nieuwe bestelling gedaan op 29 januari. wel weer de mailtjes krijgen van hoe het bevalt e.d. Nu krijg ik dit bericht van jullie en nog steeds geen pakketje binnen of in ieder geval een update. Vind ik jammer