hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
hunkemoller.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hunkemoller.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

2.374 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 jul. 2022
Alles ging eigenlijk wel redelijk. Het kiezen van een voucher was alleen wat verwarrend omdat de prijs dan steeds veranderde maar dat kwam omdat je ze niet kon gezamenlijk kon gebruiken. Wat ik ook jammer vind is dat de vouchers een korte tijd bruikbaar zijn. Zo vaak bestel ik niet bij hunkemőller, ook omdat ik het financieel niet breed heb! Overigens klopt de maattabel ook niet want volgens die tabel zou ik maat XXL moeten hebben maar heb nu geruild voor maat L.

8 jun. 2022
Ik heb mijn bestelling gepast in de winkel in Heerlen in het Coriocenter. Het was te klein en vroeg dus mijn geld terug. Dat kon niet werd mij medegedeeld. Dan wil ik iets anders voor dat geld kopen zei ik toen. Dat kon ook niet werd mij weer meegedeeld! Er werd gezegd dat ik, het pakketje naar een DHL servicepunt moeste brengen. Ik vroeg aan de verkoopster of zij wist waar dat het dichtstbijzijnde service was. Er werd gewoon gezegd dat weet ik niet! Toen ik, bij het servicepunt aankwam werd mij gezegd dat hun helemaal geen bestellingen van Hunkemöller aan namen. Dus daar ben ik dus helemaal voor niets heen gelopen! Ik koop dus echt nooit meer iets bij Hunkemöller in Heerlen! Wat een onvriendelijk en onbehulpzaam personeel daar in Heerlen! Ik was er overging op zaterdag 4 juni jl. Groet, een zeer ontevreden klant! Miranda Mullers

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

Bestelling bestaande uit twee bij elkaar behorende artikelen zou online op voorraad zijn . Na bestellen en betalen bleek dat 1 artikel er niet was. Ik zou dan niet besteld hebben.
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, lijkt kwijt en moet het wel beoordelen. Het werkt langs elkaar. Klantenservice email gestuurd maar 0 reactie
Ging het pakketje ophalen en de verkoopster zegt wilt u een tasje erbij kost 15 cent als ik het normaal in de winkel koop is het tasje gratis triest
26 okt. 2022
van Bmj B.
I.v.m. ziekte 6 bh’s besteld en in de winkel laten afleveren en via klarna betaling. Na ontvangst gepast, 3 bh’s gehouden en binnen 4 dagen terug naar de zaak. Zeer verbaasd dat binnen 2 dagen het complete bedrag van de rekening werd afgeschreven en niet het daadwerkelijke bedrag via automatische incasso???
1 okt. 2022
Ik heb eerder een mail ontvangen dat ik mijn bestelling moet beoordelen, dan dat ik een mail kreeg dat ik mijn pakketje kon ophalen. Heel vervelend, want ik dacht het mailtje gemist te hebben en ben voor niks naar de winkel gegaan.
20 okt. 2022
Het proces van retourneren gast op het moment niet goed. Online gekochte producten kunnen niet goed retourcgenomen in de winkel. Ben al 2x terug geweest!!!
27 okt. 2022
Online kwaliteit lijkt minder dan in winkel
30 okt. 2022
van W S.
Dat wat ik vraag is er niet
24 okt. 2022
2 sep. 2022
Mooie producten maar winkelpersoneel over het algemeen m.i. niet deskundig genoeg en ook niet zo vriendelijk (met enkele uitzonderingen). Ben al paar keer met verkeerde maat BH thuis gekomen. Verder beetje raar. Bv als je online een kortingsbon inlevert over een bestelling van 2 producten en Hunkemoeller kan ondanks orderbevestiging het 2e product niet leveren, dan wordt slechts de helft van de korting toegekend. iha kom ik niet graag in de winkel en ben ook beetje huiverig voor online bestellingen. Producten wel okay.
5 sep. 2022
Doordat een DHL punt gesloten was ten tijde van het afleveren van mijn pakketje is dat pakket onverricht ter zake weer terug naar jullie gestuurd. Ik heb daar een mail over gestuurd dat ik de producten alsnog graag wil ontvangen via mijn thuisadres.....niks meer op gehoord. Daarom matige score!
4 sep. 2022
Ik had een bestelling gedaan en betaald en opeens was het niet meer leverbaar. Ik kreeg netjes mijn geld terug gestort. Maar was teleurgesteld in de gang van zaken.
19 sep. 2022
Niet geleverd zoals beloofd en daarnaast was 1 van de producten beschadigd
18 sep. 2022
15 aug. 2022
M’n betaalde bestelling werd maar deels geleverd, daar baal ik van…had 5 items betaald, kreeg er maar 2 omdat 3 niet leverbaar meer waren…keurig geld teruggestort hoor maar toch,als iets niet leverbaar meer is, haal ‘t dan van de site en laat klanten het niet uitkiezen en betalen…was echt een domper
28 aug. 2022
Ik moest wachten 1 week op mij kleine bestelling, er stond in email dat het orde en bestel numer op mij telefoon voldoende zou zijn, maar ik moest mij voledig legitimeren met mij ID
18 aug. 2022
Veel artikelen zijn regelmatig niet leverbaar en kunnen ook niet besteld worden. Dan ga je als klant toch eens verder kijken, jammer!
7 aug. 2022
Tot 2 x toe gaat een online bestelling fout. 1 x na een hele tijd niks ontvangen 1 x wordt de bestelling geannuleerd
7 aug. 2022
Het is en blijft belachelijk dat ik via internet moet bestellen wil ik mijn geld terug kunnen krijgen