hunkemoller.nlBeoordelingen

hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen
hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl - Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.
Hunkemöller B.V.
Liebergerweg 28
1221 JS Hilversum
Bert Middendorp

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

4.35/5.00

22.291 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hunkemoller.nl

Onvriendelijke verjoopster
Mooie producten maar twee keer het verkeerde product ontvangen
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen (5 dagen!0 en krijg nu een enquete. De winkel is telefonisch niet bereikbaar.!
Ik kreeg geen melding dat mijn product in de winkel lag. Hierdoor ben ik na 2 weken gaan kijken in de desbetreffende winkel. De meiden die daar werkten gaven aan dat als ik 1 dag later was gaan kijken zij mijn product weer terug hadden gestuurd. Vond het niet netjes dat ik geen mail kreeg, terwijl toen ik het product bestelde mail krijg dat als het binnen is ik een mail zou krijgen
3 hele dagen thuis gewacht op de bestelling.
Levering duurde te lang, terwijl ik hem gewoon in de winkel kon halen. Heb dat niet gedaan vanwege corona
Had via Internet aangegeven dat ik het na 18.00 uur bezorgd wilde hebben. Is het voor 16.00 uur bij de buren geleverd.
Duurde erg lang en Producten waren niet naar wens
Bestelde artikelen waren er 3 Zat maar 1 artikel in de doos zonder verdere info waarom Na half u in de wacht woensdag ochtend kwart voor tien tot kwart over tien Daarna heel super netjes afgehandeld door mevr van klantenservice grt Hetty
Duurde een week
Ze hebben de verkeerde maat geleverd.
App werkt niet naar behoren, vaak als je iets in winkelmandje wilt doen dan Kun je het niet afrekenen.
Niet voor herhaling vatbaar.
bestelling geplaatst en na bijna 2 weken nog geen reactie 1e telefoontje > kunnen niks doen ? daarna nog maar een keer gebeld en toen kon iemand aangeven dat het in verwerking was ? maar het inderdaad wel erg lang duurde . zou wel binnen 2 dagen verder bericht moeten verkrijgen .....niet alles kan op Corona weggeschreven worden lijkt me Niet gewend en erg jammer
Duurt erg lang voordat je je pakket ontvangt, klantenservice niet bereikbaar en in de winkel kun je je pakket niet ruilen voor het goede maat!
De leveringstermijn 5-8 werkdagen klopt totaal niet. De bestelling werd plotseling met 2 dagen uitgeleverd. De levering door DHL was waardeloos. Producten waren niet wat ik ervan verwacht had. Ik bestel niets meer.
Levering duurt super lang! En maten kloppen voor geen meter! Alles terug kunnen sturen, geld terug duurt ook weer een eeuwigheid! Kortom ik beveel ze absoluut niet aan!
bij levering ontbrak er een item en was er een random item erbij gedaan (misplaats) wat ik niet had besteld. Bij de klantenservice zeiden ze in redelijk korte tijd dat ik mijn geld terug zou krijgen (eigenlijk wilde ik alsnog het item) 1 item die ik terugstuurde kreeg ik het geld terug, maar niet de prijs die ik had betaald maar de nieuwe afgeprijsde prijs..was maar 8eur, maar niet netjes!
Te lange aflever datum
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, omdat het systeem mijn oude en nieuwe adres door elkaar gehaald heeft.