Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
Beoordeling melden
6 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
De vlotte levering was prettig.
Jammer is wel dat het niet duidelijk is of ik vóór een bepaalde dag mijn bestelling moet ophalen uit een filiaal of dat ik het ook later mag doen, want ik moet net op die dag kunnen, daarom gekozen voor thuis leveren en dan helaas verzendkosten betaald.
Ook jammer dat online mijn tegoedbon niet werkt die ik in een winkel had ontvangen omdat een bh geen goed stiksels had en er toen geen vervanging was, nu 2 mnd later kon ik de bh gewoon online kopen, zonder problemen.
Mijn kortingscodes stonden wel verwerkt bij de afrekening. Toen ik later op mijn rekening leek was de 20 euro niet verwerkt. Dit was niet meer terug te draaien. Ook kan ik niets ruilen in de winkel of in de webshop. Hierdoor ben ik mijn geld kwijt. Want de ene pyjama had ik al aangehad. Anders had ik het terug kunnen brengen en opnieuw kunnen kopen en 15 euro terug kunnen krijgen. Bepaalde kortingen mogen wel samen andere niet. De websitebezoek geeft dit niet aan. Dat vind ik niet kunnen voor zo’n groot bedrijf. Dan had ik de kleine lettertjes kunnen lezen volgens de helpdeskmedewerker. Ook vond ik haar niet vriendelijk. Ik krijg geen antwoord op mijn berichten naar de klantenservice terwijl ze zeggen binnen 24 uur te antwoorden. Daarna heb ik geprobeerd via de website iets naar de winkel te laten versturen met enkel mijn verjaardagskorting. Toen sloeg die helemaal op hol. Het totaalverdrag werd verdubbeld en de korting werd erbij opgeteld. Zie bijlagen. Toen kreeg ik nog een e-mail of ik iets vergeten was en was het bedrag weer verdubbeld. Toen heb ik een klacht ingediend ook hierop heb ik geen antwoord gekregen. Ook kun je maximaal 200 tekens invoeren. Hierin kun je weinig kwijt als je iets uit wil leggen. Vandaar hier mijn lange verhaal.
- Ik ben al jaren bezig om het nummer van het ledenpasje op de website te veranderen zodat het gelijk is aan het nummer op mijn pasje.(het pasje is ooit na verlies vervangen). Ik krijg nu geen passionpoints. Het filiaal in Den haag-centrum en de helpdesk konden me niet helpen.
- De levering van bestelde artikelen is snel.
- In de winkel is het personeel manvriendelijk i.t.t de website. Er zijn ook mannen die graag damesslipjes dragen.
Beoordeling melden
3 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
3 artikelen online besteld, maar er zat 1 verkeerd artikel bij. Wat een singlet in maat S had moeten zijn was een pyamabroek in maat M
Beoordeling melden
7 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Trage levering. Op de site staat 2 werkdagen maar zit nu op 4 en nog steeds niet geleverd.
Beoordeling melden
4 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
ik heb ene artikel besteld voor levering in de winkel
maar daar hadden ze de helft van de gegevens niet ingevuld
na 10 dagen wachten
krijg je dan te horen
dat ze de bestelling maar geannuleerd hebben
heb het artikel zelf besteld en toen ging het goed
maar nu alweer 10 dagen aan het wachten tot ik mijn geld terug heb
top service jullie personeel kan nog niet eens een bestelling plaatsen
Beoordeling melden
21 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
De shop is waarschijnlijk oke, maar de bezorging door DHL niet. Tot 2x toe is mijn bestelling, zonder bezorging, retour gestuurd. Wel worden retourkosten van 1,95 in rekening gebracht.
Ik kon de cadeaukaart niet gebruiken terwijl deze wel geaccepteerd wordt bij Hunkemöller. Zonder cadeaukaart besteld en toen kreeg ik geen email bevestiging en bleek de dag erna dat mijn bestelling uit het systeem was gehaald. In totaal drie keer contact gehad met klantenservice! Betaling wel heel snel retour. Uiteindelijk heeft de winkel het besteld mét gebruik de cadeaukaart en die waren eerlijk gezegd net zo verbaasd als ik over de gebrekkige gang van zaken. Klantenservice wel goed bereikbaar en erg vriendelijk en behulpzaam. Ervaring met filiaal heel fijn! Online zal ik niet snel meer doen bij Hunkemöller.
Beoordeling melden
20 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
Afhalen bestelling heel anders dan de site vermeld...
Op jullie site staat dat je, bij afhalen bestelling, een verkoopster aan kunt spreken. Je hoeft níet in de kassa-rij!!
Helaas niets van dat; en dit is niet de eerste keer,
gewoon de opdracht krijgen om 10 minuten in de rij te gaan staan....
zó jammer, dit!
Beoordeling melden
24 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
Bij rserveer en haal op in de winkel was het item steeds niet aanwezig. Ik kreeg geen mail dat mijn artikel gearriveerd was in de winkel om op te halen.
Duurzaamheid kan stukken beter! Ik wilde iets in de winkel ruilen en de rest houden. Ik had 1 nu meegenomen die ik wilde ruilen en bij ruiling werd ineens ipv de 3de bv gratis de 2de voor de helft en op de andere geruilde nu zou dan geen korting gelden…
Niet heel klantvriendelijk bij een ruiling notabele! Als oplossing kon ik wel alles opnieuw bestellen en laten bezorgen om zo de korting te generen en de andere order in z’n geheel te retourneren…. Heel inefficiënt en bovendien onnodig veel heen en weer gesleep en gestuurd, zonde van een ieders energie en het milieu!
Beoordeling melden
2 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
als je iets koop in de winkel ga je mooi de deur uit, artikelen mooi verpakt in een mooie tas, nu iets online gekocht en gaan ophalen in de winkel. nu had ik een keuze voor een tas tegen betaling. Dit heb ik niet gedaan en liep ik naar buiten met div. doorzichtige verpakkingen.
Echt een tegenvaller!!
Vond het eigenlijk voor schandaal lopen met div Bh's in de binnenstad in een doorzichtige verpakking.
Ook online aankopen die in de winkel worden ingepakt zouden dezelfde behandeling moet krijgen als aankomen in de winkel vind ik
Beoordeling melden
10 apr. 2023
Geverifieerde beoordeling
mijn bh is stuk gegaan(metalen plek is doormidden aan rechte kant), en niemad wilde daarin helpen.
Het is een zwarte 95 F diva bh.
ik weet dat die niet zo oud is maar ik wilde precies weten wannneer ik die heb gekocht, en of ik een vergoeding heb. Ze zeggen dat ik de bon moet hebben. Maar ik koop alles online of via mijn account, daar kan het gezien worden wanneer ik die heb gekocht. Waarom krijg ik niet voldoende hulp :( ik ben een vaste klant sinds 20 jaar. Ik vond de laatste ervaring helaas een teleurstelling.
Beoordeling melden
30 okt. 2022
Geverifieerde beoordeling
Online winkelen magertjes
De online winkel van Hunkemöller blijft magertjes. Het is nooit duidelijk hoe lang verzending gaat duren en de items zitten per stuk verpakt in enorme bergen plastic. Daarnaast is afleveren in de winkel nu al 2x niet zo soepel verlopen. De eerste keer was de winkel dicht terwijl deze volgens de aflevermail open had moeten zijn. Deze tweede keer had het pakket al in de winkel moeten liggen, maar kwam er geen mail. Toen ik in de winkel ging vragen waren "toevallig" net met de binnengekomen pakketjes bezig.
Beoordeling melden
4 okt. 2022
Geverifieerde beoordeling
Bestel- en leveropties
Wanneer een artikel online niet op voorraad is maar in een filiaal nog wel, kan het niet naar een filiaal in de buurt gestuurd worden. Ook kon ik mijn online bestelling niet ophalen in het filiaal in mijn woonplaats. Ik vind dat beide vrermd en bijzonder vervelend. Niet klantvriendelijk. Wel hulde voor filiaal WC Woensrl Eindhoven.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.