hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl
Beoordelingen:

1.470 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94.401 beoordelingen in totaal  

4,39
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
hunkemoller.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

6 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De vlotte levering was prettig. Jammer is wel dat het niet duidelijk is of ik vóór een bepaalde dag mijn bestelling moet ophalen uit een filiaal of dat ik het ook later mag doen, want ik moet net op die dag kunnen, daarom gekozen voor thuis leveren en dan helaas verzendkosten betaald. Ook jammer dat online mijn tegoedbon niet werkt die ik in een winkel had ontvangen omdat een bh geen goed stiksels had en er toen geen vervanging was, nu 2 mnd later kon ik de bh gewoon online kopen, zonder problemen.

de meest kritische beoordeling

26 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan. Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald. Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening. Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk. Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw. Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Zelfde model zelfde kleur zelfde maat en toch verschillend qua maat.

Zelfde model zelfde kleur zelfde maat. Het is haast onmogelijk om je bestellingen online te doen. Nu terug geweest naar de winkel en daar aan het passen geweest. En ja het zelfde model maar toch verschillende maten nodig. Er is geen consistentie in de maten.
Beoordeling melden
31 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Lees gewoon maar

Ik vind het vreemd dat ik geen bevestiging per mail heb gehad van mijn bestelling, waardoor ik telkens moest inloggen op de site. Tweede puntje is dat hij mijn wachtwoord niet op slaat, dus ik moet telkens opnieuw wachtwoord invullen. Derde punt is dat mijn bestelling gisteren geleverd is in de winkel en ik hier pas om 17:43 bericht van kreeg. Nu kan ik pas ivm werk 3 Jan mijn bestelling halen.
Beoordeling melden
2 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tot op heden de door mij retour gebrachte artikel in de winkel nog niet het geld van mogen ontvangen
Beoordeling melden
2 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jammer dat er online in grote maten minder is te bestellen
Beoordeling melden
31 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
30 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had 2 bh’s besteld, deze kwamen in een doorzichtig tasje, medewerkster was niet erg klantvriendelijk. Ik kreeg ook geen tasje eromheen ofzo terwijl ik aangaf dat ik t niet prettig vond om zo in de stad rond te lopen.
Beoordeling melden
3 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
1-2 dagen levertijd is niet gehaald. Week geleden besteld en nog niet binnen. Ligt waarschijnlijk aan bezorgdienst. Gebeld naar Hunkemöller maar lang in de wacht gestaan en er niet doorheen gekomen.
Beoordeling melden
17 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ophalen bestelling…

Vorige keer werd mijn bestelling netjes ingepakt toen 8k hem op ging halen, maar nu werd de plastic zak uit de doos gehaald en zo overhandigd. Dat inpakken is toch net een beetje meer service
Beoordeling melden
4 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling

nakomen wat je beloofd en fatsoenlijk verpakken

nakomen wat je beloofd. Levering duurde 4 dagen in plaats van 2 en bovendien was het product niet verpakt in doos maar open en bloot zichtbaar voor personeel en klanten in de winkel.
Beoordeling melden
19 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bh's kwamen in plastic zakken en daarover nog een plastic zak. Alles zag er heel onverzorgd en goedkoop uit. Een mooi pakket in kartonnen doos zou beter zijn.
Beoordeling melden
23 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Teleurgesteld

Heb op 16 december een bestelling geplaatst en die is nog steeds niet binnen in de winkel........snap dat het druk is, maar dit is niet oké.
Beoordeling melden
2 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Meer keus aanbieden voor kleine cupmaten die geen push up willen,het lijkt wel of je geen kleine cup mag hebben tegenwoordig.
Beoordeling melden
27 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De badjas is erg statisch, plakt tegen te benen.
Beoordeling melden
19 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Service mwah

Jullie klantenbestand. Al jaren ben ik klant en koop best veel maar omdat ik mijn klantenkaart niet zo snel kan vinden maar een nieuwe gemaakt en weer problemen want wordt niet ‘herkend’. Ook het artikel is vaak uitverkocht zowel in de winkel als online. Bij de kassa maar 1 kassa. Bij drukte of storing of what ever sta je in de rij. Heb je een 2e kassa dan loopt het. Ik probeer het nog 1 keer en als het dan nog niet goed loopt ga ik naar een andere en ben je een trouwe betrouwbare klant kwijt
Beoordeling melden
RD
Ruth D.
Rotterdam
22 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Voordat ik de bestelling ontving werden er al excuses gemaakt voor de late verzending. Wat ik minder vond is dat ik ipv een fleecebroek twee Hoodies ontving. Ik kon het niet ruilen in de winkel dus heb ik allebei teruggegeven. Kan geen foto’s toevoegen want ze liggen alweer in de winkel.
Beoordeling melden
3 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Medewerkster gesproken over een cadeaubon die door een storing onterecht afgeschreven werd! Ik kon moeilijk met haar communiceren! Uiteindelijk door een collega alles goed opgelost!
Beoordeling melden
22 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kan niemand van klantenservice spreken
Beoordeling melden
AB
Anna B.
Amsterdam
7 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
verkeerde bh gestuurd
Beoordeling melden
FV
Femke v.
Vorden
19 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Website schiet op diverse punten tekort

Ik kon de cadeaukaart niet gebruiken terwijl deze wel geaccepteerd wordt bij Hunkemöller. Zonder cadeaukaart besteld en toen kreeg ik geen email bevestiging en bleek de dag erna dat mijn bestelling uit het systeem was gehaald. In totaal drie keer contact gehad met klantenservice! Betaling wel heel snel retour. Uiteindelijk heeft de winkel het besteld mét gebruik de cadeaukaart en die waren eerlijk gezegd net zo verbaasd als ik over de gebrekkige gang van zaken. Klantenservice wel goed bereikbaar en erg vriendelijk en behulpzaam. Ervaring met filiaal heel fijn! Online zal ik niet snel meer doen bij Hunkemöller.
Beoordeling melden
2 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
als je iets koop in de winkel ga je mooi de deur uit, artikelen mooi verpakt in een mooie tas, nu iets online gekocht en gaan ophalen in de winkel. nu had ik een keuze voor een tas tegen betaling. Dit heb ik niet gedaan en liep ik naar buiten met div. doorzichtige verpakkingen. Echt een tegenvaller!! Vond het eigenlijk voor schandaal lopen met div Bh's in de binnenstad in een doorzichtige verpakking. Ook online aankopen die in de winkel worden ingepakt zouden dezelfde behandeling moet krijgen als aankomen in de winkel vind ik
Beoordeling melden