hunkemoller.nlBeoordelingen

hunkemoller.nl - Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.
Hunkemöller B.V.
Liebergerweg 28
1221JS Hilversum
Bert Middendorp

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

4.31 / 5.00

26.111 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hunkemoller.nl

Kortings acties nogal ingewikkeld

Ik heb na 10 dagen nog steeds geen mail dat mijn bestelling er is . Het winkelpersoneel doet er alles aan maar mijn bestelling is zoek .

Kwaliteit product viel tegen. Het lijkt alsof de stof (kant) van andere kwaliteit is dan mijn eerste aankoop.

1 dag geleden
naar mijn mening niet helemaal eerlijk. ik had 4 bh's, waarvan de 4de gratis was, maar helaas niet goed zat en dus terug heb gestuurd. zie ik dat ze bij de factuur ineens de gemiddelde prijs van de bhs aanhouden waardoor mijn retour gezonden bh ipv €30,- nog maar €22 waard is. klopt niet helemaal? volgens mij zou ik gewoon een andere moeten mogen uitzoeken van max 30 euro zonder bij te betalen?

1 dag geleden
Levering ging goed, product paste helaas niet. Bij retourneren werd gezegd of een dhl punt of een ups punt. Helaas bij het DHL punt werd gezegd dit nemen we niet aan. Klantenservice van Hunkemöller gecontact nee ze zouden het wel aan moeten nemen. Maar dat doet dhl niet... mag Hunkemöller beter regelen.

Levering 3 dagen later dan aangegeven in info e-mail

Bezorging duurt erg lang en de verzendkosten zijn relatief hoog. Producten zelf zijn erg goed, alleen jammer dat alles per stuk in plastic verpakt zit met een hangertje eraan.

Spontaan aanbieden om het artikel in een ander filiaal voor ons vast te houden omdat het in het huidige filiaal niet meer op voorraad was. Nu moesten wij daar zelf om vragen, maar fijner was als dit spontaan was aangeboden.

Ik heb 1 product retour gestuurd van 39.95 bij retourneren staat er opeens dat er 5 euro korting vanaf gaat en dus 34.95 wordt geretourd. Er moet in mijn ogen gewoon 39.95 worden geretourd want dat heb ik ook betaald.

Ik heb 10 slips besteld. Er zit er eentje tussen die ik niet heb besteld. Ik mis dus een slip. De verkeerde wil ik ruilen, maar inmiddels is de actiepagina verdwenen. Naar de winkel gegaan, de bestelling op mijn mobiel laten zien. Echter, men moet per se de retourbon hebben. Ik kon dus weer naar huis. Heb nu zoiets van, laat maar zitten voor de moeite...

Slechte levering van DHL hele dag thuis gebleven omdat het geleverd zou worden niet gekomen, volgende geleverd was niet thuis brachten ze het na een afhaal punt, en daar betaal ik verzend kosten voor om het als nog zelf op te halen .

Terwijl ik In de winkel ging informeren of het artikel al binnen was was het er al. Had nog geen e-mail ontvangen. Die kwam pas de andere dag. Beetje slordig

Ben 3 keer naar de winkel geweest voordat ik alles kompleet had en meekreeg. Eerste keer was mijn schuld, maar daarna erg starre reactie. Bestelling was gedaan in de winkel, op naam van mijn dochter. Omdat ikzelf kwam ophalen kreeg ik het niet mee. De dag erna wel. Erg frustrerend. De bus waren voor mijn moeder van 86.

1 week geleden
Voorraadbeheer laat wat te wensen over. Wat te leveren leek, bleek toch niet leverbaar. Hierdoor incomplete pyjama ontvangen. Jammer, broek weer teruggestuurd.

1 week geleden
Kon de dag aangeven voor levering. Werd een dag te laat geleverd. Ondanks dat ik ruim op tijd de bevestiging kreeg dat het aangeleverd was aan de bezorger

1 week geleden
Pakketje kwam veel later dan aangegeven. Producten zijn erg mooi maar er zitten grote roze hunkemoller labels aan doorschijnend ondergoed en strings. Dat ziet er niet zo mooi uit want ze steken dan uit het ondergoed. Ze zijn er ook niet makkelijk uit te halen.

1 week geleden
er Was een fout artikel geleverd. Het was niet mogelijk om het juiste artikel op te sturen, ik moest het maar opnieuw bestellingen dat andere terugsturen. Gelukkig was er een zeer behulpzame winkel die het een en ander voor mij geregeld heeft. Maar hetbis wel gek je gaat er vanuit dat de webshop het zelf op hoort te lossen.

1 week geleden
Niet heel discreet in de winkel

1 week geleden
2 van de 10 slips waren niet leverbaar. Helaas werd mij geen alternatief geboden, maar mn geld direct teruggestort en 8 slips geleverd.

1 week geleden
Bikini topje voor de eerste keer aan en meteen hengels van de nek kapot... Erg jammer