hunkemoller.nl

Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

Beschrijving
Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.
Hunkemöller International B.V.
Liebergerweg 28
1221 JS  Hilversum

Kamer van Koophandel 64665054
Bert Middendorp

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

4.29 / 5.00

26.888 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 70.028 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over hunkemoller.nl

Maten komen niet overeen

Producten wat later ontvangen. Een paar mailtjes verstuurd naar hunkemoller contact en nooit reactie gehad.

Gekozen voor het product in de winkel ophalen, personeel niet heel vriendelijk

Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn klacht. Deze heb ik 5 dagen geleden ingediend. Heb 1 item niet ontvangen en wel voor betaald Graag mijn geld hiervan terug of nasturen

Ik had 2 pyama in de aanbieding besteld, maar krijg er 1. Voor mij is niet duidelijk wat er met mijn 2e artikel is gebeurd. Geen alternatief, in de winkel was genoeg van het artikel, beetje jammer dit

U kunt mijn reactie t.a.v. de service nalezen in uw berichten inbox via facebook. Een reactie zou dan ook op zn minst fijn zijn. Aankopen meegeven in een doorzichtige plastic zak, zodat het hele centrum mijn onderzoek collectie kan bewonderen vond ik op zijn minst schandalig.

Levering zeer slecht. Zondag 1 dec. zou het pakje bezorgd worden. Bericht adres is onbekend pakje terug naar afzender, Bezorging werd nu paar dagen later op dinsdag 3 dec. Onze sinterklaas viering was 1 dec. dus geen pakje op die datum. Mvg. Emmy Kokkeler

Ik vind de producten van Hunkemoller van erg goede kwaliteit. Echter had ik dit keer iets besteld en 2 dagen later kreeg ik ineens een automatische e-mail dat één van de producten niet geleverd kon worden omdat het product toch niet op voorraad was. Het bedrag kreeg ik terug gestort. Ik vond de mail erg onpersoonlijk als je bedenkt dat het een fout van Hunkemoller is (slechte voorraadbeheer).

Nog steeds het pakketje niet opgehaald Ivm dicht zijn winkel tijdens koopavonden

Levering vond ik lang duren

Vreemd dat de levering 3 tot 4 werkdagen duurt, bovendien mag je je spullen zelf afhalen in de winkel.

Bij de eerste keer aantrekken was het gelijk stuk. Levering duurde langer dan aangegeven stond (waarschijnlijk door black friday)

1 dag geleden
Ze waren het pakket in de winkel kwijt drie keer weg gestuurd.

1 dag geleden
De doos, waarin de producten zaten, was kapot. Je kon het er met je hand zo uithalen. Dat vond ik niet fijn.

1 dag geleden
Kwaliteit is niet altijd even goed. Service in filiaal Koopgoot is soms ietsje minder.

Ntv

1 dag geleden
Omdat het pakjesavond is ging de winkel eerder dicht, dit stond nergens op internet vermeld. Ik kwam om 18:04 de winkel binnen, de dames waren een klant aan het helpen en vertelden mij dat ze gesloten waren. Ik vroeg ze heel netjes of ik mijn pakketje misschien snel mocht halen omdat ik niet wist dat ze eerder dicht gingen. Dit werd geweigerd ondanks dat ze nog bezig waren met een klant. Erg raar

Service ronduit slecht, ik heb artikelen online besteld en een gedeelte met een kadobon betaald toen ik een artikel ging retourneren in de winkel werd mw verteld dat het tegoed wat weer vrij komt terug geboekt wordt naar de kadokaart waar het van betaald is. Alsof iemand een lege kadokaart bewaart Nu ben ik dat tegoed dus gewoon kwijt wat gewoonweg echt absurd is Dus koop nooit een kadokaart

1 dag geleden
Als je mailt krijg je niet eens een reactie terug.. Ook niet naar meerdere mails.. Ronduit SLECHT Wat een BAGGER service.. Als ze maar geld kunnen verdienen

Het pakketje lag in de winkel klaar en kreeg pas savonds laat een bericht