hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
hunkemoller.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hunkemoller.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

2.374 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 jul. 2022
Alles ging eigenlijk wel redelijk. Het kiezen van een voucher was alleen wat verwarrend omdat de prijs dan steeds veranderde maar dat kwam omdat je ze niet kon gezamenlijk kon gebruiken. Wat ik ook jammer vind is dat de vouchers een korte tijd bruikbaar zijn. Zo vaak bestel ik niet bij hunkemőller, ook omdat ik het financieel niet breed heb! Overigens klopt de maattabel ook niet want volgens die tabel zou ik maat XXL moeten hebben maar heb nu geruild voor maat L.

8 jun. 2022
Ik heb mijn bestelling gepast in de winkel in Heerlen in het Coriocenter. Het was te klein en vroeg dus mijn geld terug. Dat kon niet werd mij medegedeeld. Dan wil ik iets anders voor dat geld kopen zei ik toen. Dat kon ook niet werd mij weer meegedeeld! Er werd gezegd dat ik, het pakketje naar een DHL servicepunt moeste brengen. Ik vroeg aan de verkoopster of zij wist waar dat het dichtstbijzijnde service was. Er werd gewoon gezegd dat weet ik niet! Toen ik, bij het servicepunt aankwam werd mij gezegd dat hun helemaal geen bestellingen van Hunkemöller aan namen. Dus daar ben ik dus helemaal voor niets heen gelopen! Ik koop dus echt nooit meer iets bij Hunkemöller in Heerlen! Wat een onvriendelijk en onbehulpzaam personeel daar in Heerlen! Ik was er overging op zaterdag 4 juni jl. Groet, een zeer ontevreden klant! Miranda Mullers

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

ophalen van de bestelling in een plastic doorzichtige tas en een gewone papierentas vragen ze 20 cent. Het is veel beter om de verpakking om deze reden dan niet doorzichtige te gebruiken. Lijkt me onsmakelijk om met de BH's door de stad te lopen.
15 nov. 2022
Verzending duurt een aantal dagen langer dan wat wordt aangegeven. Dat is teleurstellend en was met de vorige bestelling ook al zo. Bestelling is er dus niet met 2-3 werkdagen, maar duurt 5 werkdagen.
17 nov. 2022
Het artikel is perfect snel geleverd Het grote min punt is het verpakkingsmateriaal Voor 3 kleine slips een zak vol plastic en zelfs hangertjes volslagen belachelijk Dat is echt niet nodig
7 nov. 2022
Ik krijg bij retour mijn geld niet terug. Snap dat het niet kan bij lingerie… maar het gaat hier om een huispak!
7 nov. 2022
21 okt. 2022
Duurzaamheid kan stukken beter! Ik wilde iets in de winkel ruilen en de rest houden. Ik had 1 nu meegenomen die ik wilde ruilen en bij ruiling werd ineens ipv de 3de bv gratis de 2de voor de helft en op de andere geruilde nu zou dan geen korting gelden… Niet heel klantvriendelijk bij een ruiling notabele! Als oplossing kon ik wel alles opnieuw bestellen en laten bezorgen om zo de korting te generen en de andere order in z’n geheel te retourneren…. Heel inefficiënt en bovendien onnodig veel heen en weer gesleep en gestuurd, zonde van een ieders energie en het milieu!
30 okt. 2022
De online winkel van Hunkemöller blijft magertjes. Het is nooit duidelijk hoe lang verzending gaat duren en de items zitten per stuk verpakt in enorme bergen plastic. Daarnaast is afleveren in de winkel nu al 2x niet zo soepel verlopen. De eerste keer was de winkel dicht terwijl deze volgens de aflevermail open had moeten zijn. Deze tweede keer had het pakket al in de winkel moeten liggen, maar kwam er geen mail. Toen ik in de winkel ging vragen waren "toevallig" net met de binnengekomen pakketjes bezig.
4 okt. 2022
Wanneer een artikel online niet op voorraad is maar in een filiaal nog wel, kan het niet naar een filiaal in de buurt gestuurd worden. Ook kon ik mijn online bestelling niet ophalen in het filiaal in mijn woonplaats. Ik vind dat beide vrermd en bijzonder vervelend. Niet klantvriendelijk. Wel hulde voor filiaal WC Woensrl Eindhoven.
4 okt. 2022
Een internet bestelling kan je alleen retourneren in de winkel, niet ruilen, dan moet je weer een nieuwe aankoop doen. Vaak te kostte van je korting/actie
8 okt. 2022
Een planning maken voor verzending en je eraan houden. Reëel planning.
8 okt. 2022
3 okt. 2022
26 sep. 2022
De voorraad en diversiteit van de sportkleding is in de winkel erg klein. Online bestellen en afleveren in de winkel duurt lang. Wel leuke collectie. De sportbeha’s zijn martelwerktuigen. Een ‘gewone’ zou fijn zijn.
15 sep. 2022
Dat iets wat online op voorraad is je niet in eigen winkel kan ophalen omdat het daar niet op voorraad is. Andere bedrijven zorgen ervoor dat je het artikel dan toch in de eigen winkel kan ophalen.
11 sep. 2022
Zorg voor voldoende slips bij de BH's! Nu 2 bh's retour vanwege onverkrijgbare slips.Zonde!
29 sep. 2022
Bestelling en bezorging bij het filiaal
31 aug. 2022
Ik heb al 2 de pech gehad bij een online aankoop dat die op het einde ineens niet door ging, smorgens kon ik het artikel nog kopen en deed ik dan een bestelling en savonds kreeg ik een mail dat het toch niet doorging, best vervelend!
10 aug. 2022
De bezorging was prima!! Helaas heb ik al vaker gekeken naar BH,s die nog steeds niet in de collectie zijn……ook al eerder als ik digitaal BH,s wilde bestellen. Dat is jammer. In de winkels ook vaak niet voorradig…..
28 aug. 2022
ik had deze bestelling geplaatst en reeds betaald, ook antwoord gekregen wanneer het geleverd zou gaan worden en uiteindelijk waren meer dan de helft van bijna alle artikelen niet meer leverbaar!