hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl

1.373 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94.456 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2016
hunkemoller.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jul 2023
De vlotte levering was prettig. Jammer is wel dat het niet duidelijk is of ik vóór een bepaalde dag mijn bestelling moet ophalen uit een filiaal of dat ik het ook later mag doen, want ik moet net op die dag kunnen, daarom gekozen voor thuis leveren en dan helaas verzendkosten betaald. Ook jammer dat online mijn tegoedbon niet werkt die ik in een winkel had ontvangen omdat een bh geen goed stiksels had en er toen geen vervanging was, nu 2 mnd later kon ik de bh gewoon online kopen, zonder problemen.

26 okt 2023
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan. Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald. Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening. Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk. Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw. Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

TP

Slechte verkoopsters

Ik kwam in de winkel en ze zeiden meteen dat ze alleen de omtrek van de rug meten en niet de cups. Ik had online een BH gezien en wilde die graag passen. Ze vroegen hoe die BH eruit zag, maar dat was kattig te omschrijven. Ben zelf de winkel doorgelopen om te kijken, maar ze hadden alleen beugel bh's. Op mijn vraag of ze ook zonder beugels hadden wezen ze naar de muur waar er naar twee hingen. Ze namen niet de moeite om naar de site te gaan welke BH ik bedoelde. Echt slechte verkoopsters. Er waren twee verkoopsters, de één rond de 30 jaar en de andere rond de 60 jaar. Echt een slechte ervaring. Ben de winkel maar uitgelopen. Ik had advies nodig omdat ik geopereerd ben aan mijn rechterborst, maar ik had er geen vertrouwen meer in!
Bestel een witte diva bh krijg een chsmpagnekleur naar de winkel geweest wit is er helemaal niet in dit model. Gek toch?

Zelfde model zelfde kleur zelfde maat en toch verschillend qua maat.

Zelfde model zelfde kleur zelfde maat. Het is haast onmogelijk om je bestellingen online te doen. Nu terug geweest naar de winkel en daar aan het passen geweest. En ja het zelfde model maar toch verschillende maten nodig. Er is geen consistentie in de maten.
31 dec 2023

Lees gewoon maar

Ik vind het vreemd dat ik geen bevestiging per mail heb gehad van mijn bestelling, waardoor ik telkens moest inloggen op de site. Tweede puntje is dat hij mijn wachtwoord niet op slaat, dus ik moet telkens opnieuw wachtwoord invullen. Derde punt is dat mijn bestelling gisteren geleverd is in de winkel en ik hier pas om 17:43 bericht van kreeg. Nu kan ik pas ivm werk 3 Jan mijn bestelling halen.
Tot op heden de door mij retour gebrachte artikel in de winkel nog niet het geld van mogen ontvangen
Jammer dat er online in grote maten minder is te bestellen
31 dec 2023
Ik had 2 bh’s besteld, deze kwamen in een doorzichtig tasje, medewerkster was niet erg klantvriendelijk. Ik kreeg ook geen tasje eromheen ofzo terwijl ik aangaf dat ik t niet prettig vond om zo in de stad rond te lopen.
3 dec 2023
1-2 dagen levertijd is niet gehaald. Week geleden besteld en nog niet binnen. Ligt waarschijnlijk aan bezorgdienst. Gebeld naar Hunkemöller maar lang in de wacht gestaan en er niet doorheen gekomen.
17 dec 2023

Ophalen bestelling…

Vorige keer werd mijn bestelling netjes ingepakt toen 8k hem op ging halen, maar nu werd de plastic zak uit de doos gehaald en zo overhandigd. Dat inpakken is toch net een beetje meer service

nakomen wat je beloofd en fatsoenlijk verpakken

nakomen wat je beloofd. Levering duurde 4 dagen in plaats van 2 en bovendien was het product niet verpakt in doos maar open en bloot zichtbaar voor personeel en klanten in de winkel.
De bh's kwamen in plastic zakken en daarover nog een plastic zak. Alles zag er heel onverzorgd en goedkoop uit. Een mooi pakket in kartonnen doos zou beter zijn.
23 dec 2023

Teleurgesteld

Heb op 16 december een bestelling geplaatst en die is nog steeds niet binnen in de winkel........snap dat het druk is, maar dit is niet oké.
Meer keus aanbieden voor kleine cupmaten die geen push up willen,het lijkt wel of je geen kleine cup mag hebben tegenwoordig.
FV
Femke v.
Vorden

Website schiet op diverse punten tekort

Ik kon de cadeaukaart niet gebruiken terwijl deze wel geaccepteerd wordt bij Hunkemöller. Zonder cadeaukaart besteld en toen kreeg ik geen email bevestiging en bleek de dag erna dat mijn bestelling uit het systeem was gehaald. In totaal drie keer contact gehad met klantenservice! Betaling wel heel snel retour. Uiteindelijk heeft de winkel het besteld mét gebruik de cadeaukaart en die waren eerlijk gezegd net zo verbaasd als ik over de gebrekkige gang van zaken. Klantenservice wel goed bereikbaar en erg vriendelijk en behulpzaam. Ervaring met filiaal heel fijn! Online zal ik niet snel meer doen bij Hunkemöller.
2 mei 2023
als je iets koop in de winkel ga je mooi de deur uit, artikelen mooi verpakt in een mooie tas, nu iets online gekocht en gaan ophalen in de winkel. nu had ik een keuze voor een tas tegen betaling. Dit heb ik niet gedaan en liep ik naar buiten met div. doorzichtige verpakkingen. Echt een tegenvaller!! Vond het eigenlijk voor schandaal lopen met div Bh's in de binnenstad in een doorzichtige verpakking. Ook online aankopen die in de winkel worden ingepakt zouden dezelfde behandeling moet krijgen als aankomen in de winkel vind ik
10 apr 2023
mijn bh is stuk gegaan(metalen plek is doormidden aan rechte kant), en niemad wilde daarin helpen. Het is een zwarte 95 F diva bh. ik weet dat die niet zo oud is maar ik wilde precies weten wannneer ik die heb gekocht, en of ik een vergoeding heb. Ze zeggen dat ik de bon moet hebben. Maar ik koop alles online of via mijn account, daar kan het gezien worden wanneer ik die heb gekocht. Waarom krijg ik niet voldoende hulp :( ik ben een vaste klant sinds 20 jaar. Ik vond de laatste ervaring helaas een teleurstelling.
19 nov 2023

Service mwah

Jullie klantenbestand. Al jaren ben ik klant en koop best veel maar omdat ik mijn klantenkaart niet zo snel kan vinden maar een nieuwe gemaakt en weer problemen want wordt niet ‘herkend’. Ook het artikel is vaak uitverkocht zowel in de winkel als online. Bij de kassa maar 1 kassa. Bij drukte of storing of what ever sta je in de rij. Heb je een 2e kassa dan loopt het. Ik probeer het nog 1 keer en als het dan nog niet goed loopt ga ik naar een andere en ben je een trouwe betrouwbare klant kwijt
JH
Jan H.
Den Haag
26 jul 2023
- Ik ben al jaren bezig om het nummer van het ledenpasje op de website te veranderen zodat het gelijk is aan het nummer op mijn pasje.(het pasje is ooit na verlies vervangen). Ik krijg nu geen passionpoints. Het filiaal in Den haag-centrum en de helpdesk konden me niet helpen. - De levering van bestelde artikelen is snel. - In de winkel is het personeel manvriendelijk i.t.t de website. Er zijn ook mannen die graag damesslipjes dragen.
4 jul 2023
ik heb ene artikel besteld voor levering in de winkel maar daar hadden ze de helft van de gegevens niet ingevuld na 10 dagen wachten krijg je dan te horen dat ze de bestelling maar geannuleerd hebben heb het artikel zelf besteld en toen ging het goed maar nu alweer 10 dagen aan het wachten tot ik mijn geld terug heb top service jullie personeel kan nog niet eens een bestelling plaatsen