hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20-10-2016
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
hunkemoller.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hunkemoller.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20-10-2016
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

3.041 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Goede kwaliteit en snelle levering. In de winkel waren wat problemen met het vinden van het pakketje en ik kwam een keer tevergeefs nadat ik bericht had gekregen van aankomst van het pakketje omdat de zaak wegens ziekte om 16.00 u. gesloten was. Over het algemeen gaat het goed en ik wil dit incident daarom niet meenemen in mijn beoordeling. Misschien is het een idee om niet alleen op de winkeldeur een briefje te bevestigen als er een verandering van de sluitingstijd is, maar dit ook per mail/app aan uw klanten te laten weten. Een vast plaats van af te halen pakketjes, maar dat is vast nu ook al regel in de winkel.

Onlangs bestelde ik de Voorgevormde beugel bh Maya, kleur groen. De bijpassende Brazilian kon ik op de website niet vinden, dus ik ging ervan uit dat deze in die kleur niet bestond. Tot mijn verbazing zag ik de Brazilian wel bij de slips in de Sale, dus ik besloot deze direct te bestellen. Online niet beschikbaar, maar volgens de website wel op voorraad in de winkels in Heerlen en Sittard, dus meteen 2x gereserveerd. Helaas tot mijn teleurstelling kreeg ik een bericht dat de slip niet meer voorradig was. Maar op de website stond nog steeds dit in de winkels in Heerlen en Sittard wel zo was. Tevens heb ik met de kerst een mail gestuurd naar de klantenservice, omdat de beha Maya Groen een paar dagen nadat ik deze online had gekocht nog maar de helft kostte in de Sale. Mijn vraag was of Hunkemöller hiervoor een regeling kent. Helaas geen antwoord gekregen. Dus 2 teleurstellingen op 1 week tijd en daarom voor nu een redelijke beoordeling.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

Aanvankelijk was ik naar een winkel (Middelburg) gegaan, maar daar hadden de dames het te druk met elkaar en kletsen over de nieuwste netflix series, om klanten te helpen. Via de post besteld, dan ligt mijn pakketje opengepeutert bij de buren. Op vragen over de verzendwijze komt geen reactie. Het is dat de produten goed zijn, qua service valt er nog wel iets te winnen.
de bestelde kledingstukken zijn goed, maar het bestellen en het afleveren is shiith . zoals bij ervaring bestelde en betaalde Groene beugel BH die nog steeds niet geleverd is. dit slaat nergens op . Mevr. vd Endt
vriendelijk geholpen maar duurde erg lang voordat ze het pakketje hadden gevonden.
Duurt allemaal wel heel erg lang vergeleken bij andere webshops
Maar niet goed. Breng het terug helaas
Ik vind pakketjes via de post veel fijner, want ik heb nog steeds niets gehoord van mijn retourzending.
Artikel is van goede kwaliteit, goéd verpakt in een mooi doos, super handig! Desondanks lijkt mij de houten dopje niét erg handig mooi afsluitbaar!! Verder mooi artikel, niet om cadeau te geven!
ik constateer bij bekende merken dat er kwaliteit vermindering is ontstaan in de stof en modellen. Erg jammer. Een goed product moet je niet veranderen qua samenstelling en model.
Er staat voor 22.00 uur besteld de volgende dag in huis, maar schrijf er dan wel bij dat dit niet voor de vrijdagavond geldt want dan komt het pas op maandag binnen.
Meer voorraad in grotere maten in de winkel
Producten zijn steeds niet op voorraad
Snellere levering.
Wat ik besteld had heb ik niet ontvangen. Dus in jullie magazijn liggen de producten niet op de juiste locatie. Ga het via de winkel proberen te regelen, misschien dat zij het lukt om juiste product te krijgen.
Niet aan geven op de site dat de bestelling binnen 1 a 2 werkdagen verzonden wordt. Nu na een week krijg ik pas bericht dat het pakje onderweg is naar de winkel. Slechte zaak vind ik
Ik vind het jammer als je niet thuis bent en je geeft aan dat ze het ergens neer kunnen leggen maar gewoon niet gelezen wordt en weer retour gaat
Artikelen worden snel geleverd
van leo v.
Mijn bestelling liet ik bezorgen bij Hunkemoller in Krimpen aan den ijssel. Een item konden jullie niet leveren dus had ik een nieuwe besteld. Mijn geld werd snel weer teruggestort, wat ik erg waardeerde. Maar toen ik ging mijn bestelling halen!! Verkoopster had alles in een doos gedaan en ze had geen tas voor mij. Dus ik in de regen lopen met dat doos. De volgende dag ging mijn aankoop pas nakijken en daar zat de twee cadeaubonnen die ik had besteld er niet bij. Ik ging naar de winkel en daar konden ze het niet vinden en of ik zeker weet dat ze er niet bij zaten. Ik legde uit dat ze echt niet in de doos zaten. Doos? Vroeg ze, uw bestelling komt nooit in een doos aldus de verkoopster. Ik moest uitgebreid vertellen hoe de doos eruit zag en mw kwam tot de conclusie dat dat mijn gekochte doos was en ze zou mij nog een doos geven. Ik was hier niet blij mee want ik had er in de regen ermee gelopen naar mijn auto want ze hadden geen tassen. Ik vertelde dat ik twee kleine dozen had besteld en wat ik nu thuis had was een groot doos, te groot voor de cadeau. En toen werd er aan mij gevraagd of ik die grote doos wil gaan halen want dat moet ze toch echt terug hebben!!! Ik vindt dit echt geen service. En ondanks dat zij mijn mail had bekeken voor de bestelling moest ze toch mijn bon zien. Ongelooflijk dit. Ik den dat dit de laatste keer is dat ik daar kom.
Ontevreden over de webshop: Echt heel veel lingerie setjes die niet compleet zijn. Onduideljkheid wanneer iets in het boodschappenmandje zit. En als ik een mail naar de kantenservice stuur met kritiek op de hoeveelheid setjes die niet compleet te verkrijgen zijn en er geen duidelijk is of het zin heeft om te wachten op een mail (duurt dat twee dagen of een half jaar?) wordt onbeantwoord gesloten met opmerking dat de mail buiten openingstijden verstuurd is!???????! Dat sloeg alles. De kwaliteit en afhandeling van de levering was verder prima.