hunkemoller.nlBeoordelingen

hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen
hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl - Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.
Hunkemöller B.V.
Liebergerweg 28
1221 JS Hilversum
Bert Middendorp

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

4.35/5.00

22.291 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hunkemoller.nl

service in winkel is super slecht
De levering was iets later en de cup size van de bh gedeelte van de baby doll viel iets kleiner uit , waardoor mijn vrouw het te strak vond passen.bij haar lichaam
.............hoi
Betaal- en retournering gaan al in voordat ik het pakket zelf in mijn bezit heb.
product (longline beugel Marilee) is na 1 keer (op 20 graden) wassen al uit model. beugeltjes aan de zijkant staan omhoog en zijn zichtbaar door tshirt.
Afwikkeling in de winkel wat vertraagd??!
Maat omvang BH klopte totaal niet . Ik had 80 cm besteld (normaal had ik 75 maar ben een paar kilo's aangekomen..) deze BH leek eerder 60 cm omvang te zijn. Het heeft dus ook geen zin om een andere te bestellen.
Ik vond bezorging erg lang duren
Mailtjes met een latere levering door corona heb ik begrip voor. Maar geef dan een indicatie in die mails!
Vond de bikini erg goedkoop ogen
Ik heb ze nog niet gedragen. Wel gepast, is juiste maat
Duurt veelste lang
Alles goed
DHL heeft waarschijnlijk moeite met lezen/kijken. Ik heb zelf het pakket aangepakt en dan krijg ik later een mail met de mededeling, ik stond voor een dichte deur en het pakket is afgegeven bij nummer 4, en dat is ook mijn adres. DHL geeft elke keer problemen en ik huiver elke keer als zij iets af moeten leveren. Uiteindelijk heb ik het pakket wel gekregen maar de volgende keer met Post.nl s.v.p
Duurt te lang voordat het in de winkel is
Ik vind het waardeloos dat je niet gewoon de winkel in kan lopen. Ik moest wachten omdat er al ander mensen in de winkel waren.... waardeloze nep regels !
23 mei bestelling geplaatst, en 6 juni pas op kunnen halen. Heel jammer! Waar is het fout gegaan?
Pridukten zijn goed. Retourproces is een drama. Levering komt met DHL, maar in pakket zit alleen retoursticker voor UPS. Hierdoor kun je alleen maar retourneren in de winkel, waarna je overigens wel nog dezelfde dag het geld terug hebt op de rekening. Dit gebeurde bij mn vorige bestelling ook. Klantenserv. reageerde toen met dezelfde retourinstructies, waar je dus niets mee kunt. Bestel niet weer.
Producten worden netjes geleverd, maar de levertijd is wel erg lang. Ik vind dat een winkel als Hunkemoller ook gewoon binnen 1-2 dagen moet kunnen leveren.
Is goed gegaan