hunkemoller.nlBeoordelingen

hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen
hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl - Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.
Hunkemöller B.V.
Liebergerweg 28
1221 JS Hilversum
Bert Middendorp

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

4.36/5.00

15.436 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hunkemoller.nl

Best wel tevreden . Maar vindt het vervelend als je iets koopt dat je geen geld terug krijgt.
I sent 2 items back and supposed to receive €29.98 back but I got e-mail that only one item is back and will receive €14.99 back
Bh zijn in andere stad geleverd, dus niet ontvangen. Geld snel terug. Opnieuw bestellen lukt niet, matig niet te krijgen. Eerdere bestelling met dezelfde bh’s andere kleur zaten perfect.
Tijdens de zgn bra weken was eigenlijk vanaf minuut 1 erg veel niet leverbaar. Vandaag in een echte winkel, maar 3 van de tijg kleuren van bh sophie met beugel, jammer!
lange levertijd,14 dagen. komen verschillende mails binnen.zelf naar winkel gebeld.
Niet alle artikelen bleken online niet voorradig, waardoor bestelling in delen opgehaald moesten worden in het betreffende filiaal. Daar bleken de artikelen wel op voorraad te zijn.
helaas alle ( drie )de zelfde kleur,, had een ( roze ) , uit gezocht
Product werd later dan de aangegeven levertijd afgeleverd in de winkel. Vervolgens ben ik in de winkel geweest van Maarssenbroek. Als allochtoon kan je beter niet in deze winkel komen. Mevrouw deed zeer arrogant en liet de mensen van Nederlandse afkomst eerst afrekenen die na mij in de rij kwamen staan. Jammer genoeg zijn dit dingen die vaker voorkomen. Niet verwacht van een grote winkelketen
Bestelling kwam niet op aangegeven dag waardoor ik op dag van levering niet thuis was... en kleuren komen niet overeen met foto
Levering is matig afhalen winkel slecht.
Helaas zijn de bh's niet echt goed van kwaliteit, beugels breken en gaan door de stof heen waardoor je door de scherpe randen veel ongemak hebt. Ondanks handmatig wassen. Maar als je een grote maat hebt, heb je niet veel keuze om voor de normale portemonnee bh's te vinden. Dus daarom moet je minstens twee keer per jaar, soms drie keer, zeker twee nieuwe kopen.
Ik koos een sportbh die volgens jullie email weer beschikbaar was. Ik heb daar vanwege de aanbieding nog 2 bh's bij gekozen. Bij de bevestiging van verzending bleek ineens dat de sportbh niet bestelbaar was. Als ik dat had geweten had ik andere bh's ook niet besteld. Vindt het nu teveel gedoe om te retourneren, maar ik had me verheugd op een mooie sportbh en goede deal van 3e gratis. Valt tegen.
BH zat goed in winkel, doch met bewegen uitstekende beugels, die overal knelden. uit een bh beugels gehaald, pasvorm weg, doe het er maar mee, andere vijf teruggebracht, jammer!
Niet iedete klant is zo beleefd een mondkapje te dragen. Misschien duidelijker bij deurbeleid, want producten ophalen in de winkel is wel erg prettig vanwege het passen. Net nog iets zachtere/soepelere en daarmee beter materialen gebruiken zou fijn zijn. Transpsrantie over waar en hoe (omstandigheden) er wordt geproduceerd is nu wel een plicht. Dat ontbreekt volledig.
Ik bestelde 3 bh’s met de actie 3e gratis. Ik wilde in de winkel 1 bh ruilen voor een andere. Dat kon niet en dan zou mijn hele korting vervallen. Ik moest de hele bestelling terugsturen en opnieuw alles kopen. Medewerkster van de winkel was super vriendelijk, maar vanuit Hunkemöller vond ik dit geen service.
Jammer dat je de artikelen niet gratis thuis bezorgd kan krijgen.
Bezorging in winkel. Had vergeten code mee te nemen naar de winkel. Juffrouw zei heel vriendelijk’ dat ze zo niet het pakketje kon hale, deed geen enkele moeite. Dan is het er niet, zei ze. Raar, want ik kreeg wel een review mail. Uiteindelijk toch nog pakketje gekregen, blij Neen, onvriendelijke juffrouw
De levering liet lang op zich wachten door DHL
Geen melding gekregen. Ipv 2 a 3 dagen ruim 2 weken. Geen mail.
Het product dat ik heb ontvangen voldeed totaal niet aan mijn verwachting. Ik vind de afwerking van de randen slecht. Ik heb één string een dag geprobeerd te dragen vaar voor mij was het een drama. Zolang je stil op een stoel blijft zitten is er niets aan de hand, maar ga niet lopen de string zak naar je knieën. De maat die geleverd is was goed dus daar lag het niet aan Zodoende retour gestuurd.