hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 1 jun. 2023
hunkemoller.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hunkemoller.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 1 jun. 2023

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

2.095 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 jul. 2022
Alles ging eigenlijk wel redelijk. Het kiezen van een voucher was alleen wat verwarrend omdat de prijs dan steeds veranderde maar dat kwam omdat je ze niet kon gezamenlijk kon gebruiken. Wat ik ook jammer vind is dat de vouchers een korte tijd bruikbaar zijn. Zo vaak bestel ik niet bij hunkemőller, ook omdat ik het financieel niet breed heb! Overigens klopt de maattabel ook niet want volgens die tabel zou ik maat XXL moeten hebben maar heb nu geruild voor maat L.

8 jun. 2022
Ik heb mijn bestelling gepast in de winkel in Heerlen in het Coriocenter. Het was te klein en vroeg dus mijn geld terug. Dat kon niet werd mij medegedeeld. Dan wil ik iets anders voor dat geld kopen zei ik toen. Dat kon ook niet werd mij weer meegedeeld! Er werd gezegd dat ik, het pakketje naar een DHL servicepunt moeste brengen. Ik vroeg aan de verkoopster of zij wist waar dat het dichtstbijzijnde service was. Er werd gewoon gezegd dat weet ik niet! Toen ik, bij het servicepunt aankwam werd mij gezegd dat hun helemaal geen bestellingen van Hunkemöller aan namen. Dus daar ben ik dus helemaal voor niets heen gelopen! Ik koop dus echt nooit meer iets bij Hunkemöller in Heerlen! Wat een onvriendelijk en onbehulpzaam personeel daar in Heerlen! Ik was er overging op zaterdag 4 juni jl. Groet, een zeer ontevreden klant! Miranda Mullers

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

15 mei 2023
Het ophalen in de winkel is fijn, zo kon ik het in mijn eigen tijd ophalen en hoef je niet thuis te zijn voor de postbezorging. Ophalen in de winkel zelf was ook goed geregeld, alleen hadden ze wel aan kunnen geven in de mail dat je bij de kleedkamers moet zijn ipv de kassa. Verder erg tevreden, pakketje was ook snel geleverd in de winkel.

Ik heb liever geen portokosten,maar vind aan huis leveren fijner. Het gekochte artikel haal ik dan op bij een bestaande winkel van jullie waar her artikel achteraf ook te koop is . Beetje dubbel om dan via internet te doen.
3 mei 2023
Op jullie webshop staat levering binnen 1-2 dagen maar ervaring leert dat dit minimaal 5-6 zijn. Niet erg maar pas dit dan wel op je webshop aan!
Deze keer wel me bestelling mogen ontvangen. Vorige keer was het ineens niet meer op voorraad en werd het een week later duurder aangeboden!
14 mei 2023
Opgehaald inde winkel ,fijn geholpen moest het badpak ruilen voor n maatje kleiner , geen probleem 😋
Heel goed geholpen in de winkel in Leeuwarden door een verkoopster die echt wist wat ik nodig had
Gewoon geld terug geven als iets niet goed is wat in de winkel gekocht is.
4 mei 2023

Bh passend bij vrij tijds broek, snel geleverde. Goed verpakt
5 mei 2023
snelle levering, prettig personeel in winkel.
Makkelijk bestellen en snel verzenden
14 mei 2023
Past goed, stof oké, kleur oke
6 mei 2023
Betere maatvoering bikini's
12 mei 2023
Goed en betrouwbaar winkel.
snelle afhandeling
9 mei 2023