hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
hunkemoller.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hunkemoller.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

2.374 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 jul. 2022
Alles ging eigenlijk wel redelijk. Het kiezen van een voucher was alleen wat verwarrend omdat de prijs dan steeds veranderde maar dat kwam omdat je ze niet kon gezamenlijk kon gebruiken. Wat ik ook jammer vind is dat de vouchers een korte tijd bruikbaar zijn. Zo vaak bestel ik niet bij hunkemőller, ook omdat ik het financieel niet breed heb! Overigens klopt de maattabel ook niet want volgens die tabel zou ik maat XXL moeten hebben maar heb nu geruild voor maat L.

8 jun. 2022
Ik heb mijn bestelling gepast in de winkel in Heerlen in het Coriocenter. Het was te klein en vroeg dus mijn geld terug. Dat kon niet werd mij medegedeeld. Dan wil ik iets anders voor dat geld kopen zei ik toen. Dat kon ook niet werd mij weer meegedeeld! Er werd gezegd dat ik, het pakketje naar een DHL servicepunt moeste brengen. Ik vroeg aan de verkoopster of zij wist waar dat het dichtstbijzijnde service was. Er werd gewoon gezegd dat weet ik niet! Toen ik, bij het servicepunt aankwam werd mij gezegd dat hun helemaal geen bestellingen van Hunkemöller aan namen. Dus daar ben ik dus helemaal voor niets heen gelopen! Ik koop dus echt nooit meer iets bij Hunkemöller in Heerlen! Wat een onvriendelijk en onbehulpzaam personeel daar in Heerlen! Ik was er overging op zaterdag 4 juni jl. Groet, een zeer ontevreden klant! Miranda Mullers

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

8 nov. 2022
De levering was perfect, niets mis mee! het ruilen in de winkel kan beter. Als er "laag in voorrad" staat verwacht ik dat er minimaal 1 is. Beter is om te melden "niet op voorraad" als het product niet in de winkel is.
Mooie lingerie tegen betaalbare prijs en in winkels altijd dames met goed inzicht in cup en omvang maten. Ben tevreden over hun adviezen.
Goed op de hoogte gehouden van levering bestelling en moment van kunnen ophalen in de winkel. Snelle levering, vriendelijk personeel.
Als je het pakket ophaalt (online bestelling) dat ze het fatsoenlijk inpakken ipv het in de doorzochten plastic mee te geven.
4 nov. 2022
De snelle afhandeling van mijn bestelling, alleen jammer dat er om 1 bh te verzenden zoveel plastic gebruikt word
Ze hebben mooie en sexy lingerie. Ze zijn redelijk snel in de levering van een bestelling
15 nov. 2022
mijn bestelling is keurig bij desbetreffende winkel afgeleverd, waar ik het kon ophalen.
van re v.
Netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling en lag netjes klaar in de winkel
Snelle levering en goede en mooie lingerie,
snel netjes en nog leuk in gepakt ook!
Haarlemmerstr leiden erg vriendelijk
5 nov. 2022
Goede pasvorm, snelle levering.
fijn personee, goede webshop!!!
Prima advies, klantvriendelijk.
3 nov. 2022