hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20-10-2016
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
hunkemoller.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hunkemoller.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20-10-2016
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

3.041 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Goede kwaliteit en snelle levering. In de winkel waren wat problemen met het vinden van het pakketje en ik kwam een keer tevergeefs nadat ik bericht had gekregen van aankomst van het pakketje omdat de zaak wegens ziekte om 16.00 u. gesloten was. Over het algemeen gaat het goed en ik wil dit incident daarom niet meenemen in mijn beoordeling. Misschien is het een idee om niet alleen op de winkeldeur een briefje te bevestigen als er een verandering van de sluitingstijd is, maar dit ook per mail/app aan uw klanten te laten weten. Een vast plaats van af te halen pakketjes, maar dat is vast nu ook al regel in de winkel.

Onlangs bestelde ik de Voorgevormde beugel bh Maya, kleur groen. De bijpassende Brazilian kon ik op de website niet vinden, dus ik ging ervan uit dat deze in die kleur niet bestond. Tot mijn verbazing zag ik de Brazilian wel bij de slips in de Sale, dus ik besloot deze direct te bestellen. Online niet beschikbaar, maar volgens de website wel op voorraad in de winkels in Heerlen en Sittard, dus meteen 2x gereserveerd. Helaas tot mijn teleurstelling kreeg ik een bericht dat de slip niet meer voorradig was. Maar op de website stond nog steeds dit in de winkels in Heerlen en Sittard wel zo was. Tevens heb ik met de kerst een mail gestuurd naar de klantenservice, omdat de beha Maya Groen een paar dagen nadat ik deze online had gekocht nog maar de helft kostte in de Sale. Mijn vraag was of Hunkemöller hiervoor een regeling kent. Helaas geen antwoord gekregen. Dus 2 teleurstellingen op 1 week tijd en daarom voor nu een redelijke beoordeling.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

Bestellen ging op zich prima, maar bestelde boven de 65€ maar kon het niet gratis thuis laten bezorgen. Contact met klantenservice heeft tnt geen reactie opgeleverd. Jammer. Artikel was niet aanwezig in de winkel. Maar gelukkig wel via internet.
Snelle levering naar het filiaal. Alleen gaat mijn persoonlijke voorkeur gaat naar thuisbezorging, wat helaas niet gratis is. Verder zeer tevreden. De ‘Oh my Squat’ sportleggings zijn mijn favorieten!
Jammer genoeg moet ik mijn laatste bestelling terug brengen, XL is dus veel te groot. Ik bestel al jaren mijn bh's bij jullie en niets dan lof hiervoor!!
2e poging met bestellen. Krijg ee melding er is voorraad, ik bestel en 3 dagen later sorry het is er niet. Wel snel geld retour gekregen.
Geweldige verkoopster in de zaak in Assen. Echt plezier mee gehad. En mijn vrouw heel blij met de aankopen. Ik ook trouwens.....
Maattabel op internetsite klopt niet en daardoor paste de bh’s niet. Gelukkig daarna in winkel prettig geholpen.
het materiaal bevalt mij prima , maar niet de levering en het bestellen is heel omslachtig . Mevr . vd Endt
Goede bh's voor een mooie aanbieding. Levering snel en het lag klaar bij de shop
Bij het ontbreken van een passend slipje kreeg ik geld terug van de BH.
mooie kwaliteit juiste maat. duurde iets langer met leveren.
Fijne online shop. Zou snellere verzending wel fijn vinden.
Het pakketje op halen in een Hunkemöller winkel in Schagen.
van jp m.
makkelijk bestellen en ophalen wanneer het je zelf uitkomt
Sommige strings vallen of kleiner of groter uit
Hunkemoller goede kwaliteit en prima service
Snelle levering en tot nu toe goed geleverd
Juiste Barcode meesturen voor retour
vlotte goede verzorgde levering