hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl

1.462 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94.410 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2016
hunkemoller.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jul 2023
De vlotte levering was prettig. Jammer is wel dat het niet duidelijk is of ik vóór een bepaalde dag mijn bestelling moet ophalen uit een filiaal of dat ik het ook later mag doen, want ik moet net op die dag kunnen, daarom gekozen voor thuis leveren en dan helaas verzendkosten betaald. Ook jammer dat online mijn tegoedbon niet werkt die ik in een winkel had ontvangen omdat een bh geen goed stiksels had en er toen geen vervanging was, nu 2 mnd later kon ik de bh gewoon online kopen, zonder problemen.

26 okt 2023
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan. Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald. Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening. Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk. Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw. Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

LV
Linda V.
Enschede
8 apr 2023
Het terug brengen in de winkel is super makkelijk en je ziet gelijk wat je terug brengt en hoe dit verwerkt wordt. Wat mij wel opviel door een andere klant is dat als je in de winkel koopt je je geld niet retour krijgt, maar een waardebon. Ik ben blij dat ik dit nu gezien heb, want het staat nergens aangeven en dit zou voor mij de reden zijn om nooit meer in de winkel te kopen. Dan bestel ik liever online zodat ik het rustig kan passen. Want online krijg je gewoon je geld retour en snel ook.
28 jun 2023
Mijn bestelling afgehaald in de winkel. Gelukkig online besteld ivm eventueel retourneren. Bij aankoop in de winkel zou ik anders geen recht hebben op mijn geld terug begreep ik van medewerkster. Alleen een tegoedbon. Dit vind ik eerlijk gezegd niet meer van deze tijd. Het zal mij in de toekomst beletten om een artikel in de winkel te kopen. Met vriendelijke groet.
7 jul 2023

Bestelling top, winkel helaas gesloten bij ophalen

De bestelling plaatsen ging makkelijk. Echter met het ophalen van de Click & Collect bestelling bleek de winkel ineens gesloten te zijn, terwijl deze volgens de website en de openingstijden op het raam open moest zijn. Is te verklaren vanwege de storm, maar had hier graag over geïnformeerd willen worden of het terug willen zien op de site.
15 mei 2023
Het ophalen in de winkel is fijn, zo kon ik het in mijn eigen tijd ophalen en hoef je niet thuis te zijn voor de postbezorging. Ophalen in de winkel zelf was ook goed geregeld, alleen hadden ze wel aan kunnen geven in de mail dat je bij de kleedkamers moet zijn ipv de kassa. Verder erg tevreden, pakketje was ook snel geleverd in de winkel.
17 okt 2023
Online bestellen gaat makkelijk en bestelling ligt snel klaar in de winkel. Ik ben inmiddels bij verschillende winkels geweest ( Haarlem, Maarssen en Zevenaar ) vind wel dat het in de winkels wat op een andere toon ( lees : vriendelijker ) zou mogen, personeel is vaak wat onbeschoft / stug / mopperig / ruzieënd.
NM
Natasja M.
Den Haag
30 jan 2024

Goede informatie

Informatie was netjes en up-to-date. Alles via website prima Personeel in winkel (bij ophalen) mag wel wat vriendelijker - zodra besef is dat het een online bestelling is (en misschien ook wel omdat het niet een heel grote bestelling was) slaat het humeur volledig om tot bijna onvriendelijk. Jammer
26 jun 2023
Hunkemoller heeft mooie producten en goede (web) service, levering is prima evenals retouren. Sommige producten zijn heel mooi echter als je ze aantrekt valt het niet altijd evengoed / even mooi. Groot aanbod waarin je uiteindelijk altijd wel iets vindt.
ML
23 mei 2023
Ik heb liever geen portokosten,maar vind aan huis leveren fijner. Het gekochte artikel haal ik dan op bij een bestaande winkel van jullie waar her artikel achteraf ook te koop is . Beetje dubbel om dan via internet te doen.
22 mrt 2023

Website overzichtelijk. Bestellen en levering goed geregeld

Website is overzichtelijk en de afbeeldingen van de artikelen komen overeen met de werkelijkheid. Je krijgt wat je ziet. Bestel- en afleveringsprocedures zijn duidelijk en de info over de voortgang van de bestelling is goed.
10 okt 2023
Het betreft personeel in de winkel. Er was 1 verkoopster in de hele winkel en die was bezig met een klant en liet mijn gewoon zeker 10 minuten wachten. Dit was niet zo netjes toen ze kwam helpen was ik bennen 5 minuten weg.
18 jul 2023
Het bestelde artikel is super. De maat, het materiaal, niks op aan te merken. De medewerkster van de winkel had zeker wat vriendelijker mogen zijn! Er kon geen lachje vanaf, en iemand aankijken was ook moeilijk blijkbaar.
JH
J H.
Lisserbroek
3 jun 2023

Service.

Ik heb in de webshop besteld maar bij levering stond een goedkopere prijs op het kaartje. Ik ben naar de winkel in Lisse teruggegaan en kreeg het verschil zonder problemen terug. Ook de korting kreeg ik gewoon. Top!
7 apr 2023
Mooie spullen. Maar de beloofde tegoed wordt niet van een online bestelling afgetrokken. En spullen zijn online ook vaak niet op voorraad. Dan moet je toch naar de winkel komen.
15 apr 2023
Goede verkoopsters. Dat je je geld niet terugkrijgt als je iets wil ruilen is uit de tijd en klant onvriendelijk. Dat geeft aarzeling om iets in de winkel aan te schaffen.