hunkemoller.nl

Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

Beschrijving
Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.
Hunkemöller International B.V.
Liebergerweg 28
1221 JS  Hilversum

Kamer van Koophandel 64665054
Bert Middendorp

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

4.29 / 5.00

26.888 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 70.028 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over hunkemoller.nl

Snel besteld en ook op tijd in de winkel bezorgd, goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling

Meerdere malen hier iets besteld , nee niet voor mijzelf maar voor mijn meisje natuurlijk. Helaas vaker problemen gehad met DHL, deze gaven vaker aan dat ik niet thuis was, terwijl het aflever adres mijn bedrijf is wat geopend is van 09:00 tot 23:00 uur erg jammer van dhl. Dit staat los van de webshop uiteraard.

Snel verzonden en ontvangen, en heel aardig en netjes personeel ik de winkel

Super snel alles geregeld met verzending En een retour. Kleding zit zo lekker wil Me pyjama niet uit trekken.

Snel geleverd voldoet aan verwachting goede kwaliteit

Berichtgeving goed was netjes verpakt op het afhaalpunt

Erg tevreden

Snelle levering van DHL ondanks de drukte en was netjes geleverd. De producten van Hunkemöller zijn van ontzettend goede kwaliteit en de maten kloppen ook. Erg fijne ervaring dus

Snelle levering, mooie producten

Nvt

prima

Wat ik een minder puntje vind ligt bij DHL. Dat deze blijkbaar pakketjes opsparen in de bus. Bij de track and trace code stond dat mijn pakketje geleverd was. 3 medewerkers hebben bij de hunkemöller gezocht naar mijn pakketje en blijkbaar kwam mijn pakketje 2 dagen later aan.

Top winkel

Alles geleverd en precies wat ik wilde hebben

ben tevreden

Mooie slip. Valt goed op maat sluit mooi aan.

Perfect in alle opzichten