hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20-10-2016
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
hunkemoller.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hunkemoller.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20-10-2016
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

3.041 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Goede kwaliteit en snelle levering. In de winkel waren wat problemen met het vinden van het pakketje en ik kwam een keer tevergeefs nadat ik bericht had gekregen van aankomst van het pakketje omdat de zaak wegens ziekte om 16.00 u. gesloten was. Over het algemeen gaat het goed en ik wil dit incident daarom niet meenemen in mijn beoordeling. Misschien is het een idee om niet alleen op de winkeldeur een briefje te bevestigen als er een verandering van de sluitingstijd is, maar dit ook per mail/app aan uw klanten te laten weten. Een vast plaats van af te halen pakketjes, maar dat is vast nu ook al regel in de winkel.

Onlangs bestelde ik de Voorgevormde beugel bh Maya, kleur groen. De bijpassende Brazilian kon ik op de website niet vinden, dus ik ging ervan uit dat deze in die kleur niet bestond. Tot mijn verbazing zag ik de Brazilian wel bij de slips in de Sale, dus ik besloot deze direct te bestellen. Online niet beschikbaar, maar volgens de website wel op voorraad in de winkels in Heerlen en Sittard, dus meteen 2x gereserveerd. Helaas tot mijn teleurstelling kreeg ik een bericht dat de slip niet meer voorradig was. Maar op de website stond nog steeds dit in de winkels in Heerlen en Sittard wel zo was. Tevens heb ik met de kerst een mail gestuurd naar de klantenservice, omdat de beha Maya Groen een paar dagen nadat ik deze online had gekocht nog maar de helft kostte in de Sale. Mijn vraag was of Hunkemöller hiervoor een regeling kent. Helaas geen antwoord gekregen. Dus 2 teleurstellingen op 1 week tijd en daarom voor nu een redelijke beoordeling.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

(1955)
Hunkenmöller heeft veel diverse producten. Wat ervoor zorgt dat ik er graag blijf kopen. Ze hebben velen maten en bevoorraden snel, waardoor ook mijn maat vaak beschikbaar is. Het personeel dat voor hunkemöller werkt is met name uit mijn ervaring vriendelijk en vaardig. Ze geven mij altijd het beste advies. De Klantenservice is ook top. Het duurt misschien wat langer voordat je iemand aan de telefoon hebt, maar ze luisteren wel naar je ongeacht welk probleem je hebt en weten daarbij de juiste oplossing te vinden. Vriendelijke groert Jadey Smit
Super snelle levering, producten die online beschikbaar waren, waren ook echt op voorraad. In in tegenstelling tot Livera waar ik na langer dan een week wachten, een mail kreeg dat ze niet meer geleverd kunnen worden.
Super service ( super tevreden ). Een nadeel is dat als je online besteld wordt het product binnen 1/2 dagen geleverd dat is helaas nooit het geval. Het duurt meestal 1 week.
Ondergoed is sensueel, vrouwelijk, sexy en perfect passend. Het is comfortabel en je voelt je als een tweede huid. Gemak in elke maat. Ik hou van winkelen in deze winkel.
Er werd goed meegedacht. Ik kon maar niet de juiste bh vinden. Eindelijk geslaagd na een paar x te hebben geruild.
Snelle nette levering. Wel was het jammer dat de doos kapot van, maar bij openen gelukkig mijn producten niet.
Bestelling goed gegaan. Precies wat er op de foto staat.Mooie pasvorm. Zou niet weten om het beter te doen.
Netjes de volgende dag bezorgd. Retouren kunnen gewoon makkelijk via de winkel teruggestuurd worden.
van Nel v.
Goede bh prettige pasvorm Nu wit gekocht andere kleuren niet leverbaar dat vind ik wel jammer
altijd op tijd leveren, hoef voor mij tot nu toe niets beter te doen. ik ben tevreden
Snelle levering Via account gemakkelijk vinden wat je de vorige keer hebt besteld
Iets besteld en het zat niet goed, kon het zo weer retour doen zonder probleem
Produkt was precies wat ik verwachtte. Eindelijk een leuke kleur!
Het is altijd fijn om bij Hunkemoller te kopen altijd fijne service
Artikel in winkel niet aanwezig, online besteld en snel bezorgd
Snelle levering. En een goede kwaliteit voor een goede prijs 😊
Mijn producten waren snel verzonden en van goede kwaliteit.
het broekje is wel leuk alleen is de stof heel warm en dik
Het bestelde Artikel was mooi en voldoet aan mijn wensen