hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
hunkemoller.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hunkemoller.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2016
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

2.374 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 jul. 2022
Alles ging eigenlijk wel redelijk. Het kiezen van een voucher was alleen wat verwarrend omdat de prijs dan steeds veranderde maar dat kwam omdat je ze niet kon gezamenlijk kon gebruiken. Wat ik ook jammer vind is dat de vouchers een korte tijd bruikbaar zijn. Zo vaak bestel ik niet bij hunkemőller, ook omdat ik het financieel niet breed heb! Overigens klopt de maattabel ook niet want volgens die tabel zou ik maat XXL moeten hebben maar heb nu geruild voor maat L.

8 jun. 2022
Ik heb mijn bestelling gepast in de winkel in Heerlen in het Coriocenter. Het was te klein en vroeg dus mijn geld terug. Dat kon niet werd mij medegedeeld. Dan wil ik iets anders voor dat geld kopen zei ik toen. Dat kon ook niet werd mij weer meegedeeld! Er werd gezegd dat ik, het pakketje naar een DHL servicepunt moeste brengen. Ik vroeg aan de verkoopster of zij wist waar dat het dichtstbijzijnde service was. Er werd gewoon gezegd dat weet ik niet! Toen ik, bij het servicepunt aankwam werd mij gezegd dat hun helemaal geen bestellingen van Hunkemöller aan namen. Dus daar ben ik dus helemaal voor niets heen gelopen! Ik koop dus echt nooit meer iets bij Hunkemöller in Heerlen! Wat een onvriendelijk en onbehulpzaam personeel daar in Heerlen! Ik was er overging op zaterdag 4 juni jl. Groet, een zeer ontevreden klant! Miranda Mullers

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

Superblij met advies van een van jullie ambassadrices, Precious Bostelaar, ze heeft mij de juiste en de leukste lingerie- setjes-4 setjes- geadviseerd die ik meteen heb gekocht ! Heel top van haar !
8 nov. 2022
Ik heb via de website mijn nieuwe lingerie besteld. Er is meer keuze dan in de winkel. Werkt uitstekend en is ook nog eens goedkoper met allerlei kortingsbonnen en codes.
Online een corrigerende body besteld. Die bleek te klein. Hoefde hem niet terug te sturen maar ze hebben het in de winkel voor me opgelost. Super!
14 nov. 2022
Snel geleverd. Heel mooi verpakt. Alles in de doos wat ik besteld had. Ook de losse artikelen mooi verpakt. Helemaal prima.
Snelle service , qua bezorgen / retourneren / geld terug. De badjas was prachtig, bh’s niet mijn pasvorm/ kwaliteit.
4 nov. 2022
Vriendelijke dames! Winkel is netjes en alles is makkelijk te vinden. Dames zijn behulpzaam en klantvriendelijk.
Goed en duidelijk omschreven. Combinaties bijelkaar zodat je niet hoeft te zoeken. Goed op maat omschreven.
16 nov. 2022
Ik ben heel blij dat jullie ook aantrekkelijke bh's hebben voor dames met een prothese en ook betaalbaar !!
17 nov. 2022
De bestelling plaatsen ging perfect, geen onduidelijkheden. Je werd uitstekend op de hoogte gehouden!
13 nov. 2022
Gebruiksvriendelijke website. Zeker bij het afrekenen duidelijk welke acties je kan aan of uitzetten.
Gewoon een hele fijne winkel en online om je lingerie en pyjama's te kopen. En leuke kadoos.
1 nov. 2022
Via de webshop besteld en in de winkel opgehaald waar ik goed en vriendelijk geholpen ben.
De service, ik ben heel goed geholpen toen 1 deel van mijn bestelling er niet meer was!!
Dat er ook leuke aantrekkelijke betaalbare bh's zijn voor vrouwen met een prothese!!
4 nov. 2022
Bezorgdiensten controleren Pakje 3 huizen verder afgegeven Wij waren gewoon thuis
3 nov. 2022
Altijd mooie bralettes, snel bezorgd en zeer vriendelijke medewerkers in de winkel!
Als je je maar weet wat je maat is het bestellen en afhalen super goed geregeld
11 nov. 2022
Het is gewoon een hele fijne en betrouwbare winkel met goeie lingerie en meer!
9 nov. 2022
Het was snel en duidelijk. Zeer vriendelijke medewerker die me hielp
17 nov. 2022
snel geleverd de katoenen slips en afgehaald in winkel goed verpakt