hunkemoller.nlBeoordelingen

hunkemoller.nl - Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.
Hunkemöller B.V.
Liebergerweg 28
1221JS Hilversum
Bert Middendorp

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

4.31 / 5.00

26.111 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hunkemoller.nl

Snelle service en goede kwaliteit dankjewel ervoor

Ik had een pakje besteld om op te halen in een filiaal van jullie. Bij binnenkomst besloot ik het toch maar direct te passen. En aangezien ik nog punten en dus korting had. Heb ik niet het bestelde pakje gehouden maar dezelfde uit de winkel. De medewerkster heeft mij zeer goed geholpen maar ik ben zo wie zo heel tevreden met hönkemoller. De service is vaak heel goed (in de Boogaard)

het is goed, anders hadden we het wel daar gelaten.

Snel geleverd en volgens afspraak

Weer prima

Prima product ook hoop dat het in jullie assortiment blijft

Snelle levering, goed advies in de winkel, vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel en goede kwaliteit

Had mijn bestelling via internet gedaan en af laten geven bij hunckemuller winkel in Zoetermeer. Daar besloot ik om de bhs toch maar even te passen omdat ik in een andere Woonplaats woon. Met het passen bleek dat mijn BHs niet goed zaten. De vriendelijke verkoopster heeft andere en grotere uitgezocht en ze zaten perfekt

Mooi product

Tevreden

Ik vind het alleen erg jammer dat elke keer een van de beugels vd bh stuk gaan die gemiddeld 3 mnd met een bh Lijkt me toch niet de bedoeling

Wat een geweldige hulp van de dames in Uden. Die gaven welgemeend en goed advies.

De producten waren precies wat ik verwachte

Alles prima Maar....uiteraard vind ik verpakking belangrijk, maar om nu 1 bh in een grote doos te verzenden vind ik net even too much. We gooien al zoveel weg Een klein brievenbusdoosje had ook gekund. Verder prima hoor

bestelling vlug geleverd en keurig in orde Ben zeer tevreden.

Super netjes verpakt en geleverd. Mooie set en hele mooie pasvorm

Snelle bezorging, goede service.

Fijn dat alles leverbaar was en ik het in de winkel kon passen top. En eerlijk antwoord van de verkoopsters

Goede kwaliteit en fijn afgeleverd bij de Hunkemöller winkel