DUTCH CLEAR- Logo - Beoordelingen

DUTCH CLEAR

7 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 okt 2023
DUTCH CLEAR voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor DUTCH CLEAR

17 okt 2023
Nooit gedacht dat het zo opmerkelijk is! Na het gebruik van de DUTCH CLEAR merk ik direct verschil aan mijn water. Ongetwijfeld een levenslange investering!
22 okt 2023
Dankjewel voor deze mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je blij bent met jouw nieuwe waterontharder. Veel plezier ervan! het DUTCH CLEAR team.
Ik stond echt versteld van de test, heb de DUTCH CLEAR in pre-order besteld en nu al in huis en geïnstalleerd. Hoewel de hardheid van het drinkwater in Oss heel laag is en ik daarom mijn waterontharder met ionenwisselaar heb laten afkoppelen, proef ik nu echt verschil in het water en de koffie. Deze waterontharder magneet blijft voor altijd zitten!
Antwoord van DUTCH CLEAR
Dankjewel voor deze mooie review! Hier worden we blij van. De verbeterde smaak van het drinkwater en hiermee ok de koffie zal ook blijvend zijn. Team DUTCH CLEAR.
Wat een bizar smaakverschil, de koffie, water en zelfs wijn smaken veel zachter. We hebben dat allemaal kunnen constateren. Dat heeft voor mij de werking bewezen. Ik heb er meteen eentje in Pre-Order besteld. Kan niet wachten tot hij er is. Ik heb zwart sanitair, dus de DUTCH CLEAR is heel erg welkom.
Antwoord van DUTCH CLEAR
Dankjwel voor de mooie review. Ja, zeker voor zwart sanitair is het poetswerk stukken minder. Wel adviseren wij om met een trekker en microverzeldoekje na het gebruik de douche en het sanitair even droog te maken. Omdat de kalk nu zacht is zal het makkelijker schoon worden en blijven. Dat maakt de grote schoonmaakbeurt bijna overbodig. Team DUTCH CLEAR.

Het water is zo zacht dat ik langer onder de douche blijf staan dan voorheen.

Ik ben niet meer zo jong, dus mijn smaak is niet zo goed meer. Ik heb een DUTCH CLEAR besteld, ontvangen en ook al zelf geïnstalleerd!! Maar het water is zo zacht, dat ik langer onder de douche blijf staan dan voorheen. Het voelt ook heel zacht aan mijn haar. Ik heb er geen spijt van!
Antwoord van DUTCH CLEAR
Dankjewel voor deze mooie review. Blijf lekker genieten van het zachte water! Team DUTCH CLEAR.
Na enige tijd afgewacht te hebben of de magneet wel zou doen wat beloofd was kan ik nu zeggen dat ik substantieel minder kalk in mijn snelkoker en glazen douche deur aantref,dus ‘n aanrader.
24 okt 2023
Dankjewel voor deze mooie review, ook wij zijn blij dat de DUTCH CLEAR zijn werk doet. We raden wel aan om de douchedeur even met een trekker (raamwisser) of microvezeldoek droog te maken na gebruik. Het is even wennen maar bespaart op termijn veel poetswerk. Het DUTCH CLEAR team.
Wat een fantastisch resultaat. Makkelijk te installeren.
Antwoord van DUTCH CLEAR
Hier worden we BLIJ van, dankjewel voor deze mooie review!
20 okt 2023

Top

Snelle levering en snelle montage.
22 okt 2023
Dankjewel voor deze mooie beoordeling. Hier worden wij blij van! Het DUTCH CLEAR team.