DUTCH CLEAR- Logo - Beoordelingen

DUTCH CLEAR

7 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 okt 2023
DUTCH CLEAR voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor DUTCH CLEAR

Na enige tijd afgewacht te hebben of de magneet wel zou doen wat beloofd was kan ik nu zeggen dat ik substantieel minder kalk in mijn snelkoker en glazen douche deur aantref,dus ‘n aanrader.
Antwoord van DUTCH CLEAR
24 okt 2023
Dankjewel voor deze mooie review, ook wij zijn blij dat de DUTCH CLEAR zijn werk doet. We raden wel aan om de douchedeur even met een trekker (raamwisser) of microvezeldoek droog te maken na gebruik. Het is even wennen maar bespaart op termijn veel poetswerk. Het DUTCH CLEAR team.