ServerZaak.nl- Logo - Beoordelingen

ServerZaak.nl

32 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden32 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 dec 2023
ServerZaak.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Fijn dat ServerZaak de gevraagde DELL SAS disk cradles op voorraad heeft. Dell zelf levert ze namelijk niet zonder disks erin. En daarbij ook nog eens snel en correct geleverd, top!

Serverzaak weigert een ongebruikt produkt terug te nemen, waarop het Europese herroepingsrecht consument van toepassing is (aankoop op afstand). Zij leggen gewoonweg de Europese regelgeving naast zich neer. Ik ben dan nog zo vrij om mee te geven dat het produkt verkeerdelijk werd besteld (zelf technische kenmerken onvoldoende gecheckt), terwijl een reden opgeven niet eens nodig is hiervoor.

Beoordelingen voor ServerZaak.nl

bedankt Frank!

Malafide verkoper. Serverzaak legt Europees herroeppingsrecht naast zich neer.

Alles goed! Geweldige service!
Antwoord van ServerZaak.nl
bedankt! zijn we blij mee 👍
9 mrt 2024
niets ontvangen
9 mrt 2024
Beste, heel spijtig dat u nog niets heeft ontvangen. Jammer dat u niet eerst even contact met ons heeft gezocht. Wij gaan het uitzoeken bij UPS en komen sowieso met een oplossing. [UPDATE] Helaas is het pakket zoekgeraakt bij UPS. Wij hebben hier helaas geen invloed op kunnen uitoefenen. Na telefonisch contact heeft u aangegeven dat u niet wilde wachten op de levering en een alternatief product geen oplossing was. Daarom heeft u verzocht om het orderbedrag te crediteren waarna u het product elders zou bestellen. Dit hebben wij zonder aarzelen direct uitgevoerd. Aangezien wij, zonder op de hoogte gebracht te zijn van de vertraging, er wel alles aan gedaan hebben om een passende oplossing te bieden, en wij geen invloed kunnen uitoefenen op de werkzaamheden van een 3e partij (UPS), zijn wij van mening dat een 1-ster review niet terecht is.
Goede prizes en goede service. Was probleem met een van de schijven. Was binnen paar dagen vervangen. Top service.
bedankt voor de review!
Goede service, snelle telefonische beantwoording vragen
bedankt voor de review Harry
Snelle levering.
Antwoord van ServerZaak.nl
bedankt voor deze beoordeling Jos!
bedankt voor de review Jetro
Antwoord van ServerZaak.nl
bedankt voor de beoordeling!
snel verzonden, prima verpakt, prima werkend en geen beschadigde items, zal zeker weer daar kopen,
Antwoord van ServerZaak.nl
zo horen wij het graag! bedankt voor de review
bedankt voor de 5 sterren

Snelle levering uit voorraad

Antwoord van ServerZaak.nl
bedankt voor de review Patrick! fijn dat je zo tevreden bent en hopelijk tot een volgende keer

Prima !

Prima communicatie & service , server zelfs gebracht met eigen vervoer ipv een vervoerder (en de snoepjes waren ook lekker ! ;-) )
Antwoord van ServerZaak.nl
Bedankt voor je review! Fijn dat je zo tevreden bent!
Geen gezeik, iedereen rijk! Of in ieder geval snel zijn bestelling. 🚚 Niks te klagen. Nog altijd blij met Serverzaak.
Antwoord van ServerZaak.nl
bedankt voor je review! fijn dat je zo tevreden bent.
Extra Hynix SO Dimm besteld. Snelle levering en het product voldoet aan de verwachting. Erg blij mee.
Antwoord van ServerZaak.nl
Bedankt voor de review. Veel plezier met je aankoop!

Top

Fijne shop. Snelle reactie(s), goed advies, er wordt met je meegedacht en ze versturen snel! 10/10
Antwoord van ServerZaak.nl
Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent!
Snel antwoord, makkelijk bestellen en snel geleverd. Producten netjes ingepakt en compleet.
bedankt voor de review Elmar 👍

Goede prijs/kwaliteit met goede support

Ze zijn altijd goedkoop geweest, en hun support afdeling is zeer behulpzaam en informatief.
Antwoord van ServerZaak.nl
super bedankt voor de mooie review!