Beste, heel spijtig dat u nog niets heeft ontvangen. Jammer dat u niet eerst even contact met ons heeft gezocht. Wij gaan het uitzoeken bij UPS en komen sowieso met een oplossing.
[UPDATE]
Helaas is het pakket zoekgeraakt bij UPS. Wij hebben hier helaas geen invloed op kunnen uitoefenen. Na telefonisch contact heeft u aangegeven dat u niet wilde wachten op de levering en een alternatief product geen oplossing was. Daarom heeft u verzocht om het orderbedrag te crediteren waarna u het product elders zou bestellen. Dit hebben wij zonder aarzelen direct uitgevoerd.
Aangezien wij, zonder op de hoogte gebracht te zijn van de vertraging, er wel alles aan gedaan hebben om een passende oplossing te bieden, en wij geen invloed kunnen uitoefenen op de werkzaamheden van een 3e partij (UPS), zijn wij van mening dat een 1-ster review niet terecht is.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.