ServerZaak.nl- Logo - Beoordelingen

ServerZaak.nl

34 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor ServerZaak.nl

Jammer van UPS

Mijn eerste bestelling werd keurig en snel verstuurd. Alleen jammer dat ze dat via UPS hebben gedaan. Je wordt bedolven onder de mails hoe ver ze zijn maar uiteindelijk zijn ze nooit langs geweest en moest ik het zelf in een andere stad ophalen. Daarom geen 5 maar 4 sterren!
Antwoord van ServerZaak.nl
Beste Guus, bedankt voor de review! onze excuses dat UPS niet de gewenste service heeft geleverd. wij gaan zeker kijken of er mogelijkheden zijn om meerdere opties aan te bieden qua vervoerders .
bedankt voor de review!
9 mrt 2024
niets ontvangen
9 mrt 2024
Beste, heel spijtig dat u nog niets heeft ontvangen. Jammer dat u niet eerst even contact met ons heeft gezocht. Wij gaan het uitzoeken bij UPS en komen sowieso met een oplossing. [UPDATE] Helaas is het pakket zoekgeraakt bij UPS. Wij hebben hier helaas geen invloed op kunnen uitoefenen. Na telefonisch contact heeft u aangegeven dat u niet wilde wachten op de levering en een alternatief product geen oplossing was. Daarom heeft u verzocht om het orderbedrag te crediteren waarna u het product elders zou bestellen. Dit hebben wij zonder aarzelen direct uitgevoerd. Aangezien wij, zonder op de hoogte gebracht te zijn van de vertraging, er wel alles aan gedaan hebben om een passende oplossing te bieden, en wij geen invloed kunnen uitoefenen op de werkzaamheden van een 3e partij (UPS), zijn wij van mening dat een 1-ster review niet terecht is.
Website info OK, opvolging OK, levering OK
Antwoord van ServerZaak.nl
bedankt voor je review! fijn dat je zo tevreden bent.