bosmenshop.nl- Logo - Beoordelingen

bosmenshop.nl

483 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.270 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 sep 2022
bosmenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bij mijn bestelling bleek er een probleem met de prijszetting van het item. Ik heb daarop contact opgenomen met Bosmenshop en zij hebben hierop onmiddellijk gereageerd en het probleem in mijn voordeel opgelost. De levertijd is Top! De klantenservice is Top! Een absolute aanrader om aankopen te doen bij Bosmenshop!

2 jul 2023
ik wacht nog altijd op een oplossing , zodat ik mijn bestelling nr 17755 alsnog kan ontvangen, post nl. zou dit geleverd hebben , waarbij ik toch moet bevestigen dat dit niet zo is, ik heb post nl al hier over ingelicht , daarna heb ik ook Bosmenschop.nl hierover ingelicht per e-mail , in afwachting hoop ik dat bosmenshop.nl hier in samenspraak met post nl dit oplost. zo niet wil ik mijn bedrag dat ik betaald heb terug gestort zien op mijn rekening . Mvg Jozef Smets

Beoordelingen voor bosmenshop.nl

Goede en snelle service! Afhaalpunt was minder! Erg achteraf en moeten zoeken! Kon betreffende dag pakket thuis niet aannemen!
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt dat u de tijd neemt om onze diensten te beoordelen. We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring had met onze diensten. Het spijt ons te horen dat u moeite had om ons afhaalpunt te vinden. Bij Bos Men Shop streven we naar een gemakkelijke en efficiënte service voor onze klanten, en daarom bieden we zowel online bestellingen als afhaalpunten aan. Onze excuses als dit proces niet zo eenvoudig was als verwacht. Wij waarderen uw feedback en zullen hard blijven werken om deze service in de toekomst te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw tijd!
Snel geleverd. Mooie kleding.
JD
Correct en snel bediend
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het verheugt ons te horen dat u tijdig en correct werd geholpen. Onze prioriteit is ervoor te zorgen dat onze klanten een prettige en bevredigende winkelervaring hebben, en we zijn blij dat dit in uw geval is gelukt. Wij streven ernaar om bij elk bezoek producten en service van de hoogste kwaliteit te leveren, en wij waarderen uw feedback over hoe wij ons kunnen blijven verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
Heel mooie kwaliteit,van de polo.en snel geleverd.
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij dat u tevreden was met de kwaliteit van de polo en dat hij snel geleverd werd. Wij danken u voor uw steun en voor het delen van uw positieve ervaring.
Alles netjes
Zeer goede service en een snelle levering
AV
Ad V.
Roosendaal
Snelheid in het afwikkelen van bestellingen, een retour en terugbetaling
snel bezorgd en correct
Vlotte verzending en mooie kwaliteit vest!