bosmenshop.nl- Logo - Beoordelingen

bosmenshop.nl

480 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.298 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 sep 2022
bosmenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bij mijn bestelling bleek er een probleem met de prijszetting van het item. Ik heb daarop contact opgenomen met Bosmenshop en zij hebben hierop onmiddellijk gereageerd en het probleem in mijn voordeel opgelost. De levertijd is Top! De klantenservice is Top! Een absolute aanrader om aankopen te doen bij Bosmenshop!

2 jul 2023
ik wacht nog altijd op een oplossing , zodat ik mijn bestelling nr 17755 alsnog kan ontvangen, post nl. zou dit geleverd hebben , waarbij ik toch moet bevestigen dat dit niet zo is, ik heb post nl al hier over ingelicht , daarna heb ik ook Bosmenschop.nl hierover ingelicht per e-mail , in afwachting hoop ik dat bosmenshop.nl hier in samenspraak met post nl dit oplost. zo niet wil ik mijn bedrag dat ik betaald heb terug gestort zien op mijn rekening . Mvg Jozef Smets

Beoordelingen voor bosmenshop.nl

29 jun 2023
Het assortiment kleuren en maten was meer dan voldoende maar daardoor zag ik soms even niet de bomen door het bos.
1 jul 2023
Bedankt dat u de tijd neemt om onze selectie kleuren en maten te bekijken. We zijn er trots op dat we onze klanten een grote verscheidenheid aan opties kunnen bieden, en we begrijpen dat dit soms overweldigend kan zijn. Daarom streven wij ernaar om de beste klantenservice te bieden, zodat u precies kunt vinden wat u nodig hebt zonder dat u zich verloren voelt in onze selectie. Nogmaals bedankt voor uw feedback.
28 jun 2023
duidelijke website. Snelle levering.
1 jul 2023
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij te horen dat u onze website duidelijk vond en dat u een snelle levering hebt ontvangen. Klanttevredenheid is altijd onze topprioriteit, en we streven ernaar om onze klanten een prettige ervaring te bezorgen. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
HM
H.J. M.
Dedemsvaart
27 jun 2023

Eerlijk en betrouwbasr

Eerlijk en betrouwbaar
1 jul 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat u ons eerlijk en betrouwbaar vindt. We proberen onze klanten altijd een geweldige ervaring met ons te laten hebben. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden!
26 jun 2023
Bij het artikel staat vandaag bestellen morgen bezorgd, dat klopte niet het duurde bijna 1 week.
1 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw recensie te schrijven. Wij waarderen uw feedback en verontschuldigen ons dat de levertijd van uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldeed. In ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantenservice en klanttevredenheid. Wij waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt, en zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen snel en volgens ons beleid worden geleverd. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw waardevolle mening te geven.
26 jun 2023
25 jun 2023
Alles volgens afspraak👍
1 jul 2023
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling! We stellen uw feedback echt op prijs en zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om de best mogelijke service te bieden en we zijn blij om te weten dat we uw verwachtingen hebben overtroffen. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
24 jun 2023
Kwaliteit
1 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw gedachten en feedback over onze diensten te delen. Wij zijn dankbaar voor uw positieve opmerkingen over onze kwaliteit. Wij streven ernaar dat al onze klanten tevreden zijn met hun ervaringen en nemen hun feedback serieus. Ons team werkt er voortdurend hard aan om de best mogelijke klantervaring te leveren, dus we waarderen alle constructieve feedback die ons helpt om onze diensten te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw gewaardeerde mening!
Prima service.🔝
1 jul 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn blij dat u onze service waardeert. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en zijn blij dat u ervan genoten heeft. Hartelijk dank voor uw feedback!
22 jun 2023
ruilen ging perfect
1 jul 2023
Hartelijk dank voor uw positieve feedback over het proces van het retourneren van goederen. Hier bij ons Bos Men Shop streven we ernaar om bij elke aankoop een eersteklas klantenservice en klanttevredenheid te bieden. Wij waarderen uw input en zijn blij een tevreden klant te hebben.
HL
HJ L.
Middelburg
21 jun 2023
heb nog steeds mijn bestelling niet binnen
1 jul 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. We begrijpen dat u uw bestelling nog niet hebt ontvangen en bieden onze excuses aan voor het ongemak dat dit veroorzaakt kan hebben. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten de hoogste standaard van service en tevredenheid te bieden. Het spijt ons dat dit in uw geval niet is gebeurd en we willen u ervan verzekeren dat we ons best doen om de situatie zo snel mogelijk te verhelpen. Nogmaals bedankt dat u deze kwestie onder onze aandacht heeft gebracht.
FN
Frans van N.
kortenhoef
Slechte bezorging van ptt
1 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback achter te laten. Het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring had met onze bezorgdiensten en wij bieden u daarvoor onze oprechte excuses aan. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om een uitstekende klantenservice te bieden en ervoor te zorgen dat elke bestelling op tijd en in perfecte staat wordt geleverd. We begrijpen uw frustratie en teleurstelling, en we beloven dat we er alles aan zullen doen om ervoor te zorgen dat soortgelijke ervaringen zich in de toekomst niet meer voordoen.
Totaal geen problemen 👌👌
1 jul 2023
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Wij waarderen uw steun en zijn blij dat u een goede ervaring met ons had. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om de best mogelijke klantenservice te bieden en het is verheugend om te zien dat dit tot uiting kwam in uw ervaring. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
WH
Wowi H.
Nootdorp
21 jun 2023
Mede door de diensten van PostNL heb ik het bestelde artikel nog steeds niet ontvangen. Bos Men Shop is hierover door mij geinformeerd. Als ik vrijdag 23/6 het artikel nog niet heb ontvangen, moet ik weer contact met hen opnemen. Ik heb van hen begrepen dat er meerdere klanten met dezelfe klacht zijn.
20 jul 2023
Bedankt voor je review! We waarderen je geduld terwijl we met PostNL samenwerken om je bestelling bij je af te leveren. Klanttevredenheid is onze topprioriteit en we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je de beste service ontvangt. Onze excuses voor het ongemak en bedankt dat je deze kwestie onder onze aandacht hebt gebracht.
21 jun 2023
plezierige wijze van te woord staan en service.
21 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling en vriendelijke woorden! We zijn zo blij dat je een prettige ervaring had toen je met ons sprak en dat je onze service bevredigend vond. Bij ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantenservice en het is geweldig om te horen dat we dit bij jou hebben bereikt. We hopen dat je in de toekomst weer voor ons zult kiezen. Hartelijk dank voor uw bedrijf!
20 jun 2023
Al week geleden besteld en nog steeds niets ontvangen!
21 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We verontschuldigen ons voor de vertraging bij het ontvangen van je bestelling en weten hoe frustrerend het kan zijn om te moeten wachten. Helaas kampt PostNL op dit moment met een vertraging waar wij helaas niks aan kunnen doen. Wel kunt u even met de klantenservice@bosmenshop.nl contact opnemen om te kijken wat we verder voor u kunnen betekenen. In ons bedrijf streven we naar een uitzonderlijke klantenservice en het spijt ons dat we deze keer niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans kunt geven en zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat je een positieve ervaring hebt.
20 jun 2023
Zit al een week op bestelling te wachten
21 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. We begrijpen hoe frustrerend het is om een vertraagde bestelling te hebben en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Helaas kampt PostNL op dit moment met een vertraging waar wij helaas niks aan kunnen doen. Wel kunt u even met de klantenservice@bosmenshop.nl contact opnemen om te kijken wat we verder voor u kunnen betekenen. In ons bedrijf streven we ernaar om kwaliteitsproducten en service op een efficiënte manier te leveren, en het spijt ons dat je recente bestelling niet aan deze normen voldeed. Bedankt dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht en we hopen dat je ons in de toekomst nog een kans wilt geven.
Snelle levering scherpe prijs
20 jun 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn erg blij dat je tevreden bent met de snelle levering en concurrerende prijzen van onze producten en diensten. In ons bedrijf streven we er altijd naar om de beste en meest betaalbare producten en diensten te leveren aan onze klanten. We danken je voor je steun!