bosmenshop.nl- Logo - Beoordelingen

bosmenshop.nl

480 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.298 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 sep 2022
bosmenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bij mijn bestelling bleek er een probleem met de prijszetting van het item. Ik heb daarop contact opgenomen met Bosmenshop en zij hebben hierop onmiddellijk gereageerd en het probleem in mijn voordeel opgelost. De levertijd is Top! De klantenservice is Top! Een absolute aanrader om aankopen te doen bij Bosmenshop!

2 jul 2023
ik wacht nog altijd op een oplossing , zodat ik mijn bestelling nr 17755 alsnog kan ontvangen, post nl. zou dit geleverd hebben , waarbij ik toch moet bevestigen dat dit niet zo is, ik heb post nl al hier over ingelicht , daarna heb ik ook Bosmenschop.nl hierover ingelicht per e-mail , in afwachting hoop ik dat bosmenshop.nl hier in samenspraak met post nl dit oplost. zo niet wil ik mijn bedrag dat ik betaald heb terug gestort zien op mijn rekening . Mvg Jozef Smets

Beoordelingen voor bosmenshop.nl

prijs en snelheid
20 jun 2023
Bedankt voor het achterlaten van je feedback. We streven er voortdurend naar om ervoor te zorgen dat onze producten scherp geprijsd zijn en op tijd worden geleverd. We waarderen onze klanten en zijn altijd op zoek naar manieren om de winkelervaring te verbeteren. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je gedachten met ons te delen.
AV
Aad v.
Rotterdam

my favoriet

De verdeling v.d. shirts zijn goed mooi op kleur
20 jun 2023
Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je onze selectie kleuren waardeert. In ons bedrijf streven we ernaar om uitstekende service en kwaliteitsproducten te leveren aan onze klanten. We waarderen je positieve beoordeling!
Netjes verpakt, snelle levering
20 jun 2023
Bedankt voor je positieve feedback. We zijn blij om te horen dat je tevreden was met de verpakking en de snelheid van levering. In ons bedrijf streven we ernaar om de best mogelijke klantervaring te bieden en je beoordeling is daar een bewijs van. We danken je dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen en we hopen dat je ons in de toekomst weer zult overwegen.
9 jun 2023
Keurig verzorgd !
20 jun 2023
Bedankt voor je vriendelijke woorden over onze service. We zijn blij om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad en waarderen je feedback. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om de beste kwaliteit service en producten te leveren aan onze klanten, dus we danken je dat je de tijd hebt genomen om ons te voorzien van je waardevolle feedback. We hopen ook in de toekomst uitstekende service te kunnen blijven bieden.
LH
luc h.
thimister
9 jun 2023

recommande

Rapide, sérieux, de bonne qualité et remboursement immédiat.
20 jun 2023
Hartelijk dank voor je positieve feedback! We waarderen de vriendelijke woorden over onze snelheid, betrouwbaarheid, kwaliteit van de service en onmiddellijke terugbetalingen. Onze filosofie is altijd geweest om onze klanten te voorzien van producten en diensten van de beste kwaliteit om hun tevredenheid te garanderen. We zijn blij dat we dit bij jou hebben bereikt. Bedankt voor je beoordeling en we kijken ernaar uit om je in de toekomst van dienst te blijven!
Accuratesse en informatie
20 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons bedrijf te beoordelen. We waarderen je feedback en zijn blij te horen dat je onze nauwkeurigheid en informatie bevredigend vond. We streven ernaar om service van de hoogste kwaliteit te bieden en nemen klanttevredenheid zeer serieus. Nogmaals bedankt voor je eerlijke feedback.
WV
Wim v.
Roermond
8 jun 2023
Duidelijke informatie op de site, snelle levering!
20 jun 2023
Hartelijk dank voor je beoordeling. We zijn blij om te horen dat je onze website overzichtelijk en onze levering snel vond. We streven er altijd naar om de best mogelijke service te bieden en we waarderen je feedback.
8 jun 2023
Contact met de verkoper was zeer aangenaam, en heeft mij prima broeken bezorgd!!
20 jun 2023
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je een prettige ervaring hebt gehad met onze verkoper en dat de broek naar tevredenheid was. Bij ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantenservice en tevredenheid, dus je vriendelijke woorden betekenen veel voor ons. We hopen dat je van de broek blijft genieten en bedanken je voor je steun!
7 jun 2023
Makkelijk te bestellen en snel geleverd.
20 jun 2023
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat je bestelling en bezorging gemakkelijk en snel zijn verlopen. Bij Bos Men Shop streven we ernaar onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en we zijn blij dat je tevreden was met je aankoop. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen.
7 jun 2023
Goede bezorging, geen bijzonderheden.
20 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat je levering soepel is verlopen. Ons team streeft ernaar om producten snel en betrouwbaar te leveren en we waarderen je vriendelijke woorden. Bedankt dat je een gewaardeerde klant bent.
6 jun 2023
20 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling en je positieve feedback. We zijn blij om te horen dat onze levering snel en efficiënt was. Bij Bos Men Shop streven we er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, van bestelling tot levering. We waarderen je steun en kijken ernaar uit om je ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn.
6 jun 2023
snelle levering
snel ,makkelijk en goed
20 jun 2023
Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat je onze service snel, gemakkelijk en goed vond. We streven ernaar om al onze klanten een kwaliteitservaring te bieden en zijn blij dat je van je ervaring hebt genoten. Nogmaals bedankt voor je feedback!

Het ging oke

Het ging oké
20 jun 2023
Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. We waarderen je feedback en zijn blij om te horen dat je ervaring naar tevredenheid was. In ons bedrijf streven we naar een uitstekende service en uitzonderlijke producten om ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben. We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen!
Snel verzonden en ontvangen
20 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling, we zijn blij om te horen dat je bestelling snel is aangekomen. We hechten veel waarde aan tijdige levering en streven ernaar al onze klanten de best mogelijke service te bieden. We waarderen je feedback en danken je dat je de tijd hebt genomen om deze te delen.
3 jun 2023
Goeie prijs voor een prachtige jas. Zo besteld. Helaas niet zo geleverd (dat duurde precies een week).
20 jun 2023
Bedankt voor je review en je aankoop. Het is fijn om te horen dat je blij was met de prijs van de jas en dat je hem mooi vond. Het spijt ons dat de levering een week duurde en we begrijpen het als dit ongemakkelijk voor je was. In ons bedrijf streven we ernaar om de beste klantenservice te bieden en we werken er hard aan om in de toekomst snellere levertijden te garanderen. We hopen dat je ons in de toekomst weer zult overwegen. Bedankt!
3 jun 2023