bosmenshop.nl- Logo - Beoordelingen

bosmenshop.nl

480 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.277 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 sep 2022
bosmenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bij mijn bestelling bleek er een probleem met de prijszetting van het item. Ik heb daarop contact opgenomen met Bosmenshop en zij hebben hierop onmiddellijk gereageerd en het probleem in mijn voordeel opgelost. De levertijd is Top! De klantenservice is Top! Een absolute aanrader om aankopen te doen bij Bosmenshop!

2 jul 2023
ik wacht nog altijd op een oplossing , zodat ik mijn bestelling nr 17755 alsnog kan ontvangen, post nl. zou dit geleverd hebben , waarbij ik toch moet bevestigen dat dit niet zo is, ik heb post nl al hier over ingelicht , daarna heb ik ook Bosmenschop.nl hierover ingelicht per e-mail , in afwachting hoop ik dat bosmenshop.nl hier in samenspraak met post nl dit oplost. zo niet wil ik mijn bedrag dat ik betaald heb terug gestort zien op mijn rekening . Mvg Jozef Smets

Beoordelingen voor bosmenshop.nl

Goed kwaliteit, prima service

Goed kwaliteit, ruime keuze. Een klein minpuntje, het " vandaag besteld, morgen in huis" kon niet helemaal waar gemaakt worden. Verder prima service.
4 jul 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat u onze selectie en kwaliteit van producten bevredigend vond. Wij waarderen de feedback dat onze levering op dezelfde dag niet aan uw verwachtingen voldeed. Bij ons heeft klanttevredenheid de hoogste prioriteit en we streven er altijd naar om de best mogelijke service te bieden. Bedankt dat u de tijd van uw dag heeft genomen om een beoordeling achter te laten!
22 jul 2023
Nadat de 1e levering mis ging is de bestelling keurig afgeleverd. De korting was tevens erg attent als tegemoetkoming.
26 jul 2023
Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn blij dat ons team het goed heeft kunnen maken en je korting heeft kunnen geven. Ons doel is altijd om een soepele winkelervaring te garanderen, en we zijn blij dat we jouw ervaring met ons aangenaam konden maken. Bedankt dat je een Bos Men Shop klant bent!
3 jun 2023
Goede duidelijke bestelling. Levering later dan beloofd. Weten niet zeker of de oorzaak bij jullie lag of bij Postnl
20 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We waarderen je feedback en zijn blij dat je het bestelproces als duidelijk hebt ervaren. We betreuren de vertraging in de levering, want ons doel is om onze klanten een naadloze en tijdige ervaring te bieden. We begrijpen hoe belangrijk tijdige levering is en nemen deze zaak serieus. We zullen blijven streven naar uitmuntendheid in klantenservice, zodat al onze klanten verzekerd zijn van een uitstekende ervaring. Nogmaals bedankt voor je feedback.
29 jun 2023
Het assortiment kleuren en maten was meer dan voldoende maar daardoor zag ik soms even niet de bomen door het bos.
1 jul 2023
Bedankt dat u de tijd neemt om onze selectie kleuren en maten te bekijken. We zijn er trots op dat we onze klanten een grote verscheidenheid aan opties kunnen bieden, en we begrijpen dat dit soms overweldigend kan zijn. Daarom streven wij ernaar om de beste klantenservice te bieden, zodat u precies kunt vinden wat u nodig hebt zonder dat u zich verloren voelt in onze selectie. Nogmaals bedankt voor uw feedback.
30 jun 2023
Niets te klagen. Na het terugzenden van een fout gezonden artikel werd direct correct gecorrigeerd.
1 jul 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij dat we het probleem met het verkeerd verzonden artikel snel hebben kunnen oplossen en we hopen dat we in de toekomst op uw blijvende steun kunnen rekenen. In ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten een positieve ervaring te bieden, en het is fijn om te horen wanneer we daarin slagen. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden.
26 aug 2023
Overzichtelijke website, snelle levering (en een fijne korte broek van Tenson)
30 aug 2023
Bedankt voor de beoordeling! We zijn blij dat je een goede ervaring had met onze website en blij was met de levering. We streven er altijd naar om onze klanten te voorzien van de beste producten, merken en diensten, dus we waarderen je feedback!
23 aug 2023
Vriendelijke en deskundige bediening en niet te vergeten goede service!
25 aug 2023
Bedankt voor je vriendelijke woorden! Wij van Bos Men Shop waarderen je beoordeling en de feedback. We streven ernaar om elke klant een vriendelijke en deskundige service te bieden, dus we zijn blij dat je een goede ervaring hebt gehad!
29 mei 2023
Snelle en correcte levering. Na retournering snel geld terugontvangen.
2 jun 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We streven naar een snelle en accurate levering, evenals een snelle terugbetaling indien van toepassing. We zijn blij om te horen dat we dit bij jou hebben bereikt - het is onze missie om ervoor te zorgen dat al onze klanten tevreden zijn met hun ervaring. Nogmaals bedankt voor je feedback!
30 dec 2023
Artikel voldoet aan verwachting en omschrijving. Snelle service.
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat het artikel dat u in onze winkel hebt gekocht aan uw verwachtingen voldeed en overeenkwam met de beschrijving. Wij waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij dat u tevreden was met onze snelle service en we streven ernaar dat al onze klanten een geweldige ervaring hebben als ze bij Bos Men Shop winkelen. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden.
11 jun 2023
Communicatie liep niet vlekkeloos Besteld vanuit Frankrijk
20 jun 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We waarderen je feedback en we begrijpen dat de communicatie in dit geval misschien niet perfect was. We streven naar uitmuntendheid in onze klantenservice en we willen ervoor zorgen dat onze klanten tevreden blijven met hun bestellingen uit het buitenland. We waarderen je mening en zullen deze gebruiken om onze diensten in de toekomst verder te verbeteren. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten.
WV
Wim v.
Roermond
8 jun 2023
Duidelijke informatie op de site, snelle levering!
20 jun 2023
Hartelijk dank voor je beoordeling. We zijn blij om te horen dat je onze website overzichtelijk en onze levering snel vond. We streven er altijd naar om de best mogelijke service te bieden en we waarderen je feedback.
19 nov 2023
Snelle goede levering en eenvoudig retour proces
23 nov 2023
Heel erg bedankt voor de recensie! We zijn blij dat je een goede ervaring hebt gehad met onze leverings- en retourprocedure. Hier bij Bos Men Shop streven we er altijd naar om winkelen gemakkelijk en plezierig te maken. Nogmaals bedankt voor je feedback!
11 jul 2023
Goede prijs en informatie over de levering
13 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het verheugt ons dat u onze prijzen concurrerend vond en dat onze informatie over de levering voldoende was. Hier bij ons bedrijf streven we er altijd naar om een eersteklas service en een uitstekende klantervaring te bieden. Het doet ons genoegen om te weten dat we erin geslaagd zijn om aan uw verwachtingen te voldoen. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling.
HL
HJ L.
Middelburg
21 jun 2023
heb nog steeds mijn bestelling niet binnen
1 jul 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. We begrijpen dat u uw bestelling nog niet hebt ontvangen en bieden onze excuses aan voor het ongemak dat dit veroorzaakt kan hebben. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten de hoogste standaard van service en tevredenheid te bieden. Het spijt ons dat dit in uw geval niet is gebeurd en we willen u ervan verzekeren dat we ons best doen om de situatie zo snel mogelijk te verhelpen. Nogmaals bedankt dat u deze kwestie onder onze aandacht heeft gebracht.
2 aug 2023
Opdracht via telefoon prima uitgevoerd.
3 aug 2023
We zijn zo blij om te horen dat onze klantenservice aan jouw eisen voldeed! Bij Bos Men Shop streven we naar een uitstekende klantervaring en we zijn blij dat je tevreden was met je ervaring. Bedankt voor je vriendelijke woorden en dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te delen!
2 sep 2023
Prima service . Snel en goed product
28 jun 2023
duidelijke website. Snelle levering.
1 jul 2023
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij te horen dat u onze website duidelijk vond en dat u een snelle levering hebt ontvangen. Klanttevredenheid is altijd onze topprioriteit, en we streven ernaar om onze klanten een prettige ervaring te bezorgen. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
18 jun 2023

Prima webshop

Fijne korte broek van het merk Meyer
20 jun 2023
Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je tevreden was over de Meyer shorts. Bij Meyer streven we ernaar om kwaliteitsproducten te maken die voldoen aan de verwachtingen van onze klanten en die zelfs overtreffen. Bedankt en graag tot ziens!
24 jul 2023
De betrouwbaarheid van levering.
28 jul 2023
Bedankt dat je een beoordeling hebt achtergelaten! We waarderen het dat je de tijd neemt om je gedachten en feedback te delen. Hier bij Bos Men Shop zijn we er trots op dat we onze klanten kwaliteitsproducten, een uitstekende klantenservice en een tijdige levering kunnen bieden. We streven ernaar dat elke winkelervaring bij ons positief is!
20 mei 2023
zoals beloofd op tijd geleverd.
24 mei 2023
Bedankt voor je recensie. We zijn blij te horen dat we onze belofte zijn nagekomen en dat je bestelling op tijd is aangekomen. Bij ons bedrijf zijn we trots op de kwaliteit van onze diensten en streven we ernaar dat alle klanten de best mogelijke ervaring krijgen. Nogmaals bedankt voor uw feedback.