bosmenshop.nl- Logo - Beoordelingen

bosmenshop.nl

480 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.277 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 sep 2022
bosmenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bij mijn bestelling bleek er een probleem met de prijszetting van het item. Ik heb daarop contact opgenomen met Bosmenshop en zij hebben hierop onmiddellijk gereageerd en het probleem in mijn voordeel opgelost. De levertijd is Top! De klantenservice is Top! Een absolute aanrader om aankopen te doen bij Bosmenshop!

2 jul 2023
ik wacht nog altijd op een oplossing , zodat ik mijn bestelling nr 17755 alsnog kan ontvangen, post nl. zou dit geleverd hebben , waarbij ik toch moet bevestigen dat dit niet zo is, ik heb post nl al hier over ingelicht , daarna heb ik ook Bosmenschop.nl hierover ingelicht per e-mail , in afwachting hoop ik dat bosmenshop.nl hier in samenspraak met post nl dit oplost. zo niet wil ik mijn bedrag dat ik betaald heb terug gestort zien op mijn rekening . Mvg Jozef Smets

Beoordelingen voor bosmenshop.nl

5 jun 2023
Snel verzonden en ontvangen
20 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling, we zijn blij om te horen dat je bestelling snel is aangekomen. We hechten veel waarde aan tijdige levering en streven ernaar al onze klanten de best mogelijke service te bieden. We waarderen je feedback en danken je dat je de tijd hebt genomen om deze te delen.
PD
Paul d.
Vlissingen
19 jul 2023
Service behulpzaam, advies
20 jul 2023
Bedankt voor de feedback! We zijn zo blij om te horen dat je onze service en adviezen nuttig vond. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om klanten een uitzonderlijke ervaring te bieden. Nogmaals bedankt voor je beoordeling!
FN
Frans van N.
kortenhoef
21 jun 2023
Slechte bezorging van ptt
1 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback achter te laten. Het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring had met onze bezorgdiensten en wij bieden u daarvoor onze oprechte excuses aan. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om een uitstekende klantenservice te bieden en ervoor te zorgen dat elke bestelling op tijd en in perfecte staat wordt geleverd. We begrijpen uw frustratie en teleurstelling, en we beloven dat we er alles aan zullen doen om ervoor te zorgen dat soortgelijke ervaringen zich in de toekomst niet meer voordoen.
8 jun 2023
Accuratesse en informatie
20 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons bedrijf te beoordelen. We waarderen je feedback en zijn blij te horen dat je onze nauwkeurigheid en informatie bevredigend vond. We streven ernaar om service van de hoogste kwaliteit te bieden en nemen klanttevredenheid zeer serieus. Nogmaals bedankt voor je eerlijke feedback.
22 jul 2023
goede en snelle service
26 jul 2023
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We streven ernaar om de best mogelijke service te bieden en het is geweldig om te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. We waarderen je steun!
25 jun 2023
Alles volgens afspraak👍
1 jul 2023
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling! We stellen uw feedback echt op prijs en zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om de best mogelijke service te bieden en we zijn blij om te weten dat we uw verwachtingen hebben overtroffen. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
16 aug 2023
Goed en betrouwbaar.
25 aug 2023
Bedankt voor de beoordeling! We vinden het geweldig dat je ons goed en betrouwbaar vindt. Hier bij Bos Men Shop streven we ernaar de beste kwaliteitsproducten te leveren die onze toewijding aan mode en stijl weerspiegelen. We zijn blij dat je ons vertrouwt en waarderen je steun!
CP
Cees P.
HOEK VAN HOLLAND
29 jun 2023
Snelheid van levering
1 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij streven naar een uitstekende klantenservice en een snelle levering van onze producten. Hoewel we graag aan uw verwachtingen hadden voldaan, waarderen we uw input en zullen we deze gebruiken als onderdeel van ons continue verbeteringsproces. Nogmaals bedankt voor uw eerlijke feedback en steun.
5 okt 2023
Volgende dag in huis
10 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat onze bezorgoptie voor de volgende dag nuttig voor je was. Bij Bos Men Shop zijn we trots op onze eersteklas klantenservice en snelle verzendopties. We waarderen je steun en kijken ernaar uit om je snel weer te zien!
10 jun 2023
prijs en snelheid
20 jun 2023
Bedankt voor het achterlaten van je feedback. We streven er voortdurend naar om ervoor te zorgen dat onze producten scherp geprijsd zijn en op tijd worden geleverd. We waarderen onze klanten en zijn altijd op zoek naar manieren om de winkelervaring te verbeteren. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je gedachten met ons te delen.
9 jun 2023
Keurig verzorgd !
20 jun 2023
Bedankt voor je vriendelijke woorden over onze service. We zijn blij om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad en waarderen je feedback. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om de beste kwaliteit service en producten te leveren aan onze klanten, dus we danken je dat je de tijd hebt genomen om ons te voorzien van je waardevolle feedback. We hopen ook in de toekomst uitstekende service te kunnen blijven bieden.
15 aug 2023
Keurig bedrijf
25 aug 2023
Hartelijk dank voor je recensie! We zijn blij dat je het leuk vond om bij ons in de Bos Men Shop te winkelen. We streven ernaar om kwaliteitskleding en een geweldige klantenservice te bieden, dus we zijn blij om te weten dat deze doelen zijn bereikt in jouw ervaring. Nogmaals bedankt voor je feedback en we kijken ernaar uit om je binnenkort weer van dienst te zijn!
25 okt 2023
Vlug bezorgd
26 okt 2023
Hallo, heel erg bedankt voor je feedback! We zijn blij dat onze levering snel en vlot verliep. We streven ernaar om uitstekende service te bieden aan al onze klanten en we zijn blij dat je een geweldige ervaring met ons had. Nogmaals bedankt voor je beoordeling!
5 jun 2023

Het ging oke

Het ging oké
20 jun 2023
Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. We waarderen je feedback en zijn blij om te horen dat je ervaring naar tevredenheid was. In ons bedrijf streven we naar een uitstekende service en uitzonderlijke producten om ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben. We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen!
22 nov 2023
Gewoon goed