bosmenshop.nl- Logo - Beoordelingen

bosmenshop.nl

482 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.273 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 sep 2022
bosmenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bij mijn bestelling bleek er een probleem met de prijszetting van het item. Ik heb daarop contact opgenomen met Bosmenshop en zij hebben hierop onmiddellijk gereageerd en het probleem in mijn voordeel opgelost. De levertijd is Top! De klantenservice is Top! Een absolute aanrader om aankopen te doen bij Bosmenshop!

2 jul 2023
ik wacht nog altijd op een oplossing , zodat ik mijn bestelling nr 17755 alsnog kan ontvangen, post nl. zou dit geleverd hebben , waarbij ik toch moet bevestigen dat dit niet zo is, ik heb post nl al hier over ingelicht , daarna heb ik ook Bosmenschop.nl hierover ingelicht per e-mail , in afwachting hoop ik dat bosmenshop.nl hier in samenspraak met post nl dit oplost. zo niet wil ik mijn bedrag dat ik betaald heb terug gestort zien op mijn rekening . Mvg Jozef Smets

Beoordelingen voor bosmenshop.nl

MS
Margriet S.
AN Grijpskerke

Duidelijke site , prettig uitzoeken!

Pantalon besteld en snel geleverd maar helaas te klein!
De chat gaf mij de goede info die ik nodig had.
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over onze klantenservice. We zijn blij dat ons team u de informatie heeft gegeven die u nodig had. Bij Bos Men Shop streven we naar een uitstekende klantenservice en helpen we al onze klanten om te vinden wat ze nodig hebben. Wij waarderen uw feedback en danken u dat u de tijd heeft genomen om deze recensie te schrijven.
Maat voering en goed ogende kleding
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van onze Men Shop! We zijn blij dat u de kwaliteit van de kleding en de pasvorm waardeert. Wij streven ernaar om klanten alleen de beste producten te leveren, en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen konden voldoen. Het is onze missie om een leider in stijl te zijn en mannen overal stijlvolle mode te bieden. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen!
10 mrt 2024
Prima pasvorm en ook keus in xxxl
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat u de pasvorm en selectie van onze XXXL maten prettig vond. Hier bij Bos Men Shop streven we ernaar dat al onze klanten toegang hebben tot modeartikelen van hoge kwaliteit die passen bij hun individuele smaak en behoeften. Wij waarderen uw feedback en zien u graag snel weer in de winkel!
19 mrt 2024
Nette broeken, netjes verpakt.
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt voor uw vriendelijke recensie en voor uw aankoop! We zijn zo blij om te horen dat u tevreden was met de broek en de verpakking. Bij Bos Men Shop zijn we trots op het leveren van kwaliteitskleding in combinatie met een uitstekende klantenservice. Wij streven naar een positieve winkelervaring voor onze klanten en stellen feedback zoals die van u op prijs om onze diensten te verbeteren. Nogmaals bedankt en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Goede en snelle levering
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw recensie en voor uw vriendelijke woorden over onze snelle levering. Wij stellen het zeer op prijs om te weten dat onze klanten tevreden zijn over onze diensten. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om de beste service te bieden aan elke klant die ons bezoekt en we zijn er trots op dat we een snelle leveringsservice kunnen bieden. We hopen dat u bij ons blijft winkelen en danken u voor het kiezen van Bos Men Shop!
Correct en snel geleverd
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn zo blij om te horen dat uw bestelling correct en snel is geleverd. Wij zetten ons in om onze klanten producten van de hoogste kwaliteit en uitzonderlijke service te bieden. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn!
9 mrt 2024
Goede en snelle service
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van onze Bos Men Shop ervaring. We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring met ons had en dat onze service snel was. Het is onze prioriteit om ervoor te zorgen dat al onze klanten de best mogelijke ervaring hebben tijdens het winkelen bij ons. Wij streven ernaar om stijlvolle kleding te leveren voor verschillende smaken. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
Gewoon Top!
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen! We zijn erg blij om te horen dat u onze winkel Gewoon Top heeft gevonden! We zijn er trots op dat we een verscheidenheid aan stijlvolle kleding van topkwaliteit voor mannen leveren en we streven ernaar dat onze klanten de best mogelijke winkelervaring hebben. Wij waarderen uw positieve feedback en danken u voor het aanbevelen van ons. Bij Bos Men Shop geloven we dat elke klant zich op zijn gemak moet voelen om zijn persoonlijke stijl uit te drukken en kleding moet vinden die bij hem past. Klanttevredenheid is altijd onze topprioriteit en we zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw feedback - we waarderen deze echt.
19 mrt 2024
16 mrt 2024
9 mrt 2024
3 mrt 2024
TA
Theresia A.
Eindhoven
Prima site Voldoende keus Snelle klantenservice Volgende dag bezorgd 1 stuk retour en na 24 uur weer geld op de rekening Kan niet beter.
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt voor uw positieve beoordeling van Bos Men Shop. We zijn verheugd om te horen dat u een geweldige ervaring met ons heeft gehad. Wij streven ernaar om de beste selectie, klantenservice en leveringsopties te bieden, dus het is geweldig om te weten dat we uw verwachtingen overtroffen hebben. We begrijpen hoe belangrijk het is voor klanten om hun bestellingen snel en efficiënt geleverd te krijgen, dus we zijn blij dat we die van u de volgende dag al konden leveren. We stellen het ook op prijs dat u ons laat weten dat u een artikel retourneert en binnen 24 uur uw geld terugkrijgt. Uw feedback is voor ons van onschatbare waarde omdat we hard blijven werken aan een geweldige winkelervaring voor onze klanten. Nogmaals bedankt!
Uitstekend te woord gestaan toen de bestelling iets langer duurde. Zelfs een extra paar sokken als compensatie. Zeer tevreden!!
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons had, en dat onze medewerkers van de klantenservice u tijdig konden helpen. We waarderen het echt dat u ervoor gekozen hebt om bij ons te winkelen, en we zijn zo blij dat we een extra paar sokken konden geven als blijk van onze waardering. Bij Bos Men Shop streven we ernaar dat al onze klanten een uitstekende winkelervaring hebben, en het is geweldig om te weten dat we daarin geslaagd zijn. We kijken uit naar uw toekomstige bezoeken!
HV
Hans V.
Dirdrecht

Bos maakt belofte waar....

Aanbod goede merkkleding zoals Gant. Veilig en betrouwbaar kopen! Vlotte levering, artikel keurig verpakt.
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van Bos Men Shop! We zijn blij om te horen dat u met plezier bij ons hebt gewinkeld en dat u tevreden was over de producten van het merk Gant en het veilige en betrouwbare afrekenproces. We zijn er erg trots op dat we onze producten snel kunnen leveren en dat ze in perfecte staat bij onze klanten aankomen. Uw feedback wordt altijd gewaardeerd en helpt ons om goederen en diensten van uitstekende kwaliteit te blijven leveren. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden.

Snel en adequaat!

Snel en adequaat met het bestellen van enkele sweaters, prima prijzen en uitstekende levering. Bedankt!
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Bij Bos Men Shop streven we ernaar om de beste klantenservice en kwaliteitsproducten tegen concurrerende prijzen te leveren. We zijn zo blij dat het bestelproces en de snelle levering soepel verliepen. Wij waarderen uw feedback en danken u dat u een trouwe klant bent.
10 feb 2024

Bos men shop verzorgd u bestelling tot in de puntjes

Bij Bos men shop altijd een prima verzorgd product van een uitstekende kwaliteit!
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over onze producten. Wij streven ernaar om artikelen van de beste kwaliteit aan te bieden en zijn erg blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Wij geloven in een uitstekende klantenservice, dus het is geweldig om te weten dat we ons doel hebben bereikt. We hopen dat u ook in de toekomst een tevreden klant van Bos Men Shop zult zijn!
17 feb 2024
bos heeft goede producten en de levering was perfect alles was pico bello
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij waarderen uw positieve feedback over de kwaliteit van onze producten en het leveringsproces. Het verheugt ons te weten dat u een uitstekende service hebt ervaren en dat alles perfect voor u was. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om onze klanten altijd eersteklas producten en diensten aan te bieden. Wij streven er altijd naar om uw verwachtingen te overtreffen en zijn dankbaar voor uw vriendelijke woorden. Nogmaals bedankt dat u voor ons hebt gekozen!