Stuurslot24.nl

45 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.068 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 okt 2019
Stuurslot24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

DHL lost the Parcel - obviously protocols came into play - and after a short time a replacement arrived, (the same day in fact as the original)- a return note was issued and all solved very effciently for the return of the 2nd parcel - thx u Chloe !

10 aug 2023
Bel objet. envoi très rapide mais hélas ne convient pas pour mon camping car alors que les mesures des pneux sont correctes..

Beoordelingen voor Stuurslot24.nl

19 okt 2023

Niets ontvangen

Een week geleden een product besteld waar bij stond: op voorraad en volgende dag geleverd. Tot op heden niets ontvangen.
5 sep 2023
na dat je betaald hebt,krijg je pas de mededeling dat je 5 tot 10 moet wachten voor levering
Nog geen mail of dergelijke ontvangen van post nl telefoonnummer is niet berijkbaar
29 aug 2023

Het paste niet.......andere is net…

Het paste niet.......andere is net aangekomen en die is wel goed
7 nov 2023
bij ons is het pakketje nooit aangekomen
15 okt 2023
Ik heb nog niets ontvangen!
13 okt 2023
Nog steeds niet ontvangen