Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
21 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Behandeling&Verwerking order door Willig; prima.
Ophalen, verzenden en bezorgen door FedEx; prima.
De site van Willig dient verbetering, met name het ingevoerd verzendadres, dat anders is dan dat van de besteller. Na het plaatsen van de bestelling eindigend met de betaling en het traject wordt afgesloten. Blijkt dat bij de navolgende bestelling het vorige verzendadres nog als opdracht te bestaan, waardoor verwarring, misverstanden en veel bestuurlijke bij Willig -vanuit de besteller- het oude en ongewenste verzendadres te vervangen voor het gewenste. Het voor de besteller opslaan van het oude adres in een apart klantenbestand, zoals bij vele bonafide webwinkels (bv.bol.com) en daarmee voor de navolgende bestelling een LEEG invulformulier voor het gewenste verzendadres te presenteren, kan&zal voornoemde bestuurlijke drukte voorkomen. Het Willig-management blijkt daar al jaren ongevoelig voor te zijn. Kortom, geheel klantonvriendelijk van Willig!
De kaasjes zijn goed echter zonder houdbaarheidsdatum. Zo weet je niet waar je aan toe bent. Staat op de doos, zeggen ze. Maar die wordt weggegooid. Verbeterpunt!!!
Lekkere kaas. Bij de pakketten zitten soms kazen die ik niet zou willen daarom zou het fijn zijn om zelf keuze te kunnen maken bij een pakket.
Beoordeling melden
Antwoord van Henri Willig Cheese
14 uur geleden
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen en voor uw suggestie en constructieve feedback. We streven ernaar om zoveel mogelijk wensen van onze klanten in de toekomst te realiseren.
Uw Henri Willig Customer Care Team
Snelle verzending en goede communicatie. Misschien als je boven een bepaald bedrag besteld gratis verzending?
Beoordeling melden
Antwoord van Henri Willig Cheese
3 dagen geleden
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn blij om u te informeren dat verzending onder andere binnen Nederland gratis is voor bestellingen van € 75,00 of meer.
Met vriendelijke groeten,
uw Henri Willig Customer Care Team
8 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Snelle en goede service
Beoordeling melden
4 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
6 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Niet snel met verzenden en bezorgen. Bij mij heeft het 3 a 4 dagen geduurd
Beoordeling melden
Antwoord van Henri Willig Cheese
7 mrt 2024
Het spijt ons dat de levering iets langer heeft geduurd dan verwacht. Houd er aub rekening mee dat de (verwachte) levertijden worden weergegeven in werkdagen.
Henri Willig Customer Care
19 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
goede ervaringen
Ik heb goede ervaringen met jullie kaas, kijk dan ook meestal uit naar de volgende bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van Henri Willig Cheese
20 feb 2024
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring heeft gehad met onze kaas en we kijken ernaar uit om u binnenkort weer te verwennen met heerlijke kaascreaties.
Henri Willig Customer Care
21 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Beschrijving toevan hoe en waar je deze…
Beschrijving toevoegen van hoe en waar je deze best en het langst kan bewaard worden.
Beoordeling melden
Antwoord van Henri Willig Cheese
22 feb 2024
Bedankt voor uw feedback en uw suggestie. De houdbaarheidsdatum vindt u op de verpakking en anvullende informatie over het bewaren op onze website bij de veelgestelde vragen. Uiteraard beantwoordt onze klantenservice graag al uw vragen en verzoeken over Henri Willig kaas op webshop@henriwillig.com.
Henri Willig Customer Care
't Kan zó makkelijk, VEEL BETER; voor alle betrokkenen
1. De adressering voor levering aanpassen van de NL-ordening naar die van USA;
2. In de orderbevestiging aan besteller, het opgegeven telefoonnummer van de geadresseerde vermelden, NIET die van de opdrachtgever;
3. Punt 1&2 per onmiddellijk in de software, gekoppeld aan het invul/bestelformulier, implementeren.
Niet realiseren van punt 1&2 zorgt voor groei van misverstanden en uitvoeringsomissies, alswel extra inspanningen derden dit te voorkomen.
Beoordeling melden
16 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Compleet pakket gekocht van 12vkazen
De geitenkaas sprong er niet echt uit proefde niet de smaak van
Beoordeling melden
28 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Variaties om te kiezen is ruim. De prijs daar in tegen is wel iets om in gaten te houden.
Beoordeling melden
11 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Servis is goed, Betere bezorger agent zou het beter zijn, GLS is de slechtste agent
Beoordeling melden
18 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
De verpakking was prima, vooral omdat jullie kaas naar Suriname is gestuurd.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.