Henri Willig Cheese- Logo - Beoordelingen

Henri Willig Cheese

361 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.778 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2022
Henri Willig Cheese voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Behandeling&Verwerking order door Willig; prima. Ophalen, verzenden en bezorgen door FedEx; prima. De site van Willig dient verbetering, met name het ingevoerd verzendadres, dat anders is dan dat van de besteller. Na het plaatsen van de bestelling eindigend met de betaling en het traject wordt afgesloten. Blijkt dat bij de navolgende bestelling het vorige verzendadres nog als opdracht te bestaan, waardoor verwarring, misverstanden en veel bestuurlijke bij Willig -vanuit de besteller- het oude en ongewenste verzendadres te vervangen voor het gewenste. Het voor de besteller opslaan van het oude adres in een apart klantenbestand, zoals bij vele bonafide webwinkels (bv.bol.com) en daarmee voor de navolgende bestelling een LEEG invulformulier voor het gewenste verzendadres te presenteren, kan&zal voornoemde bestuurlijke drukte voorkomen. Het Willig-management blijkt daar al jaren ongevoelig voor te zijn. Kortom, geheel klantonvriendelijk van Willig!
RF
Rob F.
Hoofddorp

29 aug 2023
De kaasjes zijn goed echter zonder houdbaarheidsdatum. Zo weet je niet waar je aan toe bent. Staat op de doos, zeggen ze. Maar die wordt weggegooid. Verbeterpunt!!!

Beoordelingen voor Henri Willig Cheese

Snel en goede produkten
Antwoord van Henri Willig Cheese
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn blij dat u onze producten zowel snel als van goede kwaliteit vond. Uw Henri Willig team
20 jan 2024
Rob F.
Hoofddorp
6 aug 2023

't Kan zó makkelijk, VEEL BETER; voor alle betrokkenen

1. De adressering voor levering aanpassen van de NL-ordening naar die van USA; 2. In de orderbevestiging aan besteller, het opgegeven telefoonnummer van de geadresseerde vermelden, NIET die van de opdrachtgever; 3. Punt 1&2 per onmiddellijk in de software, gekoppeld aan het invul/bestelformulier, implementeren. Niet realiseren van punt 1&2 zorgt voor groei van misverstanden en uitvoeringsomissies, alswel extra inspanningen derden dit te voorkomen.
4 jun 2023
Heb een pakket van 12 kaasjes dus zijn dat geen 5 maar 12 sterren, ik geniet altijd met kaas van Henri Willig. Ik heb al eerder gezegd 5 sterren zijn niet genoeg, het is gewoon onbeschrijfelijk lekker. Groot fan van de kaas van Henri Willig.
Hallo! nou, ik vond het heerlijk, kwa smaak, niet scherp maar zacht en mild van smaak! lijkt voor mij op de jongbelegen kaas die ik gewend was, die wij meestal kochten in de winkel... daarom krijgt hij deze 5 steren.
31 mei 2023

Hele lekkere kaas!

Hele lekkere kaas, vooral het fenegriek gamma. Ook enorm goed verpakt, er zit zelfs (mooi) papier bij om na het openen uit de vacuüm opnieuw te verpakken. Ik bestel zeker terug.
2 nov 2023
De gerookte koekaas Jalapeño is wel héél erg lekker. Wel jammer dat het niet in de reguliere winkel verkrijgbaar is, maar zo blijft het wél unieke kaas, dat is ook wel apart.
28 aug 2023
Wat mij wel opviel is dat het kaaswiel een stuk lichter is geworden. De eerste(n) die ik ontving wogen 4,5 kg en nu 3,6 kg. Dat is een forse inflatie!!!!
Antwoord van Henri Willig Cheese
29 aug 2023
Blijkbaar is hier een misverstand ontstaan. We hebben al een tijdje 2 verschillende maten in ons Henri Willig webshopassortiment. Dit keer heeft u de kleine met 3,6 kg besteld. Het kaaswiel met 4,5 kg is nog steeds beschikbaar.
TV
Tonnie v.
Surhuisterveen
7 nov 2023
Ik heb geregeld kaas bij Henti gekocht en het is nog steeds heel lekker. Ik heb wel eens uit de winkel gekocht maar het kan niet tippen bij Henri zalig
28 jul 2023

Lekker

De pagina van GLS was niet beschikbaar dus ik kon niet mijn bestelling volgen (ik woon in Spanje). MAAR de kaas is de beste die ik ken. Erg bedankt! :)