Acer Store Nederland- Logo - Beoordelingen

Acer Store Nederland

301 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.098 beoordelingen in totaal

13 jun 2023
Gebruiksvriendelijke website. Misschien handig om bij de product specificatie waarachter nee staat, aan te geven wat je er niet mee kunt doen. Voor nu weet ik nog niet waar ik tegen aan zal lopen bij gebruik van het product maar ik ga van het positieve uit. Een pluspunt dat je het product in 3 gemakkelijke termijnen kan betalen. De te verrichten handelingen zijn niet ingewikkeld bij de aankoop van het product. Vrij duidelijk. En vooral de beveiliging bij het betalen van het product heb ik als een veilig gevoel ervaren.

Specificaties van nieuwe modellen geadverteerd op de productpagina van oudere modellen zonder dit aan te geven. Ook wordt belangrijke informatie weggelaten, zelfs nadat de klantenservice heeft toegegeven dat de informatie niet klopt.

Beoordelingen voor Acer Store Nederland

Acer recensies

Naar aanleiding van de Trustpilot Acer recensies die mij een weerhielden om tot bestelling over te gaan heb ik contact op genomen met Acer (Store). Ik werd onmiddellijk te woord gestaan (geen wachttijd) en zeer goed en vriendelijk geholpen, waarop ik de Acer Travelmate P4 die ik op het oog had heb besteld.
Antwoord van Acer Store Nederland
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling, uw mening is belangrijk voor ons. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop ervaring in onze winkel en we zijn er zeker van dat u zult genieten van uw product. Mocht u nog vragen hebben of hulp nodig hebben, dan kunt u altijd een ticket openen via ons contactformulier: https://store.acer.com/nl-nl/contact Uw Acer Store
23 nov 2023
Duidelijk overzicht van de producten en prijzen. Het is in eerste instantie wat lastig zoeken naar producten omdat er zoveel mogelijkheden zijn.
ER
E. R.
Winterswijk
5 jul 2023
Bij het vergelijk van de laptops vind ik dat er weinig beschreven staat van het toepassingsgebied van de laptops.
PN
overzichtelijk. Geen welkomstkorting beloven als die niet gelijktijdig te gebruiken is met de dagvouchercode.
22 jul 2023
mocht alleenduidelijker de verschillende geheugens van de grafische kaart worden aangegeven. Rest prima
15 nov 2023

Recovery software. Liever standaard mee geleverd.

Was even zoeken, maar uiteindelijk gevonden. Jammer dat de software niet standaard op laptop staat.
Antwoord van Acer Store Nederland
Beste klant, Bedankt voor uw feedback, uw mening is belangrijk voor ons. We zijn blij dat alles naar wens was. Alles is vlot verlopen en ook dat is ons streven. Indien u vragen heeft over uw bestelling dan kunt u contact opnemen met ons via https://store.acer.com/nl-nl/contact/ Acer Store
15 mei 2023
Verzekeringen on site direct kunnen afsluiten bij Acer hoofdkantoor Nederland.
10 aug 2023
Duidelijke site, aanbiedingen goed vermeld, bestellen gaat ook eenvoudig.
PK
Peter K.
Maasland
23 nov 2023

Betere keus en overzichtelijk

overzichtelijk, snel en goede deal, betere keus dan bij de dozenschuivers
23 jul 2023
Gewoon goed makkelijk te bestellen en de keuze mogelijkheid van betalen
13 jul 2023
geen gezeur maar het gelijk kunnen betalen zonder allerlei regeltjes
23 jul 2023

Prima, 1 klein puntje slechts:

Het invoeren van de straatnaam ervoer ik als enigszins verwarrend
10 aug 2023
duidelijk overzicht van gezochte producten - goed vergelijkbaar
11 jul 2023
Altijd wel wat natuurlijk. Allemaal mensen. No worries.
7 jun 2023
Uiterst correct te woord gestaan door een medewerker.
10 aug 2023
Door verbinding naar PayPal ging in verkeerde taal.
8 jun 2023
I was unable to pay with my Credit card (not good).
24 okt 2023
vond het eerst wel erg omslagtig moest er in komen
7 nov 2023

Duidelijk, goed.

Duidelijk, overzichtelijk en goede aanbiedingen.
Antwoord van Acer Store Nederland
overzichtelijke winkel ,snel keuze kunnen maken