3D Prima

94 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 jul 2023
3D Prima voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bij enteren van de order wordt achteraf gevraagt voor extra leveringsverzekering t.w.v. € 10,- gevraagt wat het voordeel daar te bestellen wat minder maakt. Verzenden / levering wordt wat optimistisch weergegeven. Levering Nederland duurt volgens 3D Prima ca. 2 dagen. Is bij mij icl. weekend 6 dagen. Binnen een week is meer realistisch. Ook het controleren van je bestelling via postcode werkte bij mij niet. Via mail contact gezocht, blijkt dat men mijn gsm nummer nodig had voor verzending. Als er iets nodig is om de order te handelen moeten ze dat laten weten. Verder is het goed verlopen order is compleet zonder schade aangekomen.

13 jan 2024
Op 6 januari items besteld, is ook via email bevestigd door hen. In de email stond dat de bestelde items normaal gesproken dezelfde dag verstuurd zouden worden. Grote teleurstelling als je dan paar dagen inlogd op je account en daar dan ziet dat de levering wellicht pas na 19 januari gaat plaatsvinden vanwege een verhuizing? Maak dat dan vooraf kenbaar voor de klant als die iets wil bestellen, dit is gewoon niet netjes.

Beoordelingen voor 3D Prima

They sell fake (knockoff) products as the real thing. This is called fraude. Company doesnt respond. Only choise consumers have is to press charges.
13 jan 2024

Teleurstelling

25 sep 2023

Zeer slechte info en bezorging…

Nog steeds niets ontvangen en volgens de vervoerder nog steeds niets bekend
Na de extra btw betaling geen reactie of update meer ontvangen
16 okt 2023
Op tijd leveren nog steeds niet geleverd