Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
6 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Bij enteren van de order wordt achteraf gevraagt voor extra leveringsverzekering t.w.v. € 10,- gevraagt wat het voordeel daar te bestellen wat minder maakt. Verzenden / levering wordt wat optimistisch weergegeven. Levering Nederland duurt volgens 3D Prima ca. 2 dagen. Is bij mij icl. weekend 6 dagen. Binnen een week is meer realistisch. Ook het controleren van je bestelling via postcode werkte bij mij niet. Via mail contact gezocht, blijkt dat men mijn gsm nummer nodig had voor verzending.
Als er iets nodig is om de order te handelen moeten ze dat laten weten. Verder is het goed verlopen order is compleet zonder schade aangekomen.
Op 6 januari items besteld, is ook via email bevestigd door hen. In de email stond dat de bestelde items normaal gesproken dezelfde dag verstuurd zouden worden. Grote teleurstelling als je dan paar dagen inlogd op je account en daar dan ziet dat de levering wellicht pas na 19 januari gaat plaatsvinden vanwege een verhuizing? Maak dat dan vooraf kenbaar voor de klant als die iets wil bestellen, dit is gewoon niet netjes.
Prima shop. Alleen bezorgdiensten werken niet echt mee aan een goede shop ervaring ... ligt niet aan 3DPrima. Moet jammer genoeg wel meegenomen worden in de koopervaring.
Beoordeling melden
Antwoord van 3D Prima
31 aug 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven over uw ervaring met onze 3DPrima winkel. Wij waarderen uw eerlijke mening en het spijt ons dat uw bezorgervaring niet zo bevredigend was als wij hadden gehoopt. Bij 3DPrima streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke winkelervaring te bieden en we nemen uw feedback serieus. Wij zullen uw opmerkingen doorgeven aan ons team zodat wij onze diensten en producten kunnen blijven verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw bezoek aan onze winkel.
29 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Het transport met ups is ronduit slecht
Beoordeling melden
Antwoord van 3D Prima
31 aug 2023
Bedankt voor uw feedback over uw ervaring met UPS. We begrijpen dat u niet tevreden was met de bezorgservice en we verontschuldigen ons voor het ongemak. In ons bedrijf streven we er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en we zullen deze feedback gebruiken om ons in de toekomst te helpen verbeteren. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.