Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
6 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Bij enteren van de order wordt achteraf gevraagt voor extra leveringsverzekering t.w.v. € 10,- gevraagt wat het voordeel daar te bestellen wat minder maakt. Verzenden / levering wordt wat optimistisch weergegeven. Levering Nederland duurt volgens 3D Prima ca. 2 dagen. Is bij mij icl. weekend 6 dagen. Binnen een week is meer realistisch. Ook het controleren van je bestelling via postcode werkte bij mij niet. Via mail contact gezocht, blijkt dat men mijn gsm nummer nodig had voor verzending.
Als er iets nodig is om de order te handelen moeten ze dat laten weten. Verder is het goed verlopen order is compleet zonder schade aangekomen.
Op 6 januari items besteld, is ook via email bevestigd door hen. In de email stond dat de bestelde items normaal gesproken dezelfde dag verstuurd zouden worden. Grote teleurstelling als je dan paar dagen inlogd op je account en daar dan ziet dat de levering wellicht pas na 19 januari gaat plaatsvinden vanwege een verhuizing? Maak dat dan vooraf kenbaar voor de klant als die iets wil bestellen, dit is gewoon niet netjes.
Bij enteren van de order wordt achteraf gevraagt voor extra leveringsverzekering t.w.v. € 10,- gevraagt wat het voordeel daar te bestellen wat minder maakt. Verzenden / levering wordt wat optimistisch weergegeven. Levering Nederland duurt volgens 3D Prima ca. 2 dagen. Is bij mij icl. weekend 6 dagen. Binnen een week is meer realistisch. Ook het controleren van je bestelling via postcode werkte bij mij niet. Via mail contact gezocht, blijkt dat men mijn gsm nummer nodig had voor verzending.
Als er iets nodig is om de order te handelen moeten ze dat laten weten. Verder is het goed verlopen order is compleet zonder schade aangekomen.
Beoordeling melden
15 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Goed assortiment en scherpe prijzen. Veel informatie over producten beschikbaar. Wat wel beter kan is de communicatie na bestelling naar de klant toe. Vooral het op de hoogte brengen van de klant m.b.t. orderopvolging moet beter en sneller.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.