Gereedschapcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

Gereedschapcentrum.nl

2.567 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.843 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 apr 2017
Gereedschapcentrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Goede beschrijving op de website, snelle levering. Ik heb er 1 struik mee gesnoeid en hij voelt gelijk al vertrouwd. Ook een mooi stil apparaat. Moet nog even ervaren hoe lang een 3.0 Ah accu het uithoud.

Nadat ik een Hyundai compressor had besteld kwam deze in eerste instantie beschadigd aan. Het kapje met de aanknop was afgebroken. Hiervan een melding gemaakt en aangegeven dat dit kapje eventueel los nagestuurd kon worden, want dat scheelt een lomp apparaat op en neer sturen. Mij werd echter eerste een korting aangeboden en nadat ik daarmee niet akkoord ging kon het apparaat omgeruild worden. Hier moest ik zelf nog achteraan gaan want op mijn eerste bericht dat ik niet akkoord ging met de korting kwam geen reactie. Vervolgens heb ik de "nieuwe" compressor ontvangen die weer beschadigd was. Deze keer waren er stukjes van de koelvinnen afgebroken. Deze stukjes zaten echter niet los in de doos dus ik verwacht dat deze al afgebroken waren voordat het apparaat de doos in ging. Weer een melding gemaakt en weer wordt me dezelfde korting aangeboden, eigenlijk vind ik de korting niet in verhouding staan tot de problemen en de tijd die het me kost (meer dan een week), maar uiteindelijk toch maar akkoord gegaan omdat ik zag dat het apparaat niet meer op voorraad was en ik daarop niet nog langer wil wachten. De problemen hadden heel makkelijk voorkomen kunnen worden door het apparaat goed te verpakken. De compressor (die met dan 21kg weegt) zat los in een doos zonder verdere bescherming en de wielen zaten er een een zakje lost bij in de doos. Het is niet vreemd dat bij het verzenden op deze manier er problemen zijn te verwachten. Al met al ben ik niet tevreden over de service en vooral niet met de manier van verzenden.

Beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl

Personeel denkt niet mee, kitpistool in handen en ik vraag om een koker voor worst 600ml. En adviseert me geen stang erbij voor 600ml. Of te wel de worst gaat dan maar leeg voor 2/3
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Joey, bedankt voor jouw feedback. Excuses dat onze medewerker niet aan jouw verwachtingen heeft voldaan en niet voldoende heeft geadviseerd over het gebruik van het kitpistool in combinatie met de koker .We streven er altijd naar om onze klanten te voorzien van deskundig advies en een goede service, dus het is teleurstellend om te horen dat dit bij jouw niet het geval was. We zullen jouw opmerkingen doorgeven aan het betreffende team om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden vermeden.
Tot 3 keer toe het zelfde product besteld, maar nooit aangekomen. Iedere keer werd het product duurder. We begonnen op 149 en eindigde op 167. Uiteindelijk ergens anders gekocht.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Bregje, bedankt voor je review. Helaas zie ik in je klantenaccount maar één bestelling staan, en deze bestelling is afgeleverd op 22-03-2024. Mocht je deze zending niet hebben ontvangen hebben neem dan uiteraard contact op met de klantenservice via 013 889 44 44, zodat we je een oplossing kunnen bieden.
FT
FraDor T.
Oosterland
20 mrt 2024
Tacker besteld met lader en 2 accu's ontbreekt de tacker in de doos
20 mrt 2024
Hoi, bedankt voor je review. Excuses dat er vertraging is geweest voor de tweede zending van je bestelling. Vandaag heb je telefonisch contact gehad met de klantenservice, en heeft mijn Collega aangegeven dat DHL het tweede pakket heeft afgegeven bij een DHL servicepunt omdat de bezorging niet gelukt was. Mocht je nog vragen hebben omtrent je bestelling , aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals excuses voor het ongemak!
16 mrt 2024
Na een week, nog steeds geen levering van het bestelde product
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Alfred, bedankt voor je review. Excuses dat je bestelling nog niet bij je is afgeleverd. In je bestelling zie ik dat de status van de track en trace code geen verandering laat zien. Ik heb daarom direct een nieuwe zending aangemaakt, zodra je pakket het magazijn verlaat ontvang je een track en trace code,. Nogmaals excuses voor het ongemak!
Ik wil me afmelden voor deze meningen mail en dat kan niet!!!
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hi, bedankt voor je review. Het uitschrijven voor de reviewverzoeken kan door onderaan in de mail met het reviewverzoek te klikken op 'Meld je dan hier af'. Mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan even contact met ons op via 013 889 44 44.
24 mrt 2024
De levering is dramatisch omlaaag gegaan
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hi Hitam, bedankt voor je review. Zojuist heb ik je telefonisch gesproken over de vertraging van je bestelling , en heb ik de oplossing in werking gezet. Mocht je in de toekomst vragen hebben over je bestelling , aarzel dan niet om contact op te nemen via 013 889 44 44. Nogmaals excuses voor het ongemak!
Je sturen mij een kapot artikel toe
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. Het spijt ons ten zeerste te horen dat je een kapot artikel hebt ontvangen. Dit is absoluut niet de ervaring die we willen dat jij hebt met onze service. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn en willen dit graag voor je oplossen. Gezien je bestelling heb je een retour aanvraag ingediend voor het defecte artikel. Binnen één werkdag ontvang je een e-mail vanuit de retour afdeling , en word de oplossing zo spoedig mogelijk geboden. Mocht je nog vragen hebben omtrent je bestelling aarzel dan niet om contact op te nemen via 013 889 44 44.
Nog niet ontvangen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Ricardo, bedankt voor je review. Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken over de vertraagde zending, en is er een oplossing geboden. De nieuwe zending word zo spoedig mogelijk naar je toegestuurd en ik heb zojuist zoals afgesproken een kortingscode naar je e-mail gestuurd. Zodra de zending het magazijn verlaat ontvang je een track en trace code. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak!
11 feb 2024
Iets verkeerd gegaan verkeerde art, medewerker zit vast aan protocollen kan onvoldoende meevoelen en geen oplossingen bedenken . Reactie zou kunnen zijn; oh wat vervelend laten we kijken hoe we dit snel kunnen oplossen nee protocol vraagd om een foto enz enz Zeer frustrerend
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste Egbert, Wat spijtig om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed en dat u zich niet voldoende gehoord voelde tijdens uw contact met onze klantenservice. Onze oprechte excuses hiervoor. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer zaken niet soepel verlopen en wanneer u het gevoel heeft dat de medewerker vastzit aan protocollen en niet voldoende kan meeleven of oplossingen kan bieden. Dat is zeker niet de service die wij nastreven. Onze medewerkers volgen inderdaad protocollen om ervoor te zorgen dat we uw probleem zo efficiënt mogelijk kunnen oplossen. Echter, begrijpen we ook dat elk probleem uniek is en soms flexibiliteit en creativiteit vereist om tot een passende oplossing te komen. Nogmaals onze oprechte excuses en we kijken ernaar uit om jouw zo goed mogelijk et helpen. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum Klantenservice
24 feb 2024
Bestelling nooit afgeleverd en teruggestuurd naar Gereedschapcentrum. Ik had verzocht om alvast een ander opsturen omdat ik de schuurmachine snel nodig heb wat gereedschapcentrum vertikte!
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Jaap , bedankt voor je review. Wat ontzettend teleurstellend dat je bestelling zonder enige reden retour word gestuurd vanuit de vervoerder. Uiteraard is dat niet de service die wij willen bieden! Om het probleem zo spoedig mogelijk voor je op te lossen heb ik een nieuwe zending aangemaakt. Je ontvangt een nieuwe track en trace code zodra je pakket het magazijn verlaat. Nogmaals excuses voor het ongemak!
Ik heb geen pakketje van jullie ontvangen. ja, ik heb het besteld, maar DHL heeft het niet bij mij afgeleverd. dus ik vind het jammer dat ik bijna € 300,- kwijt ben
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste Peter, Wat vervelend om te horen dat je pakketje niet bij jou is afgeleverd, ondanks dat je het hebt besteld. We begrijpen volkomen hoe frustrerend dit voor jou moet zijn, vooral gezien het bedrag van bijna € 300,-. We willen je allereerst bedanken voor het feit dat je de moeite hebt genomen om contact met ons op te nemen. Om dit probleem op te lossen, willen we je vragen om ons wat meer informatie te geven. Heb je al contact opgenomen met DHL om te zien wat er met het pakketje is gebeurd? Soms kan het zijn dat er vertragingen zijn of dat er iets mis is gegaan tijdens het afleverproces. Als je dit nog niet hebt gedaan, raden we je aan om contact op te nemen met DHL en ons vervolgens op de hoogte te stellen van de situatie. Als het pakketje niet kan worden gevonden, zullen we er alles aan doen om dit voor jou op te lossen. Dit kan onder meer inhouden dat we een nieuw pakketje naar je sturen of dat we een terugbetaling regelen, afhankelijk van jouw voorkeur. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we waarderen je geduld en begrip terwijl we dit voor je proberen op te lossen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog verdere vragen hebt of als er iets is dat we voor je kunnen doen. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum Klantenservice
Kan ongebruikte stofzuiger niet retourneren zeer teleurgesteld zal hier niet meer kopen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. Excuses voor de miscommunicatie over het retourneren van je ongebruikte stofzuiger. Het retourtermijn van je bestelling is nog niet verstreken, ik zou graag willen vragen om contact op te nemen met de klantenservice via 013 889 44 44 zodat we je verder kunnen helpen met de retouraanvraag.

te late levering

13-02 bestelling geplaatst voor 22.00. Op 19-02 nog altijd geen zicht op levering.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hi Johan, bedankt voor je review. Spijtig om te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Het pakket blijft helaas vasthangen in het sorteercentrum. Uiteraard gaan we het voor jou alvast oplossen en zullen wij vandaag een nieuw pakket naar je verzenden. Sorry voor het ongemak!
Word de volgende werk dag bezorgd Bijna een week verder en het is er nog niet!
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste Dylan, Wat vervelend om te horen dat je bestelling nog niet is aangekomen, ondanks de verwachting dat deze de volgende werkdag geleverd zou worden. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Ik begrijp dat dit frustrerend is en ik wil graag helpen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Zou je alsjeblieft het bestelnummer kunnen doorgeven, zodat ik dit direct voor je kan onderzoeken? Op basis daarvan kan ik kijken wat er is misgegaan en de nodige stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je wordt bezorgd. Nogmaals excuses voor het ongemak en dank je wel voor je geduld. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrumklantenservice
17 feb 2024

foto klopt niet met bestelde artiklen

foto klopt niet met bestelde artikelen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste Jacek, Bedankt voor je bericht en excuses voor het ongemak. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer de ontvangen items niet overeenkomen met wat je had verwacht op basis van de foto's. We nemen dit serieus en willen graag meer informatie ontvangen over wat er precies is gebeurd. Zou je ons alsjeblieft wat meer details kunnen geven over de afwijking tussen de ontvangen items en de foto's op onze website? Dit stelt ons in staat om de situatie beter te begrijpen en een passende oplossing te bieden. Als je wilt, kun je ook foto's van de ontvangen items naar ons sturen, zodat we een duidelijk beeld hebben van het probleem. We staan klaar om te helpen en streven ernaar om dit voor jou recht te zetten. Alvast bedankt voor je medewerking en begrip. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum Klantenservice
Bestelling niet geleverd gekregen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste Danny, Het spijt me te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik begrijp hoe teleurstellend dit moet zijn. Als klantenservice medewerker begrijp ik het belang van een tijdige levering en ik wil je verzekeren dat we dit serieus nemen. Op dit moment ben ik bezig met een onderzoek om te achterhalen wat er is gebeurd met je bestelling. Zodra we meer informatie hebben, zullen we je onmiddellijk op de hoogte stellen. We streven ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen en ervoor te zorgen dat je alsnog je bestelling ontvangt. Als je in de tussentijd nog vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We doen er alles aan om dit voor jou recht te zetten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum Klantenservice
Artikel is nog niet aangekomen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Cees, Bedankt voor je bericht. Jouw bestelling zal zodra deze weer retour geleverd wordt door de vervoerder bij ons opnieuw naar jouw verstuurd worden. Met vriendelijke groet. Team Gereedschapcentrum.nl
Slecht! Ik kon een postNL punt aanklikken dat heb ik gedaan. .nu staat er het adres van het postNL punt op mijn factuur en hebben ze het via DHL verzonden! Ik krijg van DHL een track& trace nummer. Van DHL krijg ik een bericht dat mijn pakket is afgeleverd op het adres van het postNL punt. Weer daarheen, geen pakket! Mevrouw het is een DHL track & trace. Klopt. Maar u ziet dat het hier is afgeleverd op mijn app! Weer naar DHL gebeld. DHL geeft aan dat Gereedschapcentrum een fout heeft genakt en het adres van het postNL punt op de factuur heeft gezet alszijnde "mijn adres" dus nu is het pakketje zoek! €191,- en het leuke is. Mijn man is vandaag jarig! Dus geen verjaardagskado! Nu moet ik een weer formulier invullen en nu gaan ze een onderzoek doen! Fijn! Door hun fout van Gereedschapscentrum ben ik 2x naar jet punt gereden, geen pakket, geen verjaardagskado en nu moet ik weer een onderzoek afwachten... Schandalig! Echt waar...
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste klant, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u deze negatieve ervaring heeft gehad met uw bestelling. Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt, vooral op zo'n bijzondere dag als de verjaardag van uw man. We begrijpen dat dit niet de service is die u van ons verwachtte. We nemen deze zaak zeer serieus en hebben onmiddellijk een onderzoek gestart om te achterhalen hoe deze verwarring heeft kunnen ontstaan. Ons doel is om dit zo snel mogelijk op te lossen Wij zullen daarom een nieuwe zending maken en deze zo spoedigmogeloijk naar je verzenden. Wij zullen er alles aan doen om dit probleem snel op te lossen en hopen dat we uw vertrouwen in onze service kunnen herstellen. Mocht u verdere vragen hebben of aanvullende informatie willen delen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u te helpen en uw ervaring te verbeteren. Nogmaals onze oprechte excuses en we hopen dat we dit snel voor u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum.nl Klantenservice
Ik heb nog steeds niks geleverd gekregen elke keer word het bezorg moment veranderd wel extra betaald voor levering voor de zelfde dag zijn inmiddels 4 dagen verder helaas
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Stefan, bedankt voor je review. Excuses dat je pakket vertraging heeft opgelopen, en zeker omdat je voor de snelle levering extra hebt betaald. De verzendkosten ga ik uiteraard terug betalen aan je. Je ontvangt het bedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening. Gezien de status van je bestelling is het pakket gelukkig wel geleverd. Ik wens je veel plezier met je aankoop, en nogmaals excuses voor de vertraging!
ED
Edwin d.
SPIERDIJK
21 okt 2023
De aankoop bescherming vind ik niet volledig. Als je een artikel aan bied dien je duidelijk aan te geven dat dit artikel niet werkt zonder Accu. Wat heb je nou aan een bladblazer zonder accu. Je moet heel goed opletten bij deze firma wat in de aanbieding staat. Je bent op een artikel uit en deze firma komt dan met een aanbieding, ik kijk naar die aanbieding en zie niet dat het een bladblazer zonder Accu is (body) . Wij vinden dat Body vooraan de aanbieding komt te staan en niet ergens achteraan in de tekst van die aanbieding, men kijkt daar gewoon overheen. Vraag is dat de bedoeling van deze firma, zodat je toch verplicht bent om accu's te kopen met een Lader? Milwaukee M18 BBL-0 18V Li-ion accu bladblazer body-42.8 km/h-4933446216
1 nov 2023
Hallo, bedankt voor je review. We begrijpen je teleurstelling en waarderen je feedback met betrekking tot de aankoopbescherming. We streven ernaar om onze aanbiedingen zo duidelijk mogelijk te communiceren en het spijt ons dat je niet tevreden bent over de informatie die je hebt ontvangen. Wij verkopen losse body's , omdat de accu's compatible zijn met verschillende apparaten van de Leverancier. Waardoor je niet altijd een gehele set hoeft te bestellen. Mocht je product willen retourneren dan kan je contact opnemen met de klantenservice zodat we je een gratis retourlabel kunnen sturen.