Gereedschapcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

Gereedschapcentrum.nl

2.567 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.843 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 apr 2017
Gereedschapcentrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Goede beschrijving op de website, snelle levering. Ik heb er 1 struik mee gesnoeid en hij voelt gelijk al vertrouwd. Ook een mooi stil apparaat. Moet nog even ervaren hoe lang een 3.0 Ah accu het uithoud.

Nadat ik een Hyundai compressor had besteld kwam deze in eerste instantie beschadigd aan. Het kapje met de aanknop was afgebroken. Hiervan een melding gemaakt en aangegeven dat dit kapje eventueel los nagestuurd kon worden, want dat scheelt een lomp apparaat op en neer sturen. Mij werd echter eerste een korting aangeboden en nadat ik daarmee niet akkoord ging kon het apparaat omgeruild worden. Hier moest ik zelf nog achteraan gaan want op mijn eerste bericht dat ik niet akkoord ging met de korting kwam geen reactie. Vervolgens heb ik de "nieuwe" compressor ontvangen die weer beschadigd was. Deze keer waren er stukjes van de koelvinnen afgebroken. Deze stukjes zaten echter niet los in de doos dus ik verwacht dat deze al afgebroken waren voordat het apparaat de doos in ging. Weer een melding gemaakt en weer wordt me dezelfde korting aangeboden, eigenlijk vind ik de korting niet in verhouding staan tot de problemen en de tijd die het me kost (meer dan een week), maar uiteindelijk toch maar akkoord gegaan omdat ik zag dat het apparaat niet meer op voorraad was en ik daarop niet nog langer wil wachten. De problemen hadden heel makkelijk voorkomen kunnen worden door het apparaat goed te verpakken. De compressor (die met dan 21kg weegt) zat los in een doos zonder verdere bescherming en de wielen zaten er een een zakje lost bij in de doos. Het is niet vreemd dat bij het verzenden op deze manier er problemen zijn te verwachten. Al met al ben ik niet tevreden over de service en vooral niet met de manier van verzenden.

Beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl

MV
Martijn V.
Oosterbeek
Heb het allemaal betaald maar heb nog steeds niks mogen ontvangen alle 2 de machines niet beetje slordig nu bestellen morgen in huis wacht al 5 dagen en nog steeds niks
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, dank je wel voor je review. Het spijt me dat je bestelling nog steeds niet is afgeleverd. Vanwege vertragingen bij PostNL wordt het vandaag naar het door jou opgegeven PostNL-punt gestuurd. Als het pakket vandaag nog steeds niet wordt geleverd, neem dan contact op met onze klantenservice via 013 889 44 44 of via de live chat. We zullen dan zo snel mogelijk een oplossing voor je vinden.
Als mijn product defect aankomt en ik het terug stuur boor een nieuwe dat ik niet de bezorgkosten hoef te betalend terwijl jullie een defect product versturen.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste Henriette, Het is zeker niet de bedoeling dat je voor een defect product de retour moet betalen. Ook zie ik dat je een retour aanvraag niet gewenst hebt aangemaakt, dit moet een retour defect zijn waarbij je een gratis label krijgt. Ik zal dit voor je in orde maken je ontvangt een nieuwe mail met daarin een gratis retour label. Met vriendelijke groet. Gereedschapcentrum klantenservice.
De naam Bruder Mannesmann wekt de indruk een Duits kwaliteitsmerk te zijn, maar heeft daar in de verste verte niets mee te maken. Wat een rommel.
1 nov 2023
Hallo Marcel, bedankt voor je review. Het spijt ons ten zeerste dat je teleurgesteld bent over de kwaliteit van het product van Bruder Mannesmann. Als het product nog ongebruikt is , dan kan je contact opnemen met de klantenservice zodat we je een gratis retourlabel kunnen sturen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren, en we waarderen je feedback terwijl we streven naar verbetering.
Heb mijn bestelling nog niet binnen. Na een niet prettige gesprek zou ik een e mail krijgen over het status van mijn aankoop. Nog niks gehoord.
4 jul 2023
Hi Tayyar, dankjewel voor je beoordeling. We zien dat je bestelling inmiddels bij je is bezorgd. Mocht het pakket toch nog niet terecht zijn, neem dan even contact op met onze klantenservice via 013 889 44 44. We helpen je dan graag verder.
Niet binnen een dag geleverd daarna op een dhl ophaal punt niet eens in de buurt bezorgd. Heel de dag thuis geweest
20 jun 2023
Hi Koen, bedankt voor je beoordeling. Wat lastig dat je je bestelling niet op tijd in huis hebt ontvangen. We zien terug dat de bezorger je twee keer thuis heeft gemist, waardoor het pakket daarna naar een afhaalpunt is gegaan. Het pakket ligt hier dan ook voor je klaar! Sorry voor het eventuele ongemak.
2 sep 2023

Niet serieus behandeld.

We hebben besteld een beluchtingsrol 196.108.650. VA 346E/378E, maar geleverd is een schietapparaat . Hoezo???
4 sep 2023
Hi Ton, dankjewel voor je review. Sorry dat je per ongeluk een verkeerd artikel hebt ontvangen. Logisch dat je hier van baalt! Onlangs heb je hier contact over gehad met onze klantenservice en wordt het verkeerde artikel bij je thuis opgehaald. Het juiste artikel zal vandaag ook bij ons de deur uit gaan. Je ontvangt hier per mail nog een track en trace code van. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag van je!

Gebogen geleiderail

De strip is gebogen aangekomen. omdat ik hem heel hard nodig had voor mijn werk, heb ik hem niet teruggestuurd
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Mariusz, dank je wel voor je review. Excuses voor het ongemak dat je bestelling beschadigd is aangekomen. Zou je alsjeblieft een foto van het beschadigde product kunnen sturen naar het WhatsApp-nummer 06 44 44 34 39, samen met je ordernummer? We zullen zeker een korting aanbieden op je bestelling. Alvast bedankt voor je medewerking en begrip. We doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.
9 mei 2023
Nach mehrmaligen Stonieren der Bestrellung habe ich Das Gerät bekommen. Ich werde niemals bei Ihnen bestellen.
11 mei 2023
Hallo Manfred, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Schade, dass nicht klar war, dass es für Ihre Bestellung eine Lieferzeit gab. Glücklicherweise kam das Produkt 2 Wochen früher an als angegeben. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten. Bei weiteren Fragen wenden Sie sich bitte an unseren Kundenservice.
29 mei 2023
Ik heb betaald voor bezorging op dezelfde dag. Ik wacht al 5 dagen en ik heb nog steeds geen waterpas
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Jakub, dankjewel voor je review. Wat gek dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen! We nemen hier vandaag even contact over op met je.
17 jun 2023
Goederen zijn niet bij ons aangeboden en moet ik nu zelf op gaan halen op dhl service point
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo Arno, bedankt voor je beoordeling. We zien inderdaad op de track en trace code terug dat de bezorger je heeft gemist en het pakket hierdoor naar een afhaalpunt is gegaan. Ik snap dat je hier van baalt! Helaas kunnen wij hier geen verandering in brengen. Het pakket kan dan ook worden afgehaald op het aangegeven afhaalpunt. Sorry voor het eventuele ongemak Arno!
8 jun 2023
Pakket nog niet bij POST NL aangeboden of verwerkt. Geen idee dus wanneer ik pakket ontvang
9 jun 2023
Hi Sil, dankjewel voor je review. Ik snap goed dat je er van baalt dat je pakket vertraging heeft opgelopen in het sorteercentrum. Het is op het moment erg druk bij PostNL maar uiteraard doet ze hun uiterste best om je pakket zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Sorry voor de vertraging!
15 jun 2023
Ik heb nog niets ontvangen, Vandaag bestellen, morgen in huis !!! Wacht al 3 dagen
16 jun 2023
Hi, bedankt voor je beoordeling. Ik begrijp goed dat je er flink van baalt dat je pakket vertraging heeft opgelopen in het sorteercentrum. Het is op het moment erg druk bij alle vervoerders maar uiteraard doen ze hun uiterste best om je pakket zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Ik raad je aan om de track en trace code te volgen voor meer bezorginformatie. Sorry voor de vertraging!
20 okt 2023
Geen oude spullen waar zand EN beschadigingen op zitten versturen aks zijnde nieuw
1 nov 2023
Hoi, bedankt voor je review. Onze oprechte excuses voor de problemen die je hebt ondervonden met je recente bestelling. We begrijpen dat je teleurgesteld bent dat de ontvangen producten niet aan je verwachtingen voldeden en dat ze beschadigingen en zand bevatten, terwijl ze als nieuw werden verkocht. Dit is absoluut niet de ervaring die we willen bieden en we nemen uw feedback zeer serieus. Omdat ik helaas geen inhoudelijke informatie heb betreffende je order zou ik graag willen vragen of je contact kan opnemen met de klantenservice , zodat we je een oplossing kunnen bieden.
22 mei 2023

Heb product niet ontvangen

Heb niets ontvangen terwijl bij DHL meldingen aangeven dat het pakket is bezorgd.
23 mei 2023
Hallo Theo, dankjewel voor je review. Dat is zeker geen fijne situatie! We zien dat je hier inmiddels contact over hebt gehad met onze klantenservice en dat er een onderzoek is gestart. We komen hier spoedig bij je op terug. Sorry voor de situatie!
Sturen je ongevraagd mail berichten voor beoordeling Spam dus 1 ster graag gedaan
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, Bedankt voor je beoordeling.
27 jun 2023
2 x iets besteld en 2 x defect. waardeloze tent bestel absoluut nooit meer iets
28 jun 2023
Hi Willem, bedankt voor je review. Dat is natuurlijk niet fijn. Logisch dat je hier niet blij mee bent. Ik zie dat dit wel netjes al is opgelost voor je. Sorry voor het ongemak!
20 okt 2023
Als verzending niet goed gaat is dat niet alleen het probleem van de klant.
1 nov 2023
Hallo, bedankt voor je review. Helaas kan ik geen inhoudelijke reactie geven, aangezien ik geen informatie heb over je bestelling. Als er problemen zijn met je bestelling, neem dan zeker contact op met onze klantenservice zodat we je kunnen helpen met een oplossing. Excuses voor het ongemak!
21 okt 2023

Slechte bezorging

Bestelling zou volgende dag bezorgd worden maar pakket was te groot.
1 nov 2023
Hallo Jelle, bedankt voor je review. Excuses dat DHL je pakket niet op tijd heeft bezorgd, en het uiteindelijk retour heeft gestuurd. In je bestelling zie ik dat we je het opnieuw hebben verstuurd met PostNL , en dat het nu wel bij je is aangekomen. Ik wens je alsnog veel plezier met je aankoop!
7 jun 2023
nieuwe bladblazer van makita besteld word met kapotte accu geleverd
7 jun 2023
Hoi Wim, Bedankt voor je beoordeling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling dat je een defecte accu ontvangt. Ik zie dat je jouw bestelling op 3 mei hebt ontvangen, maar nog geen melding hebt gemaakt van dit defect. Jammer, want dan hadden we het natuurlijk direct voor je kunnen oplossen. Ik zal daarom vandaag nog even contact met je opnemen. Mocht je nog vragen hebben, mag je natuurlijk ook altijd contact opnemen met onze klantenservice.
4 mei 2023
heb na 3 dagen nog niets ontvangen, wel betaald schijn zoek te zijn
11 mei 2023
Hoi Ben, Bedankt voor je beoordeling. Begrijpelijk dat je niet blij bent wanneer jouw betaalde bestelling nog niet is bezorgd. Het onderzoek naar de zending loopt momenteel en we komen er zo spoedig mogelijk op terug. Onze excuses voor het ongemak.