Gereedschapcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

Gereedschapcentrum.nl

2.567 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.843 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 apr 2017
Gereedschapcentrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Goede beschrijving op de website, snelle levering. Ik heb er 1 struik mee gesnoeid en hij voelt gelijk al vertrouwd. Ook een mooi stil apparaat. Moet nog even ervaren hoe lang een 3.0 Ah accu het uithoud.

Nadat ik een Hyundai compressor had besteld kwam deze in eerste instantie beschadigd aan. Het kapje met de aanknop was afgebroken. Hiervan een melding gemaakt en aangegeven dat dit kapje eventueel los nagestuurd kon worden, want dat scheelt een lomp apparaat op en neer sturen. Mij werd echter eerste een korting aangeboden en nadat ik daarmee niet akkoord ging kon het apparaat omgeruild worden. Hier moest ik zelf nog achteraan gaan want op mijn eerste bericht dat ik niet akkoord ging met de korting kwam geen reactie. Vervolgens heb ik de "nieuwe" compressor ontvangen die weer beschadigd was. Deze keer waren er stukjes van de koelvinnen afgebroken. Deze stukjes zaten echter niet los in de doos dus ik verwacht dat deze al afgebroken waren voordat het apparaat de doos in ging. Weer een melding gemaakt en weer wordt me dezelfde korting aangeboden, eigenlijk vind ik de korting niet in verhouding staan tot de problemen en de tijd die het me kost (meer dan een week), maar uiteindelijk toch maar akkoord gegaan omdat ik zag dat het apparaat niet meer op voorraad was en ik daarop niet nog langer wil wachten. De problemen hadden heel makkelijk voorkomen kunnen worden door het apparaat goed te verpakken. De compressor (die met dan 21kg weegt) zat los in een doos zonder verdere bescherming en de wielen zaten er een een zakje lost bij in de doos. Het is niet vreemd dat bij het verzenden op deze manier er problemen zijn te verwachten. Al met al ben ik niet tevreden over de service en vooral niet met de manier van verzenden.

Beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl

25 nov 2023
Belachelijk om voor een cadeaubon 7,95 verzendkosten te rekenen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo Lia, bedankt voor je review. Mijn excuses voor het feit dat er verzendkosten zijn toegevoegd aan je bestelling. Ik heb onmiddellijk een terugbetaling geregeld voor de in rekening gebrachte verzendkosten. Binnen 5 werkdagen zal het bedrag weer op je rekening worden bijgeschreven.
23 sep 2023
Ik heb nog niks binnen gekregen terwijl het er wel stond
28 sep 2023
Hi Mitch, dankjewel voor je beoordeling. We zien dat het pakket op 21 september bij je is bezorgd. Mocht je deze niet hebben ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice via 013 889 44 44.
11 mei 2023
Order was not complete. I Did not get any answer.
15 mei 2023
Dear, thank you for your review. I'm sorry you haven't received everything. Our customer service will contact you.
28 jul 2023
Ik heb de bestelling nog steeds niet binnen!
24 jun 2023
Ik wacht op mijn bestelling, nog niet kwam
26 jun 2023
Hi Tayyar, dankjewel voor je beoordeling. We zien dat je bestelling inmiddels bij je is bezorgd. Mocht het pakket toch nog niet terecht zijn, neem dan even contact op met onze klantenservice via 013 889 44 44. We helpen je dan graag verder.
23 aug 2023
Na 6 dagen nog het product niet ontvangen
25 aug 2023
Hi Marinus, bedankt voor je beoordeling. Het pakket ligt op je te wachten op het betreffende PostNL punt! Op je track & trace code is terug te zien bij welk PostNL punt je het pakket kan ophalen. Mocht je hier nog vragen over hebben dan horen wij dit graag van je.
17 jun 2023
Ik dacht dat elke nieuwe dap + was
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hi Nick, dankjewel voor je review. Niet alle bouwradio's hebben een digitale DAB+ ontvangst. Wanneer een radio voorzien is van DAB+, staat dit op onze website bij het artikel vermeld.
Tot nu heb ik geen trap ontvangen.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste Adam, Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren doordat je de trap nog niet hebt ontvangen. We begrijpen hoe frustrerend dit voor je moet zijn. Om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen, hebben we het door jou verstrekte bestelnummer gecontroleerd. Onze excuses voor de vertraging bij de levering. We hebben direct actie ondernomen en contact opgenomen met de vervoerder om de status van je bestelling te achterhalen. We begrijpen dat je de trap zo spoedig mogelijk wilt ontvangen en we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dit snel en naar tevredenheid wordt opgelost. Mocht blijken dat het pakket zoek is geraakt, zullen we een nieuwe zending regelen of, indien gewenst, een terugbetaling voor je initiëren. We waarderen je geduld en begrip in deze kwestie. Als je verdere vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, staan we klaar om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Je kunt ook contact met ons opnemen via het gebruikelijke communicatiekanaal met het door jou verstrekte bestelnummer. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum klantenservice medewerker]
Heb het nog steeds niet ontvangen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste Jos, Wat ontzettend spijtig om te horen dat je je bestelling nog steeds niet hebt ontvangen Het blijkt dat het pakket vast lijkt te zitten bij de vervoerder. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen hoe teleurstellend dit voor je moet zijn. Wij zullen dan vijf dagen na verzending ook op 07-12 een onderzoek starten bij de vervoerder. om te achterhalen waar het pakket zich bevindt en waarom er vertraging is opgetreden. We begrijpen dat je graag snel duidelijkheid wilt hebben over de situatie. Onze toegewijde klantenservicemedewerkers zullen ook contact met je opnemen om je op de hoogte te houden van de voortgang van het onderzoek en om eventuele verdere stappen te bespreken. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. We waarderen je geduld en doen er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum Klantenservice
21 jun 2023
Het artikel is nog niet binnen
22 jun 2023
Hallo Cliff, dankjewel voor je review. Ik snap goed dat het niet fijn is wanneer je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Op de track en trace code zien we terug dat het pakket op 16-6 bij je is bezorgd. Onze klantenservice zal hier vandaag even contact over opnemen met je.
9 mei 2023
2 artikelen verkeerd geleverd
11 mei 2023
Hoi Walter, Bedankt voor je beoordeling. Balen dat je een verkeerde accu hebt ontvangen. Ik zie dat de juiste accu inmiddels naar je verstuurd is en ook ontvangen werd, maar dat je de volledige set retour hebt gestuurd. We gaan ervoor zorgen dat de rest weer zo spoedig mogelijk jouw kant op komt. Onze excuses voor het ongemak.
27 jun 2023
Pakket is niet aangekomen,
28 jun 2023
Hi, bedankt voor je beoordeling. Dat is inderdaad flink balen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. We zien dat er per ongeluk een verkeerd adres is ingevuld bij het plaatsen van de bestelling. Onze klantenservice neemt hier vandaag even contact over op met je.
4 mei 2023
Hele producten leveren
11 mei 2023
Hoi, Bedankt voor je beoordeling. Dat ziet er inderdaad niet goed uit, onze excuses voor het ongemak. Ik zie dat de retourzending inmiddels is verwerkt en de terugbetaling direct werd uitgevoerd. Mochten er nog vragen zijn, wil ik je vragen contact op te nemen met onze klantenservice.
9 jun 2023
Veel te laat bezorgt
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hi, dankjewel voor je review. Dat is natuurlijk niet fijn wanneer je bestelling vertraagd is. Het is op het moment erg druk bij PostNL waardoor pakketten langer onderweg zijn. Dit wordt ook aangegeven bij je track en trace code. Gelukkig heb je het pakket afgelopen donderdag afgehaald bij het PostNL punt. Sorry voor de vertraging!
14 sep 2023
Product te weinig
28 sep 2023
Hi Stephan, dankjewel voor je beoordeling. Sorry dat er een artikel ontbrak. Gelukkig is deze inmiddels nagezonden en heb je deze ook al mogen ontvangen!
15 aug 2023
Geen goeie service
16 aug 2023
Hi Onno, dankjewel voor je feedback. Jammer dat je niet tevreden bent. Helaas is het niet mogelijk om het adres te wijzigen wanneer het pakket is overgedragen aan de vervoerder. Hier hebben wij helaas ook geen invloed op. Sorry voor het ongemak.
24 okt 2023
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Ridvan, Bedankt voor je feedback. We betreuren het ten zeerste dat je ons product slechts met 1 ster hebt beoordeeld. We willen graag begrijpen wat er mis is gegaan en hoe we je ervaring kunnen verbeteren. Zou je alsjeblieft meer details willen delen over de reden voor je lage beoordeling? Dit stelt ons in staat om eventuele problemen op te lossen en ervoor te zorgen dat je de kwaliteit en service krijgt die je van Gereedschapcentrum mag verwachten. Je tevredenheid is voor ons van groot belang, en we zijn toegewijd om eventuele zorgen die je hebt op te lossen. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice, zodat we je zo goed mogelijk kunnen assisteren. Bedankt voor je openheid en de kans om dit recht te zetten. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum Klantenservice
9 mei 2023
11 mei 2023
Hoi Manfred, Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je ons 1 ster geeft. Zou je kunnen aangeven wat hier de reden van is? We stellen feedback namelijk altijd erg op prijs omdat dit ons enorm kan helpen met het verbeteren van onze service. Uiteraard is het ook mogelijk om hierover contact op te nemen met onze klantenservice. Onze klantenservice is 6 dagen per week te bereiken via diverse kanalen. (telefoon, chat, Facebook messenger, Whatsapp of het contactformulier op onze website). We staan je graag te woord.