Gereedschapcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

Gereedschapcentrum.nl
Beoordelingen:

2.514 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.732 beoordelingen in totaal  

4,56
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 28 apr 2017
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Gereedschapcentrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

13 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goede beschrijving op de website, snelle levering. Ik heb er 1 struik mee gesnoeid en hij voelt gelijk al vertrouwd. Ook een mooi stil apparaat. Moet nog even ervaren hoe lang een 3.0 Ah accu het uithoud.

de meest kritische beoordeling

19 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nadat ik een Hyundai compressor had besteld kwam deze in eerste instantie beschadigd aan. Het kapje met de aanknop was afgebroken. Hiervan een melding gemaakt en aangegeven dat dit kapje eventueel los nagestuurd kon worden, want dat scheelt een lomp apparaat op en neer sturen. Mij werd echter eerste een korting aangeboden en nadat ik daarmee niet akkoord ging kon het apparaat omgeruild worden. Hier moest ik zelf nog achteraan gaan want op mijn eerste bericht dat ik niet akkoord ging met de korting kwam geen reactie. Vervolgens heb ik de "nieuwe" compressor ontvangen die weer beschadigd was. Deze keer waren er stukjes van de koelvinnen afgebroken. Deze stukjes zaten echter niet los in de doos dus ik verwacht dat deze al afgebroken waren voordat het apparaat de doos in ging. Weer een melding gemaakt en weer wordt me dezelfde korting aangeboden, eigenlijk vind ik de korting niet in verhouding staan tot de problemen en de tijd die het me kost (meer dan een week), maar uiteindelijk toch maar akkoord gegaan omdat ik zag dat het apparaat niet meer op voorraad was en ik daarop niet nog langer wil wachten. De problemen hadden heel makkelijk voorkomen kunnen worden door het apparaat goed te verpakken. De compressor (die met dan 21kg weegt) zat los in een doos zonder verdere bescherming en de wielen zaten er een een zakje lost bij in de doos. Het is niet vreemd dat bij het verzenden op deze manier er problemen zijn te verwachten. Al met al ben ik niet tevreden over de service en vooral niet met de manier van verzenden.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
RG
Raymond G.
Ugchelen
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Matige service

Goed bestelproces, snelle levering maar helaas het verkeerde product ontvangen. Telefonisch contact hierover opgenomen en dat bleek de klantenservice niet voor me te kunnen oplossen. De medewerker wilde foto's als bewijs en dat ik de klacht nogmaals via WhatsApp zou indienen. Wat omslachtig allemaal, zet gewoon je fout recht...daar heb je toch een klantenservice voor. Ik neem mijn verlies wel, heb geen zin me verder te ergeren.
Beoordeling melden
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
11 dagen geleden
Hoi Raymond, Wat jammer om te horen dat je niet het juiste product hebt ontvangen. Ik heb net contact met je gehad en we gaan je een nieuwe tang naar je opsturen en de oude tang mag je houden! ik hoop dat we je na tevredenheid hebben geholpen.
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb verkeerde artikel gekregen . Contact gehad ,wacht nog steeds op email. Vindt het jammer dat het zo omslachtig moet gaan . Dus wacht nog op mijn grasmaaier en retourbon, dat ik de verkeerde type grasmaaier terug kan sturen .
Beoordeling melden
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
2 apr 2024
Hoi, bedankt voor je review. Excuses dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen dan wat je besteld hebt. Uiteraard vinden wij dit erg teleurstellend om te horen. Vandaag heb je telefonisch contact gehad met de klantenservice, en is er een oplossing geboden. Mocht je nog vragen hebben aarzel dan niet om contact op te nemen via 013 889 44 44. Nogmaals excuses voor het ongemak!
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Regelmatig gezeik met de bezorging, komen niet , raakt kwijt daar ben ik wel klaar mee . Ik bestel genoeg bij jullie maar wordt steeds slechter.Kwa bezorging
Beoordeling melden
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
8 apr 2024
Hi, dankjewel voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de bezorging. We geven je feedback door aan onze vervoerders zodat hier een melding van staat. Onze klantenservice neemt hier vandaag nog even contact over op met je om te kijken wat wij hier in kunnen betekenen voor je. Sorry voor het ongemak!
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Geen toevoeging bij huis nr dus verkeerd bezorgd.
Beoordeling melden
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
12 dagen geleden
Hoi Johan, dankjewel voor je review. Wat stom dat je pakket niet naar wens geleverd is. Sorry! Ik heb net contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen betekenen
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
9 apr 2024
Hi Marcel, dankjewel voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je ons 2 sterren geeft. Onze klantenservice neemt vandaag even contact met je op om dit verder te bespreken.
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen fijn bedrijf. De levertijd van het product stond op 14 maart. Toen ik 14 maart nog geen verzendbevestiging had ontvangen heb ik een berichtje gestuurd of en wanneer het kwam. Ik kreeg bericht terug dat de levertijd 1 april was en ook op het moment van bestellen. Ik heb toen een screenshot gemaakt waar de levertijd op stond en kreeg toen een bericht dat het 1 april was en ze er niks aan konden doen. En dat als het echt zo was dat het wel gek was. Ik kreeg het gevoel dat ik niet werd gelooft. Zelfs niet met screenshot. Uiteindelijk stond het product 16 maart alsnog voor de deur. Dat was erg fijn, maar heb van het bedrijf zelf niks meer gehoord. Ik zou dus niet nog een keer bestellen.
Beoordeling melden
16 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Gebruik geen doos gevuld met plastic luchtkussentjes om een pakje te versturen dat 20 keer zo klein is. In een stevige enveloppe had het door de brievenbus gekund.
Beoordeling melden
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
18 mrt 2024
Hoi Rob, bedankt voor je feedback. Excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met de verpakking van jouw pakketje. We begrijpen volledig jouw zorg over het gebruik van een doos gevuld met plastic luchtkussentjes voor een pakje dat veel kleiner is en makkelijk in een stevige enveloppe had gepast. We nemen jouw opmerking serieus en zullen ons best doen om onze verpakkingsmethoden te verbeteren, zodat we milieuvriendelijker kunnen verzenden en onnodig gebruik van materialen kunnen vermijden.
16 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beter klanten te woord staan. Klantenservice zeer slecht. Ik heb twee keer moeten bellen voor een factuur die niet gemaild was. JAMMER
Beoordeling melden
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
18 mrt 2024
Hoi, bedankt voor je review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met onze klantenservice. We vinden het zeer spijtig om te horen dat je twee keer hebt moeten bellen voor een factuur die niet was gemaild. Dit is niet de normale gang van zaken en we begrijpen dat dit frustrerend voor je is. We streven altijd naar een uitstekende klantenservice en het spijt ons dat we niet aan jouw verwachtingen hebben voldaan. We zullen jouw feedback ter harte nemen en stappen ondernemen om onze service te verbeteren, zodat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren.
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
levering en materiaal prima, klantenservice waardeloos / zeer slecht
Beoordeling melden
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
18 mrt 2024
Hoi, bedankt voor je review. Excuses voor het feit dat jouw ervaring met onze klantenservice niet aan jouw verwachtingen voldeed. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, dus het spijt ons zeer dat we hierin tekort zijn geschoten. We waarderen jouw opmerkingen en zullen deze ter harte nemen om onze klantenservice te verbeteren en ervoor te zorgen dat dergelijke problemen in de toekomst worden voorkomen. Ik wens je veel plezier met je aankoop!
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
5 day's after ordering a product still is not delivered 😑 😕
Beoordeling melden
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
18 mrt 2024
Hi Jarek , thank you for your review. Apologies that there has been a delay for your order. Of course we find this very disappointing to hear. Today we sent an email to you to ask if the package has been received in the meantime. If this is not the case, we would like to receive back the signed form attached to the e-mail. We will then provide a solution as soon as possible. If you have any further questions about your order, please do not hesitate to contact us on 013 889 44 44.
25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

RP 100002092

Hallo We zijn al enige tijd klant bij jullie In dit geval gaat het om de Makita VC 4210 M Waarvan we er inmiddels twee bij u hebben gekocht Een 3e hebben we onlangs laten maken zie RP 100002092 d.d. 30-01-24 In dit geval is de machine, die een kabelbreuk had door jullie voorzien van een nieuwe kabel Echter op deze wij ze is er niet naar behoren mee te werken Op die machine behoort een kabel van 7,5 m nu zit er aan van ca 2,5, - 3 m waar we dus in onze gietvloerenbranche niet eens een gemiddelde woonkamer vanuit een centraal punt mee kunnen zuigen het is blijkbaar een kabel van een boormachine o.i.d. ik wil hier graag melding en klacht van maken zodat e.e.a. naar de originele standaard kan worden hersteld ?! graag verneem ik van u hoe dat geregeld kan gaan worden alvast dank voor uw medewerking Met vriendelijke groet Ruben Coolen
Beoordeling melden
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
26 feb 2024
Hallo Ruben,Bedankt voor je review. Het spijt me te horen dat je problemen hebt ondervonden met de reparatie van de Makita VC4210M Bouwstofzuiger. Ik zie dat je vandaag ook contact hebt gehad met onze klantenservice over het ontstane probleem met de kortere kabel. Ik heb meteen een e-mail gestuurd naar mijn collega van de reparatieservice met het verzoek om contact met je op te nemen, zodat er samen een passende oplossing gevonden kan worden.
10 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Teleurgesteld

Al heel veel besteld bij gereedschapscentrum en altijd super tevreden maar nu helaas niet . Op de site als je Cetabever meubellak whitewash besteld krijg je de brownwash !! Terug gestuurd en hun zouden de goede sturen !! Wéér brownwash ontvangen . Op de site staat t verkeerd en hun zouden t aanpassen maar tot op de dag van vandaag nog steeds niet gebeurd , we zijn een week verder. Ze waren wel netjes om ons geld terug te sturen. En helaas heb ik t nu elders gekocht omdat de site niet klopt en dan zou ik weer de verkeerde krijgen. Echt jammer , altijd heel tevreden geweest nu een x niet..
Beoordeling melden
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
12 feb 2024
Beste Edy, Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren bij uw recente bestelling van de Cetabever meubellak whitewash bij ons. Het spijt ons zeer dat u niet het juiste product heeft ontvangen en dat dit tot teleurstelling heeft geleid. We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn om een verkeerd product te ontvangen, vooral wanneer u vertrouwt op de nauwkeurigheid van onze website. Het is zeker niet onze bedoeling om onze klanten teleur te stellen. We hebben uw feedback over de onjuiste productinformatie op onze website ter harte genomen en hebben onmiddellijk actie ondernomen om dit te corrigeren. Het spijt ons echter dat dit nog niet is bijgewerkt zoals beloofd. We verzekeren u dat we er alles aan zullen blijven doen om onze website accuraat en up-to-date te houden. We zijn blij te horen dat ons team weliswaar snel was in het terugstorten van uw geld, maar we begrijpen dat dit uw vertrouwen in ons heeft geschaad. We willen graag nog een kans krijgen om het goed te maken. Als er iets is wat we kunnen doen om uw vertrouwen terug te winnen of als u verdere hulp nodig heeft, neem dan gerust contact met ons op. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. We waarderen uw jarenlange trouw aan ons en hopen dat we de kans krijgen om het vertrouwen te herstellen. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum Klantenservice
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Makkelijker advies. Product vraag moet je mailen en dan maar wachten wanneer je antwoord krijgt. Ik had snellere service verwacht van een (weg)winkel dat "gereedschapcentrun" heet.
Beoordeling melden
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
7 feb 2024
Hoi, bedankt voor je review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met betrekking tot onze klantenservice. We begrijpen dat je snellere hulp had verwacht, en het spijt ons dat we hier niet aan hebben voldaan. Wanneer er een e-mail word gestuurd naar onze product adviseurs ontvang je meestal binnen één werkdag een reactie op de e-mail met daarin de nodige informatie. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen dat we je in de toekomst een betere ervaring kunnen bieden.
1 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er mist een onderdeel en dan bel je en dan wordt er geen actie meer ondernomen...
Beoordeling melden
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
5 feb 2024
Hallo Roy, bedankt voor je review. Excuses dat je bestelling niet compleet bij je is afgeleverd, en dit nog steeds niet is opgelost. Uiteraard is dat niet de service die wij willen bieden. Gelukkig is er vandaag een oplossing geboden door het ontbrekende onderdeel na te sturen. Je ontvangt een track en trace code zodra je zending het magazijn verlaat. Mochten er nog vragen zijn omtrent je bestelling aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via 013 889 44 44. Nogmaals excuses voor het ongemak!
10 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb de compressor teruggestuurd omdat deze beschadigd aankwam
Beoordeling melden
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
12 feb 2024
Beste klant, Het spijt ons ten zeerste te horen dat de compressor beschadigd bij u is aangekomen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het is uiteraard niet de bedoeling dat u een beschadigd product ontvangt. We begrijpen dat dit teleurstellend is en dat u graag een goedwerkend product zou ontvangen. Om dit voor u op te lossen, willen we graag meer informatie verzamelen over de situatie. Heeft u al contact opgenomen met onze klantenservice? Zo niet, dan raden we u aan om dit zo snel mogelijk te doen, zodat we de nodige stappen kunnen ondernemen om het probleem op te lossen. Als u dat al heeft gedaan, kunt u ons wellicht meer details geven over wat er is besproken, zodat we hier verder op kunnen ingaan en een passende oplossing kunnen bieden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We streven ernaar om dit voor u recht te zetten en hopen snel van u te horen. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum Klantenservice
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bij het artikel staat 100 stuks doorslijpschijf. Ik kreeg maar 10 geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
26 jan 2024
Hoi, bedankt voor je review. Excuses dat er door een fout op de website het verkeerde is gecommuniceerd waardoor je nu maar 10 stuks geleverd hebt gekregen. Uiteraard vinden wij het erg teleurstellend dat deze fout is ontstaan. Om je toch tegemoet te komen stuur ik nog een set van 20 stuks naar je toe. Deze worden zo spoedig bij je afgeleverd. Nogmaals excuses voor het ongemak.
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
22 jan 2024
Beste Sytze, Dank u voor het delen van uw ervaring, al begrijpen we dat er momenteel geen specifieke informatie is over wat er precies aan de hand is met uw bestelling. We vinden het spijtig dat u problemen hebt ondervonden, en we willen graag helpen om het op te lossen. Om u beter van dienst te kunnen zijn, vragen we vriendelijk om meer details over uw bestelling, zoals het bestelnummer. Als u ons deze informatie kunt bezorgen via een privébericht, kunnen we de situatie onderzoeken en de nodige stappen ondernemen om het probleem op te lossen. Ons doel is om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop, en we staan klaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. We kijken uit naar uw reactie en willen u bedanken voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum Klantenservice
19 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nadat ik een Hyundai compressor had besteld kwam deze in eerste instantie beschadigd aan. Het kapje met de aanknop was afgebroken. Hiervan een melding gemaakt en aangegeven dat dit kapje eventueel los nagestuurd kon worden, want dat scheelt een lomp apparaat op en neer sturen. Mij werd echter eerste een korting aangeboden en nadat ik daarmee niet akkoord ging kon het apparaat omgeruild worden. Hier moest ik zelf nog achteraan gaan want op mijn eerste bericht dat ik niet akkoord ging met de korting kwam geen reactie. Vervolgens heb ik de "nieuwe" compressor ontvangen die weer beschadigd was. Deze keer waren er stukjes van de koelvinnen afgebroken. Deze stukjes zaten echter niet los in de doos dus ik verwacht dat deze al afgebroken waren voordat het apparaat de doos in ging. Weer een melding gemaakt en weer wordt me dezelfde korting aangeboden, eigenlijk vind ik de korting niet in verhouding staan tot de problemen en de tijd die het me kost (meer dan een week), maar uiteindelijk toch maar akkoord gegaan omdat ik zag dat het apparaat niet meer op voorraad was en ik daarop niet nog langer wil wachten. De problemen hadden heel makkelijk voorkomen kunnen worden door het apparaat goed te verpakken. De compressor (die met dan 21kg weegt) zat los in een doos zonder verdere bescherming en de wielen zaten er een een zakje lost bij in de doos. Het is niet vreemd dat bij het verzenden op deze manier er problemen zijn te verwachten. Al met al ben ik niet tevreden over de service en vooral niet met de manier van verzenden.
Beoordeling melden
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
20 jun 2023
Hi Richard, bedankt voor je beoordeling. Ik snap goed dat dit geen fijne situatie is geweest. We hebben je melding over de manier van verzenden doorgezet naar ons magazijn zodat hier beter op kan worden gelet. Hopelijk kunnen we op deze manier situaties zoals deze in de toekomst voorkomen. Onze klantenservice zal hier vandaag nog even contact over opnemen met je! Sorry voor het ongemak.
12 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb deze pomp bij jullie besteld, we stond nagenoeg niet vermeld dat er een specifiek type makita batterij op past, ik heb reeds een makita schroefboormachine met 2 batterijen en een oplader, deze is in juli aangeschaft, dus ook nagenoeg nieuw. Feze bleek niet te passen terwijl het voltage wel klopte. Nu moet ik met draadjes die batterijen verbinden wat erg provisorisch is maar ik vertik het een extra oplader en extra batterij te kopen. Dit is typisch iets wat ze met telefoons hebben verboden om elk jaar onnodig een ander oplaadingang te hebben om centjes te pakken.
Beoordeling melden
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
13 okt 2023
Hallo Dax, Wat vervelend om te horen dat je huidige batterijen niet werken op deze pomp. Makita heeft 2 verschillende productlijnen. De pomp die je hebt besteld maakt gebruik van de productlijn waarbij de meeste machines van Makita oppassen. Ik zie dat je contact hebt opgenomen met mijn collega. Je mag de machine van ons aanmelden voor retour, zodra je dat hebt gedaan mag je contact met ons opnemen zodat we zorgen dat je een label krijgt om het product kosteloos retour te sturen. Onze excuses voor het ongemak!
18 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Sneller leveren. Andere bedrijven bezorgen in een dag. Bij jullie duurt t bijna een week zonder iets te melden. Als het nu bijzondere of dure artikelen waren had ik er nog een klein beetje begrip voor. Artikelen van een paar euro per stuk niet binnen 2 werkdagen kunnen leveren is gewoon erg slecht. Ik denk bij de volgende bestelling wel 3 keer na of ik niet bij een ander kan bestellen. Paar euro meer en heb het morgen in huis.
Beoordeling melden
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
28 sep 2023
Hi Marvin, dankjewel voor je beoordeling. De belofte 'voor 22:00u besteld = morgen geleverd' geldt enkel voor producten die uit voorraad leverbaar zijn. We zien dat je een bestelling hebt geplaatst waarbij niet alles direct uit voorraad leverbaar was. Om deze reden is je bestelling een aantal werkdagen later bij je bezorgd. Mocht je hier nog vragen over hebben dan horen wij dit graag van je!