Gereedschapcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

Gereedschapcentrum.nl

2.582 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.882 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 apr 2017
Gereedschapcentrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Goede beschrijving op de website, snelle levering. Ik heb er 1 struik mee gesnoeid en hij voelt gelijk al vertrouwd. Ook een mooi stil apparaat. Moet nog even ervaren hoe lang een 3.0 Ah accu het uithoud.

Nadat ik een Hyundai compressor had besteld kwam deze in eerste instantie beschadigd aan. Het kapje met de aanknop was afgebroken. Hiervan een melding gemaakt en aangegeven dat dit kapje eventueel los nagestuurd kon worden, want dat scheelt een lomp apparaat op en neer sturen. Mij werd echter eerste een korting aangeboden en nadat ik daarmee niet akkoord ging kon het apparaat omgeruild worden. Hier moest ik zelf nog achteraan gaan want op mijn eerste bericht dat ik niet akkoord ging met de korting kwam geen reactie. Vervolgens heb ik de "nieuwe" compressor ontvangen die weer beschadigd was. Deze keer waren er stukjes van de koelvinnen afgebroken. Deze stukjes zaten echter niet los in de doos dus ik verwacht dat deze al afgebroken waren voordat het apparaat de doos in ging. Weer een melding gemaakt en weer wordt me dezelfde korting aangeboden, eigenlijk vind ik de korting niet in verhouding staan tot de problemen en de tijd die het me kost (meer dan een week), maar uiteindelijk toch maar akkoord gegaan omdat ik zag dat het apparaat niet meer op voorraad was en ik daarop niet nog langer wil wachten. De problemen hadden heel makkelijk voorkomen kunnen worden door het apparaat goed te verpakken. De compressor (die met dan 21kg weegt) zat los in een doos zonder verdere bescherming en de wielen zaten er een een zakje lost bij in de doos. Het is niet vreemd dat bij het verzenden op deze manier er problemen zijn te verwachten. Al met al ben ik niet tevreden over de service en vooral niet met de manier van verzenden.

Beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl

20 jun 2023
Hi Richard, bedankt voor je beoordeling. Ik snap goed dat dit geen fijne situatie is geweest. We hebben je melding over de manier van verzenden doorgezet naar ons magazijn zodat hier beter op kan worden gelet. Hopelijk kunnen we op deze manier situaties zoals deze in de toekomst voorkomen. Onze klantenservice zal hier vandaag nog even contact over opnemen met je! Sorry voor het ongemak.
12 okt 2023
Ik heb deze pomp bij jullie besteld, we stond nagenoeg niet vermeld dat er een specifiek type makita batterij op past, ik heb reeds een makita schroefboormachine met 2 batterijen en een oplader, deze is in juli aangeschaft, dus ook nagenoeg nieuw. Feze bleek niet te passen terwijl het voltage wel klopte. Nu moet ik met draadjes die batterijen verbinden wat erg provisorisch is maar ik vertik het een extra oplader en extra batterij te kopen. Dit is typisch iets wat ze met telefoons hebben verboden om elk jaar onnodig een ander oplaadingang te hebben om centjes te pakken.
13 okt 2023
Hallo Dax, Wat vervelend om te horen dat je huidige batterijen niet werken op deze pomp. Makita heeft 2 verschillende productlijnen. De pomp die je hebt besteld maakt gebruik van de productlijn waarbij de meeste machines van Makita oppassen. Ik zie dat je contact hebt opgenomen met mijn collega. Je mag de machine van ons aanmelden voor retour, zodra je dat hebt gedaan mag je contact met ons opnemen zodat we zorgen dat je een label krijgt om het product kosteloos retour te sturen. Onze excuses voor het ongemak!
Sneller leveren. Andere bedrijven bezorgen in een dag. Bij jullie duurt t bijna een week zonder iets te melden. Als het nu bijzondere of dure artikelen waren had ik er nog een klein beetje begrip voor. Artikelen van een paar euro per stuk niet binnen 2 werkdagen kunnen leveren is gewoon erg slecht. Ik denk bij de volgende bestelling wel 3 keer na of ik niet bij een ander kan bestellen. Paar euro meer en heb het morgen in huis.
28 sep 2023
Hi Marvin, dankjewel voor je beoordeling. De belofte 'voor 22:00u besteld = morgen geleverd' geldt enkel voor producten die uit voorraad leverbaar zijn. We zien dat je een bestelling hebt geplaatst waarbij niet alles direct uit voorraad leverbaar was. Om deze reden is je bestelling een aantal werkdagen later bij je bezorgd. Mocht je hier nog vragen over hebben dan horen wij dit graag van je!

Zelfde dag leveren is na 5 dagen nog niets.....

Ik heb besteld met extra kosten om levering dezelfde dag te krijgen. Krijg ik een mailtje van DHL dat er 1 of 2 dagen vertraging is. Netjes krijg ik de extra kosten terug, maar 5 werkdagen later heb ik nog niets. Ja, het is december en aan problemen bij DHL kan Gereedschapscentrum niets doen, maar waarom DHL? Waarom niet met een andere vervoerder? Ik kan niets meer wijzigen en ik zit zonder gereedschap bij mijn klus.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo Ben, bedankt voor je review. Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren met de levering van je bestelling. We begrijpen dat je hebt gekozen voor de optie van levering op dezelfde dag en dat de vertraging bij DHL frustrerend voor je is geweest. We willen benadrukken dat we de situatie betreuren en begrijpen dat het extra kosten met zich meebrengt wanneer je kiest voor een snellere leveroptie. Het spijt ons dat je bestelling niet op tijd is aangekomen, ondanks de terugbetaling van de extra kosten. Aanstaande Maandag word er een oplossing geboden mocht je pakket dan nog niet geleverd zijn. Nogmaals excuses voor de vertragingen die zijn opgelopen bij DHL voor de aflevering van je pakket!
26 okt 2023

Bestelling nog niet binnen

Blijkbaar is het adres foutief op de verzending gekomen. Geen straatnaam op de sticker. Verzending is dus niet goed gegaan. Kan gebeuren, moet alleen erg lang wachten nu op de bestelde machine. Die moet eerst weer terug naar de webwinkel voordat ie opnieuw opgestuurd kan worden. Jammer van zo'n sneller verzendservice die jullie normaal altijd hebben. Ik hoop dat de machine snel geleverd wordt.
1 nov 2023
Hallo Michiel, bedankt voor je review. Onze excuses voor de verzendingsfout en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen je frustratie en betreuren dat de levering niet soepel is verlopen. We hebben je opmerking over het ontbreken van de straatnaam op de verzendsticker genoteerd en zullen dit intern onderzoeken om herhaling in de toekomst te voorkomen. Gezien je bestelling is het nu wel bij je afgeleverd, en wens ik je veel plezier met je aankoop!
8 jul 2023
Compressor staat eerst 2 dagen bij post.nl om vervolgens geleverd te worden met een doos die onder de olie zit en dus ook op onze vloer komt. Is dit gekomen door de handelingen van Post.nl of door Gereedschapcentrum? Dat weet ik niet maar ik doe zaken met jullie dus spreek ik jullie daar op aan. Misschien een andere vervoerder zoeken?? Ik ben in ieder geval niet tevreden!!!
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hi Johan, dankjewel voor je beoordeling. Ik snap goed dat je hier van baalt! Onze klantenservice zal hier vandaag even contact over opnemen met je om te kijken wat we hier in kunnen betekenen voor je.
24 jun 2023
Bestelling was niet compleet, de advertentie was aangepast NA mijn bestelling, na de 1e door de klantenservice afgescheept te zijn dat het niet op de site stond nog ee 2e keer gebeld (ik weet zeker dat het erop stond) en er een klacht van gemaakt. Toen is de kabel alsnog opgestuurd. Ik heb alles nog compleet binnen een week, maar de manier waarop. Voor mij een onvoldoende.
26 jun 2023
Hi Niels, bedankt voor je beoordeling. Ik snap goed dat dit geen fijne situatie was. Er bleek inderdaad een fout op onze website te staan. Wij hebben dit op de website aangepast en het netjes met je opgelost door dit onderdeel kosteloos naar je op te sturen. We willen elke dag blijven leren en waarderen je feedback dan ook enorm! Mocht je hier nog vragen over hebben neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
1 aug 2023
Grasmaaier gekocht, type 2x18V, waarbij 1 accu voor de helft van de prijs. Nu blijkt dat er SLECHTS een accu is inbegrepen, en dat bovendien een oplader ontbrak. Dus heb ik alsnog zowel een accu als een oplader moeten bijkopen. Als een product niet kan worden gebruikt zonder andere producten erbij te moeten aanschaffen, dan vind ik dat een vorm van misleiding.
3 aug 2023
Beste Benno, wat jammer dat je iets anders hebt ontvangen dan wat had je had verwacht. We proberen het altijd zo duidelijk mogelijk aan te bieden op onze website. Veel van onze klanten hebben al accu's en laders van een bepaald merk, vandaar dat er bij ons de mogelijkheid is om losse 'body's' te kopen.
24 nov 2023

Tentoonstellingsitem

Toen ik veel gereedschap(NIEUWE) in één keer bij jullie bestelde, ontving ik één exemplaar gebruikt als tentoonstellingsartikel, zonder doos. Om het gereedschap naar u terug te sturen, moet ik zelf de verzendkosten betalen en ook een doos kopen om het in te pakken
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo Anton Bouwwerk. Bedankt voor het delen van je ervaring en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden met de ontvangen bestelling. We begrijpen dat dit frustrerend moet zijn, en we waarderen je geduld en begrip. Het spijt ons dat je een gebruikt exemplaar hebt ontvangen in plaats van een nieuw product, en we begrijpen dat het extra ongemak met betrekking tot de verzendkosten en de doos niet bijdraagt aan een positieve ervaring. We willen je laten weten dat we je telefonisch hebben gesproken en dat we het probleem serieus nemen. We hebben een oplossing besproken en willen ervoor zorgen dat je tevreden bent met de geboden oplossing. Onze klantenservice zal verdere stappen ondernemen om dit voor je op te lossen, en we hopen dat we je vertrouwen kunnen herstellen. Mocht je nog vragen hebben of aanvullende informatie willen delen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het telefoonnummer 013 889 44 44.
13 jul 2023
Slechte verpakking, noodlanding gemaakt onderweg, alleen verpakking van fabrikant dat kan niet zo, ontbreken producten. Vervoerder heeft de boel dicht zitten plakken. Bezorger spreekt geen Hollands en kan het ook niet lezen.
14 jul 2023
Hallo, dankjewel voor je review. Logisch dat dit geen prettige ervaring voor je is geweest! Onze klantenservice neemt hier vandaag even contact over op met je. Sorry voor het ongemak.

Niet optijd geleverd

Er stond duidelijk op de site voor 22uur besteld, dag daarna in huis. Ik heb het maandag besteld 19:12 en donderdag is het pas aan de bezorger overhandigd. Het is nu vrijdag en heb tot op heden nog niks ontvangen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo Mitchell, dank je wel voor je review. Het spijt me dat je bestelling nog niet is geleverd. Je pakket heeft inderdaad vertraging opgelopen bij DHL. We gaan onmiddellijk een onderzoek starten en vandaag wordt er een nieuwe zending naar je verstuurd. Je ontvangt een nieuwe track en trace code zodra je pakket de deur uitgaat! Nogmaals excuses voor de vertraging!
11 mei 2023
de doos waar hey product in zat was aan 3 kanten beschadicht en nat. ook kon je zien dat de doos al meerdere keren was dicht geplakt'. de bijgeleverde accu,s lagen los er tussen. ook geen nederlandse beschrijving
15 mei 2023
Hallo Jan, dankjewel voor je review. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je je bestelling op deze manier ontvangt, sorry! Ik neem hier vandaag nog even contact over op met je.
15 aug 2023

Bestelling annuleren te omslachtig.

Ik had per ongeluk de bladblazer 2 keer besteld. Annuleren per mail ging niet. Moest met de klantenservice pagina. Op deze pagina stond een chat mogelijkheid maat deze werkte niet. Nu toch maar retour sturen.
16 aug 2023
Hallo, bedankt voor je review. Ik snap dat je er van baalt wanneer het annuleren van je bestelling niet helemaal goed is verlopen! Ik neem hier vandaag even contact over op met je.
Apparaat nog niet ontvangen. Zou door DHL afgeleverd worden bij Geko Wijk bij Duurstede. Daar geweest; zij verzorgen alleen postNL. Gebeld over mislukte levering en wacht nu af.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw ervaring, en mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden met de levering van uw pakket. Ik begrijp hoe vervelend dit moet zijn geweest. Allereerst wil ik u verzekeren dat we ons best zullen doen om dit probleem snel op te lossen. Het blijkt dat er een fout is opgetreden in het bezorgproces, aangezien het pakket met DHL naar een PostNL-afhaalpunt is gestuurd, in plaats van dat dit met Post.nl zelf had moeten gebeuren Ik heb uw gegevens nagekeken en zie dat er reeds telefonisch contact is geweest over deze kwestie. We begrijpen dat dit frustrerend is, en we willen u verzekeren dat we dit serieus nemen. Ons team zal direct stappen ondernemen om het pakket opnieuw naar het juiste adres, uw huisadres, te verzenden. Houd alstublieft uw communicatiemiddelen in de gaten voor verdere updates met betrekking tot de nieuwe bezorging. Mocht u nog meer vragen of zorgen hebben, aarzel dan niet om opnieuw contact met ons op te nemen. We waarderen uw geduld en begrip in deze situatie. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum.nl Klantenservice
Koerier wil alleen pakket alleen achterlaten als er is getekend Neemt anders pakket mee terug Dit is waardeloos ZZPers zijn er meestal niet De meeste laten pakket gewoon achter
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Gijs, bedankt voor je review. Omdat je bestelling uit een palletzending bestaat is de vervoerder verplicht om een handtekening te vragen. Uiteraard is het mogelijk om dit te wijzigen maar hiervoor hebben wij schriftelijk een bevestiging van je nodig. Mocht je in de toekomst nog een bestelling plaatsen die met een palletzending opgestuurd dient te worden neem dan meteen contact met ons op zodat we het door kunnen geven aan de vervoerder dat het geleverd mag worden zonder handtekening! Excuses voor het ongemak.
PH
PJ H.
Sprang Capelle
30 jun 2023
Pakket nog steeds niet ontvangen terwijl PostNL het schijnbaar bezorgd heeft met een valse handtekening . Kunnen jullie niks aan doen maar mij word dan gezegd wacht nog 3 dagen
4 jul 2023
Hi, bedankt voor je review. Ik snap goed dat je er van baalt dat je je pakket niet hebt ontvangen. Er is een onderzoek gestart bij de vervoerder en we komen hier zo snel mogelijk bij je op terug. Sorry voor het ongemak!
27 sep 2023
Was online op voorraad dus betaald maar achter af niet op voorraad zeer slechte levering via DHL heeft bij elkaar dagen geduurd voordat ik mijn bestelling binnen had.
4 okt 2023
Hi Jeff, bedankt voor je beoordeling. Logisch dat je er van baalt dat je bestelling niet op tijd bij je is bezorgd. Je pakket heeft dezelfde dag ons magazijn nog verlaten maar heeft helaas vertraging opgelopen in het sorteercentrum bij de vervoerder. Omdat dit niet conform de afspraak is zullen wij de extra betaalde verzendkosten aan je terugbetalen. Gelukkig is het pakket inmiddels wel bij je bezorgd. Sorry voor het ongemak!
12 okt 2023
Sleutel niet meegeleverd, enige mogelijkheid apparaat opsturen en hopen dat bij de volgende levering er wel een sleutel bij zit. Dat is geen oplossing.
1 nov 2023
Hallo JP, bedankt voor je review. Onze excuses voor het ontbreken van de sleutel bij je levering. Zojuist heeft de klantenservice contact met je opgenomen om een oplossing aan te bieden. Mochten er nog vragen zijn over je bestelling , neem dan uiteraard contact met ons op om je verder te helpen.
20 okt 2023
Kachel is van matige Chinese kwaliteit. Ventilator in kachel werk niet of nauwelijks maat maakt sec beetje lawaai. Slurpt heel veel energie. 😩😤😖
1 nov 2023
Hallo Andre, bedankt voor je review. Het spijt ons ten zeerste dat je ontevreden bent met je aankoop en de prestaties van de kachel. We begrijpen dat je teleurgesteld bent over de kwaliteit en het functioneren van het product, evenals het energieverbruik. We willen graag je feedback serieus nemen en samen met je naar een oplossing zoeken. Zojuist heeft de klantenservice je telefonisch geprobeerd te bereiken , maar helaas is dit niet gelukt. Je kan via de website het product aanmelden voor garantie , zodat wij het op kunnen sturen naar de Leverancier om het na te laten kijken en te repareren.
23 dec 2023
Ik heb helaas nog geen 1 van de 2 pakketten binnen. Helaas kan ik dan ook geen slechte of goede recensie geven.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Ronald, dank je wel voor je review! Het is uiterst teleurstellend om te horen dat je nog geen van de twee pakketten hebt ontvangen. We begrijpen hoe belangrijk het is om je bestelling op tijd te ontvangen. Op basis van je bestelling lijken beide pakketten vast te zitten in het sorteercentrum. Omdat we begrijpen dat dit frustrerend voor je is, willen we graag zo snel mogelijk een oplossing bieden. Daarom wordt er binnen 2 werkdagen een nieuwe zending naar je verstuurd. Als je nog verdere vragen hebt over je bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de live chat of via het telefoonnummer 013 889 44 44. We staan voor je klaar om je verder te helpen.