Gereedschapcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

Gereedschapcentrum.nl

2.518 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.762 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 apr 2017
Gereedschapcentrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Goede beschrijving op de website, snelle levering. Ik heb er 1 struik mee gesnoeid en hij voelt gelijk al vertrouwd. Ook een mooi stil apparaat. Moet nog even ervaren hoe lang een 3.0 Ah accu het uithoud.

Nadat ik een Hyundai compressor had besteld kwam deze in eerste instantie beschadigd aan. Het kapje met de aanknop was afgebroken. Hiervan een melding gemaakt en aangegeven dat dit kapje eventueel los nagestuurd kon worden, want dat scheelt een lomp apparaat op en neer sturen. Mij werd echter eerste een korting aangeboden en nadat ik daarmee niet akkoord ging kon het apparaat omgeruild worden. Hier moest ik zelf nog achteraan gaan want op mijn eerste bericht dat ik niet akkoord ging met de korting kwam geen reactie. Vervolgens heb ik de "nieuwe" compressor ontvangen die weer beschadigd was. Deze keer waren er stukjes van de koelvinnen afgebroken. Deze stukjes zaten echter niet los in de doos dus ik verwacht dat deze al afgebroken waren voordat het apparaat de doos in ging. Weer een melding gemaakt en weer wordt me dezelfde korting aangeboden, eigenlijk vind ik de korting niet in verhouding staan tot de problemen en de tijd die het me kost (meer dan een week), maar uiteindelijk toch maar akkoord gegaan omdat ik zag dat het apparaat niet meer op voorraad was en ik daarop niet nog langer wil wachten. De problemen hadden heel makkelijk voorkomen kunnen worden door het apparaat goed te verpakken. De compressor (die met dan 21kg weegt) zat los in een doos zonder verdere bescherming en de wielen zaten er een een zakje lost bij in de doos. Het is niet vreemd dat bij het verzenden op deze manier er problemen zijn te verwachten. Al met al ben ik niet tevreden over de service en vooral niet met de manier van verzenden.

Beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl

Dat ik over een verkeerde bestelling retourkosten moest betalen, terwijl ik gelijk dezelfde dag de 18v pomp bestelde en betaalde. Dat ik voor de verwachte levertijd de 18v pomp mocht ontvangen.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Michiel, Dankjewel voor je review, we hebben net contact gehad en we hebben je een kortingscode aangeboden als tegemoetkoming van de retour kosten.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, Dankjewel voor je review, wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent, ik kan niet goed terugvinden waar het over gaat. Wil je hier contact over opnemen met onze klantenservice via 013 889 44 44 ? We kijken dan graag met je mee!
Prijs en product zijn perfect. Echter de levertijd klopt niets van. Hele zaterdag zitten wachten maar werd maandag pas geleverd. Track en trace was onduidelijk.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Jos, Wat jammer om te horen dat je product vertraging heeft opgelopen, Sorry! We streven er altijd naar om bestellingen zo snel mogelijk te leveren, maar soms kan er vertraging ontstaan door omstandigheden buiten onze controle. Zoals ik kan zien is je bestelling maandag geleverd. Ik hoop dat we je naar tevredenheid hebben geholpen.
13 apr 2024
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Mark, dankjewel voor je review. Ik heb bekeken wat er aan de hand is. Ik heb net contact met je opgenomen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.
Waarom niet gratis thuisbezorgen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hi Raymond, dankjewel voor je beoordeling. Bij bestellingen die per post kunnen worden verzonden betaal je geen verzendkosten wanneer het bedrag boven de 50 euro is. Bij bestellingen die per pallet worden verzonden betaal je geen verzendkosten vanaf 100 euro! Mocht je hier vragen over hebben, neem dan even contact op met onze klantenservice via 013 889 44 44.
goed en vlot
Ik was van plan de rioolreinigingslang terug te sturen, uiteindelijk heb ik deze tocht gehouden maar een beetje uitleg van het hulpstukje was welkom geweest, alhoewel ik het volslagen achterlijk vindt dat er zoveel verschil is. De slang werkt uiteindelijk zoals het behoort Rob
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Rob , bedankt voor je feedback. Excuses dat er onduidelijkheden waren over het gebruik van de rioolreinigingslang en dat dit niet goed uitgelegd is. Ik ben wel verheugd om te horen dat de slang nu wel werkt naar behoren. Mocht je in de toekomst vragen hebben over een product, aarzel dan niet om contact op te nemen via 013 889 44 44 .
Een mooie zaag maar geen zaagblad te koop erg jammer
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. Super om te horen dat de bandzaag naar wens is. Via onderstaande link kom je uit bij het zaagblad die past op jouw model : https://nl.milwaukeetool.eu/nl-nl/premium-bandzaagblad-77629-x-127-x-051-mm/?variant=512299. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen via 013 889 44 44.
Makita reciprozaag en accu besteld. Van beide producten ontbrak de originele verpakking. De spullen zaten los in een doos die eigenlijk te klein was. De doos was hierdoor gescheurd en waren extra bestelde zaagjes verdwenen. Na contact met gereedschapcentrum via whatsapp is dat netjes opgelost.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. Excuses dat je bestelling beschadigd is geleverd, wij vinden dit erg spijtig om te horen. Gelukkig is na het Whatsapp contact met de klantenservice een nette oplossing geboden. Mocht je in toekomst nogmaals hulp nodig hebben , dan staan wij uiteraard weer klaar om jouw verder te helpen.
Prijs is goed, service kan beter.
19 mrt 2024
Hoi, dank je wel voor het delen van jouw feedback. We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met de prijs van het product. Echter, het spijt ons ten zeerste te vernemen dat de service niet aan jouw verwachtingen voldoet. Als je specifieke punten hebt waarover je ons meer zou willen vertellen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via 013 889 44 44.
16 mrt 2024
Er zaten nogal wat krassen op de buitenkant van de koffers
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Rene, bedankt voor je review. Excuses dat je bestelling beschadigd is aangekomen. Dit is uiteraard niet de service die wij willen bieden. Via onderstaande link kan je een retour beschadigd geleverd aanmaken, en kan je kiezen voor geld terug, nieuwe zending of een korting. Ook kan je hier een foto bij toevoegen zodat wij de oplossing zo spoedig mogelijk kunnen aanbieden. https://www.gereedschapcentrum.nl/klantenservice/retourneren.html Mocht je nog vragen hierover hebben , aarzel dan niet om contact op te nemen via 013 889 44 44.
Verpakking van het pakket, er was niks dicht geplakt dus iedereen had zo de doos kunnen openen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Bjorn, bedankt voor het delen van je feedback over de verpakking van je pakket. We begrijpen dat een goede verpakking essentieel is om ervoor te zorgen dat je bestelling veilig en onbeschadigd bij je aankomt. Het spijt ons zeer te horen dat de verpakking van je pakket niet aan je verwachtingen voldeed en niet goed was afgesloten. Dit is absoluut niet de standaard die we nastreven bij het verzenden van bestellingen. We willen je verzekeren dat we je opmerking serieus nemen en dat we dit probleem zullen onderzoeken om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Als er schade aan je bestelling is ontstaan als gevolg van de slechte verpakking, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice via 013 889 44 44. We helpen je graag verder en zorgen ervoor dat dit wordt rechtgezet.

Wèl tevreden met de levertijd

Wèl tevreden met de levertijd. Niet tevrede met de inhoud, zoals het lijkt was de koffer geopend, één onderdeel netjes in plastic verpakt en geseald, waar het andere product niet was ingepakt en niet in de vorm van de koffer past, vreemd en onhandig voor zo'n prijs!
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. We zijn verheugd te horen dat de levertijd naar tevredenheid was, maar het spijt ons ten zeerste te horen dat je problemen hebt ondervonden met de inhoud van de koffer. In verband met kwaliteitscontrole worden koffers geopend voordat ze verstuurd worden. Excuses dat het product hierdoor niet netjes is opgestuurd. Mocht je het product willen retourneren dan is dit mogelijk via https://www.gereedschapcentrum.nl/klantenservice/retourneren.html. Heb je nog overige vragen betreffende je bestelling neem dan uiteraard contact met ons op via 013 889 44 44.
RP
ruben p.
Groningen
Ik ben blij met wat ik bij jullie koop, er is maar één ding aan kortingen dat niet eerlijk is. Ik hou er niet van als ze prijzen manipuleren, ik hoop dat ze er eerlijker over zijn, dank je
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. We ijn verheugd te vernemen dat je tevreden bent met je aankopen. We begrijpen je zorgen over kortingen en het eerlijk presenteren van prijzen. We doen ons best om transparant te zijn over onze kortingen en prijzen, en we zullen jouw opmerkingen doorgeven aan het relevante team voor verdere evaluatie.
Onduidelijke beschrijving, niet alle tel. medewerkers even goed.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je de product beschrijving onduidelijk vond en niet tevreden was met de telefonische ondersteuning. We streven naar heldere informatie en uitstekende service. Jouw opmerkingen worden doorgegeven aan de betrokken teams voor verbetering. We verontschuldigen ons voor eventueel ongemak en staan klaar om verdere vragen te beantwoorden. Bedankt voor je begrip en de kans om onze diensten te verbeteren
de grasschaar was verkeerd ge monteerd waardoor de snijbladen uit elkaar stonden, kortom moest hem eerst helemaal uit elkaar halen alvorens hij echt zijn functie van grassnijden kon uitoefenen.
18 jan 2024
Afscheid nemen van jullie vervoerder DHL. Zit te lang te wachten op bestellingen, daar DHL altijd in de avond komt als er uiteraard niemand aanwezig is op het bedrijf
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo, bedankt voor je review. Helaas is het alleen mogelijk om te laten leveren op kantooruren als je kiest voor DHL business. Je kan hiervoor een zakelijk account aanmaken via de website. Mocht je vragen hebben over een levering van je bestelling neem dan uiteraard contact op met de klantenservice via 013 889 44 44 .
Jammer dateert geen Nederlandse handleiding bij zit. Contact gehad en moest ik maar met Makita contact opnemen.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review! Excuses dat je niet op de juiste manier bent geholpen toen je contact met ons zocht in verband met de ontbrekende handleiding bij je bestelling. Ik heb zojuist de handleiding voor het door jou bestelde Makita-product naar het bij ons bekende e-mailadres gestuurd. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via 013 889 44 44 of beantwoord de e-mail die zojuist naar je is gestuurd. Nogmaals excuses voor het ongemak!
Niet elke keer een mailtje na levering.