mbnutrition.com

506 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.558 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
mbnutrition.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb de sleepshredder en de fatburner.De sleepshredder mag ik niet nemen als ik de dag nadien op tijd op moet.Ik slaap er te vast mee waardoor ik heel moeilijk uit bed geraak.

Ik heb een pakketjes besteld op 16 mei, die heb ik nooit ontvangen. Ik zal in de bijlage bewijs van betaling en bestelling toevoegen

Beoordelingen voor mbnutrition.com

27 jan 2024
Super bedankt voor uw bestelling bij MB Nutrition en de mooie waardering!

Het werkt zeer goed om vast te slapen

7 jan 2024

Gass op z'n moer 2024 slopen 7ayatek

De website vind ik overzichtelijk. Wat ik alleen een beetje apart vind, zijn de cijfers onder producten. Ik vind het mooier als de cijfers alleen maar beginnen met de cijfers 1 en met maximaal 2 cijfers voor de komma. Voor de rest Allahoumabarek ziet het er goed uit. Moge Allah het zegenen en ik hoop slechts dat de kwaliteit van het product wordt bewaakt door de eigenaren Mohammed, Noah, Zain en Adam. Moge Allah over hen waken. Ameen.
MM
Mark M.
Woudenberg
22 sep 2023

Fantastisch winkel.

Kwaliteit producten, smaakt heerlijk en goed prijs, super service en ongelofelijk snel levering, volgende dag zelfs. Ik zou deze kwaliteit producten echt aanrader.
25 sep 2023
20 aug 2023
Heb chemo gehad had geen energie mijn zoon rade mij aan om dit te gebruiken geeft mij zoveel energie ben er zo blij mee nou gebruik ik dit elke dag
6 aug 2023
Vindt alles goed spullen komen op tijd mensen gunnen je wat afentoe dat is belangrijk. Shakes zijn lekker ga zo door alphamale.
5 aug 2023
Producten doen altijd wat het belooft, ik krijg enorm veel energie om te sporten, maar ook om grote klussen te doen in en rondom het huis. Energie blijft lang en het stilt ook me hongergevoel, net zoals bij de fatburner.. Ik wilde een andere smaak (potje was nog dicht), en dit was absoluut geen probleem! Uitstekende service en super vriendelijke jongens
29 mei 2023
Super snelle levering. Ik bestel altijd als gast, werkt prima. Altijd wordt de volgende dag het pakketje bezorgd. 1x niet toen erachteraan gemaild en toen verzonden ze het direct. Top! Ik zou het alleen fijn vinden om een ophaalpunten als bezorgadres in te kunnen vullen, dat kan helaas nog niet (wanneer ik niet thuis ben, wordt het daar wel afgegeven)
11 jul 2023
Het verzenden van de producten. Want de afgelopen twee keer waren me producten open. En lag het door de hele doos heen. En dus een halve bus weg. En het is best duur. Zonden dat je dan maar de helft heb. In totaal nu een hele bus niet gehad. Een vergoeding of een nieuw product zou best wel op zijn plek zijn.
2 nov 2023
Super snelle levering ik voel na het innemen van de pre work out echt een goede werking precies het zelfde met de fat burner en de dieet shake rond 12 uur namiddag ingenomen en avond eten kwart over zes pas zonder trek te krijgen of iets perfecte spul
MI
Mo I.
Roterdam
11 jun 2023

De extreme pre workout is top!

De extreme pre workout werkt boven verwachting. Goede smaak, goede energie en geen crash na de training. Maar de belofte dat jullie na bestelling binnen 1 dag leveren komen jullie niet na. Het duurt altijd 2 dagen.
18 okt 2023
Goede hulp gehad via de telefoon, een klein probleempje met het koeriersbedrijf dhl, wat buiten mbnutricion lag, werd wel gelijk opgepakt en opgelost. Voor mij prima service en goed bedrijf, en goede producten!!!
19 okt 2023
28 mei 2023

Goed met een klein advies

Alles verliep vlekkeloos en het product was snel thuis, echter was het zeer slecht ingepakt en kreeg ik een grote doos met 2 potjes erin die alle kanten op gingen en dat was ook te zien aan de scheur in de dop
25 mei 2023
Ik heb een hele pakketje besteld. Tijdens het openen van het doos kwam ik er achter dat 1 groot pot kapot was en dat er poeder ik het doos lag. Heb het deksel moeten platen zodat het niet meer zou deruit komen.
5 okt 2023

Top producten

Ik bestel regelmatig bij MB nutrition. Altijd tevreden over hun kwaliteit! En ik gun de eigenaar Mobicep echt allerbeste want je zie niks anders dan positiviteit. Hij is een bv voor velen.
6 okt 2023
1 okt 2023
2x dat ik de proteïne gebruik en ben zeer tevreden. Op dit moment gebruik ik ook de pre workout en de sleep shredder. Ben heel benieuwd naar de resultaten 😊snelle levering
2 okt 2023
4 jun 2023
Ik was tijdje gestopt. Ben weer dikzak geworden dus heb meteen weer besteld. Die van mobiceb is gewoon goed .. ik word er niet misselijk van krijg geen jeuk. Beste gewoon
5 jun 2023
25 mei 2023
Niks te klagen goed spul werk echt en goede service je bestelling geef je door bij hun en krijg een mail dat klaar staat voor de verzending netjes hoor niks te klagen 👍👍👍👍
26 mei 2023