mbnutrition.com

506 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.558 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
mbnutrition.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb de sleepshredder en de fatburner.De sleepshredder mag ik niet nemen als ik de dag nadien op tijd op moet.Ik slaap er te vast mee waardoor ik heel moeilijk uit bed geraak.

Ik heb een pakketjes besteld op 16 mei, die heb ik nooit ontvangen. Ik zal in de bijlage bewijs van betaling en bestelling toevoegen

Beoordelingen voor mbnutrition.com

Heerlijke fatburner!

Ik drink deze fatburner al 3 jaar en het neemt me lekkere trek af en daardoor hou ik mijn gewicht in balance. Wordt snel geleverd en de appel/perzik is erg lekker!
16 jul 2023

Tevreden met de bestelling

Ik ben erg tevreden met het bestellen en de ontvangst van mijn bestelling. Ik heb in de avond besteld en de volgende ochtend was het al binnen. Vandaar de 5 sterren
8 jun 2023
Rapport qualité prix excellent, très satisfaits de la qualité et de l'efficacité des produits ainsi que la rapidité de livraison, je le recommandé vivement
8 jun 2023
Merci beaucoup pour votre commande et d'avoir pris le temps de laisser ces gentils mots!
4 jul 2023
Sinds ik twee weken voor de ramadan ben begonnen en eet patroon heb veranderd van 94 naar 73.3 kg veel water goed gezond eten en laag in calorieën blijven
LP
lygia p.
amsterdam
20 aug 2023
het product was niet voor mij dus k kan er verder niets van zeggen blijkbaar heeft degene voor wie het bestemd is, goede ervaring mee. het is zijn 2e bus.
21 aug 2023
5 sep 2023
Lekker snel geleverd en fijne producten. Wat beter zou kunnen is een ander schepsysteem voor de pot zodat je makkelijker een maatlepel kunt afstrijken.
5 sep 2023
27 sep 2023

Pre workout

Vond de smaak niet lekker en kreeg direct een telefoontje met gratis pre workout met een andere smaak gratis ! Die was erg goed :)Top service !!
4 okt 2023
18 jun 2023
Producten zeer snel binnen gekregen waren mijn omega 3 vergeten heb dan ook gebeld ben zeer netjes geholpen en werd ook gelijk achterna gestuurd…
29 jun 2023
Producten zijn kwalitatief van hoog niveau. Ik bestel maandelijks producten en zijn altijd volgens afspraak op tijd geleverd. Zeer goede service
30 jun 2023
2 jun 2023
Jullie beschreven dat de levering de volgende dag zou plaatsvinden. Alleen duurde het 3 dagen. Maar is ook niet erg maar beter even melden 🙏🏽
1 jul 2023
Dhl had een pot kapot gemaakt tijdens verzenden, ik kreeg met 2 dagen een nieuwe pot binnen dat is service ze regelen het zelf verder met dhl
Super bedankt voor uw bestelling bij MB Nutrition en de mooie waardering!
Heerlijke shakes! Niet duur en gaat lang mee. Proteïne met een banaantje en melk mixen zorgt voor de lekkerste shakes. Ik ben vaste klant.
CR
C R.
Den Haag
29 aug 2023
Snelle levering echt top product nog niet uitgeprobeerd maar als het product net zo goed is als de snelle service dan ben ik helemaal blij
30 aug 2023

Super.

Snelle levering en super fijne producten met een heerlijke smaak. De chocolade shake smaakt heerlijk en heb echt geen honger daarna.
1 aug 2023
18 mei 2023
Snelle levering, duidelijk aangegeven hoe je de producten kan gebruiken. Bij vragen ook duidelijk zichtbaar waar je ze kan stellen.
19 mei 2023
Super bedankt voor uw bestelling bij MB Nutrition en de mooie waardering!
Super snelle levering Je word van alles op de hoogte gehouden tot aan dat je het product in huis hebt Goede kwaliteit producten
Super bedankt voor uw bestelling bij MB Nutrition en de mooie waardering!
Makkelijk te bestellen en gewoon goed spul dat ook nog is lekker is Weer ff volle gas afvallen want im to fattttt Thnx amigo
Antwoord van mbnutrition.com
Super bedankt voor uw bestelling bij MB Nutrition en de mooie waardering! Heel veel succes toegewenst.
10 jun 2023

Altijd optijd en als er iets is…sturen ze mail

Altijd optijd en als er iets is bijvoorbeeld huisnummer vergeten sturen ze een mail en binnen een dag is het gelijk op gestuurd
4 jul 2023
Alles was top Ga lekker op je supplementen . Zit lekker in me vel dit heeft me extra zetje gegeven om 6x in de week te trainen
5 jul 2023
KD
Kevin D.
Assendelft
14 sep 2023

Ik vind helemaal mooi, 5 reeten

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden. Ik ben tevreden. Test kit is ook lekker compact en leuk om een keer te proberen.
15 sep 2023