puzzleYOU NL- Logo - Beoordelingen

puzzleYOU NL

832 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.551 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 nov 2014
puzzleYOU NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De doos om de puzzel heen maakt het echt heel bijzonder en maakt het echt af. Ook gekeken naar andere bedrijven die ook foto puzzels leveren maar dan is dat zonder zo'n mooie buitenkant.... Super benieuwd hoe diegene voor wie de puzzel is gaat reageren! Maar ik ben heel blij; het uploaden van foto's is heel makkelijk, het verplaatsen van de foto's in de collage is fijn, zelfs worden de foto's gecheckt op de juiste kwaliteit, de super snelle verzending en de uitstraling van de bewaardoos maken het helemaal af. Aanrader!

8 aug 2023
Het ging erg slecht ook met de bezorging hij is steeds heen en weer gegaan, en vindt het er slecht over dat wij dan nog zoveel moeten betalen voor de verzending jullie kunnen beter mensen laten kiezen of ze via post nl doen of ups, ik vind ups een kut bedrijf, en jullie mogen echt wel wat minder vragen voor ons het is al duur genoeg en dan ook nog een verzend kosten van bijna 5 euro doe normaal En met de memory de helf van de achter kantjes zijn geschuurt omdat ik ze zelf moest uit duwen, echt slecht zo gaat het juist kapot jullie moeten ze gewoon uitduwen

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

17 feb 2024

Fotopuzzel verkeerd geleverd

Helaas werd de verkeerde puzzel geleverd maar wel in de goede doos. Meteen gemeld en de goede puzzel werd alsnog geleverd. Met de excuses vanwege een drukprobleem goed opgelost. Het leek erop dat de bestelling daardoor te laat geleverd zou worden om cadeau te doen. Het kwam goed omdat het verjaardagsfeestje op een latere datum plaatsvond. Het puzzelcadeau was een groot succes!
Puzzel ziet er mooi goed verpakt De bezorging was minder goed hele dag thuis geweest geen pakket eind van de dag mail dat ik het pakket 6 kilometer verder moest ophalen.
10 feb 2024
Op website werd goed aangeven dat kwaliteit niet super goed was, toch gedaan. Het viel me mee. Was snel geleverd in goede stevige doos.

Value for money

What you see is what you get (wysiwyg) Goede kwaliteit en snelle levering.
Gewoon leuk hoe mijn puzzelverzoek is behandeld en gemaakt
18 feb 2024
Gebruiksvriendelijke site, snelle afhandeling.
Handige site en prima opties.

Ik had per ongelijk 2x de puzzel gesteld, gelijk een bericht gestuurd maar jullue hebben er niks mee gedaan en 2 puzzels opgestuurd

Ik gad oer ongeluk
Antwoord van puzzleYOU NL
Veel mensen bestellen niet alleen bij ons omdat wij premium kwaliteit puzzels maken, maar ook omdat wij ze heel snel produceren en al de volgende dag naar de koerier brengen. Als iemand, zoals in uw geval, twee keer een bestelling plaatst en die ook nog beide betaald, dan zijn de puzzels in de regel al gemaakt voordat wij uw bericht kunnen lezen. Het is daarom aan te raden ons te raadplagen alvorens een bestelling dubbel te plaatsen.
De door mij bestelde en ontvangen puzzel was scheef gestanst. Reclamatie leidde tot een zeer snelle, positieve reactie. Binnen zeer korte tijd ontving ik een nieuwe, prima puzzel.

Afleverdatum niet gerespecteerd

De verzenddatum respecteren of anders niet vermelden tijdens het order process.
Antwoord van puzzleYOU NL
Wij schrijven in de shop "Verwachte leverdatum". Omdat wij als producent de pakketten niet zelf bezorgen, kunnen wij alleen een inschatting geven, die is gebaseerd op de levertijden van de laatste tijd. Wij controleren deze levertijden bij UPS regelmatig en in 98% van alle gevallen klopt de getoonde verwachte leverdatum. Het spijt ons dat het desondanks bij u tot een vertraging schijnt te zijn gekomen.
Wij vinden de kwaliteit iets minder dan de vorige geleverde puzzels
Antwoord van puzzleYOU NL
Wij hebben niets veranderd, dus eigenlijk had u weer dezelfde hoge kwaliteit fotopuzzel moeten ontvangen. Het interesseert ons daarom wat u niet beviel en of er bij ons in de productie misschien iets mis is gegaan. Zou u ons iets meer kunnen zeggen over wat er deze keer minder was via service@puzzleyou.nl?
28 jan 2024
vlotte levering en de puzzeldoos heeft een nette uitstraling.
6 jan 2024
Ik ben fijn geholpen toen ik iets wilde terugbrengen
Mooie kwaliteit, heldere toepassing, snelle lever8ng
21 jan 2024
De lijst in meerder kleuren maken.
Snelle levering!