puzzleYOU NL- Logo - Beoordelingen

puzzleYOU NL

831 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.553 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 nov 2014
puzzleYOU NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De doos om de puzzel heen maakt het echt heel bijzonder en maakt het echt af. Ook gekeken naar andere bedrijven die ook foto puzzels leveren maar dan is dat zonder zo'n mooie buitenkant.... Super benieuwd hoe diegene voor wie de puzzel is gaat reageren! Maar ik ben heel blij; het uploaden van foto's is heel makkelijk, het verplaatsen van de foto's in de collage is fijn, zelfs worden de foto's gecheckt op de juiste kwaliteit, de super snelle verzending en de uitstraling van de bewaardoos maken het helemaal af. Aanrader!

8 aug 2023
Het ging erg slecht ook met de bezorging hij is steeds heen en weer gegaan, en vindt het er slecht over dat wij dan nog zoveel moeten betalen voor de verzending jullie kunnen beter mensen laten kiezen of ze via post nl doen of ups, ik vind ups een kut bedrijf, en jullie mogen echt wel wat minder vragen voor ons het is al duur genoeg en dan ook nog een verzend kosten van bijna 5 euro doe normaal En met de memory de helf van de achter kantjes zijn geschuurt omdat ik ze zelf moest uit duwen, echt slecht zo gaat het juist kapot jullie moeten ze gewoon uitduwen

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

11 sep 2023

Positief bestellen/ negatief de aflevering

Positief Het gemak van de website bij het maken van de bestelling en de snelheid van het verwerken van de bestelling tot het daadwerkelijk versturen Negatief Het leveren van het pakket door de pakketdienst, ondanks het huisadres hebben ze het niet aangeboden en hebben het direct naar een depot gebracht, echter omdat deze wegens vakantie gesloten was is het naar een ander depot gebracht 13 km verderop
25 mei 2023
Memory stukjes zien er goed uit. Prima kwaliteit. Ook snelle levering. Helaas komen sommige fotos niet oever zoals bedoeld. Ik heb me niet gerealiseerd dat er van rechthoekige fotos vierkante memory plaatjes werden gemaakt. Daardoor vallen bij sommige fotos juist de belangrijke details aan de buitenkanten weg. U zou daar toekomstige gebruikers op kunnen wijzigen.
Het bestellen was eenvoudig en verliep vlekkeloos. De levertijd was kort, dus prettig. Het pakket werd niet bij mij thuis aangeboden en moest in de binnenstad op een distributiepunt worden opgehaald. Omdat ik op leeftijd en slecht ter been ben gaf dat een onverwacht probleem deze keer. Vorige levering werd wel op mijn woonadres afgeleverd.
14 aug 2023

Mooie puzzel, goede kwaliteit

Een collage puzzel met foto's van de kleinkinderen gemaakt voor m'n vader die met pensioen ging. Leuk dat je de puzzel een titel kan geven en dat de foto ook op de doos staat. Er was helaas geen inpakservice om er een kadootje van te laten maken maar dit zal waarschijnlijk zijn zodat je het kan controleren. Opa vond m erg mooi.
EK
Eduard Peter K.
Bilthoven, die Niederlande
5 jul 2023

Verbeterpunt is afkeuren waar nodig!

Verbeterpunt is een ingestuurde foto afkeuren als deze een te lage resolutie heeft of anderszins geen goed resultaat bij het drukken gaat opleveren. Ons puzzelresultaat vind ik niet gestoken scherp. Dat is mijn schuld en kan beter met betere opname-apparatuur en/of bijlichten.
7 jul 2023
Een mooi kunstwerk van Merab Gagiladze uit Georgië. Ons systeem waarschuwt door middel van een 5 sterren beoordeling als de grootte van de foto niet voldoende is, maar het is technisch helaas niet mogelijk om foto's op scherpte te testen. Wij moeten daarom de verantwoording voor het gebruiken van een scherpe foto bij de klant leggen. Wij raden aan de foto op een iets groter beeldscherm te bekijken en de weergave op 400% te zetten. Zo kunt u zien of een foto na het vergroten niet meer scherp is. Bij twijfel kan men het beste de foto eerst even per e-mail sturen. Onze klantenservice kijkt dan graag even na of de foto voor de gekozen puzzelmaat geschikt is.
26 sep 2023
De puzzel was zeer snel geleverd. Ik had een puzzel besteld om cadeau te geven. Aan 2 zijkanten van de doos behoort deze vastgeplakt te zitten met plakband. Deze waren beide open gesneden. Dit vond ik minder omdat het dan lijkt dat wij hem al opengemaakt hebben.
16 okt 2023
Snelle service en internet-toegankelijkheid. Eindresultaat zelf niet gezien, dus geen oordeel over de puzzel als zodanig. Bezorging door pakketdienst had beter gekund: verpakkingsdoos was fors beschadigd bij het naar binnen 'proppen' in een brievenbus.
Super mooie puzzel laten maken. Ook de voorkant van doos was super mooi. Helaas kwam de levering bijna een week later aan dan de beloofde lever datum. Was heel jammer ivm pakjesavond,
Antwoord van puzzleYOU NL
Fijn om te lezen dat u met ons werk tevreden bent. Toch even voor de goede orde: Besteld was op woensdag 29.11.2023 20:46 Verwachte leverdatum getoond op de website: ma. 04.12 - di. 05.12 Bestelling aan de koerier overhandigd op vrijdag: 01.12.2023 13:32 Aankomst in het distibutiecentrum Eindhoven: zaterdag 02.12 05:44 Aflevering door UPS: dinsdag 05.12 14:30 Door de Sinterklaasdrukte heeft uw pakket dus één werkdag vertraging opgelopen in het distributiecentrum Eindhoven, niet een week;-).
22 nov 2023

Super origineel en persoonlijk

Super origineel om een persoonlijk memory spel te maken. Alleen de kaderrichtlijn is vrij vast en hierdoor valt er soms een stukje van de afbeelding weg in het werkelijke spel.
19 okt 2023
Ik had memoryspel besteld. Mooi uitgevoerd. Verbeterpuntje: Niet alle kaartjes konden er netjes uitgedrukt worden. Daardoor "beschadigde" de kaartjes een klein beetje.
20 jun 2023

Leuke puzzel

Snelle levering. Mooie puzzel alleen zijn sommige stukjes wat te los en andere weer iets te vast. Maar over het algemeen een hele mooi puzzel met ook een stevige doos.
24 sep 2023
Ik ben tevreden over de kwaliteit van de puzzels maar de kleuren zouden wel wat verbetering kunnen gebruiken. Neemt niet weg dat ik er intussen al 5 heb besteld.
26 sep 2023
Bij uw foto's zien wij dat u vaak binnenshuis fotografeert. Als u de mogelijkheid zou hebben de personen (of de hond) iets meer belichting te geven, dan zult u zien dat de kleuren een stuk helderder worden. U kunt ook uw volgende foto eerst even per e-mail naar ons toesturen. wij passen onderbelichte foto's graag even voor u aan.
24 jun 2023

Goed, maar kan verbeteren.

Veel stukjes zitten nog aan elkaar. Stukjes aangetroffen die niet bij mijn puzzel passen. De rest is alleen maar positief.

Graag meer keuze uit kleurrijke thema's

Vroeger hadden jullie voor mijn gevoel meer keuze uit kleurrijke sjablonen met meerdere thema's dan nu het geval is.

Mooie puzzel

Makkelijk te bestellen, snelle verzending en in goede staat op tijd ontvangen. Product zag eruit zoals verwacht.
erg mooi uitgevoerd, ik vind alleen de doos wat erg groot voor als de kaartjes uit de frames gehaald zijn..
9 jul 2023
Verzending via ups is lastig. Ik moest naar een pickup plint 15 km verderop. Dat is jammer.
30 jul 2023

Erg fijne puzzle jammer van de reclame op de doos

Nog fijner zou het zijn als er minder pontificaal Puzzleyou erop zou staan op de voorkant
23 jun 2023
De snelle en nette levering. De puzzelstukjes waren netjes verpakt in een stevige doos.
8 mei 2023
Heel erg fijn, werkt perfect, je hebt alleen niet echt veel optie voor de puzzel soort