Candlebagplaza.nl- Logo - Beoordelingen

Candlebagplaza.nl

46 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.157 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jan 2022
Candlebagplaza.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 nov 2023
Ruud bedankt voor de goede service bij de bestelling van vervangende lampen voor de prikkabel. Na drie gebruik nog steeds geweldig makkelijk en heel blij mee. De lampen met kunststof kap zijn echt handig omdat ze heel moeilijk breken. Door wattage verschil gingen er nu 5 tegelijk stuk. Snel vervangende gehad met persoonlijk briefje en een verassing. Top bedrijf en service.

Snelle levering, alleen veel te duur voor papieren zakken met kerst versiering. Ik had er meer van verwacht.

Beoordelingen voor Candlebagplaza.nl

Goed geïnformeerd over de bestelling en netjes geleverd
7 apr 2024
Mooie prikkabel. Goed en snel contact met verkoper. Antwoord snel je vragen en denkt met je me voor een goede oplossing. Ook de service is zeer goed. En de bestelling word de zelfde dag gelijk verzonden.
23 mrt 2024
Top
Snelle service en heel handig product
24 feb 2024
Snelle levering, fijn contact en goede service
LR
16 dec 2023
snel geleverd
16 dec 2023
op tijd geleverd in de drukke Kersttijd, goede communicatie, op dezelfde dag als besteld afgehandeld. levering klopt. wat wil je nog meer?
keer op keer weer diezelfde topservice!
Antwoord van Candlebagplaza.nl
Wederom hartelijk dank voor alle bestellingen en de mooie beoordeling. Wij hopen dat ons advies voor u nu de juiste kerstverlichting is voor in uw boom. Alvast veel plezier met de verlichting. Team Candlebagplaza

Prima opvolging en levering

Correcte en prima opvolging van de bestelling. Uitstekende communicatie.
prima service en belletje dat ik mogelijk was vergeten een artikel te bestellen wat wel nodig was. Perfect opgelost!
Antwoord van Candlebagplaza.nl
Fijn om te horen dat onze actie op prijs wordt gesteld. Het is voor ons een kleine moeite, als het ons opvalt, om contact te leggen zodat u de juiste artikelen in 1 keer ontvangt. Dit scheelt onnodig heen en weer sturen van pakketten. Veel plezier met de verlichting! Team Candlebagplaza
Snelle verzending en vriendelijk personeel
3 dec 2023
Topservice
Bijzonder goede service!
Snelle levering En een aansteker als kado! Dat het mogelijk is voor die prijs! Goed produkt
24 nov 2023