Lucardi Juwelier Zoetermeer

244 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden419 beoordelingen in totaal

26 jul 2023
Dat ik rustig werd geholpen. De medewerker gaaf goed advies en ik kon de sieraden zien en vast houden voor dat ik besloot te kopen . Ze heeft ook naar de aankoop de het bedrag uitgelegd. Beter doen : Niet over al korting opzetten . Op de wand staan bijna overal 50% korting . Terwijl het niet om die artikelen gaan

Ik heb vorige week oorbellen gekocht die ik niet vast kan zetten. Ik krijg het niet voor elkaar om ze dicht te krijgen. Toen ik zondag 7 oktober in de winkel was in Zoetermeer om te kijken wat de mogelijkheden waren ben ik heel aardig geholpen door een medewerkster die aangaf dat ik het setje oorbellen kon omruilen voor andere oorbellen. Echter bij de kassa gaf een andere medewerkster aan dat het absoluut niet mogelijk was en wilde daarin ook niet meedenken. Nee is ook een antwoord, snap ik. Maar van de andere medewerkster mocht het wel en bovendien zei de dame het op een hele onvriendelijke manier. Voor mij reden om niet meer te winkelen bij Lucardi. Ik vond haar erg onprettig totaal niet klantvriendelijk. Het gaat om een dame met zwart haar, had een groene trui aan en een tatoeage in haar nek. Ook heb ik een klacht over het product, want ik heb echt respect voor mensen die de oorbellen wel vast kunnen krijgen: https://www.lucardi.nl/nl-nl/product/118142/zilveren-oorringen-met-hanger-gemstone-sodalite

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Zoetermeer

Uitzonderlijk goed geholpen. Buiten dat ik fijn advies krijg hoe ik een leuke set oorbellen kon combineren, waren de dames heel gastvrij en gingen ze verder dan ‘gewoon’ een klant helpen. Dus dankjewel!
1 dag geleden
Personeel was heel vriendelijk.Hebben mij heel goed te woord gestaan.Al met al Heb ik 2 kettinkjes voor mijn kleindochters gegekocht.

Vriendelijk personeel

Wat een vriendelijke dame die ons geholpen heeft.
Mooie sieraden, goede service.

Fantastisch

Vriendelijk en behulpzaam geholpen
EB
Ed B.
Bleiswijk
Netjes geholpen, snel en uitermate correct
een medewerken heeft ons uit de rij gehaald om ons te helpen, ze was super attend en klantvriendelijk ze heeft me geholpen met mn ringmaat en allemaal advies gegeven en me geholpen met lucardi member worden. super fijne ervaring bedank!!!!
20 apr 2024
19 apr 2024
Vriendelijke verkoopster met goed advies en leuke ideeën
17 apr 2024

Lief

Dat mijn dochter van 8 geholpen werd door een hele lieve leuke dame. Zij is blij met haar nieuwe oorbellen.
13 apr 2024
Geholpen door vriendelijk verkoopster, nam alle tijd en we zijn blij de winkel uit gegaan met oorbellen en ketting
Werd zeer vriendelijk geholpen
Mooi tentoongestelde artikelen! Beetje misten wij de kunde van de verkoopster, stond er wat onverschillig bij
7 apr 2024