wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nl

730 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.430 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 sep 2015
wall-art.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ze hebben bijzonder mooi behang, ander, extravagant behang, dat vind ik zo fantastisch! Het ene foto behang duw je er werkelijk in no time, zó tegenaan, heerlijk, stevig papier, zonder ook maar een enkele kreukels, of naad te zien, maar dan doe je de volgende kamer en dan is het fotobehang weer net papier, dat we gewoon niet goed tegen de muur aan krijgen, veel hobbels en ze sluiten niet aan, de tekening, bedoel ik.... terwijl we toch best veel ervaring hebben..... Gelukkig was het laatste, voor een 3 jarige en zij is er alsnog gek op (want eraf halen en wegdoen is eeuwig zonde natuurlijk) Maar raar, die verschillen. Maar ik blijf toch terug komen, ben weg van hun mooie behang!

Betere comunicatie. Ik had geen email over de bestelde goederen ontvangen en taste in het duister wanneerdeze zouden aankomen.

Beoordelingen voor wall-art.nl

19 mrt 2024
Producten niet ontvangen
Antwoord van wall-art.nl
Het pakket kon niet worden afgeleverd en werd op verzoek van de klant naar een ander adres gestuurd. Het pakket is nu afgeleverd en de zaak is opgelost. Vriendelijke groeten K & L Wandkunst

Kleine schade.

Helaas zat er al een kleine schade bovenaan de muurcirkel. Ik kan natuurlijk nooit bewijzen dat het al zo was toen ik hem uit de verpakking haalde, daarom heb ik verder geen actie ondernomen. Maar ik hoop wel dat jullie personeel iets voorzichtiger omgaat met de spullen. Het is maar een kleine schade, maar toch is het heel jammer. Ben verder wek heel blij met het product op zich!
RK
Rob K.
Utrecht
Het hout waarop de afbeelding staat is ontsiert met enkele lelijke plekjes. Was geen reden voor een tegemoetkoming, teleurstellend. Zou beter gekeken moeten worden naar de staat van het hout voordat dit gebruikt wordt!
de muursticker zat opgerold in de verpakking maar was ook helemaal ingedeukt. Uiteindelijk hebben we hem wel mooi kunnen plakken.
11 feb 2024
wij bestelen behangpapier. niet zoals op de foto gekregen, en niet mogen terug zenden
Levering is keurig verzorgt ontvangen, maar had een te lange levertijd
Product van goede kwaliteit, bezorging erg traag
ondanks nieuwe bestelling retour kosten betalen.

Nooit geleverd

Ik bestel stalen, maar nooit ontvangen. Reageren per email is ook moeilijk blijkbaar. Ik wacht al een maand. Hier bestel ik nooit meer! Vooral geen grote order. Geld ben ik ook kwijt.
Nog steeds niets ontvangen 🤬😡
PP
Patricia P.
Berlicum
24 feb 2024

Artikelen niet ontvangen, geen reacties op mail

Op 6 februari een bestelling geplaatst, op 14 februari voortgang opgevraagd, zou onderweg zijn, moest een week later opnieuw mailen als er nog niets ontvangen was. Niets ontvangen dus en op mails wordt niet meer gereageerd, ik verwacht een schijnbedrijf, jammer dat ik niet van tevoren de reviews nagekeken heb. Malafide praktijken dus.......

Huisnr bestaat niet??????!

Mijn bestelling kon niet worden afgeleverd omdat het huisnummer niet bestond???! Na mailoverleg zouden de bestelling weer sturen, na ca twee weken nog niets ontvangen. Word je niet echt blij van 🥴
Bestelde schilderijen niet op voorraad en als je een update vraagt duurt het meer dan een week eer je antwoord krijgt. Ik heb ondertussen mijn bestelling geannuleerd en krijg nog altijd antwoord.

Zeer slecht

De spullen sowieso bezorgen en niet zeggen dat het geleverd. Daarna gemaild , wel 4 x, en nooit iets gehoord. Ik hoop dat ik mijn geld, 121 euro terug krijg maar weet niet hoe..,
Slecht bereikbaar. Dubbele bestelling ontvangen. Duidelijker op de website vermelden over retourneren.
10 feb 2024
Heel lang wachten op een brievenbus post
HV
Henry V.
Wijchen
Zeer slechte communicatie en wandklok werd als bouwpakket geleverd !!!
IK HEB NIETS BESTELD