wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nl

728 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.431 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 sep 2015
wall-art.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ze hebben bijzonder mooi behang, ander, extravagant behang, dat vind ik zo fantastisch! Het ene foto behang duw je er werkelijk in no time, zó tegenaan, heerlijk, stevig papier, zonder ook maar een enkele kreukels, of naad te zien, maar dan doe je de volgende kamer en dan is het fotobehang weer net papier, dat we gewoon niet goed tegen de muur aan krijgen, veel hobbels en ze sluiten niet aan, de tekening, bedoel ik.... terwijl we toch best veel ervaring hebben..... Gelukkig was het laatste, voor een 3 jarige en zij is er alsnog gek op (want eraf halen en wegdoen is eeuwig zonde natuurlijk) Maar raar, die verschillen. Maar ik blijf toch terug komen, ben weg van hun mooie behang!

Betere comunicatie. Ik had geen email over de bestelde goederen ontvangen en taste in het duister wanneerdeze zouden aankomen.

Beoordelingen voor wall-art.nl

Duurt lang en sticker was gevouwen geleverd waardoor het iets moeilijker af te halen was , dat had men waarschijnlijks beter opgerold in een koker kunnen versturen
EW
De communicatie was zeer matig, de bestelling werd niet gevestigd en kwam zeer onverwact binnen.
Ik moet wat langer waxhten op mijn behang
er ontbrak een deel van de bestelling
Nog niets ontvangen na mijn bestelling geplaatst te hebben op 12 december. Er is ook geen mogelijkheid om hen te contacteren buiten een mailadres waar geen respons op komt.

Bagger klantenservice

Na de bestelling geen enkele info over de bezorging. Stond opeens een bezorger voor de deur. Spatscherm was wel netjes ingepakt alleen was 1 van de muurklemmen beschadigd en kan ik hem dus niet ophangen. Een mail gestuurd met daarop een automatische reactie dat het iets langer duurt voordat je iets hoort. Vervolgens hoor je helemaal niets van het bedrijf meer. Ondertussen zijn we 3 weken verder en nog steeds niets gehoord. En dan leuk in de e-mail zetten niet nogmaals mailen want dat helpt niet met de behandeling van je vraag. Nou ook op de tweede e-mail is de reactie nul. Ik denk dat als alles goed gaat je een mooi artikel kan kopen bij dit bedrijf maar als er ook maar iets is kan je gewoon de pot op en reageren ze helemaal nergens meer op.
21 jan 2024

Besteld/ volledig betaald/…. Niets ontvangen, en geen respons op mijn mails! Geen enkel contact mogelijk!!!

Op 03/01/2024 behangpapier besteld, tot op heden 21/01/2024 nog steeds geen bestelling ontvangen! Reeds 4 mails gestuurd… zonder antwoord gebleven! Op hun webside schrijven ze dat je ALTIJD ??? binnen de 2 werkdagen een mail teruggestuurd krijgt!!! Niks van aan! net zoals de belofte dat je bestelling binnen de 5 a 7 werkdagen zou ontvangen!!! Hopelijk krijg ik mijn bestelling ( snel?) alsnog toegestuurd! Heb de volledige som reeds betaald, en niets ontvangen!!! Graag zou ik 0 sterren gegeven hebben ( helaas was dit geen optie) Mvg

Vallende ster!!!

1 ster is nog teveel. Dit bedrijf is een vallende ster. 17 december behang besteld en nog steeds niet binnen. Sinds afgelopen week pas contact met de klantenservice. Pakket is 19 december voor het laatst gescanned bij een GLS depot in Duitsland. Hier moet ik het mee doen. Heb gisteren aangeven dat Wall-Art opnieuw een order aanmaakt. Geen reactie tot heden. Kortom slechte service en gezien de vele negatieve reviews die ik nu lees ben ik niet de enige.
Nog steeds mijn bestelling niet binnen. Reageert heel laat of niet op mail. Ik had gemaild dat ik hem wil annuleren omdat het zo lang duurt maar ook dat tot op heden nog niks op gehoord.

Niets ontvangen!

Geen bestelbevestiging ontvangen, geen verzendstatus, pak gewoon niet ontvangen. Geld uiteraard wel van de rekening gedaan!
IA
Irene A.
Arnhem

Waardeloos. Betaald, maar niets ontvangen en contact onmogelijk

Ruim drie weken geleden een bestelling gedaan. Betaald. Niets ontvangen. Geen bestelbevestiging, geen track and trace, geen product. Heb twee mails gestuurd, een naar Nederlandse infomail, een naar de Duitse, en nog een via PayPal. Niets gehoord. De webshop deugt niet en ik ben mijn geld kwijt.
Ik heb 4 januari behang besteld eb betaald,nu nog steeds niet ontvangen en nooit een bericht gehad
21 jan 2024
Dat is fout. Ik wou ook de volgende sterretjes nog aantikken. Dus: vijf! *****
Tot op heden mijn bestelling van walk art niet ontvangen
Product dat besteld wordt ook daadwerkelijk bezorgen.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
3 jun 2023

Slecht verpakt, artikel beschadigd, netjes opgelost.

Artikel was slecht verpakt waardoor het tijdens transport dusdanig was beschadigd dat het niet meer te gebruiken was. Ik heb deze schade direct gemeld en kreeg daarop de keuze om een nieuw artikel te ontvangen of mijn geld terug te krijgen. Ik koos het laatste en had binnen een paar dagen het hele bedrag terug ontvangen. Conclusie: Verbeterpunt: artikelen beter verpakken om kans op schade zo klein mogelijk te maken. Goed: Snelle reactie klantenservice, er werd niet moeilijk gedaan over geld teruggeven en het geld werd snel teruggestort.
Snelle levering maar slechte trackinginfo De kwaliteit van de houten klok is absoluut niet zoals verwacht
1 jun 2023
2 pakketjes besteld op de zelfde dag 1 pakketje binnen 2 dagen binnen. Het andere pakketje bijna 2 weken op moeten wachten terwijl het de zelfde dag als het eerste pakketje is verstuurd was waarschijnlijk kwijt gls gebeld konden het ook niet vinden Een mailtje verstuurd nooit een antwoord van gekregen En toen opeens werd het bezorgd Dus vreemd

BETER verpakken en bezorgen

Het verpakken en verzenden van m wandcirkel moet beter. 2x een wandcirkel besteld en 2x met schade geleverd. De doos waarin de wandcirkel wordt vervoerd is te klein. De wandcirkel steekt dus uit de verpakking … geen wonder dat het product dan onderweg schade oploopt!!!