wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nl

728 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.431 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 sep 2015
wall-art.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ze hebben bijzonder mooi behang, ander, extravagant behang, dat vind ik zo fantastisch! Het ene foto behang duw je er werkelijk in no time, zó tegenaan, heerlijk, stevig papier, zonder ook maar een enkele kreukels, of naad te zien, maar dan doe je de volgende kamer en dan is het fotobehang weer net papier, dat we gewoon niet goed tegen de muur aan krijgen, veel hobbels en ze sluiten niet aan, de tekening, bedoel ik.... terwijl we toch best veel ervaring hebben..... Gelukkig was het laatste, voor een 3 jarige en zij is er alsnog gek op (want eraf halen en wegdoen is eeuwig zonde natuurlijk) Maar raar, die verschillen. Maar ik blijf toch terug komen, ben weg van hun mooie behang!

Betere comunicatie. Ik had geen email over de bestelde goederen ontvangen en taste in het duister wanneerdeze zouden aankomen.

Beoordelingen voor wall-art.nl

22 nov 2023
Slechte verpakking. De poster zat niet in een koker maar in kartonnen doos die gekreukt was in het midden, alsook de poster. Ik heb hem toch ingelijst maar als het licht erop valt is de kreuk goed zichtbaar. Jammer!
12 nov 2023

Behang was goed en snel bezorgd, echter ...

Behang was goed en snel bezorgd, echter behangplaksel duurde een week langer en geen bericht. Daardoor nieuw behangplaksel gekocht om toch te kunnen starten. Jammer, zal niet snel meer bestellen.
Sticker moeilijk te verwijderen . Product gedeeltelijk gekreukt ontvangen. Misschien in hard kartonnen koker versturen dan maar de prijs omhooggevallen.
29 aug 2023
Lange levertijd, dat stond al op de website vermeld. De zending was goed stevig ingepakt. Mooi item, nog even zwart spuiten en ophangen.
5 jul 2023
Kleur Op de site was de kleur van de sticker roze. Mijn bestelling bleek wat grijzer en valer te zijn.
14 sep 2023
Op zich goed verzorgd alleen krijg je van andere bedrijven de monsters gratis en gratis verzonden
28 sep 2023
We are sorry that you are dissatisfied. However, you are free to choose where to purchase wallpaper samples. There is no compulsion to make a purchase. Your K & L Wall Art Team
MJ
Meta J.
Almere
20 mei 2023
Foto’s komen niet overeen met het product. Viel enorm tegen ik heb de bestelling terug gestuurd
Beschadigde artikelen geleverd. Meteen mail gestuurd en duurt een week voor je antw ontvangt

Kleurstaal te klein

Een kleurstaal besteld maar is zo klein dat je er niet echt een idee bij kan vormen.
14 jun 2023
Dear Customer, these are sample items, they are only used to get an idea of the color and texture. Your K & L Wall Art Team
28 jul 2023

poster beter beschermen voor levering. De was geplet met de doos toegekomen .
23 aug 2023
We are sorry that you are dissatisfied. In case of complaint, please always contact our customer service directly with a photo of the defect: info@wall-art.nl . Your K & L Wall Art Team
21 jun 2023
Grote posters zijn moeilijk zo niet vlak in het ronde lijst te krijgen.
28 jul 2023
Nog niets ontvangen dus tja dan kan ik ook geen feedback geven
23 aug 2023
We are sorry if you are dissatisfied. However, according to the tracking, the order was already delivered to you on 07/17/2023. Unfortunately, we have never received an e-mail from you. Your K & L Wall Art Team
25 okt 2023
Ik heb nog steeds niks ontvangen en wel al betaald...
Antwoord van wall-art.nl
Het spijt ons dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. De goederen zijn naar je onderweg, je hebt het zendingsnummer per e-mail ontvangen. Controleer uw spam e-mails. We hopen dat het pakket zo snel mogelijk aankomt. Uw K & L Wall Art Team
EJ
elke J.
Leuven
15 sep 2023
De snelheid van verzenden kan zeker verbeterd worden.
21 jul 2023

Behang

? Jammer dat de orders waren verwisseld
10 mei 2023
Betere gebruiksaanwijzing mee leveren.
Antwoord op Retour aanvraag duurt lang
24 okt 2023
In the case of a normal return, as in your case, the customer is not obliged to wait for a response from us and can return the goods independently. Your return has been processed. Your K & L Wall Art Team
12 nov 2023

De hele bestelling tot annulering

Alles. Vanaf de bestelling tot annulering. Na 8 dagen artikel nog niet verzonden. Aangegeven dat ik mijn geld terug wil. Dat is geen probleem gelukkig. Geen vraag waarom of wat er kan gebeuren om de bestelling niet te annuleren. Totaal geen interesse in het hoe , wat en waarom.. Slecht slechter slechts!