wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nl

728 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.427 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 sep 2015
wall-art.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ze hebben bijzonder mooi behang, ander, extravagant behang, dat vind ik zo fantastisch! Het ene foto behang duw je er werkelijk in no time, zó tegenaan, heerlijk, stevig papier, zonder ook maar een enkele kreukels, of naad te zien, maar dan doe je de volgende kamer en dan is het fotobehang weer net papier, dat we gewoon niet goed tegen de muur aan krijgen, veel hobbels en ze sluiten niet aan, de tekening, bedoel ik.... terwijl we toch best veel ervaring hebben..... Gelukkig was het laatste, voor een 3 jarige en zij is er alsnog gek op (want eraf halen en wegdoen is eeuwig zonde natuurlijk) Maar raar, die verschillen. Maar ik blijf toch terug komen, ben weg van hun mooie behang!

Betere comunicatie. Ik had geen email over de bestelde goederen ontvangen en taste in het duister wanneerdeze zouden aankomen.

Beoordelingen voor wall-art.nl

18 feb 2024

Een drieluik van bloemen besteld, valt tegen qua kwaliteit en rechtheid van de print!

Een drieluik van bloemen besteld. Kwaliteit is matig, door de grootte van het doek, is de print niet helemaal scherp van dichtbij. Erg jammer, voor dat bedrag verwacht ik meer. Van veraf is het minder storend. Daarnaast een drieluik die exact moet matchen als je ze kaarsrecht en waterpas hangt. Dit is dus ook niet zo. Het rechterdoek zou een centimeter hoger moeten hangen, maar dat is raar, want hij hoort even hoog te hangen als het linker doek. Alleen nu loopt de print niet exact gelijk. Erg jammer en ik zal hier de volgende keer niet weer iets bestellen
11 feb 2024
Slechte communicatie moet beter
Super mooi behang, ideaal met de bijgekochte plak set. Levertijd is wel veel langer dan ik had gehoopt, anders had ik het een goed gegeven. maar het resultaat is top.
doos was beetje kapot waardoor beetje regen op behang kwam...gelukkig zat daar nog plastic omheen. Te laat doorgekregen dat de bezorging eraan kwam.
Snelle levering. Track en trace was wel even zoeken (via inloggen kan bestelling gevolgd worden). Stevig behang, zit heel mooi op de muur
14 jan 2024
het blad met de losse pootjes van de kat bleven op het verkeerde stuk van de verpakking zitten ,manueel moeten los trekken en opgelost
Het is mooie kwaliteit behang maar za ook verschil inzitten met wat je koopt. Maar de klantenservice laat te wensen over.

Mijn ervaring

Ik ben zeer tevreden van al mijn aankopen bij wall-art. Zeker een aanrader.
Mooi materiaal, keurig verpakt, duurt wel eventjes.
Mooie producten, maar slechte communicatie
18 jan 2024
Prrima product, fijn om mee te werken.
21 jan 2024
14 jan 2024
6 jan 2024
13 jan 2024

Zeeeer slechte service!

Laat ik eerst zeggen dat ik heel blij ben met mijn behang. Althans het deel wat ik voor de muren heb kunnen gebruiken. Vandaar 2 sterren ipv een. Dan houdt het echter wel op. Ik blijk minimaal 3 beschadigde rollen behang te hebben ontvangen. Daar kwam ik eind december achter toen ik ging behangen met 2 vriendinnen van me. Meteen gemaild met Wall-art.nl, want ze zeggen dat ze je zo snel mogelijk zullen helpen. Nou, mooi niet. Na diverse mails gestuurd te hebben, nog altijd geen reactie. Ik wil toch echt vervangende rollen behang of minimaal een schadevergoeding.
6 jan 2024
Het duurde best lang voordat de bestelling binnenkwam en kreeg ook geen bestelbevestiging ofzo. Bovendien is het verkeerde artikel geleverd en is het moeilijk om het artikel retour te sturen

Goede levering

Goede levering. Je moet zelf nog wel de ronding knippen of met een Stanley mesje uitsnijden. Dit ging goed. 4 banen zaten 1e dag perfect op elkaar. Met 2 personen opbrengen is wel een pré ;-). Volgende dag zat er toch paar millimeter opening tussen de banen. Contact gehad met de klantenservice. Snelle reactie in het Nederlands. Tips en adviezen: Hartelijk dank voor uw reactie. Wanneer er geen voorstrijk gebruikt wordt adviseren wij enigszins stotend aan te brengen. Net wat dichter tegen elkaar dan wat u normaal zou doen. Hiermee voorkom je de krimp bij het drogen.
23 dec 2023

Goede service

Ons behang, dat snel werd verzonden door Wall art, raakte helaas kwijt bij ups. Wall Art bood ons de service, om ondanks dat het behang nog niet getraceerd was bij ups, nieuw behamg te sturen. E-mail berichten naar Wall art worden door peraoneelsgebrek binnen maximaal 96 uur beantwoord. Zij zijn ook telefonisch bereikbaar. Dit Duitse telefoonnummer staat op de mails die je ontvangt, maar is online moeilijk te vinden. Maar lang verhaal kort, goede service, mooie producten.