wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nl

730 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.430 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 sep 2015
wall-art.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ze hebben bijzonder mooi behang, ander, extravagant behang, dat vind ik zo fantastisch! Het ene foto behang duw je er werkelijk in no time, zó tegenaan, heerlijk, stevig papier, zonder ook maar een enkele kreukels, of naad te zien, maar dan doe je de volgende kamer en dan is het fotobehang weer net papier, dat we gewoon niet goed tegen de muur aan krijgen, veel hobbels en ze sluiten niet aan, de tekening, bedoel ik.... terwijl we toch best veel ervaring hebben..... Gelukkig was het laatste, voor een 3 jarige en zij is er alsnog gek op (want eraf halen en wegdoen is eeuwig zonde natuurlijk) Maar raar, die verschillen. Maar ik blijf toch terug komen, ben weg van hun mooie behang!

Betere comunicatie. Ik had geen email over de bestelde goederen ontvangen en taste in het duister wanneerdeze zouden aankomen.

Beoordelingen voor wall-art.nl

18 nov 2023
Mooi behang, ontzettend blij mee, maar communicatie zou beter kunnen. Ik wou nog een rol aan mijn bestelling toevoegen. Kreeg 3 dagen later mail dat dit niet kon, bestelling was ondertussen al verstuurd. Voor nog een rol moest ik een nieuwe bestelling plaatsen. Actiecode was toen niet meer geldig en moest nog een keer verzendkosten betalen. Nog een bestelling gedaan, en verzendkosten betaald maar die bestelling duurde 11 dagen voordat t in huis was. Jammer, gemiste kans.

Eerst verkeerd binnen daarna gelijk snel opgelost

Ik had een bestelling gedaan en kwam heel snel binnen. Was 1,5 week voor kerst besteld. Helaas was het een foto van een persoon die ik niet ken en niet besteld had. Gelukkig is er gelijk iets mee gedaan en heb de goede foto alsnog voor de kerst kunnen geven. De lijst van de verkeerde bestelling mocht ik houden. Daar gaat nog een andere mooie foto in van de vakantie. Het resultaat is erg mooi geworden. Blij mee!
27 mei 2023
Geen update over je bestelling, in middels 3 weken verder Update: na vier weken toch ontvangen. In prima staat en netjes verpakt. Maar doe iedereen een plezier en vermeld duidelijker de langere leveringstijden. Op de site staat langer ivm met drukte en personeelstekort maar een maand is toch wel heel lang. Niet erg als je klant dat weet ;)

Eind goed al goed

Mijn bestelling kwam in eerste instantie maar gedeeltelijk aan. Toen ik daarover contact opnam bleek inderdaad iets niet goed te zijn gegaan, maar de rest zou worden nageleverd. Dit kwam al spoedig. Toen had ik nog een vraag waarover ik contact opnam en die heel snel naar alle tevredenheid werd beantwoord.
9 jul 2023
Mooi behang voor een leuke prijs. Kreeg nu alleen de lijm en het behang apart in twee verschillende dozen. Bezorging had best in een keer gemogen. Heb los immers niks aan de producten en is minder duurzaam zo.
12 mei 2023
Tussen het bestellen en bezorging zaten 17 dagen. Op zich geen probleem, maar je begint te twijfelen of alles wel goed is doorgekomen. Dus een mailtje tussendoor dat eraan gewerkt wordt is misschien aangewezen
26 mei 2023
Bestelling voldoet aan verwachting. De bestelling liet even op zich wachten, maar na 2,5 week kreeg ik het binnen. Het product voldeed aan de beschrijving en de bestelling was netjes verpakt.
29 mei 2023
Onze achterwand is kapot geleverd, na 2 weken wachten op antwoord is het naar tevredenheid opgelost. Jammer dat de reactie veel langer op zich liet wachten dan op de website vermeld staat
14 mei 2023
Boomstukken vallen snel van de muur, de meebestelde bevestiging is niet sterk genoeg. Nu zelf met dubbelzijdige tape oid aan de muur bevestigen.
26 jun 2023
Levertijden zijn echt niet meer van deze tijd. Na over en weer bellen met transporteur en wall art werd er pas actie ondernomen
JR
Jannie R.
VEENENDAAL
2 jun 2023
Ze waren echt mooi maar jammer genoeg wel wet beschadigingen langs de randen , was hier en daar wat van de print af .
Top vliesbehang! Was mijn rode muur zat en heb deze ingeruild voor een bakstenen patroonbehang. Heel eenvoudig om te doen en plakt goed. Ik kijk er steeds met plezier naar. Ook de behanglijm en gereedschap zijn erg goed van kwaliteit. Alleen wel jammer dat de bezorgdienst DPD het behang niet bij mij thuis had afgeleverd maar op een pakketpunt zonder enkel bericht.
BG
Bente G.
Leiden
19 okt 2023

Niet helemaal tevreden

Duidelijke website, mooi behang (Mucha) en snel bezorgd. Helaas ondanks het volgen van alle instructies toch enkele uren na aanbrengen een zichtbare krimpnaad. Ook raakt het behang wel snel beschadigd. Door de naad en enkele beschadigingen (door het verwijderen van lijmresten met water) gaan we het behang weer verwijderen
Duidelijke cataloog, vlotte levering, buiten laatste bestelling van 1december, betreffende 13 rollen behang Trianon XII rasch, die toch een redelijk bedrag betrof en waarover geen communicatie is. Verder niks dan lof over kwaliteit en service.
Mooie sticker die helaas toch wat verfrommeld was en levering duurde wat lang maar besef me ook dat dit een drukke tijd van het jaar is. Het wit in de stickers laat wel de oneffenheden zien, kan beter voor donkere stickers gaan
27 okt 2023
op website iets nauwkeuriger aangeven of het gebruikte materiaal glas of acryl; u gebruikt acrylglas, terwijl het 'gewoon' plastic is, en de lezer leest gemakkelijk "glas". Bij mij viel het product van plastic wat tegen.

Tevreden

Behang kwam op tijd toe, is van goede kwaliteit en ging vlot op de muur. Juist jammer dat er reliëf in zit..op zich valt dit wel niet meer op zodra het op de muur zit.
25 okt 2023

Proefje behang

Fijn dat je een monster van je behang thuis kan bekijken, alleen vond ik de levering hiervan ( 2 weken) wel wat lang. Ben er uiteindelijk erg blij mee!
Verpakking is heel goed verzorgd, juist ontbrak er info van wanneer de goederen zouden geleverd worden. De info begon pas via de pakketdienst.
10 sep 2023
het is handig geweest om een track and trace code te gebruiken, zodat men het toch kan volgen via brievenbus verzenden.